Hij blijft wel lang weg.. Is het eb of vloed?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens naar vragen als hij terug is van het strand.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij blijft wel lang weg.. Is het eb of vloed?
Is er nog een tekenshow ? Ik ben er al een tijdje niet geweest. Of post Tonja alleen nog maar ranzige vingersquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij blijft wel lang weg.. Is het eb of vloed?
Er waren problemen met de stream... ik weet niet wat de status isquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er nog een tekenshow ? Ik ben er al een tijdje niet geweest. Of post Tonja alleen nog maar razige vingers
Ik mag het niet zeggen maar......... Ik mag niemand doodwensen en dat doe ik niet.quote:
Mooiquote:
Nu hopen dat hij echt last heeft ervan. Anders is het een griepjequote:
Voorlopig slikt die zeikerd dat stupide malaria medicijn dus dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu hopen dat hij echt last heeft ervan. Anders is het een griepje
Nice wat chloor om het weg te spoelenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig slikt die zeikerd dat stupide malaria medicijn dus dat gaat de goede kant op
Nee beterquote:
Even een zomerstopquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren problemen met de stream... ik weet niet wat de status is
Schuldgevoel?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kitkat erbij![]()
Voor het ultieme schuldgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |