Is het zo goed haha. Ja ben geen mod hier maar Buda gaat me vast niet slaan.quote:
Dank jequote:Op zondag 5 juli 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het zo goed haha. Ja ben geen mod hier maar Buda gaat me vast niet slaan.
Denk het wel hoor, ordnung muss sein en zulks.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het zo goed haha. Ja ben geen mod hier maar Buda gaat me vast niet slaan.
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, ordnung muss sein en zulks.
Dat zegt niet zoveel welke kant de punt op staat. Beste manier om te testen is een groot (diep) glas vullen met water, als die naar de bodem zinkt is die nog goed, als die gaat drijven is die niet meer goed.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Die eitest met water he, om te kijken of ze het nog goed doen, ik vertrouw het toch niet helemaalMaar had twee weken geleden eieren gekocht, zijn volgens de sticker nog goed tm morgen, en liggen in het water met de punt omlaag op de bodem. Dan zijn ze toch nog goed he?
Ik heb ook nog eieren van een maand geleden, die geven nl precies hetzelfde resultaat.
Ze zinken allemaal nog.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel welke kant de punt op staat. Beste manier om te testen is een groot (diep) glas vullen met water, als die naar de bodem zinkt is die nog goed, als die gaat drijven is die niet meer goed.
Dan zijn ze allemaal nog goed. Volgens mij is de datum op een doos eieren ook een THT en geen TGT?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/avzojM5
geluid aanzetten
Waar wat vandaan komt?quote:
who touched my penisquote:Op zondag 5 juli 2020 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah de link
https://9gag.com/gag/aYy70Rv
Kijk wel eerst even of er iemand loopt, dan kun je bonuspunten scoren.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zin om mijn laptop uit het raam te gooien ofzo.
doen!quote:Op zondag 5 juli 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Omdat hij uit zichzelf nu steeds een schuine streep typt maar als ik hem zelf indruk krijg ik het niet.quote:
inloggen om crap te zien, wat een kut site..quote:Op zondag 5 juli 2020 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah de link
https://9gag.com/gag/aYy70Rv
Ergens zit een toets vast dus.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij uit zichzelf nu steeds een schuine streep typt maar als ik hem zelf indruk krijg ik het niet.
Meerdere toetsen werken ineens niet meer maar deze heeft ineens sinds vanavond besloten dat hij uit zichzelf wel gaat typen.quote:
Toetsen kan je niet makkelijk zelf loswippen zeker.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meerdere toetsen werken ineens niet meer maar deze heeft ineens sinds vanavond besloten dat hij uit zichzelf wel gaat typen.
/Nee is 1 plaat en heb het al geprobeerd ne/t.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Toetsen kan je niet makkelijk zelf loswippen zeker.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kut, het is al maandag
[ afbeelding ]
Da's alleen switchen van default taal toch.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer eens CTRL + Shift tegelijk in te drukken?
Is toch iets met de toetsenbordindeling?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's alleen switchen van default taal toch.
Ja maakt allemaal geen verschil helaas.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer eens CTRL + Shift tegelijk in te drukken?
gaat niet goed?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
maar even een E-consultje uittypen met de huisarts
hopelijk smaakt die wel goed. Ben je normaal ook een vleermuis?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Taart staat in de oven. ben benieuwd, het beslag had een hele andere structuur dan de andere keren dat ik hem heb gemaaktM'n muffins van afgelopen week zagen er ook anders uit. misschien toch de eieren of de weegschaal?
Ja dan flipt ie naar Amerikaans ofzo, schijtirritant. Toen heb ik een keertje dat hele Amerikaanse toetsenbord eruit gegooid en deed een bepaalde toets het niet meer die ik nodig had met testen. en ik kreeg hem niet meer terug. Was een leuke week.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef moemoe het volgende:
Als mijn toetsenbord vaag doet, is dat vaak bij mij een oplossing namelijk.
Soms.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk smaakt die wel goed. Ben je normaal ook een vleermuis?
Ja hoe werkt dat, je knalt je hele levensverhaal in een mailtje en dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
maar even een E-consultje uittypen met de huisarts
dan wacht je op antwoordquote:Op maandag 6 juli 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe werkt dat, je knalt je hele levensverhaal in een mailtje en dan?
jawel hoor.. maar de chain of events sinds februari/maart kan ik beter even uit typen dan dat ik iets vergeet te vertellenquote:
ah okequote:Op maandag 6 juli 2020 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel hoor.. maar de chain of events sinds februari/maart kan ik beter even uit typen dan dat ik iets vergeet te vertellen
O dat is wel handig, zonder dat je telefonisch van alles probeert uit te leggen aan de assistente.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan wacht je op antwoord
hetzij instructies om langs te komen, hetzij yo niks aan de hand.. hetzij ik heb je medicatie aangepast
Ik wil eigenlijk meer weten over je taart, maar als ik er alleen al aan denk krijg ik hongerquote:Op maandag 6 juli 2020 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Taart staat in de oven. ben benieuwd, het beslag had een hele andere structuur dan de andere keren dat ik hem heb gemaaktM'n muffins van afgelopen week zagen er ook anders uit. misschien toch de eieren of de weegschaal?
Voor?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk meer weten over je taart, maar als ik er alleen al aan denk krijg ik honger.
En ik probeer nuchter te blijven omdat ik morgen bloed laat prikken.
idd..quote:Op maandag 6 juli 2020 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is wel handig, zonder dat je telefonisch van alles probeert uit te leggen aan de assistente.
volgens mij wel.. heb ooit iets soort gelijks gedaan met een Dellquote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef Amarantha het volgende:
Is het ook mogelijk om je laptop toetsenbord uit te schakelen als je een los toetsenbord eraan hangt -vraagteken-
https://www.lekkerensimpel.com/zweedse-chocolade-taart/quote:Op maandag 6 juli 2020 00:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk meer weten over je taart, maar als ik er alleen al aan denk krijg ik honger.
En ik probeer nuchter te blijven omdat ik morgen bloed laat prikken.
ah kladdkakkaquote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/zweedse-chocolade-taart/
Supersimpel en ik heb die ingrediënten vrijwel altijd wel in huisAlleen is het beslag nu heel dik.
Ja dan helemaal.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd..
vooral als ik aan boord zit en geen haast heb met dingen is t wel handig dat ik via mn eigen huisarts ga ipv de radio medische dienst die mijn persoonlijke historie niet kent.
Want als het niet te fixen is doe ik dat wel gewoon haha.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
volgens mij wel.. heb ooit iets soort gelijks gedaan met een Dell
ik heb een hekel aan bellenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan helemaal.
Ik ben zelf gewoon telefonisch niet heel sterk
Als je die taart wegwerkt vlak voordat je bloed laat prikken word je meteen naar de diabetespoli gestuurd.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bloedsuiker gok ikals t nuchter moet
Komt misschien wel gewoon door de hoge luchtvochtigheid die er nu hangt.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supersimpel en ik heb die ingrediënten vrijwel altijd wel in huisAlleen is het beslag nu heel dik.
Bij een laptop?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan flipt ie naar Amerikaans ofzo, schijtirritant. Toen heb ik een keertje dat hele Amerikaanse toetsenbord eruit gegooid en deed een bepaalde toets het niet meer die ik nodig had met testen. en ik kreeg hem niet meer terug. Was een leuke week.
Ik vind die optie ook wel handig.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan wacht je op antwoord
hetzij instructies om langs te komen, hetzij yo niks aan de hand.. hetzij ik heb je medicatie aangepast
overigens moet dat bij mij via een beveiligde omgeving op de website
Nee qua software is dat, niet qua fysiek toetsenbord.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij een laptop?
Dat vind ik wel een nadeel aan die dingen.
Bij een desktop zou je nog een andere toetsenbord kunnen proberen.
[..]
Ik vind die optie ook wel handig.
Dan passeer je de assistent makkelijker.
Gewoon een jaarlijkse check-up. Vind ik altijd wel fijnquote:
mja ik heb er echt een gruwel hekel aan.. als ik 't kan vermijden doe ik het.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt wel beter, het is gelukkig niet meer zo erg als vroeger
ah johquote:Op maandag 6 juli 2020 00:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijkse check-up. Vind ik altijd wel fijn.
Of ik nog steeds geen diabetes heb etc, zit bij mij in de familie/cultuur.
Het heeft allemaal zo z'n voor- en nadelen. Desktop vreet ruimte, moet je weer een bureautje hebben enzo. Maar als een onderdeel het begeeft zoals het toetsenbord, dan hang je er gewoon een nieuwe aanquote:Op maandag 6 juli 2020 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Volgende keer als ik pc moet hebben koop ik wel weer gewoon desktop.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb er echt een gruwel hekel aan.. als ik 't kan vermijden doe ik het.
ook bellen om te bellen.. yuck.. mn ma is ook zo'n belmiep. dan heeft ze niks te lullen en dan hoor je 'jaa... *roerend lepeltje* *slurp* *zucht* *kreun* *slurp*'
Wel verstandigquote:Op maandag 6 juli 2020 00:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijkse check-up. Vind ik altijd wel fijn.
Of ik nog steeds geen diabetes heb etc, zit bij mij in de familie/cultuur.
Vriendin van me doet dat ookquote:Op maandag 6 juli 2020 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb er echt een gruwel hekel aan.. als ik 't kan vermijden doe ik het.
ook bellen om te bellen.. yuck.. mn ma is ook zo'n belmiep. dan heeft ze niks te lullen en dan hoor je 'jaa... *roerend lepeltje* *slurp* *zucht* *kreun* *slurp*'
je kan toch bij de apotheek ook iets laten testen?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel verstandigLeek mij ook wel wat, als hypochonder, maar volgens de huisarts was het niet nodig
Ja dat laatste vind ik dus wel fijn maar ja baal nu wel beetje ervan haha.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft allemaal zo z'n voor- en nadelen. Desktop vreet ruimte, moet je weer een bureautje hebben enzo. Maar als een onderdeel het begeeft zoals het toetsenbord, dan hang je er gewoon een nieuwe aanEn heel veel uitbreiden.
Laptop neemt weinig ruimte in en kun je mee op de bank hangen of in bed.
Stiekem met een half oog gelezen.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja joh.. op zee heb je dan ook die Nederlandse vissers dei dat op de nood en veiligheid kanalen gaan doen.. de tering, get a life.quote:
ik gooi de hoorn er gewoon op.. tegenwoordig appt mn ma of ze komt langs ofzo.. veel beter geregeldquote:Op maandag 6 juli 2020 00:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me doet dat ookIk brei er dan echt een eind aan hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn de vinger prikjes..quote:Op maandag 6 juli 2020 00:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan toch bij de apotheek ook iets laten testen?
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:28 schreef Modus het volgende:
[..]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//685175/02/c9892b/REICH_Krone-Motiv_Fahrradglocke__55mm_verchromt[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//685175/02/c9892b/REICH_Krone-Motiv_Fahrradglocke__55mm_verchromt[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//685175/02/c9892b/REICH_Krone-Motiv_Fahrradglocke__55mm_verchromt[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]te le fo NEE renSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:28 schreef Modus het volgende:
[..]
[ [url=https://images.internetstores.de/products//685175/02/c9892b/REICH_Krone-Motiv_Fahrradglocke__55mm_verchromt[640x480].jpg]afbeelding[/url] ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah oke.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zijn de vinger prikjes..
de full shabang bloedsuiker prik is 's ochtends nuchter en later op de dag nog eens als je gegeten hebt.
nee rook zo de laatstequote:Op maandag 6 juli 2020 00:31 schreef FranticDJ het volgende:
en @:bitterbal, succes!
de eerste 31 minuten heb je er al op zitten
niet gaanquote:Op maandag 6 juli 2020 00:32 schreef LTVDK het volgende:
Ik taai ook af, letten jullie een beetje op bitterballetje als ze hier blijft spoken
O ik moest gewoon bij het ziekenhuis op een random moment in de middag bloed laten afnemenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat zijn de vinger prikjes..
de full shabang bloedsuiker prik is 's ochtends nuchter en later op de dag nog eens als je gegeten hebt.
eigenlijk ik.. maar ik moet echt even in een normaal ritme komen anders ben ik over 3 weken gefucktquote:
Je kan hetquote:
Ah ja klinkt logisch, ritme hebben is ook goed.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ik.. maar ik moet echt even in een normaal ritme komen anders ben ik over 3 weken gefuckt
heb over een maand een aantal zeer intensieve testen enzo dus moet dan wel uitgeslapen wezen
"Tonight, on UNSOLVED MYSTERIES... Why people eat a stinking substance known as cheese... Stay tuned..."quote:
Ach als het maar lekker smaakt.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja normaal hoort ie dus glad te zijn.
Hmm kaasquote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Tonight, on UNSOLVED MYSTERIES... Why people eat a stinking substance known as cheese... Stay tuned..."
poedersuiker eroverheenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja normaal hoort ie dus glad te zijn.
O dat is nog ver weg joh.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ik.. maar ik moet echt even in een normaal ritme komen anders ben ik over 3 weken gefuckt
heb over een maand een aantal zeer intensieve testen enzo dus moet dan wel uitgeslapen wezen
vorig verlof ben ik 4 weken aan het bij slapen geweest. maar in die periode dus ook corona gehad zeer waarschijnlijkquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vorig verlof ben ik 4 weken aan het bij slapen geweest. maar in die periode dus ook corona gehad zeer waarschijnlijk
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die taart wegwerkt vlak voordat je bloed laat prikken word je meteen naar de diabetespoli gestuurd.
Ik ben meer van “meten is weten”, maar niet iedere huisarts wil daaraan meewerkenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel verstandigLeek mij ook wel wat, als hypochonder, maar volgens de huisarts was het niet nodig
Ik ben al jaaaaaaaaren niet naar de kermis geweest.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..].
Wij zijn toch ooit samen naar de kermis geweest?
[..]
Ik ben meer van “meten is weten”, maar niet iedere huisarts wil daaraan meewerken.
En snap wel dat je als je hypochondrie hebt je dat soort dingen wil weten.
Maybe.quote:
In 2008 in Groningen?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaaaaaren niet naar de kermis geweest.
Huuuuuuuuuhquote:Op maandag 6 juli 2020 00:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al helemaal niet in Groningen, sorry
Ik denk het ookquote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuh.
Whut, dan verwar ik je met iemand anders vrees ik.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus amateur. Wij blijven wakker voor jou
Nee ik ben in m'n leven misschien een keer in Groningen geweest.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit in Groningen gewoond? En wij hebben nooit gemeet?
* moemoe denkt hard na
IKEA in het weekend is altijd trickyquote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou vandaag bij de IKEA eten met iemand maar er was gewoon een wachtrij buiten niet normaal.Liep echt helemaal door tot op de parkeerplaats.
Hmmmm, misschien hebben we in Arnhem gemeetquote:Op maandag 6 juli 2020 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ben in m'n leven misschien een keer in Groningen geweest.
Ik ben wel op een paar meets in Utrecht en eentje in Arnhem geweest. En Amsterdam.
Volgens mij zijn de helft van al die mensen toen niet komen opdagenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:55 schreef moemoe het volgende:
ONZ / [Meet] ONZ goes Arnhem!!! We tellen de minuten af !!
Ja, tijdens deze meet hebben we elkaar gezien.
@:cherrylips
Het was nog best vrij drukquote:Op maandag 6 juli 2020 01:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de helft van al die mensen toen niet komen opdagen
Nu wil ik echt weten wie je ook alweer bent...quote:Op maandag 6 juli 2020 01:04 schreef CherryLips het volgende:
O ja, toen liep ik mank en dachten mensen dat ik spastisch was. Mooie tijden.
in m'n fobo denk ik?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het was nog best vrij druk.
En daarna met z’n allen een beetje hangen in de kroeg.
[..]
Nu wil ik echt weten wie je ook alweer bent...
Heb je pics?
Ik stuur je de mijne.
Goed zoquote:Op maandag 6 juli 2020 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik voel mij echt een lul dat ik soms dom tegen je doe
jij slaat wss als een faggotquote:
zo zo...quote:Op maandag 6 juli 2020 01:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij slaat wss als een faggot
maar durf je wss niet eens te slaan omdat ik je heel erg waardeer en een lieve jongen ben
oh lol dacht altijd dat jij homo wasquote:Op maandag 6 juli 2020 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo zo...
nou, tijd voor sigaret.
Vriendin is bijna uitgebadderd
Nee, vind dit gewoon leuke SC...quote:Op maandag 6 juli 2020 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is deze, een vijandige overname van ons dorp?
Ik ga ook slapen.
Ballie heel veel succes morgenochtend! En US ook!
Zpnder teveel gebagger toch?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, vind dit gewoon leuke SC...
onliners?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zpnder teveel gebagger toch?We hebben al Haagsie voor de onliners.
Zoveel oneliners heb ik niet...quote:
Je hoeft geen u te zeggen of hoe oud ben je, lees ik morgen wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoveel oneliners heb ik niet...
Wel veel antiek en boeken, vandaar mijn winkel in uw dorp.
Uiteraard. Ansichten worden reeds gedrukt.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft geen u te zeggen of hoe oud ben je, lees ik morgen wel.
Ik vind je antiekwinkel tof maar ik wil je vragen ook souvenirs in je asssortiment op te nemen
Dan rookt ze niet meer. Of doet een poging. Moeilijk want roken.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:31 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er met ballie morgenochtend
Taart is goedgekeurd
teveel koffie?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En wat is er met Uitstraling?
En waarom ben ik nog wakker?
Spannendquote:Op maandag 6 juli 2020 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan rookt ze niet meer. Of doet een poging. Moeilijk want roken.
heb ik met true crime docu's...quote:Op maandag 6 juli 2020 01:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. En ik had om middernacht niet moeten beginnen aan een docu over de Mona Lisa
Die ging morgen cold turkey of iig een poging doen. Voor zijn zus.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En wat is er met Uitstraling?
En waarom ben ik nog wakker?
En koelkastmagneten?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ansichten worden reeds gedrukt.
O ja. Ook dapper!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ging morgen cold turkey of iig een poging doen. Voor zijn zus.
Koelkastmagneten zijn het mooist op hun lelijkst. Smaakvolle koelkastmagnetenquote:
ow...quote:Op maandag 6 juli 2020 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koelkastmagneten zijn het mooist op hun lelijkst. Smaakvolle koelkastmagneten
Met deze woorden ga ik nu wel echt slapen.
Dat vind ik ook een goede conclusie om de dag mee te eindigenquote:Op maandag 6 juli 2020 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koelkastmagneten zijn het mooist op hun lelijkst. Smaakvolle koelkastmagneten
Met deze woorden ga ik nu wel echt slapen.
True crime docu'squote:Op maandag 6 juli 2020 01:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ik met true crime docu's...
wat een zieke wereld eigenlijk
YouTubequote:Op maandag 6 juli 2020 01:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan kan ik jullie het youtubekanaal That Chapter aanraden...
De koelkastmagneten van Etto's Antiquariaat en Curioshop zijn gesneden uit faux ivoor, edoch ingezet met echt parels en saffieren, met kunstzinnige, geëmailleerde, kleurige voorstellingen van ons lieflijk dorp en in 18 kt goud omlijst.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook en moet altijd precies dé goede vinden
Gelukkig niet. BNW is wel voldoende.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
YouTubezitten alleen maar complottheoristen
Nou vooruit.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De koelkastmagneten van Etto's Antiquariaat en Curioshop zijn gesneden uit faux ivoor, edoch ingezet met echt parels en saffieren, met kunstzinnige, geëmailleerde, kleurige voorstellingen van ons lieflijk dorp en in 18 kt goud omlijst.
Haagsmodquote:
Yessssquote:Op maandag 6 juli 2020 06:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haagsmod![]()
Weer klaar om een week lang te bikkelen?
Doe de tweede maar.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
De originele is 4.565 euro.
De polystone variant met kleurglas 2,50 p/stuk.
Ik moest om 7:00 al beginnen. Dat zijn pas mensonterende praktijkenquote:
Druk druk druk met vanalles.quote:
Nou...quote:Op maandag 6 juli 2020 08:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk druk druk met vanalles.
Hoe is het ermee?
6:00 hierquote:Op maandag 6 juli 2020 08:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest om 7:00 al beginnen. Dat zijn pas mensonterende praktijken
Hondaquote:
Ik gelukkig pas 7.30 uurquote:
Je bent nu niet zo lang weg geweest, of wel?quote:
ik was ook al 7:00 paraat, 8:30 was eerste meetingquote:Op maandag 6 juli 2020 08:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest om 7:00 al beginnen. Dat zijn pas mensonterende praktijken
Ik leef nogquote:Op maandag 6 juli 2020 09:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Honda
Hoe ben je het weekend doorgekomen met je pootje?
Stapje voor stapjequote:Op maandag 6 juli 2020 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ik leef nog
Gaat erg moeizaam. Geloof dat de voet wel beter gaat maar dat weten we eerst morgen
Ik wordt schijtziek van dat liggen
Laat je omscholen tot popeyequote:Op maandag 6 juli 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ook wel 3 maanden willen werken en dan 3 maanden vrij of zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 6 juli 2020 09:19 schreef crv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
quote:
Dat kan ik me voorstellen ja...quote:Op maandag 6 juli 2020 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
Ik leef nog
Gaat erg moeizaam. Geloof dat de voet wel beter gaat maar dat weten we eerst morgen
Ik wordt schijtziek van dat liggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |