Gatver, die pens van Coltquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:50 schreef RipCity het volgende:
Hoe kan je dit aandoen![]()
https://www.facebook.com/90DayFiance/videos/2668388410073067/
Ik vind het wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet hem wel nageven dat hij nu een meisje heeft wat fysiek beter bij hem past. Ik gun hen het geluk wel.
Úitdoen bedoel jequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 09:50 schreef RipCity het volgende:
Hoe kan je dit aandoen![]()
https://www.facebook.com/90DayFiance/videos/2668388410073067/
Ze is iets voller dan Larissa.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie vrouw.En dat hij zo'n vrouw aan de haak weet te slaan doet hij toch goed.
![]()
Hoezo bedoel je dat deze fysiek beter bij hem past? Ik vind haar niet dik of zo?
Ze kan het prima hebben.quote:
Het lijkt ook nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:08 schreef Inca het volgende:
Nou mooi dan word je vergeleken met een kokosnoot![]()
Seriously?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:52 schreef SEMTEX het volgende:
Je moet hem wel nageven dat hij nu een meisje heeft wat fysiek beter bij hem past. Ik gun hen het geluk wel.
True, al heb ik geen zin om te bodyshamen, maar ze leken me meer voor elkaar gemaakt dan Larissa en hij.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Seriously?
Omdat ze een beetje vet op haar onderlijf heeft? Ze ziet er duizend keer beter uit dan hem.
Het kan zijn dat hij gewoon opnieuw gebruikt wordt voor een greencard. In dat geval ziet ze niet eens waarde in hoe hij is maar in zijn nationaliteit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
je hebt er geen zin in maar doet het lekker toch. je waarde zit hem niet in het formaat van je lijf.
hoe veel of weinig je bij elkaar past heeft ook weinig te maken met je lijf overigens.
Als hij iemand zoekt die hem waardeert om wie hij is dan moet hij iemand zoeken die al in de VS woont, maar dat doet hij niet want de vrouwen die hij in de VS kan krijgen voldoen kennelijk niet aan zijn eisen, dus ook hij krijgt er iets uit dat hij anders niet zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij gewoon opnieuw gebruikt wordt voor een greencard. In dat geval ziet ze niet eens waarde in hoe hij is maar in zijn nationaliteit.
Ja dat is zo, maar dat leek mij vanuit hem voor de hand liggend, dat hij standaarden heeft waar hij in de VS niet aan kan komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij iemand zoekt die hem waardeert om wie hij is dan moet hij iemand zoeken die al in de VS woont, maar dat doet hij niet want de vrouwen die hij in de VS kan krijgen voldoen kennelijk niet aan zijn eisen, dus ook hij krijgt er iets uit dat hij anders niet zou kunnen krijgen.
Het aantal mensen dat werkelijk matcht is maar heel beperkt, meestal zit er meer achter, en vaak van twee kanten.
Ja echt hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:35 schreef Anonymousz het volgende:
Jihoon werkt parttime omdat hij thuis een dutje wil doen![]()
![]()
Tim?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef Leandra het volgende:
Oh god, die ene met zijn Ferrari is echt dom, vorige week wist hij al niet wat de Grand Canyon was en nu weet hij niet hoe je tetanus uitspreekt, hij zou bang zijn om tetnicks krijgen, tring....
Deavan moet echt bij hem weg hij is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt hè
Ik geloof er ook geen bal van dat zijn moeder zijn geld heeft.
Welk geld?
Hij liegt alles aan elkaar.
Volgens mij doet ze dat ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze deze BS blijft aanhoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Deavan moet echt bij hem weg hij is niet te vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hij kreeg dit podium omdat er vrouwen zijn die op zijn geld vallen, wat weer de aanleiding was om uit te zoeken of het wat kon worden met de vrouw die voor zijn geld viel, wat weer de aanleiding was voor het eerst genoemde: zijn deelname aan 90 days.quote:
Hij is ook heel erg verkeerd bezig, maar het is niet dat alleen hij steken heeft laten vallen. Ze hebben beide onverstandig gehandeld en hun zoon is het resultaat daarvan. De vader van haar dochter, is die in beeld? Ik geloof van niet, want welk mens laat zijn kind nou eenzijdig naar de andere kant van de wereld verhuizen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze deze BS blijft aanhoren.
Ze heeft als alleenstaande moeder in de VS waarschijnlijk behoorlijk hard moeten werken en daarbij had ze nog het voordeel dat haar ouders achter haar staan en ook niet onbemiddeld zijn, en dan zo'n slampamper die niet eens bijdraagt voor zijn kind en parttime gaat werken zodat hij dutjes kan doen
Deavan lijkt me vooral erg naïef. Denk niet dat het zo'n slechte meid is verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
Zij heeft dezelfde fout opnieuw begaan en haar ouders hebben daar ook geen stokje voor weten te steken. Het probleem gaat veel verder dan alleen Jihoon en zijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |