Ja echt hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:35 schreef Anonymousz het volgende:
Jihoon werkt parttime omdat hij thuis een dutje wil doen![]()
![]()
Tim?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef Leandra het volgende:
Oh god, die ene met zijn Ferrari is echt dom, vorige week wist hij al niet wat de Grand Canyon was en nu weet hij niet hoe je tetanus uitspreekt, hij zou bang zijn om tetnicks krijgen, tring....
Deavan moet echt bij hem weg hij is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt hè
Ik geloof er ook geen bal van dat zijn moeder zijn geld heeft.
Welk geld?
Hij liegt alles aan elkaar.
Volgens mij doet ze dat ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze deze BS blijft aanhoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Deavan moet echt bij hem weg hij is niet te vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hij kreeg dit podium omdat er vrouwen zijn die op zijn geld vallen, wat weer de aanleiding was om uit te zoeken of het wat kon worden met de vrouw die voor zijn geld viel, wat weer de aanleiding was voor het eerst genoemde: zijn deelname aan 90 days.quote:
Hij is ook heel erg verkeerd bezig, maar het is niet dat alleen hij steken heeft laten vallen. Ze hebben beide onverstandig gehandeld en hun zoon is het resultaat daarvan. De vader van haar dochter, is die in beeld? Ik geloof van niet, want welk mens laat zijn kind nou eenzijdig naar de andere kant van de wereld verhuizen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze deze BS blijft aanhoren.
Ze heeft als alleenstaande moeder in de VS waarschijnlijk behoorlijk hard moeten werken en daarbij had ze nog het voordeel dat haar ouders achter haar staan en ook niet onbemiddeld zijn, en dan zo'n slampamper die niet eens bijdraagt voor zijn kind en parttime gaat werken zodat hij dutjes kan doen
Deavan lijkt me vooral erg naïef. Denk niet dat het zo'n slechte meid is verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
Zij heeft dezelfde fout opnieuw begaan en haar ouders hebben daar ook geen stokje voor weten te steken. Het probleem gaat veel verder dan alleen Jihoon en zijn ouders.
Ze ziet er wel elke aflevering zo intens ellendig uit zeg, altijd precies dezelfde gezichtsuitdrukking ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deavan lijkt me vooral erg naïef. Denk niet dat het zo'n slechte meid is verder.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:59 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik zit op het terras te genieten van de x graden koeler dan binnen
Maar we zeggen niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
We weten nu wel het geheim van Jihoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |