abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juli 2020 @ 12:52:03 #101
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193988262
In ieder geval had Volkert natuurlijk gewoon zijn hele leven lang na detentie in een beschimmeld onbewoonbaar verklaard kraakpand moeten wonen, met geen nagel om aan zijn kont te krabben.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193989879
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef Marsenal het volgende:
''in plaats van ze aan te pakken''

''t kan je beter er wat mee doen''

Hoe zie jij dat voor je? Geef eens concrete voorbeelden van ''het aanpakken'' en ''er wat mee doen''.

Off topic; Mad Men _O_
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193989935
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
In ieder geval had Volkert natuurlijk gewoon zijn hele leven lang na detentie in een beschimmeld onbewoonbaar verklaard kraakpand moeten wonen, met geen nagel om aan zijn kont te krabben.
Iemand (met gezond verstand) die willens en wetens het leven van iemand anders ontneemt, en daar mee ook nog eens een familie en vrienden/kennissen kring in rouw stort, mag van mij de doodstraf krijgen.

En dan heb ik het nog niets eens over de politieke en maatschappelijke gevolgen van deze moord.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193989944
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Hoe zie jij dat voor je? Geef eens concrete voorbeelden van ''het aanpakken'' en ''er wat mee doen''.

Off topic; Mad Men _O_
Petities, de barricades op, flyers, weet ik het, ik hoef het niet te doen. Maar dat eeuwige gejammer om iets wat jaren geleden gebeurd is, daar krijg ik gewoon een slappe van. We wisten ver voor die man zijn veroordeling al dat hij ooit vrij zou komen, ik snap niet dat er dan nog verontwaardigd gereageerd kan worden zodra er bekend wordt dat hij misschien wel ergens een huis bewoond, of erger nog, straks wordt hij vanuit de bosjes gefotografeerd dat hij stiekem even van de zonsondergang geniet in zijn tuin, dan wordt het ook weer janken. :P
-nee-
pi_193990030
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Petities, de barricades op, flyers, weer ik het, ik hoef het niet te doen. Maar dat eeuwige gejammer om iets wat jaren geleden gebeurd is, daar krijg ik gewoon een slappe van. We wisten ver voor die man zijn veroordeling al dat hij ooit vrij zou komen, ik snap niet dat er dan nog verontwaardigd gereageerd kan worden zodra er bekend wordt dat hij misschien wel ergens een huis bewoond, of erger nog, straks wordt hij vanuit de bosjes gefotografeerd dat hij stiekem even van de zonsondergang geniet in zijn tuin, dan wordt het ook weer janken. :P
''Petities, de barricades op, flyers'' met wat?

''Her invoer de doodstraf''? ''Volkert moet dood''?

Waarom? Ik kan zo toch ook gewoon mn ongenoegen uiten? En als jij dat als janken ziet, ja dat kan. So what? Laat mij lekker janken en klagen.

En als jij dat ergerlijk vind, ja dat kan ook. Dan lees je dit toch niet. Want anders moet jij ook weer in jankmodus.

Ik geloof sowieso niet dat ik iets kan veranderen, en al helemaal niet iets wat tegen de deugstroom ingaat.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:35:44 #106
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193990046
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jarenlang betaald gekregen in de nor, zorgt voor een mooi bedrag op de bank.
Je krijgt geen uitkering als je gevangen zit, Einstein.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193990099
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Petities, de barricades op, flyers'' met wat?

''Her invoer de doodstraf''? ''Volkert moet dood''?

Waarom? Ik kan zo toch ook gewoon mn ongenoegen uiten? En als jij dat als janken ziet, ja dat kan. So what? Laat mij lekker janken en klagen.

En als jij dat ergerlijk vind, ja dat kan ook. Dan lees je dit toch niet. Want anders moet jij ook weer in jankmodus.

Ik geloof sowieso niet dat ik iets kan veranderen, en al helemaal niet iets wat tegen de deugstroom ingaat.
Je mag prima je ongenoegen uiten, het is vooral allemaal oud nieuws, ik haf niet anders verwacht dat deze man in een huis zou wonen, maar voel je vrij, ik zoek wel een ander topic dan.
-nee-
pi_193990290
Er is inderdaad weinig meer aan te doen of je druk om te maken. Deze man heeft alle mazen van de wet gekend en gebruikt om ocharme 12 hele jaren te zitten voor een historische politieke moord. Wees dan boos op degenen die de wet hebben gemaakt.

Het enige voordeel van het hele verhaal is dat er aanpassingen zijn geweest waardoor figuren als Mohammed Bouyeri en Gökmen Tanis nu wel levenslang verrotten.
pi_193990489
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:39 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Je mag prima je ongenoegen uiten, het is vooral allemaal oud nieuws, ik haf niet anders verwacht dat deze man in een huis zou wonen, maar voel je vrij, ik zoek wel een ander topic dan.
^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef Vasilevski het volgende:
Wees dan boos op degenen die de wet hebben gemaakt.
Daar klaag en jank ik dan ook lekker over. :)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193993840
Bij "Feit of Fictie" op NPO radio1 hebben ze het uitgezocht en Volkert gaat niet in Borculo wonen. Ze hebben ook de makelaar van de bewuste boerderij gebeld en die zegt in gesprek te zijn met een eventuele koper maar dat dat niet V.vd G is.
pi_194005360
Voor de moord op Chris van der Werken is er ook nooit genoegdoening geweest hoewel er teveel toevalligheden waren.
Heeft ook te lang geduurd voor Volkert er voor in beeld kwam vreemd genoeg.
Dus ja hij verdiend het wel om achter de broek aan te blijven zitten en te spitten.
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:53:01 #112
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_194005382
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jarenlang betaald gekregen in de nor, zorgt voor een mooi bedrag op de bank.
Van 12 euro per week koop je dat huis niet. :P
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:53:10 #113
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194005383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:15 schreef praadje het volgende:
Bij "Feit of Fictie" op NPO radio1 hebben ze het uitgezocht en Volkert gaat niet in Borculo wonen. Ze hebben ook de makelaar van de bewuste boerderij gebeld en die zegt in gesprek te zijn met een eventuele koper maar dat dat niet V.vd G is.
ze zijn hier anders best in staat om hem baas van een gesubsidieerde kringloop boerderij te maken, de overheid is toch gek
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194005403
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 18:15 schreef praadje het volgende:
Bij "Feit of Fictie" op NPO radio1 hebben ze het uitgezocht en Volkert gaat niet in Borculo wonen. Ze hebben ook de makelaar van de bewuste boerderij gebeld en die zegt in gesprek te zijn met een eventuele koper maar dat dat niet V.vd G is.
De koper kan in opdracht van (bijvoorbeeld groen links) de woning kopen en vervolgens Folkert er huisvesten ;)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194005537
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Petities, de barricades op, flyers'' met wat?

''Her invoer de doodstraf''? ''Volkert moet dood''?

Waarom? Ik kan zo toch ook gewoon mn ongenoegen uiten? En als jij dat als janken ziet, ja dat kan. So what? Laat mij lekker janken en klagen.

En als jij dat ergerlijk vind, ja dat kan ook. Dan lees je dit toch niet. Want anders moet jij ook weer in jankmodus.

Ik geloof sowieso niet dat ik iets kan veranderen, en al helemaal niet iets wat tegen de deugstroom ingaat.
Nee, je kan ook op een partij stemmen die dit wel wil veranderen, maar die partij wordt dan weer uitgesloten. Dus ja, wat kun je echt?
  donderdag 9 juli 2020 @ 13:07:45 #116
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194005585
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:54 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

De koper kan in opdracht van (bijvoorbeeld groen links) de woning kopen en vervolgens Folkert er huisvesten ;)
Dat zou niet slim zijn , huur ga je dan niet krijgen , wel veel juridische procedures van pro deo advocaten op je dak
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194016510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:54 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Als je in de bijstand zit geld een maximaal vermogen, hetgeen voor een alleenstaand individu ¤6225,- bedraagt. Dan lijkt het mij toch logisch dat voor dit vermogen betalingen ten tijde van gevangenschap ook meetellen? Dan zou je eerder verwachten dat dit geld opgegaan is, Volkert onder het minimumbedrag kwam en daarna bijstand kreeg.

Volkert mag logischerwijs langzaam sterven natuurlijk.
Is hij niet al een tijdje uit de gevangenis ? Wellicht dat hij met allerlei louche activiteiten in die paar jaar een groot kapitaal heeft verdiend.
pi_194017526
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jarenlang betaald gekregen in de nor, zorgt voor een mooi bedrag op de bank.
Je krijgt geen uitkering in de bajes. De enige uitkering die nog lang bestond in de bajes was WAO, maar feitelijk is dat meer een verzekering dan een uitkering, bovendien moesten gezinsleden daar vaak ook van onderhouden worden: https://www.rijksoverheid(...)ar-een-gevangenis-ga
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194017541
Maar goed, hoe hij aan zijn geld gekomen is? Ik denk vrij simpel, in dat hoekje waar hij zit, zijn ze niet alleen ontzettend intelligent, maar vaak ook behoorlijk bemiddeld. De lui uit de extreem linkse hoek, hebben al in de jaren 60/70 geleerd dat actievoeren geld kost.Kortom die hebben miljoenen aan oorlogskas, en een geval als Volkert is gewoon gedekt vanuit die pot.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juli 2020 @ 07:51:42 #120
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_194018031
Het is niet waar , het is fakenieuws , topic kan gesloten worden

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 10-07-2020 08:20:24 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_194018198
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 04:42 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, hoe hij aan zijn geld gekomen is? Ik denk vrij simpel, in dat hoekje waar hij zit, zijn ze niet alleen ontzettend intelligent, maar vaak ook behoorlijk bemiddeld. De lui uit de extreem linkse hoek, hebben al in de jaren 60/70 geleerd dat actievoeren geld kost.Kortom die hebben miljoenen aan oorlogskas, en een geval als Volkert is gewoon gedekt vanuit die pot.
Geloof je dit werkelijk?
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:36:34 #122
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194018355
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Geloof je dit werkelijk?
Ja, dat gelooft hij werkelijk.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 10 juli 2020 @ 08:38:58 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194018374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:51 schreef michaelmoore het volgende:
Het is niet waar , het is fakenieuws , topic kan gesloten worden
Hoezo fakenews? Er staat gewoon GERUCHT in de TT en het bericht van geenstijl.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194018481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dat gelooft hij werkelijk.
Als je zo heftig in complotten gelooft, dan is dat best zorgelijk.
pi_194018528
Hij koopt het zelfs. Hoe komt hij aan het geld?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_194018549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:55 schreef HSG het volgende:
Hij koopt het zelfs. Hoe komt hij aan het geld?
Hij koopt blijkbaar niets. Maar hoezo zou hij geen geld mogen/kunnen hebben?
pi_194018886
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij koopt blijkbaar niets. Maar hoezo zou hij geen geld mogen/kunnen hebben?
Hij zat eind 2016 nog in de bijstand. Dus veel kan het haast niet zijn...
pi_194018913
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:22 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Hij zat eind 2016 nog in de bijstand. Dus veel kan het haast niet zijn...
Je kan bijv. een erfenis hebben gekregen. Anders is er gewoon geen geld en is dit daarom alleen al een hoax/gerucht.
pi_194021391
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Geloof je dit werkelijk?
Ik heb een behoorlijke kennis van hoe dit soort groepen werken, ja dus ik weet wel hoe het werkt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194021898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb een behoorlijke kennis van hoe dit soort groepen werken, ja dus ik weet wel hoe het werkt.
Maar heb je ook enige concrete aanwijzingen? Want dit klinkt toch wel heel erg als een fantasietje.
pi_194021948
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:00 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Maar heb je ook enige concrete aanwijzingen? Want dit klinkt toch wel heel erg als een fantasietje.
Ik kan niet in hun boekhouding kijken, maar als je kijkt naar hoe extreem linkse groepen bijvoorbeeld in de jaren 70 werkten, dan is dat niet heel onlogisch.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194021981
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan niet in hun boekhouding kijken, maar als je kijkt naar hoe extreem linkse groepen bijvoorbeeld in de jaren 70 werkten, dan is dat niet heel onlogisch.
We zijn onderhand bijna 50 jaar verder. En als “kenner“ zou je volgens mij met iets meer onderbouwing dan dit mogen komen...
pi_194022068
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

We zijn onderhand bijna 50 jaar verder. En als “kenner“ zou je volgens mij met iets meer onderbouwing dan dit mogen komen...
Als je op een goede manier actie wil voeren, en geloof me dat groepje rond Volkert kan dat erg goed, dan zorg je in ieder geval dat je een financiële basis hebt. Een oorlogskas is daar onderdeel van, immers je wilt dat mensen hun "werk" kunnen doen, zonder zich zorgen hoeven te maken voor hun gezin als ze iets overkomt. Dit zie je niet alleen bij dit soort groepen, maar bijvoorbeeld ook bij criminele organisaties, wanneer daar iemand gepakt word, dan krijgt de familie gewoon een "uitkering", daarnaast wordt er voor voor degene die vast zit, gewoon een spaarpot opgezet die men uitkeert bij vrijlating.

Van de jaren 70 kan ik bijvoorbeeld vertellen dat de PLO een verzekering aanbood aan luchtvaartmaatschappijen, als je een miljoen dollar per jaar betaalde, dan was je gevrijwaard van kapingen. En met dat soort abonnementen werd de kas gevuld, het leven van een terrorist is ook niet gratis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194022192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je op een goede manier actie wil voeren, en geloof me dat groepje rond Volkert kan dat erg goed, dan zorg je in ieder geval dat je een financiële basis hebt. Een oorlogskas is daar onderdeel van, immers je wilt dat mensen hun "werk" kunnen doen, zonder zich zorgen hoeven te maken voor hun gezin als ze iets overkomt. Dit zie je niet alleen bij dit soort groepen, maar bijvoorbeeld ook bij criminele organisaties, wanneer daar iemand gepakt word, dan krijgt de familie gewoon een "uitkering", daarnaast wordt er voor voor degene die vast zit, gewoon een spaarpot opgezet die men uitkeert bij vrijlating.

Van de jaren 70 kan ik bijvoorbeeld vertellen dat de PLO een verzekering aanbood aan luchtvaartmaatschappijen, als je een miljoen dollar per jaar betaalde, dan was je gevrijwaard van kapingen. En met dat soort abonnementen werd de kas gevuld, het leven van een terrorist is ook niet gratis.
Sorry maar je zegt nog steeds helemaal niks concreets hiermee. Je positioneert jezelf als “kenner” maar probeert zo te lezen alleen maar onzin te verkopen. En je draai van het vermeend kopen van een huis naar de PLO in de jaren ‘70 is prachtig maar natuurlijk compleet irrelevant.

Dus nu even serieus.
Waar blijkt nou uit dat de oorlogskas van “extreem-links” miljoen bevat en waaruit blijkt dat Volkert daar zomaar een flinke greep uit mag doen?
pi_194022265
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Sorry maar je zegt nog steeds helemaal niks concreets hiermee. Je positioneert jezelf als “kenner” maar probeert zo te lezen alleen maar onzin te verkopen. En je draai van het vermeend kopen van een huis naar de PLO in de jaren ‘70 is prachtig maar natuurlijk compleet irrelevant.

Dus nu even serieus.
Waar blijkt nou uit dat de oorlogskas van “extreem-links” miljoen bevat en waaruit blijkt dat Volkert daar zomaar een flinke greep uit mag doen?
Wie zegt dat Volkert dat huis op zijn naam heeft staan? Ik geef alleen maar aan dat het normaal is voor dit soort organisaties om een oorlogskas te hebben. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat er in die hoek extreem bemiddelde mensen zitten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194022339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wie zegt dat Volkert dat huis op zijn naam heeft staan? Ik geef alleen maar aan dat het normaal is voor dit soort organisaties om een oorlogskas te hebben. Daarnaast moet je ook niet vergeten dat er in die hoek extreem bemiddelde mensen zitten.
Ok, waaruit blijkt dan dat Volkert in een door zo'n kas gefinancierde (en hoe werkt dat dan?) woning mag wonen? En welke organisatie wil Volkert sponsoren?
En extreem bemiddelde extreem-linkse mensen, op wie doel je dan concreet?
Voor een zelfbenoemde kenner blijf je helaas bijzonder vaag...
pi_194023145
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ok, waaruit blijkt dan dat Volkert in een door zo'n kas gefinancierde (en hoe werkt dat dan?) woning mag wonen? En welke organisatie wil Volkert sponsoren?
En extreem bemiddelde extreem-linkse mensen, op wie doel je dan concreet?
Voor een zelfbenoemde kenner blijf je helaas bijzonder vaag...
Je wilt dat ik continue feiten moet noemen, waarom moet dat? Ik geef alleen maar aan hoe dat doorgaans bij dat soort groepen werkt. Om maar een voorbeeld te noemen: Boudewijn Poelmann van de Postcode loterij, die o.a. Milieudefensie sponsert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194023180
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je wilt dat ik continue feiten moet noemen, waarom moet dat? Ik geef alleen maar aan hoe dat doorgaans bij dat soort groepen werkt. Om maar een voorbeeld te noemen: Boudewijn Poelmann van de Postcode loterij, die o.a. Milieudefensie sponsert.
Eigenlijk geef je helemaal niks aan. Maar goed, nu kunnen we dus concluderen dat er van je oorspronkelijke verhaal hier dus niets klopt en dat je inderdaad valt voor complotten.
pi_194023213
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Eigenlijk geef je helemaal niks aan. Maar goed, nu kunnen we dus concluderen dat er van je oorspronkelijke verhaal hier dus niets klopt en dat je inderdaad valt voor complotten.
Ah, dus er mogen hier alleen maar keiharde feiten gepost worden? Prima, laten we dit topic dan maar sluiten, tot iemand hier een koopakte post ok?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194023240


Je hebt toch wel een aardig inkomen nodig om een huis van 600k te kunnen betalen.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194023276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:44 schreef Selqae het volgende:
[ afbeelding ]

Je hebt toch wel een aardig inkomen nodig om een huis van 600k te kunnen betalen.
Of een erfenis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juli 2020 @ 15:03:03 #142
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194023422
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ok, waaruit blijkt dan dat Volkert in een door zo'n kas gefinancierde (en hoe werkt dat dan?) woning mag wonen? En welke organisatie wil Volkert sponsoren?
En extreem bemiddelde extreem-linkse mensen, op wie doel je dan concreet?
Voor een zelfbenoemde kenner blijf je helaas bijzonder vaag...
Daar zeg je zo wat. Zouden Marcel van Dam of Pol Rozenluller dit huis voor Volkert financieren?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 10 juli 2020 @ 15:03:43 #143
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194023427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb een behoorlijke kennis van hoe dit soort groepen werken, ja dus ik weet wel hoe het werkt.
Ben jij soms Peter "spekkoek" Siebelt?

https://www.goodreads.com/book/show/2814232-eco-nostra
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194025638
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar zeg je zo wat. Zouden Marcel van Dam of Pol Rozenluller dit huis voor Volkert financieren?
Het zou me niet verbazen als Volkert gewoon via een constructie betaald werk heeft gedaan in de periode dat hij vast zat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194025689
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ben jij soms Peter "spekkoek" Siebelt?

https://www.goodreads.com/book/show/2814232-eco-nostra
Nee, ik ken zijn werk wel, ik vind dat hij de laatste jaren aan het doorslaan is, maar het is geen geheim dat een deel van Groenlinks / Millieudefensie voort is gekomen uit behoorlijk radicale groepen die zwaar geweld niet ontweken. Nog even over finanancieering, veel van dit soort groepen worden behoorlijk uit de pot van ontwikkelingssamenwerking betaalt. Daarover hier wel een aardige stukje: https://www.wyniasweek.nl(...)en-van-actiegroepen/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juli 2020 @ 18:16:45 #146
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_194025964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, ik ken zijn werk wel, ik vind dat hij de laatste jaren aan het doorslaan is, maar het is geen geheim dat een deel van Groenlinks / Millieudefensie voort is gekomen uit behoorlijk radicale groepen die zwaar geweld niet ontweken. Nog even over finanancieering, veel van dit soort groepen worden behoorlijk uit de pot van ontwikkelingssamenwerking betaalt. Daarover hier wel een aardige stukje: https://www.wyniasweek.nl(...)en-van-actiegroepen/
Tja, we kennen natuurlijk allemaal figuren als Wijnand "Harry, is die boem al klaar" Duyvekak.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_194026052
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Tja, we kennen natuurlijk allemaal figuren als Wijnand "Harry, is die boem al klaar" Duyvekak.
En deze brave borst: https://www.digibron.nl/v(...)9426df8c0960ae4fa85b
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')