https://www.coindesk.com/(...)ew-research-explainsquote:Bitcoin’s Lightning Network Is Vulnerable to ‘Looting’: New Research Explains
lightning is optioneelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.coindesk.com/(...)ew-research-explains
LiGhTnInG NeTwOrK Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat een shitshow is het toch ook
bitcoin is totaal ongeschikt om meer dan 3 tps te draaien en alle hoop werd gevestigd op lightning network wat back in the days maar 18 maanden nodig had om ontwikkeld en geïmplementeerd te wordenquote:
klopt jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bitcoin is totaal ongeschikt om meer dan 3 tps te draaien en alle hoop werd gevestigd op lightning network wat back in the days maar 18 maanden nodig had om ontwikkeld en geïmplementeerd te worden
en nu hebben we weer schandaal #13124 mbt lightning network
wanneer kan ik mijn chinese vriendjes trakteren op een ijsje met instant payment bitcoin
Lightning is geen Bitcoin. Zo moeilijk is het allemaal niet. Niemand beweert verder dat Lightning al klaar is voor massa adoptie. De devs adviseren zelfs om niet teveel funds op het netwerk te plaatsen. Bitcoin is slechts een protocol om ons financiële vrijheid te bieden. De rest kan er allemaal opgebouwd worden door wie maar wil.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bitcoin is totaal ongeschikt om meer dan 3 tps te draaien en alle hoop werd gevestigd op lightning network wat back in the days maar 18 maanden nodig had om ontwikkeld en geïmplementeerd te worden
en nu hebben we weer schandaal #13124 mbt lightning network
wanneer kan ik mijn chinese vriendjes trakteren op een ijsje met instant payment bitcoin
Het gaat allemaal wel erg traag. Wat als straks landen hun eigen digitale currency uitbrengen voor instant tranfers?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lightning is geen Bitcoin. Zo moeilijk is het allemaal niet. Niemand beweert verder dat Lightning al klaar is voor massa adoptie. De devs adviseren zelfs om niet teveel funds op het netwerk te plaatsen. Bitcoin is slechts een protocol om ons financiële vrijheid te bieden. De rest kan er allemaal opgebouwd worden door wie maar wil.
In principe hebben we al digitaal geld, dus dat maakt allemaal geen reet uit. Bitcoin is duurzaam (het gaat voor eeuwig mee, heeft geen downtime), schaars (er zijn er maar 21 miljoen), draagbaar (een seed kun je zelfs uit je hoofd leren), controleerbaar (want blockchain), decentraal en deelbaar (sats). Er zijn weinig valuta die hier aan kunnen tippen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel erg traag. Wat als straks landen hun eigen digitale currency uitbrengen voor instant tranfers?
Is al een oplossing voor: anchor commitments.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.coindesk.com/(...)ew-research-explains
LiGhTnInG NeTwOrK Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat een shitshow is het toch ook
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel erg traag. Wat als straks landen hun eigen digitale currency uitbrengen voor instant tranfers?
Ja en nee. Lightning is wel Bitcoin in de zin van dat http onderdeel is van het internet. Lightning is geen Bitcoin in de zin van dat http geen tcp/ip is.quote:
quote:
Misschien verwoord ik het verkeerd. Bitcoin is geen lightning, lightning wel bitcoin. Maar lightning is niet gelijk aan bitcoin natuurlijk. Je vergelijking van http en tcp/ip is inderdaad treffend.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja en nee. Lightning is wel Bitcoin in de zin van dat http onderdeel is van het internet. Lightning is geen Bitcoin in de zin van dat http geen tcp/ip is.
Deze man zit vuistdiep in Vechain.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:58 schreef fathank het volgende:
Mensen welke niet snappen dat Vechain infrastructuur bouwt ipv auto's die erop rijden.
Al wil iemand zn scheet in een potje doen en op de blockchain zetten moet ie zelf weten. Als jij dat wil kun je dat het beste op Vechain doen.
Native Fee delegation
Blockchain gebruiken zonder door te hebben dat je blockchain gebruikt.
Sponsor accounts
Toolchain
ToolchainCredits kopen op factuur zodat je als bedrijf geen VTHO hoeft te kopen
Wel jammer dat de schommelingen van een paar sat niet meer lonend zijn om te traden. M'n stack kunnen verdrievoudigen tussen 40 en 80 satquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man zit vuistdiep in Vechain.
Sunny-adept.
oh nu ineens niet meer?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]dat is idd waar het om draait, instant payments
Goede vergelijking ook. Gros van de alts zijn gebakken lucht. Er zijn alts met werkbare usecases en praktische oplossingen. Ik geloof daar zelf verder niet in, aangezien naar mijn mening een blockchain dan overkill is. Als er bedrijven zijn die dit wel vinden is dat hun goed recht. Bitcoin heeft een idealistisch doel. Daar hoef jij verder niet in te geloven, maar ik denk dat de wereldwijde economie verrot is en toe is aan een verandering.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
een werkbare bitcoinnetwerk gaan wij in ons leven niet meemaken
kan je beter in een gekke alt zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
klopt, zag laatst dat er weer 5 miljoen btc werd bijgedrukt waardoor mijn aandeel in de totale oplage afnamquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh nu ineens niet meer?
we hebben gezien wat een goeie store of value het is
lekker je narrative aanpassen hoe het jezelf uitkomt
en dan heb ik nog niet eens gesproken over hoe erg gecentraliseerd bitcoin gaat worden in de toekomst, en nu eigenlijk al is
bitcoin wordt chinacoin
lekker robuust wel
klopt ook, je kunt nu niet wereldwijd bitcoin gebruikenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
bitcoin bestaat al een decennium en is nog steeds niet werkbaar
om het werkbaar te maken heeft het nog een aantal decennia nodig
en daarna moet je het nog eens gebruiksvriendelijk zien te maken wat hoogstwaarschijnlijk soortgelijk tijdspad kent
en dan moet er nog adoptie plaatsvinden...
een werkbare bitcoinnetwerk gaan wij in ons leven niet meemaken
kan je beter in een gekke alt zitten
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Goede vergelijking ook. Gros van de alts zijn gebakken lucht. Er zijn alts met werkbare usecases en praktische oplossingen. Ik geloof daar zelf verder niet in, aangezien naar mijn mening een blockchain dan overkill is. Als er bedrijven zijn die dit wel vinden is dat hun goed recht. Bitcoin heeft een idealistisch doel. Daar hoef jij verder niet in te geloven, maar ik denk dat de wereldwijde economie verrot is en toe is aan een verandering.
Jammer dat dat onderscheid hier niet gemaakt kan worden.Wil je zeggen dat dit soort projecten geen toekomst hebben???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dit soort projecten geen toekomst hebben???
Zag laatst dat je er een huis voor kon kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt, zag laatst dat er weer 5 miljoen btc werd bijgedrukt waardoor mijn aandeel in de totale oplage afnam
en hoe is dat de fout van bitcoin?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag laatst dat je er een huis voor kon kopen.
De volgende dag slechts een pakje kauwgom.
ik heb het over een werkbare bitcoin, adoptie, daily life enzulksquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt ook, je kunt nu niet wereldwijd bitcoin gebruiken
die activiteit op het netwerk is nep
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb het over een werkbare bitcoin, adoptie, daily life enzulks
niet over de huidige activiteit van bitcoin wat zich slechts beperkt tot langzame dure transfers van en naar exchanges
als china dat wil..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt, zag laatst dat er weer 5 miljoen btc werd bijgedrukt waardoor mijn aandeel in de totale oplage afnam
maar dat is een hele andere discussie toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:46 schreef fathank het volgende:
boeit me niet, als ik over een paar jaar met vervroegd pensioen kan
hoe kan china dat volgens jou doen dan?quote:
jij zit er in voor de tech jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dat is een hele andere discussie toch?
De rest is ook geen discussie. Dat is een immer repeterend welles-nietes spelletje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dat is een hele andere discussie toch?
ik ben wel benieuwd naar @Dimachaerus zijn ideeën over hoe China 5 miljoen bitcoin extra kan makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
De rest is ook geen discussie. Dat is een immer repeterend welles-nietes spelletje.
Eens maat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:40 schreef aTypisch het volgende:
potdomme wat vet, de supply chain die dingen gaat volgen en nu de veetsjeen gebruikt
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat.
• PWC
• Walmart China
• DNV GL
• BMW Group
• DB Schenker
• Kuehne & Nagel
Gingen je al voor. Goed dat jij het licht ook ziet.
Prima uitleg van Sunny op de website van DNVGL over blockchain
https://www.dnvgl.com/ass(...)-the-blockchain.html
Ehm, ik hoop dat je wel inziet dat bitcoin koers gemanipuleerd als de pest is?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en hoe is dat de fout van bitcoin?
1 bitcoin = 1 bitcoin op het netwerk
geldcreatie uit handen van centrale banken/partijen is de revolutie, niet de transactiesnelheid
maar heb niet het idee dat je het echt wil horen dus zal het hierbij laten
ik ben benieuwd naar je uitleg over china en het creëren van bitcoin, ik wacht gespannen afquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ehm, ik hoop dat je wel inziet dat bitcoin koers gemanipuleerd als de pest is?
Juist die centrale partijen draaien nu aan de knoppen van bitcoin. De instituties en exchanges verdienen bakken met geld hieraan.
same shit, different story
en maar blijven geloven in utopische droom
als straks alle miningpools zich in china bevinden blijft er weinig decentralisatie over hequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar @:dimachaerus zijn ideeën over hoe China 5 miljoen bitcoin extra kan maken
jij mist het puntquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je uitleg over china en het creëren van bitcoin, ik wacht gespannen af
je mist overigens in deze post opnieuw het punt hé, best knap
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als straks alle miningpools zich in china bevinden blijft er weinig decentralisatie over he
gewoon protocol aanpassenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]en dan kunnen miners ineens extra bitcoin de markt op slingeren waar de tienduizenden nodes wereldwijd akkoord mee gaan?
die van mij niet in ieder geval
dat kunnen miners nietquote:
klopt, echt onzinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat er nou een node draaien buiten de geeks?
wat schiet je ermee op
het kost je alleen maar bakken met geld
denken een vuist te kunnen maken tegen grootmacht china met je nodequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kunnen miners niet
je valt flink door de mand
Mining verdwijnt juist al meer en meer uit China de laatste jaren. Productie van de miners nog wel teveel in China idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als straks alle miningpools zich in china bevinden blijft er weinig decentralisatie over he
Wat doen die? Toch geen niche markt als supply chain he?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef anti-loper het volgende:
chainlink is de beste chain maatjes
$5 dollar is doorbroken
sky is nu the only limit
nee het enige wat zij doen is vrijwel alles dat offchain is onchain zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat doen die? Toch geen niche markt als supply chain he?
we gaan het allemaal makenquote:
broer kom chillen harbour club wanneer we miljonair zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
we gaan het allemaal maken
we zijn er nog veelstevroeg bij
komt goed maatjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer kom chillen harbour club wanneer we miljonair zijn
Crypto winsten nodig hebben om bij harbour club te chillen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer kom chillen harbour club wanneer we miljonair zijn
alt seizoen gaat beginnen en zoals het er naar uit lijkt beginnen sommige alts los te koppelen van btcquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:44 schreef Blik het volgende:
Nu BTC nog even knallen terwijl de alts meegaan en dan is het dubbel feest
When flippening?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
alt seizoen gaat beginnen en zoals het er naar uit lijkt beginnen sommige alts los te koppelen van btc
moest het even googlen hehequote:
Over sprookjes gesprokenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
moest het even googlen hehe
ik denk dit jaar nog wel tbh.. zodra eth 2.0 uit is
ik denk oprecht wel dat er dit jaar nog wel iets zal gebeuren rondom deFi en ethereumquote:
Nou leg uitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Piva het volgende:
Inmiddels zitten beleggers als Raoul Pal (waarschijnlijk veel van zijn volgers via het GMI rapport), Paul Tudor Jones en Robert Kiyosaki vol in bitcoin. Maar crypto-FOK kan nog steeds niet verder kijken dan dat bitcoin geen geweldig betaal system is.
Raoul, Paul en Robert kunnen beter wat VeChain kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Piva het volgende:
Inmiddels zitten beleggers als Raoul Pal (waarschijnlijk veel van zijn volgers via het GMI rapport), Paul Tudor Jones en Robert Kiyosaki vol in bitcoin. Maar crypto-FOK kan nog steeds niet verder kijken dan dat bitcoin geen geweldig betaal system is.
DOGE pumpedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
alt seizoen gaat beginnen en zoals het er naar uit lijkt beginnen sommige alts los te koppelen van btc
DOGE pump, dus kickoff van altseason. Geniet ervan jongensquote:
NEO is dan ook behoorlijke vaporware, net als Tron natuurlijk. Die zakt ook langzaam verder wegquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:48 schreef dimmak het volgende:
Valt mij wel op dat vooral de Chinese projecten (en ADA natuurlijk met hun gerichte promotie in China) pumpen de laatste week in de top 50 maar dat NEO achterblijft.
Ik 110% in sats én in euro'squote:Op woensdag 8 juli 2020 09:23 schreef Roellie80 het volgende:
35% in een week op mn totale portfolio. En dat terwijl de totale marketcap zo goed als gelijk is gebleven. Lucky me
Dat hoeft niet perse een valide argument voor het uitblijven kan koersstijgingen te betekenen in cryptoland.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NEO is dan ook behoorlijke vaporware, net als Tron natuurlijk. Die zakt ook langzaam verder weg
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een valide argument voor het uitblijven kan koersstijgingen te betekenen in cryptoland.
Inmiddels is de 6 ookal doorbrokenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef anti-loper het volgende:
chainlink is de beste chain maatjes
$5 dollar is doorbroken
sky is nu the only limit
Schijnt te komen door de robinhood tiktok challenge om te gaan pumpen in dogequote:
Keurige call. Godver kneiterdruk hier op t werk dus geen tijd voor die fratsenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef Roellie80 het volgende:
Alle VET verkocht tegen 230 sats, dit kan niet langer zo doorgaan ...
En niet veel later ook weer ingestapt. Ik heb altijd fomo en kan niet goed traden. Toch een kleine 20k VET erbijquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Keurige call. Godver kneiterdruk hier op t werk dus geen tijd voor die fratsen
Soon 20k euro broerquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En niet veel later ook weer ingestapt. Ik heb altijd fomo en kan niet goed traden. Toch een kleine 20k VET erbij
Geen idee heb alleen een klein zakje om m'n fees mee te betalenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Zitten er hier nog meer mensen in BNB? Hoe lang al en wat heeft het gedaan sinds jouw aankoop?
betalen voor een speculatieve AH bonuskaart van een exchangequote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Zitten er hier nog meer mensen in BNB? Hoe lang al en wat heeft het gedaan sinds jouw aankoop?
ik convert mijn kleine hoeveelheden naar BNB voor fee'squote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Loeminadi wat ik je bromquote:Op woensdag 8 juli 2020 22:25 schreef fathank het volgende:
Iemand nog meer de binance app kapot? Krijg geen markets meer te zien, alleen perpetual en quarterly
Illusions dacht ik, maar het feit dat die al een tijdje spoorloos is zegt wel genoeg denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Ik zie de recente afgeronde trades niet meer in de app. De oudere nog wel. Dus lijkt inderdaad iets kapot.quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:25 schreef fathank het volgende:
Iemand nog meer de binance app kapot? Krijg geen markets meer te zien, alleen perpetual en quarterly
Lekker gains mislopen omdat je principes binnen de cryptowereld hebtquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
betalen voor een speculatieve AH bonuskaart van een exchange
ik gok liever niet (meer) op de fratsen van CZquote:Op donderdag 9 juli 2020 07:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker gains mislopen omdat je principes binnen de cryptowereld hebt
Wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Illusions dacht ik, maar het feit dat die al een tijdje spoorloos is zegt wel genoeg denk ik
Doodknuppelen die shitquote:Op maandag 13 juli 2020 00:45 schreef Mijk het volgende:
Zo, mijn Seal is nog 2 dollar 69 waard in zn totaal.
GET REKTquote:Op maandag 13 juli 2020 14:00 schreef Roellie80 het volgende:
30% LINK en VET verkocht om lager terug te kopen. gokjes...
De gehalveerde supply gaat vroeg of laat wringen op de markt en de prijs opdrijven. In het verleden duurde dat wel 6+ maanden na de halving dus grote kans dat het nu weer zo lang duurt. Gestaag bijkopen en geduld hebben nu.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:00 schreef Roellie80 het volgende:
Wat is het hier stil... de volatiliteit en dominance van BTC staan extreem laag. Er staats iets heftigs te gebeuren. The great bullrun of 2020, of weer door het putje?
Van Tweakers -quote:Op maandag 13 juli 2020 14:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De gehalveerde supply gaat vroeg of laat wringen op de markt en de prijs opdrijven. In het verleden duurde dat wel 6+ maanden na de halving dus grote kans dat het nu weer zo lang duurt. Gestaag bijkopen en geduld hebben nu.
Volatiel is het al een tijdje niet, maar dominance staat echt niet extreem laag hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:00 schreef Roellie80 het volgende:
Wat is het hier stil... de volatiliteit en dominance van BTC staan extreem laag. Er staats iets heftigs te gebeuren. The great bullrun of 2020, of weer door het putje?
Jep, heb er een hele bult.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft iemand nog SHA
Was blij dat met het eerste pumpje dat ik er vanaf kon, nu blijft ie maar gaan
Wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 22:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Illusions dacht ik, maar het feit dat die al een tijdje spoorloos is zegt wel genoeg denk ik
Ik vanaf de ico, staat weer mooi in het groenquote:Op maandag 13 juli 2020 16:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft iemand nog SHA
Was blij dat met het eerste pumpje dat ik er vanaf kon, nu blijft ie maar gaan
Heerlijk zo'n grafiekquote:Op maandag 13 juli 2020 14:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Van Tweakers -
[ afbeelding ]
Welke kan het ook op gaat, Het moet losgaan zou je zeggen binnenkort
"If you ask me, it will be a 30 day rally to 16-17.5K"quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n grafiekmaar heb er door de jaren heen al zoveel voorbij zien komen dat ik ze met een flinke korrel zout neem. We gaan het zien.
Dit soort plaatjes door de jaren heenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Van Tweakers -
[ afbeelding ]
Welke kan het ook op gaat, Het moet losgaan zou je zeggen binnenkort
Grappig dat je nog steeds het NANO logo gebruikt als avatar. Heb je nog veel van die dingen? Ik heb er nog een aantal aangehouden. Puur symbolisch want er lijkt geen beweging in te zittenquote:
Niet echt, wel enorm mooie technologie, goed voor microtransactions, echter heeft stellar dacht ik ook 0 fees.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Grappig dat je nog steeds het NANO logo gebruikt als avatar. Heb je nog veel van die dingen? Ik heb er nog een aantal aangehouden. Puur symbolisch want er lijkt geen beweging in te zitten
Mja ik heb het idee dat men alleen nog interesse heeft in nieuwe coins. Goede projecten die al wat ouder zijn lijken over het algemeen allemaal dood te bloeden. Nu is Chainlink weer even de hypecoin totdat er straks weer iets anders nieuws verschijnt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Grappig dat je nog steeds het NANO logo gebruikt als avatar. Heb je nog veel van die dingen? Ik heb er nog een aantal aangehouden. Puur symbolisch want er lijkt geen beweging in te zitten
Nee. Wel een Kangoo. Als je dat een beetje snel binnensmonds zegt hoort niemand het verschil.quote:
Sinds deze post alweer +25%.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier in Swipe?
Net overgenomen door Binance en moet een tegenhanger van MCO/CRO worden
Heey Dimaquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:33 schreef anti-loper het volgende:
chainlink gaat zo lekker
ik wacht al 3 jaar op dit
raak er een beetje emotioneel van
ik ben dima niet manquote:
https://www.reddit.com/r/(...)er_account_has_been/quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:04 schreef Kyran het volgende:
Mijn Twitter ontploft. Binance/Coinbase etc. gehacked?
Of alleen Twitter accounts? Snap er niks meer van
Funds are SAFUquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)er_account_has_been/
twitter:Sicarious_ twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:08:50These hackers are super low IQ.
Imagine if Binance, Coinbase, Coindesk, Finex, CZ, and all these other hacked exchange accounts were tweet blasting about SEC raids, exchange hacks, funds not being "safu," etc.
They could've shorted beforehand and we'd be at $8400 by now. reageer retweet
twitter:Sicarious_ twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:10:10Instead they're recycling giveaway scams from 2017, lol.
SUCH A WASTE. reageer retweet
quote:
Is dit echttwitter:lukerohlfing twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:48:45Someone just made over $41k by hacking @elonmusk.
4.55289618 BTC = $41,910.50 in USD.
All of that came in since his Tweet, which was definitely a scam. https://t.co/iufGUZJmKP reageer retweet
Jah daarstraks stond er nog 1btc op dat adres:quote:Op woensdag 15 juli 2020 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Is dit echttwitter:lukerohlfing twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:48:45Someone just made over $41k by hacking @:elonmusk.
4.55289618 BTC = $41,910.50 in USD.
All of that came in since his Tweet, which was definitely a scam. https://t.co/iufGUZJmKP reageer retweet
twitter:businessinsider twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:55:22Hackers just took over dozens of high-profile Twitter accounts including Cash App, Bill Gates, and Ripple and used them to post bitcoin scam links https://t.co/XXFa2FOR43 reageer retweet
Twitter zelf is gehackt, niet een paar seperate accounts, Apple's timeline is ook leeggehaald, maar het meeste werd gebruikt om crypto influencer accounts te laten posten om btc over te maken ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
@:billgates ooktwitter:debbybash twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:03:07RT @:businessinsider: Hackers just took over dozens of high-profile Twitter accounts including Cash App, Bill Gates, and Ripple and used the… reageer retweet
Dit zit intern bij Twitter ja, kan niet anders.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:05 schreef Mijk het volgende:
[..]
Twitter zelf is gehackt, niet een paar seperate accounts, Apple's timeline is ook leeggehaald, maar het meeste werd gebruikt om crypto influencer accounts te laten posten om btc over te maken ja.
Short twitter, op de beurs, if you can.
twitter:MalwareTechBlog twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:48:30Hearing a lot of unconfirmed rumors a Twitter employee with access to the user management panel was hacked. reageer retweet
Toch wel jammer dat ze trump laten liggen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit zit intern bij Twitter ja, kan niet anders.twitter:MalwareTechBlog twitterde op woensdag 15-07-2020 om 22:48:30Hearing a lot of unconfirmed rumors a Twitter employee with access to the user management panel was hacked. reageer retweet
Haha zat dat net te denken jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:14 schreef Mijk het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat ze trump laten liggen.
WE ARE INVADING RUSSIA AS WE SPEAKquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:14 schreef Mijk het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat ze trump laten liggen.
twitter:GeorgeWBushOk twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:29:20I am giving back to the community.
All Bitcoin sent to the address below will be sent back doubled! If you send $1,000, I will send back $2,000. Only doing this for 30 minutes.
bc1qxy2kgdygjrsqtzq2n0yrf2493p83kkfjhx0wlh
Enjoy! reageer retweet
Nee is ineens Ook 5,8 btc verzonden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
11,5 BTC and counting...
https://www.blockchain.co(...)yrf2493p83kkfjhx0wlh
Dat is wel het gevaarlijke eraan, start van een nucleaire oorlog door een hack op twitterquote:Op woensdag 15 juli 2020 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WE ARE INVADING RUSSIA AS WE SPEAK
Wat nee? En ja, het wordt ook gelijk weggesluisd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee is ineens Ook 5,8 btc verzonden.
twitter:TheTweetOfGod twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:37:40I am giving back to My followers!
All Bitcoin sent to My address below will be doubled!
ju1stk23id4di542ngy2ouca12nt9188ha32ckg132od
Only going on for 30 minutes! reageer retweet
twitter:TwitterSupport twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:45:21We are aware of a security incident impacting accounts on Twitter. We are investigating and taking steps to fix it. We will update everyone shortly. reageer retweet
twitter:spectatorindex twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:54:59Accounts hacked by Bitcoin scammers:
- Bill Gates
- Elon Musk
- Joe Biden
- Warren Buffett
- Kanye West
- Michael Bloomberg
- Apple
- Uber
- Jeff Bezos
- Barack Obama
- Benjamin Netanyahu reageer retweet
En KIM KARDASHIANquote:Op donderdag 16 juli 2020 00:18 schreef Gehrman het volgende:
twitter:spectatorindex twitterde op woensdag 15-07-2020 om 23:54:59Accounts hacked by Bitcoin scammers:
- Bill Gates
- Elon Musk
- Joe Biden
- Warren Buffett
- Kanye West
- Michael Bloomberg
- Apple
- Uber
- Jeff Bezos
- Barack Obama
- Benjamin Netanyahu reageer retweet
twitter:Breaking911 twitterde op donderdag 16-07-2020 om 00:27:09UPDATE ON TWITTER HACK According to numerous reports, all "blue checked" Twitter accounts cannot tweet now. Shares of Twitter fell 3 percent in after-hours trading. reageer retweet
Beter gooi je een muntje opquote:
Mother Russiaquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Waves heeft ook eindelijk een opleving...
https://www.coindesk.com/microsoft-partners-waves-tokenize-industrial-assets
lang niet gezien broerquote:
Julij is wavesmaandquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Partnershipsquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 23:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is wel het gevaarlijke eraan, start van een nucleaire oorlog door een hack op twitter
Geef McKroket danquote:
100k tx per dag gemiddeld nuquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain had een goede maand toch?
Qua koers niet qua productwaarde natuurlijk.
Pakken A4 en nietmachines op de Russische blockchainquote:Op donderdag 16 juli 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat maakt het minder dom?quote:Op donderdag 16 juli 2020 23:52 schreef fespo het volgende:
er wordt overal gezegd dat het zo dom is dat mensen hier in trappen, maar als er 100.000 dollar is verdiend, dan is dat dus maar 100 personen.
dat valt toch best mee op zoveel hits.
denken dat het die hackers om bitcoin te doen wasquote:Op donderdag 16 juli 2020 23:52 schreef fespo het volgende:
er wordt overal gezegd dat het zo dom is dat mensen hier in trappen, maar als er 100.000 dollar is verdiend, dan is dat dus maar 100 personen.
dat valt toch best mee op zoveel hits.
ehm als er maar 100 van de miljoenen die het gezien hebben erin trappen dan vind ik het minder dom.quote:
Daar wordt het toch niet minder dom van?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:45 schreef fespo het volgende:
[..]
ehm als er maar 100 van de miljoenen die het gezien hebben erin trappen dan vind ik het minder dom.
je hebt er zeker meer dan 100 extreme domme mensen en blijkbaar vallen ze er niet allemaal voor
Verdubbeld ongeveerquote:Op donderdag 16 juli 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain had een goede maand toch?
Qua koers niet qua productwaarde natuurlijk.
twitter:d_inderias twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 01:30:49Great piece @DavidWoiwod @sunriseon7 on #Foodfraud featuring @ApacCouncil work. 👏👏👏👏👏🤓🤓#forensics #blockchain #Laava @FreshSupplyCoAu @SourceCertain @laava_id @vechainofficial mentioned too! @BlockchainAUS @stevevallas @BrandTasmania @Austrade @redmeatcouncil @Ben_Lyons_ https://t.co/BwUtACzmDK reageer retweet
Danquote:Op vrijdag 17 juli 2020 01:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar wordt het toch niet minder dom van?Er zijn alleen minder domme mensen als jij verwachtte.
Ah! Is dat de verklaring van die raket!quote:
Het was een uitbetalingsmunt, geen handelsmunt op een platform toch? Raar weer.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was een uitbetalingsmunt, geen handelsmunt op een platform toch? Raar weer.
Die munt krijg je ook als je VET op Binance hebt, dus zo gek is het nietquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mensen moeten met vtho betalen om het netwerk te gebruiken. Als je het nergens kan kopen kun je het netwerk ook niet gebruiken.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn dukaten die je op je chest kan laten kletteren.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Inmiddels al verdubbeld in waarde en lijkt nog lang niet te stoppenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier in Swipe?
Hij gaat z'n lul pas aan het einde van het jaar opeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wanneer is de uitzending?![]()
https://twitter.com/officialmcafee/status/887024683379544065?s=21
Wtfquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij gaat z'n lul pas aan het einde van het jaar opeten.
http://dickening.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Vage resolutie heb jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alweer +40%quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inmiddels al verdubbeld in waarde en lijkt nog lang niet te stoppen
Van $0.70 op het moment van je post naar $1.92 nu. Lekkah kerelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef Rossdale het volgende:
Iemand hier in Swipe?
lekkerquote:Op maandag 20 juli 2020 14:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Van $0.70 op het moment van je post naar $1.92 nu. Lekkah kerel
Ik heb ook een tas sinds eergisteren
lol niemand beweert ditquote:Op maandag 20 juli 2020 14:23 schreef aTypisch het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)raagd-overval-bolcom
hadden ze vechain maar gebruikt, dan was dit niet gebeurd
veilig pakketjes op de blockchain!
goedzoquote:Op maandag 20 juli 2020 14:47 schreef anti-loper het volgende:
zojuist 2,6 eth gepompt op vechain zodat ik met mijn maatjes kan mee praten op FOK
Sowieso. Vechainquote:Op maandag 20 juli 2020 14:23 schreef aTypisch het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)raagd-overval-bolcom
hadden ze vechain maar gebruikt, dan was dit niet gebeurd
veilig pakketjes op de blockchain!
Ga het gelijk doorsturen naar ze jij bent echt een slimme kanjerquote:Op maandag 20 juli 2020 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt met vechain dan mooi volgen waar die pakketjes heen gaan
echt briljant
Als je even je wallet adres en pass opstuurt wil ik best helpenquote:Op maandag 20 juli 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had nog een beetje dukaten van Cobinhood, destijds overgezet naar een eth adres dacht ik.
Hoe ging dit ook alweer?
Moet even dit adres opzoeken.
@onlogisch lol check deze gastquote:Op maandag 20 juli 2020 17:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt met vechain dan mooi volgen waar die pakketjes heen gaan
echt briljant
Ja huehue, maar heb dat adres toen op eoa manier gekregen maar weet niet meer hoe het ging (en dus niet goed gearchiveerdquote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je even je wallet adres en pass opstuurt wil ik best helpen
Je tokens staan nu in je ETH wallet. That's it. Vanuit daar kun je ze weer verder versturen.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had nog een beetje dukaten van Cobinhood, destijds overgezet naar een eth adres dacht ik.
Hoe ging dit ook alweer?
Moet even dit adres opzoeken.
@Roellie80 toen ook nog die XIO tokens van dit project geclaimd? Heb die bomb en xio nooit aangeraakt, maar die XIO gaat nu door het dak. Leukste "walletvondst" ooit om zo te volgen, maar is nu wel tijd om in te wisselen voor wat BTC..quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:17 schreef dimmak het volgende:
Die BOMB heb ik ook eens geclaimd. Ik zie net dat ze niet in MyEtherWallet staan. Wel heb ik bevestigingsmails dat ik ze gekregen heb.Moet ik die als custom token nog toevoegen ofzo?
Ik had er niet eerder van gehoord. En zie dat ik ook geen XIO heb gekregen. Dat klopt achteraf ook wel aardig, ik heb zo'n beetje al m'n BOMB destijds verkocht voor rond de $10. En dat was voor de snapshotquote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
@:Roellie80 toen ook nog die XIO tokens van dit project geclaimd? Heb die bomb en xio nooit aangeraakt, maar die XIO gaat nu door het dak. Leukste "walletvondst" ooit om zo te volgen, maar is nu wel tijd om in te wisselen voor wat BTC..
ik zie ook heel vaak dat shitcoins van toen nu worden geshilled van ja dit is deFi moet je kopenquote:Op maandag 20 juli 2020 19:22 schreef Gehrman het volgende:
SYS pump van 120%. Dit begint weer op 2017 te lijken.
Iedereen shilled z'n bags waar ze graag vanaf willenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik zie ook heel vaak dat shitcoins van toen nu worden geshilled van ja dit is deFi moet je kopen
en dan krijg je een hele gekke pump n dump
spoonfeed waves aubquote:Op woensdag 22 juli 2020 00:40 schreef revpolen het volgende:
BTC, vet, xrp, waves ( alleen de app werkt al tijd niet meer...) Ada, enj,
overpromised bullshit waar je eventueel wel wat mee kunt verdienen als de hype ergens aanslaatquote:Op woensdag 22 juli 2020 01:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
spoonfeed waves aub
hoor er wel vaker over, maar weet er eigenlijk niks van
BTCquote:Op woensdag 22 juli 2020 00:11 schreef anti-loper het volgende:
hoe ziet jullie portfolio er uit?
ik zit nu in LINK, BNT en VET
eth vet rsrquote:Op woensdag 22 juli 2020 00:11 schreef anti-loper het volgende:
hoe ziet jullie portfolio er uit?
ik zit nu in LINK, BNT en VET
DeFi is inderdaad de nieuwe heilige graal lijkt hetquote:
lekker yield farmen gratis geldquote:Op woensdag 22 juli 2020 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
DeFi is inderdaad de nieuwe heilige graal lijkt het
Alleen jammer dat de massa toch te achterlijk is voor zulke principes. Kijk alleen al wat een doorzichtige Twitterscam binnenhaalt aan poen
Waves is een protocol met een eigen smart contract taal (RIDE) die een andere insteek heeft dan Solidity van Ethereum. Makkelijker en minder foutgevoelig en daardoor ook iets beperkter. Het idee van Waves is om een ecosysteem te creëren voor dApps (en dus ook DeFi) waar je alles op kan bouwen. Om dit te bewerkstelligen proberen ze het gebruiksgemak zo hoog mogelijk te maken (zie hiervoor https://waves.exchange) en het ecosysteem steeds verder uit te breiden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 01:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
spoonfeed waves aub
hoor er wel vaker over, maar weet er eigenlijk niks van
thanks even inlezen straksquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waves is een protocol met een eigen smart contract taal (RIDE) die een andere insteek heeft dan Solidity van Ethereum. Makkelijker en minder foutgevoelig en daardoor ook iets beperkter. Het idee van Waves is om een ecosysteem te creëren voor dApps (en dus ook DeFi) waar je alles op kan bouwen. Om dit te bewerkstelligen proberen ze het gebruiksgemak zo hoog mogelijk te maken (zie hiervoor https://waves.exchange) en het ecosysteem steeds verder uit te breiden.
Waves bestaat uit veel verschillende zaken zoals het staken van WAVES (6% per jaar), binnen 2 minuten je eigen token aanmaken, het staken van hun eigen stablecoin (10-20% per jaar USDN), een exchange in de client ingebouwd, Waves Enterprise (voor bedrijven), Neutrino protocol om algorithmische stablecoins op te bouwen, Gravity om alle blockchains (zonder nieuwe token) aan elkaar te verbinden en nog veel meer.
In deze blog is het één en ander voor 2020 opgeschreven:
https://medium.com/wavesprotocol/waves-2020-d5961771c4e7
is dit goed voor bitcoinquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:03 schreef aTypisch het volgende:
U.S. bank regulator grants authority for national banks, federal savings associations to custody crypto
https://www.theblockcrypt(...)lator-crypto-custody
dit is sowieso very bullish mijn vriendquote:
Where you from? Holland? I got special price for you my friendquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dit is sowieso very bullish mijn vriend
yavaş yavaş, hasan şaşquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Where you from? Holland? I got special price for you my friend
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:03 schreef aTypisch het volgende:
U.S. bank regulator grants authority for national banks, federal savings associations to custody crypto
https://www.theblockcrypt(...)lator-crypto-custody
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:25 schreef anti-loper het volgende:
Misschien toch maar binnenkort een chainlink topic maken om het aan iedereen hier the shillen
https://decrypt.co/36317/(...)erate-chainlink-node
T-mobile stapt in chainlink
kloptquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef aTypisch het volgende:
https://medium.com/@:pim_(...)mepiece-806fc4be353e
jaaa
horloges op de blockchain!
maar geen vechain gebruikt, dus waardeloos
Leuke klokjes hebben ze wel snap alleen niet dat ze niet gewoon een database optuigen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef aTypisch het volgende:
jaaa
Proletenklokkiesquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef aTypisch het volgende:
jaaa
Zijn alleen proletenklokken als je ze niet kan betalen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Proletenklokkies
Als ik in VIDT zat had ik het verkocht
vechain tokens vallen ook wel in die categoriequote:Op donderdag 23 juli 2020 14:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Proletenklokkies
Als ik in VIDT zat had ik het verkocht
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef aTypisch het volgende:
jaaa
Ja das toch telkens zo’n grap.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:31 schreef fathank het volgende:
gemiste kans wel, ze zetten alleen een documentje in de database.
Als ze er nou een NFC-chip in verborgen hadden gekoppeld aan een NFT had je het klokkie zelf kunnen verifieren. Beetje jammer wel voor zo'n duur ding.
Een klokje van 100k+ euro is wel wat anders dan een blik tomaten of fles wijn. Daarbij gaat het om massaproductie waarbij het productieproces volgens bepaalde normen gebeurt, geaudit door een externe partij die daar z'n naam aan verbindt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das toch telkens zo’n grap.
Met vlees zag je wat krabbels in pdf op de blockchain, met een herkomst, temp transport enzo.
Met wijn een QR code op het etiket. Enz.
Dat slaat toch helemaal nergens op zo
Het gaat meer om de manier van meten en verifiëren. Idd met een chip ofzo, waterdicht maken.
Maar dan kun je net zo goed een gesloten database maken van jouw product![]()
Ja klopt, maar wat kan blocksjain daarniu aan toevoegen behalve ja de chain waar je wat kunt bewaren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Een klokje van 100k+ euro is wel wat anders dan een blik tomaten of fles wijn. Daarbij gaat het om massaproductie waarbij het productieproces volgens bepaalde normen gebeurt, geaudit door een externe partij die daar z'n naam aan verbindt.
Ja kun je beter database voor pakkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wat kan blocksjain daarniu aan toevoegen behalve ja de chain waar je wat kunt bewaren.
Ik zie het gewoon niet gebeuren deze toepassing.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:36 schreef anti-loper het volgende:
Ik lees de laatste tijd wel veel over VIDT token. Had geen idee dat het een Nederlands bedrijf was. Wel gaaf. Zijn wel redelijk wat veelbelovende Nederlandse blockchain bedrijven
het is geen niche maar een blockchain lost vrij weinig op als er ook nog zaken fysiek geregeld moeten wordenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja kun je beter database voor pakken
nee ik blijf gewoon lekker in link.. 1000 EOY toch en wat vechain gehaald mocht het een xrptje uithalen dan ben ik in ieder geval coveredquote:
Een newbiequote:Op vrijdag 24 juli 2020 00:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nee ik blijf gewoon lekker in link.. 1000 EOY toch en wat vechain gehaald mocht het een xrptje uithalen dan ben ik in ieder geval covered
Inderdaad, zo hebben we ook SEAL.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:36 schreef anti-loper het volgende:
Ik lees de laatste tijd wel veel over VIDT token. Had geen idee dat het een Nederlands bedrijf was. Wel gaaf. Zijn wel redelijk wat veelbelovende Nederlandse blockchain bedrijven
Bah wat een lelijke AP.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef aTypisch het volgende:
jaaa
jij bent hier de newbiequote:
SEAL godencoinquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:35 schreef ssjgoku het volgende:
Eindelijk weekend!
Hoe is het met jullie Crypto Warriors?
Btw, wat vinden we hier van UTK?
Kreeg meldingen, vandaar ik hier weer eens af en toe ga posten
quote:
Dezelfde poep, ander jasje.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:35 schreef ssjgoku het volgende:
Eindelijk weekend!
Hoe is het met jullie Crypto Warriors?
Btw, wat vinden we hier van UTK?
Kreeg meldingen, vandaar ik hier weer eens af en toe ga posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |