Dat was Acuna, voor hij zijn rol in Breaking Bad kreeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:47 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Bahia ook een hoofdrol in het verdedigen van zijn medespelers tijdens een ontmoeting tussen Ajax en Feyenoord op een jeugdcomplex waarbij Ajax fans de Feyenoord spelers aanvielen, dat heeft hem ook die cult status gegeven dacht ik
In Breaking Bad schoot hij wel vaker raak dan bij Feyenoord zegquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was Acuna, voor hij zijn rol in Breaking Bad kreeg.
quote:Feyenoord ontvangt ¤1.301.673 aan staatssteun
Het UWV heeft ruim dertig miljoen euro uitgetrokken voor de betaald voetbalclubs in de Eredivisie en de eerste divisie, ¤1.301.673 daarvan kwam bij Feyenoord terecht. Het bedrag moet gebruikt worden om het loon van de werknemers van Feyenoord te kunnen doorbetalen en de kans op gedwongen ontslagen te beperken.
De Rotterdammers nemen de zesde plaats in op de 'ranglijst' van clubs die staatssteun ontvangen, na Ajax (¤3.967.434), AZ (¤2.278.995), PSV (¤2.755.125), FC Utrecht (¤1.532.502) en FC Twente (¤1.425.921). Dit meldt De Telegraaf.
Opmerkelijk dat het veel minder is dan van een aantal kleinere clubs. Hoe zou dat komen vraag ik me dan af. Heb je er dan wel voldoende uitgehaald?quote:
Dan hebben die andere clubs meer omzetverlies geleden. Misschien wel net zoveel personeel in dienst. Zou me van die clubs niet verbazen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat het veel minder is dan van een aantal kleinere clubs. Hoe zou dat komen vraag ik me dan af. Heb je er dan wel voldoende uitgehaald?
Toch totaal niet vergelijkbaar manquote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef aTypisch het volgende:
paar miljard naar KLM? geen probleem
wisselgeld voor een nieuw iconisch gebied voor de stad Rotterdam? Even over nadenken
OVERHEIDGODEN
Kijk eens dom, ja ho maar!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef aTypisch het volgende:
wisselgeld voor een nieuw iconisch gebied voor de stad Rotterdam? Even over nadenken
OVERHEIDGODEN
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:45 schreef aTypisch het volgende:
OVERHEIDGODEN
Tsja, je zou pas echt dom zijn als je die miljoenen laat liggen. Of denk jij dat men in het bedrijfsleven ook geen mensen meer aanneemt of de productie stil ligt?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:09 schreef Daario het volgende:
[..]
Miljoenen aan steun ontvangen van de staat en gelijktijdig weer uitgeven aan versterkingen.
komt waarschijnlijk omdat Feyenoord minder mensen met een gemiddeld salaris op de loonlijst heeft staanquote:Op vrijdag 10 juli 2020 21:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat het veel minder is dan van een aantal kleinere clubs. Hoe zou dat komen vraag ik me dan af. Heb je er dan wel voldoende uitgehaald?
En het is een sommetje van procentuele omzetverlies x lonen dus dat eerste speelt ook meequote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat Feyenoord minder mensen met een gemiddeld salaris op de loonlijst heeft staan
Wat denk je dat het hele businessmodel van professionele voetbalclubs in Nederland is? Versterkingen halen om beter te presteren en die spelers (of de andere die beter gaan spelen) verkopen. Jij had het graag op de bank zien staan voor personeelskosten de komende jaren?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:09 schreef Daario het volgende:
[..]
Miljoenen aan steun ontvangen van de staat en gelijktijdig weer uitgeven aan versterkingen.
Ik blijf het toch raar vinden dat bedrijven die het helemaal niet nodig hebben zomaar miljoenen krijgen.quote:
Alsof Overmars die 4 miljoen nodig heeft. Als ie geen clubs te veel laat betalen voor kutspelers laat hij de overheid wel te veel betalen.quote:
De meeste clubs hebben het wel degelijk nodig, uitgezonderd wellicht Ajaxquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf het toch raar vinden dat bedrijven die het helemaal niet nodig hebben zomaar miljoenen krijgen.
jup, zou beter zijn als bedrijven die hun eigen broek op kunnen houden helemaal geen geld krijgen terwijl de concurrentie dat wel krijgtquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik blijf het toch raar vinden dat bedrijven die het helemaal niet nodig hebben zomaar miljoenen krijgen.
0-4 verlorentwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 12-07-2020 om 11:50:15Jaap Stam is alles behalve tevreden met het spel dat FC Cincinnati vandaag liet zien..
"We houden ons niet aan wat we vooraf hadden besproken"
De interviews van onder meer Frank de Boer en Siem de Jong zie je hier ⬇
https://t.co/mnDA39aWnj https://t.co/UrDtqkBusW reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |