https://www.coindesk.com/(...)ew-research-explainsquote:Bitcoin’s Lightning Network Is Vulnerable to ‘Looting’: New Research Explains
lightning is optioneelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.coindesk.com/(...)ew-research-explains
LiGhTnInG NeTwOrK Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat een shitshow is het toch ook
bitcoin is totaal ongeschikt om meer dan 3 tps te draaien en alle hoop werd gevestigd op lightning network wat back in the days maar 18 maanden nodig had om ontwikkeld en geïmplementeerd te wordenquote:
klopt jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bitcoin is totaal ongeschikt om meer dan 3 tps te draaien en alle hoop werd gevestigd op lightning network wat back in the days maar 18 maanden nodig had om ontwikkeld en geïmplementeerd te worden
en nu hebben we weer schandaal #13124 mbt lightning network
wanneer kan ik mijn chinese vriendjes trakteren op een ijsje met instant payment bitcoin
Lightning is geen Bitcoin. Zo moeilijk is het allemaal niet. Niemand beweert verder dat Lightning al klaar is voor massa adoptie. De devs adviseren zelfs om niet teveel funds op het netwerk te plaatsen. Bitcoin is slechts een protocol om ons financiële vrijheid te bieden. De rest kan er allemaal opgebouwd worden door wie maar wil.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bitcoin is totaal ongeschikt om meer dan 3 tps te draaien en alle hoop werd gevestigd op lightning network wat back in the days maar 18 maanden nodig had om ontwikkeld en geïmplementeerd te worden
en nu hebben we weer schandaal #13124 mbt lightning network
wanneer kan ik mijn chinese vriendjes trakteren op een ijsje met instant payment bitcoin
Het gaat allemaal wel erg traag. Wat als straks landen hun eigen digitale currency uitbrengen voor instant tranfers?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Lightning is geen Bitcoin. Zo moeilijk is het allemaal niet. Niemand beweert verder dat Lightning al klaar is voor massa adoptie. De devs adviseren zelfs om niet teveel funds op het netwerk te plaatsen. Bitcoin is slechts een protocol om ons financiële vrijheid te bieden. De rest kan er allemaal opgebouwd worden door wie maar wil.
In principe hebben we al digitaal geld, dus dat maakt allemaal geen reet uit. Bitcoin is duurzaam (het gaat voor eeuwig mee, heeft geen downtime), schaars (er zijn er maar 21 miljoen), draagbaar (een seed kun je zelfs uit je hoofd leren), controleerbaar (want blockchain), decentraal en deelbaar (sats). Er zijn weinig valuta die hier aan kunnen tippen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel erg traag. Wat als straks landen hun eigen digitale currency uitbrengen voor instant tranfers?
Is al een oplossing voor: anchor commitments.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.coindesk.com/(...)ew-research-explains
LiGhTnInG NeTwOrK Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wat een shitshow is het toch ook
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat allemaal wel erg traag. Wat als straks landen hun eigen digitale currency uitbrengen voor instant tranfers?
Ja en nee. Lightning is wel Bitcoin in de zin van dat http onderdeel is van het internet. Lightning is geen Bitcoin in de zin van dat http geen tcp/ip is.quote:
quote:
Misschien verwoord ik het verkeerd. Bitcoin is geen lightning, lightning wel bitcoin. Maar lightning is niet gelijk aan bitcoin natuurlijk. Je vergelijking van http en tcp/ip is inderdaad treffend.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja en nee. Lightning is wel Bitcoin in de zin van dat http onderdeel is van het internet. Lightning is geen Bitcoin in de zin van dat http geen tcp/ip is.
Deze man zit vuistdiep in Vechain.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:58 schreef fathank het volgende:
Mensen welke niet snappen dat Vechain infrastructuur bouwt ipv auto's die erop rijden.
Al wil iemand zn scheet in een potje doen en op de blockchain zetten moet ie zelf weten. Als jij dat wil kun je dat het beste op Vechain doen.
Native Fee delegation
Blockchain gebruiken zonder door te hebben dat je blockchain gebruikt.
Sponsor accounts
Toolchain
ToolchainCredits kopen op factuur zodat je als bedrijf geen VTHO hoeft te kopen
Wel jammer dat de schommelingen van een paar sat niet meer lonend zijn om te traden. M'n stack kunnen verdrievoudigen tussen 40 en 80 satquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man zit vuistdiep in Vechain.
Sunny-adept.
oh nu ineens niet meer?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]dat is idd waar het om draait, instant payments
Goede vergelijking ook. Gros van de alts zijn gebakken lucht. Er zijn alts met werkbare usecases en praktische oplossingen. Ik geloof daar zelf verder niet in, aangezien naar mijn mening een blockchain dan overkill is. Als er bedrijven zijn die dit wel vinden is dat hun goed recht. Bitcoin heeft een idealistisch doel. Daar hoef jij verder niet in te geloven, maar ik denk dat de wereldwijde economie verrot is en toe is aan een verandering.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
een werkbare bitcoinnetwerk gaan wij in ons leven niet meemaken
kan je beter in een gekke alt zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
klopt, zag laatst dat er weer 5 miljoen btc werd bijgedrukt waardoor mijn aandeel in de totale oplage afnamquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh nu ineens niet meer?
we hebben gezien wat een goeie store of value het is
lekker je narrative aanpassen hoe het jezelf uitkomt
en dan heb ik nog niet eens gesproken over hoe erg gecentraliseerd bitcoin gaat worden in de toekomst, en nu eigenlijk al is
bitcoin wordt chinacoin
lekker robuust wel
klopt ook, je kunt nu niet wereldwijd bitcoin gebruikenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
bitcoin bestaat al een decennium en is nog steeds niet werkbaar
om het werkbaar te maken heeft het nog een aantal decennia nodig
en daarna moet je het nog eens gebruiksvriendelijk zien te maken wat hoogstwaarschijnlijk soortgelijk tijdspad kent
en dan moet er nog adoptie plaatsvinden...
een werkbare bitcoinnetwerk gaan wij in ons leven niet meemaken
kan je beter in een gekke alt zitten
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Goede vergelijking ook. Gros van de alts zijn gebakken lucht. Er zijn alts met werkbare usecases en praktische oplossingen. Ik geloof daar zelf verder niet in, aangezien naar mijn mening een blockchain dan overkill is. Als er bedrijven zijn die dit wel vinden is dat hun goed recht. Bitcoin heeft een idealistisch doel. Daar hoef jij verder niet in te geloven, maar ik denk dat de wereldwijde economie verrot is en toe is aan een verandering.
Jammer dat dat onderscheid hier niet gemaakt kan worden.Wil je zeggen dat dit soort projecten geen toekomst hebben???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jawelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dit soort projecten geen toekomst hebben???
Zag laatst dat je er een huis voor kon kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt, zag laatst dat er weer 5 miljoen btc werd bijgedrukt waardoor mijn aandeel in de totale oplage afnam
en hoe is dat de fout van bitcoin?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag laatst dat je er een huis voor kon kopen.
De volgende dag slechts een pakje kauwgom.
ik heb het over een werkbare bitcoin, adoptie, daily life enzulksquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt ook, je kunt nu niet wereldwijd bitcoin gebruiken
die activiteit op het netwerk is nep
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb het over een werkbare bitcoin, adoptie, daily life enzulks
niet over de huidige activiteit van bitcoin wat zich slechts beperkt tot langzame dure transfers van en naar exchanges
als china dat wil..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt, zag laatst dat er weer 5 miljoen btc werd bijgedrukt waardoor mijn aandeel in de totale oplage afnam
maar dat is een hele andere discussie toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:46 schreef fathank het volgende:
boeit me niet, als ik over een paar jaar met vervroegd pensioen kan
hoe kan china dat volgens jou doen dan?quote:
jij zit er in voor de tech jaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dat is een hele andere discussie toch?
De rest is ook geen discussie. Dat is een immer repeterend welles-nietes spelletje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dat is een hele andere discussie toch?
ik ben wel benieuwd naar @Dimachaerus zijn ideeën over hoe China 5 miljoen bitcoin extra kan makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef fathank het volgende:
[..]
De rest is ook geen discussie. Dat is een immer repeterend welles-nietes spelletje.
Eens maat.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:40 schreef aTypisch het volgende:
potdomme wat vet, de supply chain die dingen gaat volgen en nu de veetsjeen gebruikt
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat.
• PWC
• Walmart China
• DNV GL
• BMW Group
• DB Schenker
• Kuehne & Nagel
Gingen je al voor. Goed dat jij het licht ook ziet.
Prima uitleg van Sunny op de website van DNVGL over blockchain
https://www.dnvgl.com/ass(...)-the-blockchain.html
Ehm, ik hoop dat je wel inziet dat bitcoin koers gemanipuleerd als de pest is?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en hoe is dat de fout van bitcoin?
1 bitcoin = 1 bitcoin op het netwerk
geldcreatie uit handen van centrale banken/partijen is de revolutie, niet de transactiesnelheid
maar heb niet het idee dat je het echt wil horen dus zal het hierbij laten
ik ben benieuwd naar je uitleg over china en het creëren van bitcoin, ik wacht gespannen afquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ehm, ik hoop dat je wel inziet dat bitcoin koers gemanipuleerd als de pest is?
Juist die centrale partijen draaien nu aan de knoppen van bitcoin. De instituties en exchanges verdienen bakken met geld hieraan.
same shit, different story
en maar blijven geloven in utopische droom
als straks alle miningpools zich in china bevinden blijft er weinig decentralisatie over hequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar @:dimachaerus zijn ideeën over hoe China 5 miljoen bitcoin extra kan maken
jij mist het puntquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar je uitleg over china en het creëren van bitcoin, ik wacht gespannen af
je mist overigens in deze post opnieuw het punt hé, best knap
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als straks alle miningpools zich in china bevinden blijft er weinig decentralisatie over he
gewoon protocol aanpassenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]en dan kunnen miners ineens extra bitcoin de markt op slingeren waar de tienduizenden nodes wereldwijd akkoord mee gaan?
die van mij niet in ieder geval
dat kunnen miners nietquote:
klopt, echt onzinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat er nou een node draaien buiten de geeks?
wat schiet je ermee op
het kost je alleen maar bakken met geld
denken een vuist te kunnen maken tegen grootmacht china met je nodequote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kunnen miners niet
je valt flink door de mand
Mining verdwijnt juist al meer en meer uit China de laatste jaren. Productie van de miners nog wel teveel in China idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als straks alle miningpools zich in china bevinden blijft er weinig decentralisatie over he
Wat doen die? Toch geen niche markt als supply chain he?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef anti-loper het volgende:
chainlink is de beste chain maatjes
$5 dollar is doorbroken
sky is nu the only limit
nee het enige wat zij doen is vrijwel alles dat offchain is onchain zettenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat doen die? Toch geen niche markt als supply chain he?
we gaan het allemaal makenquote:
broer kom chillen harbour club wanneer we miljonair zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
we gaan het allemaal maken
we zijn er nog veelstevroeg bij
komt goed maatjequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer kom chillen harbour club wanneer we miljonair zijn
Crypto winsten nodig hebben om bij harbour club te chillen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer kom chillen harbour club wanneer we miljonair zijn
alt seizoen gaat beginnen en zoals het er naar uit lijkt beginnen sommige alts los te koppelen van btcquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:44 schreef Blik het volgende:
Nu BTC nog even knallen terwijl de alts meegaan en dan is het dubbel feest
When flippening?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
alt seizoen gaat beginnen en zoals het er naar uit lijkt beginnen sommige alts los te koppelen van btc
moest het even googlen hehequote:
Over sprookjes gesprokenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
moest het even googlen hehe
ik denk dit jaar nog wel tbh.. zodra eth 2.0 uit is
ik denk oprecht wel dat er dit jaar nog wel iets zal gebeuren rondom deFi en ethereumquote:
Nou leg uitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Piva het volgende:
Inmiddels zitten beleggers als Raoul Pal (waarschijnlijk veel van zijn volgers via het GMI rapport), Paul Tudor Jones en Robert Kiyosaki vol in bitcoin. Maar crypto-FOK kan nog steeds niet verder kijken dan dat bitcoin geen geweldig betaal system is.
Raoul, Paul en Robert kunnen beter wat VeChain kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:52 schreef Piva het volgende:
Inmiddels zitten beleggers als Raoul Pal (waarschijnlijk veel van zijn volgers via het GMI rapport), Paul Tudor Jones en Robert Kiyosaki vol in bitcoin. Maar crypto-FOK kan nog steeds niet verder kijken dan dat bitcoin geen geweldig betaal system is.
DOGE pumpedquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
alt seizoen gaat beginnen en zoals het er naar uit lijkt beginnen sommige alts los te koppelen van btc
DOGE pump, dus kickoff van altseason. Geniet ervan jongensquote:
NEO is dan ook behoorlijke vaporware, net als Tron natuurlijk. Die zakt ook langzaam verder wegquote:Op woensdag 8 juli 2020 10:48 schreef dimmak het volgende:
Valt mij wel op dat vooral de Chinese projecten (en ADA natuurlijk met hun gerichte promotie in China) pumpen de laatste week in de top 50 maar dat NEO achterblijft.
Ik 110% in sats én in euro'squote:Op woensdag 8 juli 2020 09:23 schreef Roellie80 het volgende:
35% in een week op mn totale portfolio. En dat terwijl de totale marketcap zo goed als gelijk is gebleven. Lucky me
Dat hoeft niet perse een valide argument voor het uitblijven kan koersstijgingen te betekenen in cryptoland.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NEO is dan ook behoorlijke vaporware, net als Tron natuurlijk. Die zakt ook langzaam verder weg
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse een valide argument voor het uitblijven kan koersstijgingen te betekenen in cryptoland.
Inmiddels is de 6 ookal doorbrokenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:10 schreef anti-loper het volgende:
chainlink is de beste chain maatjes
$5 dollar is doorbroken
sky is nu the only limit
Schijnt te komen door de robinhood tiktok challenge om te gaan pumpen in dogequote:
Keurige call. Godver kneiterdruk hier op t werk dus geen tijd voor die fratsenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef Roellie80 het volgende:
Alle VET verkocht tegen 230 sats, dit kan niet langer zo doorgaan ...
En niet veel later ook weer ingestapt. Ik heb altijd fomo en kan niet goed traden. Toch een kleine 20k VET erbijquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Keurige call. Godver kneiterdruk hier op t werk dus geen tijd voor die fratsen
Soon 20k euro broerquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En niet veel later ook weer ingestapt. Ik heb altijd fomo en kan niet goed traden. Toch een kleine 20k VET erbij
Geen idee heb alleen een klein zakje om m'n fees mee te betalenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Zitten er hier nog meer mensen in BNB? Hoe lang al en wat heeft het gedaan sinds jouw aankoop?
betalen voor een speculatieve AH bonuskaart van een exchangequote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Zitten er hier nog meer mensen in BNB? Hoe lang al en wat heeft het gedaan sinds jouw aankoop?
ik convert mijn kleine hoeveelheden naar BNB voor fee'squote:Op woensdag 8 juli 2020 20:28 schreef nickhguitar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |