Mercedes houdt zich netjes aan de regels en dat wist rb want ze hebben een kloon van het DAS systeem gemaakt. Allemaal theaterquote:Op zondag 5 juli 2020 15:38 schreef MakkieR het volgende:
Dit jaar speelt Mercedes vals met hun DAS systeem
vorig jaar speelde Ferrari vals
En wie is altijd de gebeten hond "RBR"
Meer drinken. Dan heb je daar geen last meer vanquote:Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef shiz het volgende:
Ik heb er een hekel aan om te drinken als troost ipv viering.
Ferrari staan in ieder geval weer boven Verstappen.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet vooruit te branden, doch niet kapot te krijgen.
Aan de ogen kun je dat meestal prima zien.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geen glimlach, hij heeft een fucking mondkapje op. Hoe zie je dat.
Als ik jou was had ik me dan al aangemeld bij Jellinekquote:Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef shiz het volgende:
Ik heb er een hekel aan om te drinken als troost ipv viering.
Honda ook.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ferrari staan in ieder geval weer boven Verstappen.
Nee want het DAS systeem is in het jaar 2021 verboden.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mercedes houdt zich netjes aan de regels en dat wist rb want ze hebben een kloon van het DAS systeem gemaakt. Allemaal theater
Nou vooruit dan maar. Op jouw expert ervaring dan maar.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Meer drinken. Dan heb je daar geen last meer van
Boeit me niks.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:41 schreef Tjacka het volgende:
Formule 1 zonder publiek is toch een stuk minder interessant hè jongens?
True, maar het is zon nutteloze opmerkingquote:Op zondag 5 juli 2020 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Aan de ogen kun je dat meestal prima zien.
Zonder Max ookquote:Op zondag 5 juli 2020 15:41 schreef Tjacka het volgende:
Formule 1 zonder publiek is toch een stuk minder interessant hè jongens?
Het is niet verboden, de fia heeft een wijziging in ontwikkeling die het moet verbieden.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee want het DAS systeem is in het jaar 2021 verboden.
Yep. Heel weinig pace, kan Lando niet wegrijden. Zit constant op 4 seconden.quote:Op zondag 5 juli 2020 15:42 schreef aesop het volgende:
Albon valt wel even door de mand weer qua pace
Yep. Door de SC nu zekerquote:Op zondag 5 juli 2020 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton pakt em gewoon hoor, let maar op
Enige hoop is dat ie ook kapoetska gaatquote:Op zondag 5 juli 2020 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton pakt em gewoon hoor, let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |