Haags!quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat @:tot afwezig is is niet altijd fijn
Hier ook zn (nood)gangetje!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hier ook zn (nood)gangetje!!Jezus wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat is lief!!quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan wel glimlach vanaf hoor
quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte vrienden zijn lief voor elkaar.
van Dissel Godquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:54 schreef noodgang het volgende:
Oh wacht, wel afstand houden, anders wordt Jaap boos
Noodgodquote:Op woensdag 8 juli 2020 11:54 schreef noodgang het volgende:
Oh wacht, wel afstand houden, anders wordt Jaap boos
quote:
Ja eens. Als ik het zelf maar niet ben.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:03 schreef engine het volgende:
[..]
Zo'n God dat we eigenlijk iets zouden moeten offeren.
Het komt mij ook even slecht uit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Als ik het zelf maar niet ben.
Zojuist honderd miljard miljaar overgemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:20 schreef noodgang het volgende:
Offers kunnen trouwens gewoon overgemaakt worden op mn bankrekening hoor
Thanks!!quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Zojuist honderd miljard miljaar overgemaakt
Precies dit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt ook aan de ouders natuurlijk. Zeuren heeft bij mij niks opgeleverd behalve een draai om de oren
Om je zin te krijgen met iets. Veel vrouwen zeuren of huilen ook om onzin om hun zin te krijgen. Van dit soort vrouwen moet je daarom afstand nemen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:37 schreef engine het volgende:
Maar waarom zou je willen zeuren?of snap ik het niet
Geniaal die filmpjesquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Thanks!!
Nu mag je sowieso drie wensen doen!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Om je zin te krijgen met iets. Veel vrouwen zeuren of huilen ook om onzin om hun zin te krijgen. Van dit soort vrouwen moet je daarom afstand nemen.
Klopt, er zijn grenzen. Ik had ooit met een meid die zo was. Als ze der zin niet kreeg dan ging ze zielig doen. Gelijk afstand van genomen natuurlijk. Je wilt namelijk niet met hoofdpijn zittenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel waar. Hangt ook af van de mate waarin natuurlijk. Af en toe kan ik nog wel hebben
STOKVISquote:Op woensdag 8 juli 2020 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, er zijn grenzen. Ik had ooit met een meid die zo was. Als ze der zin niet kreeg dan ging ze zielig doen. Gelijk afstand van genomen natuurlijk. Je wilt namelijk niet met hoofdpijn zitten
Of in de kont plassenquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Om je zin te krijgen met iets. Veel vrouwen zeuren of huilen ook om onzin om hun zin te krijgen. Van dit soort vrouwen moet je daarom afstand nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:55 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Beste jopen !!! ZOu keihard rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
gewoon in de bioscoopquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 13:55 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Corona zou hard vliegen daar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |