Ik ben nog mijlenver van iemand iets kunnen leren hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:12 schreef tonja het volgende: [..] Nice. En leuk als je het weer op gaat pakken. Misschien kunnen we elkaar wat leren
![]()
Rolling Stones - She’s a Rainbowquote:
Mja ik bedoel ook niet iets aan iemand leren als in lesgeven. Maar meer als in samen muziek maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog mijlenver van iemand iets kunnen leren hoor
Ik ken die nummers niet. Ff checken of die te doen zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Rolling Stones - She’s a Rainbow
Johnny Cash - I still miss someone
Allebei een beetje honkytonk-pianootje
Die eerste ken je vastquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ken die nummers niet. Ff checken of die te doen zijn
Dat Stones nummer is kut, F akkoord en barre's.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Rolling Stones - She’s a Rainbow
Johnny Cash - I still miss someone
Allebei een beetje honkytonk-pianootje
Als ik eraan denk ga ik straks even luisteren. Voor nu ga ik maar even iets als nachtrust doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Die eerste ken je vast
En dan doel ik bij beide op de solo’s
doe even linkje in dm? Ik ga niet teruglezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:27 schreef D. het volgende:
Van die laatste moet ik even de goede versie zoeken
Hoi!quote:
Da’s persoonlijk, ik kies voor zonderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:30 schreef Deisyy het volgende:
Vervangen van vullingen met of zonder verdoving, that's the question.
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit, ik vind die lamme mond achteraf zo irritant, maar herinner me ineens dat de tandarts de laatste keer een ander soort verdoving had en ik daar toen geen last van had.quote:
Mijn laaste keer bij de tandarts zat ik thuis bloed te spugen en zenuw pijn maar daar had ik de boven genoemde drugs voorquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit, ik vind die lamme mond achteraf zo irritant, maar herinner me ineens dat de tandarts de laatste keer een ander soort verdoving had en ik daar toen geen last van had.
Dan die optie, of gewoon zonderquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit, ik vind die lamme mond achteraf zo irritant, maar herinner me ineens dat de tandarts de laatste keer een ander soort verdoving had en ik daar toen geen last van had.
Wel Coke Zero danquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
als je niks wilt voelen moet je wat coke roken dan voel je niks
Ik heb wel cola in huis.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn laaste keer bij de tandarts zat ik thuis bloed te spugen en zenuw pijn maar daar had ik de boven genoemde drugs voor
Johquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan die optie, of gewoon zonder
Bij een zenuwbehandeling is verdoving wel een goed idee
Ja, dat deed ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joh
Er van uitgaande dat die goed werkt.
Welnee ik ben een bikkel.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 10:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan ook medicijjn bij de huisarts vragen
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij Zeeuwen zijn redelijk stug en als je hier standbeelden gaat omtrekken heb je een oorlog !!!!
ja en normen en waarden en tradities ook over boord want een ander kan het er eens niet mee eens zijn of als kwetsend ervaren....quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
We mogen niet meer trots zijn op ons land want dan ben je een rasicist
Ja dat mag allemaal niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja en normen en waarden en tradities ook over boord want een ander kan het er eens niet mee eens zijn of als kwetsend ervaren....
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dan verplaatsen we André naar Zeeland
![]()
[ afbeelding ]
wat is een gof?quote:
gofferquote:
Staan er moskeeën in Zeeland?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alles word verboden van onze cultuur maar er worden wel overal moskeen gebouwd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen zijn gek!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:50 schreef chufi het volgende:
WTF ... https://www.nu.nl/coronav(...)et-4-verplegers.html
Ik ben een bikkel geworden door mijn jeugd. Niks geen verdoving hup boren in in je smoel. Sindsdien heb ik een tandarts angst. En ik laat me verdoven fuck die shit !!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik was dus inderdaad een bikkel, ik heb geen verdoving gehad
Dan ben je geen bikkelquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel geworden door mijn jeugd. Niks geen verdoving hup boren in in je smoel. Sindsdien heb ik een tandarts angst. En ik laat me verdoven fuck die shit !!!!
Je was een bikkel in je jeugd, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel geworden door mijn jeugd. Niks geen verdoving hup boren in in je smoel. Sindsdien heb ik een tandarts angst. En ik laat me verdoven fuck die shit !!!!
Nee klopt ik was een bikkel nu laat ik me het liefst onder zeil spuitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |