Hij had naar binnen gemoeten inderdaad dus geen voordeel gehad uiteindelijkquote:
Yep, die had kunnen winnen op zijn softs en met Mercedessen die rustig aan moesten op de kerbs.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de zelfmoordactie van Albon.
Ff goed schuddenquote:Op zondag 5 juli 2020 16:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dacht ff dat norris zijn fles kanjer hard op de grond gooide
Makkelijk zelfsquote:Op zondag 5 juli 2020 17:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yep, die had kunnen winnen op zijn softs en met Mercedessen die rustig aan moesten op de kerbs.
Sorry, but no sorryquote:
En dat laatste is best knap voor een race waarin in leven blijven al bijna zorgde dat je in de punten reedquote:Op zondag 5 juli 2020 16:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik schaar RBR ook bij de grote verliezers. Grote praatjes maar 0 punten na race 1.
Kamikaze Albon.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de zelfmoordactie van Albon.
Hi ha ho.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgende week maar wat minder lachgas het motorblok in persen.
Enige team dat beter is, is Mercedes. En daar hebben ze geen plek voor hem met Hamilton in dat team.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter wisselt hij van team, maar dat had hij jaren geleden moeten doen.
kamikaze is meer zo'n dive bomb a la Ric aan de binnenkantquote:Op zondag 5 juli 2020 17:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kamikaze Albon.
Na de vorige keer had ie beter moeten weten.
Dit als zijn fout zienquote:Op zondag 5 juli 2020 16:55 schreef Tinos85 het volgende:
Maar Albon heeft wel hard gefaald. Veel te gehaast.
En als Max nooit kampioen wordt, ga ik steeds zeggen dat Bottas > Max.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt dat je dit nog jaren gaat horen als Bottas wint?
Ongelijk materiaal, niet eerlijkquote:Op zondag 5 juli 2020 17:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En als Max nooit kampioen wordt, ga ik steeds zeggen dag Bottas > Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |