Ja echt hèquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:35 schreef Anonymousz het volgende:
Jihoon werkt parttime omdat hij thuis een dutje wil doen![]()
![]()
Tim?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:41 schreef Leandra het volgende:
Oh god, die ene met zijn Ferrari is echt dom, vorige week wist hij al niet wat de Grand Canyon was en nu weet hij niet hoe je tetanus uitspreekt, hij zou bang zijn om tetnicks krijgen, tring....
Deavan moet echt bij hem weg hij is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja echt hè
Ik geloof er ook geen bal van dat zijn moeder zijn geld heeft.
Welk geld?
Hij liegt alles aan elkaar.
Volgens mij doet ze dat ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze deze BS blijft aanhoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Deavan moet echt bij hem weg hij is niet te vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hij kreeg dit podium omdat er vrouwen zijn die op zijn geld vallen, wat weer de aanleiding was om uit te zoeken of het wat kon worden met de vrouw die voor zijn geld viel, wat weer de aanleiding was voor het eerst genoemde: zijn deelname aan 90 days.quote:
Hij is ook heel erg verkeerd bezig, maar het is niet dat alleen hij steken heeft laten vallen. Ze hebben beide onverstandig gehandeld en hun zoon is het resultaat daarvan. De vader van haar dochter, is die in beeld? Ik geloof van niet, want welk mens laat zijn kind nou eenzijdig naar de andere kant van de wereld verhuizen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze deze BS blijft aanhoren.
Ze heeft als alleenstaande moeder in de VS waarschijnlijk behoorlijk hard moeten werken en daarbij had ze nog het voordeel dat haar ouders achter haar staan en ook niet onbemiddeld zijn, en dan zo'n slampamper die niet eens bijdraagt voor zijn kind en parttime gaat werken zodat hij dutjes kan doen
Deavan lijkt me vooral erg naïef. Denk niet dat het zo'n slechte meid is verder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:04 schreef Gruj0 het volgende:
Zij heeft dezelfde fout opnieuw begaan en haar ouders hebben daar ook geen stokje voor weten te steken. Het probleem gaat veel verder dan alleen Jihoon en zijn ouders.
Ze ziet er wel elke aflevering zo intens ellendig uit zeg, altijd precies dezelfde gezichtsuitdrukking ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deavan lijkt me vooral erg naïef. Denk niet dat het zo'n slechte meid is verder.
Groot gelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:59 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik zit op het terras te genieten van de x graden koeler dan binnen
Maar we zeggen niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
We weten nu wel het geheim van Jihoon
Zou ik zeker doen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:25 schreef Leandra het volgende:
Ik zit, maar ik begin wel gewoon met de gewone aflevering.
Ik kijk geen love after lock-upquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen!
En dan hebben we ook nog de nieuwe Love after Lock-up wat nu begint. Oh wacht even, het komt me zo bekend voor, zou dit soms een herhaling zijn?
Lulletje. Hij gedraagt zich als een verwend kindje en zijn moeder vindt dat allemaal best en ze verdedigt zijn gedrag ook nog eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:00 schreef Leandra het volgende:
Wat een lul die Jihoon, en dan tegen Deavan nog liegen dat zijn moeder zijn geld beheert... man, man, man.
Zijn moeder heeft ook een plaat voor haar hoofd hoor, tering, en nog dat faaljoch van haar de hand boven het hoofd houden.
Wanneer begint dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:24 schreef RipCity het volgende:
Iedereen excited voor de darcy spin-off?
Helaas voor Nederland duurt het nog even. 17 september op TLC en 10 september op Dplay:quote:
Nee, ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:24 schreef RipCity het volgende:
Iedereen excited voor de darcy spin-off?
Ik kijk graag naar de stellen die het programma bespreken en bekritiseren. Die hebben natuurlijk zelf die ervaring gehad dus die weten het als geen ander hoe het is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:44 schreef Cockwhale het volgende:
Vind eigenlijk alleen nog 'Before the 90 Days' leuk en soms de reguliere 90 Days. De rest ga ik niet naar kijken, saaie shit, met figuren die dmv dit programma tv-sterretjes proberen te worden.
Ja, mee eens. Dan blijf je nieuwsgierig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:45 schreef Leandra het volgende:
Pillow Talk is momenteel ook mijn favoriet, ze zouden alleen de Pillow Talk over de vorige uitzending voor de nieuwe uitzending moeten uitzenden.
Dan zit je er helemaal in en blijf je ook hangen om te zien wat er daarna gebeurde.
Gaap. I dont give a damn. Ik kijk dit voor drama, niet voor zogenaamde wijsheden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:45 schreef Leandra het volgende:
Pillow Talk is momenteel ook mijn favoriet, ze zouden alleen de Pillow Talk over de vorige uitzending voor de nieuwe uitzending moeten uitzenden.
Dan zit je er helemaal in en blijf je ook hangen om te zien wat er daarna gebeurde.
Wijsheden?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gaap. I dont give a damn. Ik kijk dit voor drama, niet voor zogenaamde wijsheden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:28 schreef Cockwhale het volgende:
Darcey spin-off
Ik moet toegeven dat ze voor haar leeftijd lekkere billen en borsten heeft, maar verder, wat is zij lelijk geworden qua gezicht met al die butt ugly injecties. Zo nep...
Wat een drama queens ook weer. Zoek dan verdomme eens een normale kerel ipv die patsertjes en loverboys![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:44 schreef Cockwhale het volgende:
De rest ga ik niet naar kijken, saaie shit, met figuren die dmv dit programma tv-sterretjes proberen te worden.
Je vibe is weinig chill.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Cockwhale het volgende:
Gaap. I dont give a damn. Ik kijk dit voor drama, niet voor zogenaamde wijsheden.
En gewoon genieten toch? Tenminste, ik vind het helemaal top om ze zo lekker ontspannen te zien reageren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wijsheden?Het zijn gewoon 4 keer Waldorf & Statler, niks wijsheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |