abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2020 @ 11:54:17 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193956676
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja boeiend, als je daarna lol hebt maakt dat toch weinig uit?
Het helpt in ieder geval met het wegdoen van onzinverwachtingen over de eerste keer
pi_193956876
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het helpt in ieder geval met het wegdoen van onzinverwachtingen over de eerste keer
Snap sowieso niet waarom die eerste keer bijzonder moet zijn. Echt nog geen enkele goede reden voor gehoord.

Zeker als je makkelijk met seks bent is het gewoon prima om het casual te doen.
pi_193956904
Ik was tot voor kort een beetje vergelijkbaar met jou TS. Maar sinds ik mijn examen gehaald heb en een meisje online heb leren kennen dat een succesdate werd zie ik aan mezelf dat ik verander. Trek andere kleding aan en loop zelfverzekerder. En merk nu ook dat vrouwen me interessanter vinden.
  maandag 6 juli 2020 @ 12:13:13 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193956925
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom die eerste keer bijzonder moet zijn. Echt nog geen enkele goede reden voor gehoord.

Zeker als je makkelijk met seks bent is het gewoon prima om het casual te doen.
Ik ook niet. Maar voor een hoop mensen schijnt het een heel ding te zijn.
pi_193956954
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar voor een hoop mensen schijnt het een heel ding te zijn.
Het is gewoon een kwestie van oefenen allemaal.
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 13:06:19 #81
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193957489
Ben zelf 23. Ik denk altijd maar: als ik in een wereld leef waar iemand zoals ik nog maagd is, is er meer mis met de wereld dan met mij.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193957785
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben zelf 23. Ik denk altijd maar: als ik in een wereld leef waar iemand zoals ik nog maagd is, is er meer mis met de wereld dan met mij.
En heb je daar wat aan als je zo denkt? Of wil je het stiekem toch wel graag?
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 13:48:10 #83
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193957844
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

En heb je daar wat aan als je zo denkt? Of wil je het stiekem toch wel graag?
Op die eerste vraag: Ja. Waar zeg ik dat ik het niet zou willen?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193957953
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Op die eerste vraag: Ja. Waar zeg ik dat ik het niet zou willen?
Nergens? :) Ben alleen benieuwd hoe je dit beleeft. Zie je het als iets heel vervelends of gewoon iets dat wel een keer komt?
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 13:59:47 #85
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193957976
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nergens? :) Ben alleen benieuwd hoe je dit beleeft. Zie je het als iets heel vervelends of gewoon iets dat wel een keer komt?
Dat laatste.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193965314
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat laatste.
Je kunt wachten maar soms heeft wachten geen zin
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 21:56:11 #87
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193965360
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:53 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Je kunt wachten maar soms heeft wachten geen zin
Wat is het alternatief?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193965386
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat is het alternatief?
Naar de hoeren gaan, en voor het geval je een meisje bent, kun je TS persoonlijk opbellen
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 21:58:26 #89
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193965408
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:57 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Naar de hoeren gaan, en voor het geval je een meisje bent, kun je TS persoonlijk opbellen
Sowieso voor m'n eerste keer niet met een hoer.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193965501
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Sowieso voor m'n eerste keer niet met een hoer.
Uhmja, je hebt dure hoeren en goedkope hoeren.

Denk je nou echt dat er een meisje bij jou gaat zijn echt puur alleen voor je persoonlijkheid, de kans is er maar zeer klein is zoeken naar een speld in de hooiberg
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 22:04:37 #91
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193965525
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:03 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat er een meisje bij jou gaat zijn echt puur alleen voor je persoonlijkheid, de kans is er maar zeer klein is zoeken naar een speld in de hooiberg
Komt vanzelf.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193965572
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Komt vanzelf.
Ja dat is m'n punt eigenlijk, dingen komen niet vanzelf, behalve bij mensen die alles mee hebben, qua uiterlijk en status.

Je kan wachten en denken komt vanzelf, maar wat je zaait is wat je oogst toch zo werkt dat, input en output, je stopt iets erin en krijgt terug, zonder dat en zonder alles mee te hebben, gaat er echt geen meisje zijn die ineens voor je neus staat en ja je snapt wat ik bedoel
pi_193965608
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 12:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van oefenen allemaal.
;)
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193965637
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 20:48 schreef matigeuser het volgende:
Tja, zo werkt de wereld nou eenmaal.

Het is kut. Je krijgt vaak het advies 'je moet gewoon jezelf zijn' maar zo werkt dat in het leven zeker niet. Sommige mensen hebben namelijk helemaal geen interessante persoonlijkheid. Of hebben een 'leeg' leven, zonder ambities en vinden dat prima.

Tegen zo'n mensen zeggen 'je moet gewoon jezelf blijven en dan komt meisje x vanzelf' is niet alleen onwaar, dat is zelfs verkeerd om te zeggen.

Ik ken er ook een paar, één van 34 die zijn hele leven vrijgezel is en de andere 38 die zelfs nog maagd is. Moeten die gewoon 'zichzelf' blijven zijn? Hoe goed heeft dat de afgelopen decennia gewerkt?

Nee dus, die moeten godverdomme aan zichzelf gaan werken. Dat kan dan wellicht aanvoelen als 'een masker opzetten' en misschien is dat in het begin ook wel zo, maar uiteindelijk wordt dat je 'nieuwe ik '. Lullig maar waar, maar mannen zullen het beste uit zichzelf naar boven moeten halen. Op fysiek niveau, maar zeker op sociaal en 'ambitie' niveau.

Vrouwen vallen niet op watjes of luie zakken hooi. En al helemaal niet op mannen voor wie alles 'wel goed zo' is. Die fysiek uitgezakt zijn en daar niets aan willen doen, een baan doen die ze niet leuk vinden maar daar niets aan willen doen, die in hun vrije tijd alleen maar gamen of 'ontsnappen' zonder aan zichzelf te willen werken, etc.

Het tegenovergestelde is dus wél aantrekkelijk. Je bent pas 19, dus komt wel goed. Maar doe met deze informatie je voordeel. Ik zou willen dat ik op jonge leeftijd goed en eerlijk advies had gekregen over deze zaken.

De morele dooddoeners werken vaak alleen maar averechts.
Kut is dat wel het, een persoon spelen die je niet bent om als vervolgens de buit binnen is eindelijk jezelf te kunnen zijn
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 22:10:30 #95
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193965638
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:07 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Ja dat is m'n punt eigenlijk, dingen komen niet vanzelf, behalve bij mensen die alles mee hebben, qua uiterlijk en status.

Je kan wachten en denken komt vanzelf, maar wat je zaait is wat je oogst toch zo werkt dat, input en output, je stopt iets erin en krijgt terug, zonder dat en zonder alles mee te hebben, gaat er echt geen meisje zijn die ineens voor je neus staat en ja je snapt wat ik bedoel
Uiterlijk heb ik gelukkig al mee. Maar ik ga geen fundamentele veranderingen ondergaan van wie ik ben, ook niet voor seks. Ik blijf gewoon geloven dat er iemand van me gaat houden. Ben al een paar keer dichtbij geweest.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_193965735
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Uiterlijk heb ik gelukkig al mee. Maar ik ga geen fundamentele veranderingen ondergaan van wie ik ben, ook niet voor seks. Ik blijf gewoon geloven dat er iemand van me gaat houden. Ben al een paar keer dichtbij geweest.
Hmm interessant, ik snap volledig wat je bedoelt echter heeft dit bij mij nooit gewerkt vandaar dat ik dit pad wel insla, moeilijk allemaal is voor iedereen anders
pi_193967919
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Uiterlijk heb ik gelukkig al mee. Maar ik ga geen fundamentele veranderingen ondergaan van wie ik ben, ook niet voor seks. Ik blijf gewoon geloven dat er iemand van me gaat houden. Ben al een paar keer dichtbij geweest.
Nee, maar zelf verander je toch al gewoon over een langere periode van tijd? Komt erachter dat je dingen anders moet doen etc. niet voor een ander, maar omdat je zelf een leuker persoon wil zijn.
Don't follow me, I'm just a man.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 02:02:39 #98
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193968304
quote:
15s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Sowieso voor m'n eerste keer niet met een hoer.
En als nou een hoertje het met jou wil doen ZONDER betaling van jou aan haar. Of iets anders van je te willen krijgen. Dus gewoon gratis? Omdat ze je leuk vindt? Of omdat ze dronken is en in een gekke bui roept; ik geef een rondje wippen van de zaak?
Of omdat ze de vriendin is van een vriend van jou en die zei, doe mijn vriend eens, die is nog maagd en zit daar een beetje mee?

En als je nou een hoer kent die je al wat beter kent bv. van het uitgaansleven en die heel aardig is en tegen je zegt, ik tel altijd 100 euro maar jij mag dan het hele weekend blijven en we hebben zoveel sex als je maar wilt.

Wil maar zeggen, zeg niet te snel nooit of niet.
Je kunt beter zeggen (ik citeer je) .... Sowieso voor m'n eerste keer niet met een hoer. mits.... tenzij .... of ... behalve .... hoewel,

The fittest survives ... komt van to fitt in de zin van (zich kunnen) aanpassen aan veranderende omstandigheden.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 07-07-2020 02:12:11 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 7 juli 2020 @ 02:06:31 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193968316
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:03 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Uhmja, je hebt dure hoeren en goedkope hoeren.

Denk je nou echt dat er een meisje bij jou gaat zijn echt puur alleen voor je persoonlijkheid, de kans is er maar zeer klein is zoeken naar een speld in de hooiberg
Daar denk ik toch van wel, maar dan is het geen hoertje, dan is het gewoon een meisje. Waarom zou een meisje hem niet willen puur voor zijn persoonlijkheid. Geloof me, is allemaal gewoon een kwestie van tijd bij het grogro (grootste gros) van de mannen. Als je je tenminste maar een beetje sociaal blijft bewegen en niet altijd inclusief weekend binnen, thuis blijft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 7 juli 2020 @ 02:07:54 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193968323
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:10 schreef 33bsx het volgende:

[..]

Kut is dat wel het, een persoon spelen die je niet bent om als vervolgens de buit binnen is eindelijk jezelf te kunnen zijn
So what; lang leve het pragmatisme. Wat werkt voor jou is goed voor jou! Hoe denken jullie überhaupt dat de wereld in elkaar zit?
Wat zijn edele principes en waar of wanneer worden die starheid, onflexibel, stug, dom, niet sociaal vaardig? Als iets niet werkt zoek dan iets anders dat wel werkt. Als je met een schroevedraaier niet die spijker in de muur geslagen krijgt zoek je toch ook wat anders ...

8)7 8)7 8)7 _O- ^O^ :W

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 08-07-2020 12:24:41 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')