Inderdaad, tijdje niks zichtbaars gezien. Misschien is hij bezig met de laatste loodjes voordat chillings kan beginnen.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:33 schreef Maanvis het volgende:
Ik dacht net ineens aan @:kree en ik vraag me af of het wel goed met hem gaat..
Da's raar. Kree heeft een gigantische userscore, veel hoger dan de 0 van mij . Waarom zou hij dan voor zo lang al geband zijn?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Kree is op een verplichte vakantie@:FreeKree
![]()
Beetje privacy toch of niet soms?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:47 schreef Golf8 het volgende:
Irritante users die hun laatste bezoek op verborgen hebben staan
Misschien omdat het niet de eerste of tweede keer is?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's raar. Kree heeft een gigantische userscore, veel hoger dan de 0 van mij . Waarom zou hij dan voor zo lang al geband zijn?
Ik heb die 0 niet voor niets, ik ben al eens langere periodes gebannedquote:Op zondag 5 juli 2020 18:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien omdat het niet de eerste of tweede keer is?
Ah ik ben niet bekend met Userscores. Wat houdt dat in dan?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb die 0 niet voor niets, ik ben al eens langere periodes gebanned.
Maar dit is dus weer typisch FOK! meten met 2 maten
Geen idee. Maargoed hij is dus alleen maar gebanned, het gaat IRL wel goed met hem nu?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah ik ben niet bekend met Userscores. Wat houdt dat in dan?
Vergelijkbaar met de scores in het regime van China. Dus voor rood licht wachten etcquote:Op zondag 5 juli 2020 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de scores in het regime van China. Dus voor rood licht wachten etcquote:Op zondag 5 juli 2020 18:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Weet jij hoe het met tong80 gaat???quote:Op zondag 5 juli 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee. Maargoed hij is dus alleen maar gebanned, het gaat IRL wel goed met hem nu?
Geen flauw idee.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee. Maargoed hij is dus alleen maar gebanned, het gaat IRL wel goed met hem nu?
Ik zat gisteren op de FP en zag dat tong80 wekelijks iets schrijft daar. En dat hij het nog steeds niet eens is dat hij niet meer hier mag posten.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:57 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de scores in het regime van China. Dus voor rood licht wachten etc
[..]
Weet jij hoe het met tong80 gaat???
Oh heb je een linkje naar 33n artikel? Kom nooit op de FP.......quote:Op zondag 5 juli 2020 18:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op de FP en zag dat tong80 wekelijks iets schrijft daar. En dat hij het nog steeds niet eens is dat hij niet meer hier mag posten.
https://frontpage.fok.nl/(...)tbalverhalen-72.htmlquote:Op zondag 5 juli 2020 19:01 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Oh heb je een linkje naar 33n artikel? Kom nooit op de FP.......
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Kree is op een verplichte vakantie@:FreeKree
![]()
Thanks!quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)tbalverhalen-72.html
En dan rechts onderin zie je nog meer staan van tong80
Zo... wat is die negatief geworden. Ik bid voor hem en hij is in mijn gedachten, het gaat vast niet goed met 'm.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)tbalverhalen-72.html
En dan rechts onderin zie je nog meer staan van tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |