abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 20:36:53 #201
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194299562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Monaco voor AI is gewoon bagger, na vele jaren nog.
[..]

Ik weet niet hoe ervaren jij bent met de F1 game, ik echt totaal niet en ik probeerde als start op 95 maar dat is al heel makkelijk.
Als je een beetje bekend bent met de game moet je minstens in de 100 zitten met AI.
En dat zeg ik als een zeer casual controller gamer die mss eens 2 races per week doet.
[..]

Eerste race MyTeam begreep ik?
Haha tja die auto is in het begin best prut. Ik eindigde constant wel in top 5, maar met wat mazzel en omdat ik AI te laag had (95-99).
Maar is wel heel leuk om te doen omdat je zo veel kunt doen.

Tja als je geen penalty wil moet je niet over de lijn gaan haha. Soms kun je door een ongeluk er buiten komen, tja er zijn geen live stewards. Dat is nadeel van een game.

Jeff zal je 2 ronden van te voren aangeven dat pit window komt. En dan idd als je binnen moet komen (vaak ook even ''dont forget to pit this lap'').
De AI dit jaar is best wel agressief, zullen best voor wat moves gaan. Dus dat is mooi.
Meestal klopt de gegeven strategie wel aardig, dat was in F1 2019 wel een stuk erger. Enige nadeel is als je agressiever wil rijden, die optie mag je vaak niet eens doen omdat de game eig aangeeft dat het niet kan.

Gio zal wel DOTD zijn omdat die meeste vooruitgang geboekt heeft, daar kijken ze meestal naar.

Ik rij idd ook 50% races en volle quali en training.
50% race vind ik perfect, lang zat om er lekker in te komen maar ook weer niet te lang. Je kunt mooi door de races heen gaan op die manier.
Met F1 2019 best veel online multiplayer gespeeld, dus ben aardig familiair met de handling, is trouwens wel iets "smoother" in F1 2020. Maar werd in een leaguerace met ook AI wel zoekgereden, weet niet op hoeveel die stond. Daarom dat ik hem niet te hoog wilde zetten.

Ook maar de laatste twee trainingen gedaan, die eerste stonden gek genoeg alle assists gewoon aan terwijl ik op elite speel. Daarna die practice sessies gedaan en dat ging niet echt lekker dus twijfelde zelfs nog om uberhaupt door te gaan met die modus.

En wb die tracklimits, die zijn wmb echt veel te streng. Hier kreeg ik al een waarschuwing voor, sloeg nergens op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194301675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

Met F1 2019 best veel online multiplayer gespeeld, dus ben aardig familiair met de handling, is trouwens wel iets "smoother" in F1 2020. Maar werd in een leaguerace met ook AI wel zoekgereden, weet niet op hoeveel die stond. Daarom dat ik hem niet te hoog wilde zetten.
Mwahh ik kan mij niet voorstellen dat je slechter bent dan mij xD.
Dus ik gok dat je zeker wel op 100 en hoger kunt rijden. Vanaf 100 gaat het per punt overigens wel snel omhoog.
Maar in de 90 stelt het echt nog niets voor, ik kon gewoon voor podium gaan meerijden met de slechtste auto.
Terwijl ik echt geen ervaren coureur ben.

quote:
Ook maar de laatste twee trainingen gedaan, die eerste stonden gek genoeg alle assists gewoon aan terwijl ik op elite speel. Daarna die practice sessies gedaan en dat ging niet echt lekker dus twijfelde zelfs nog om uberhaupt door te gaan met die modus.
Practice is sowieso best wel maf soms.
Fuel hebben ze makkelijker gemaakt vergeleken met 2019. Maar quali is niet zo realistisch bv.
Beetje aan hulp heb ik ook nog wel aan. Maar goed.

quote:
En wb die tracklimits, die zijn wmb echt veel te streng. Hier kreeg ik al een waarschuwing voor, sloeg nergens op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Die eerste zit je mogelijk wel buiten de lijn. Dat is wel een hele snelle hoek dus oke i guess?
Heb je op streng staan zeker?
Die 2e is wel een beetje vaag.

Ik heb het zelf niet op streng staan maar ik heb gek genoeg nog niet 1x een waarschuwing gehad dus bij mij is het echt totaal niet raar. En als ik online naar mensen kijk zie ik daarin ook niets geks gebeuren.
Maar zeker die 2e is wel aardig vreemd.
  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 00:02:41 #203
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194302140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 23:01 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mwahh ik kan mij niet voorstellen dat je slechter bent dan mij xD.
Dus ik gok dat je zeker wel op 100 en hoger kunt rijden. Vanaf 100 gaat het per punt overigens wel snel omhoog.
Maar in de 90 stelt het echt nog niets voor, ik kon gewoon voor podium gaan meerijden met de slechtste auto.
Terwijl ik echt geen ervaren coureur ben.
[..]

Practice is sowieso best wel maf soms.
Fuel hebben ze makkelijker gemaakt vergeleken met 2019. Maar quali is niet zo realistisch bv.
Beetje aan hulp heb ik ook nog wel aan. Maar goed.
[..]

Hmm. Die eerste zit je mogelijk wel buiten de lijn. Dat is wel een hele snelle hoek dus oke i guess?
Heb je op streng staan zeker?
Die 2e is wel een beetje vaag.

Ik heb het zelf niet op streng staan maar ik heb gek genoeg nog niet 1x een waarschuwing gehad dus bij mij is het echt totaal niet raar. En als ik online naar mensen kijk zie ik daarin ook niets geks gebeuren.
Maar zeker die 2e is wel aardig vreemd.
Die eerste snap ik sowieso niet omdat ik die bocht toch niet afsnij. Wel redelijk moeilijk om te zien in cockpit view of je überhaupt met je wielen over een lijn gaat. Volgens mij settings op regulier, maar ben ik niet zeker van. Anders weet ik ook niet wat me bezielde om het op streng te zetten :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194304512
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die eerste snap ik sowieso niet omdat ik die bocht toch niet afsnij. Wel redelijk moeilijk om te zien in cockpit view of je überhaupt met je wielen over een lijn gaat. Volgens mij settings op regulier, maar ben ik niet zeker van. Anders weet ik ook niet wat me bezielde om het op streng te zetten :')
Je hebt in de F1 games 2 soorten waarschuwingen wat dat betreft he ;)
Jij hebt geen waarschuwing gekregen voor afsnijden maar voor baan overschrijden. Dat is wat anders.
Je hebt op een belangrijk punt buiten de lijnen gekleurd en dan krijg je die waarschuwing, snij je af dan krijg je obviously die andere.

Dat durf ik ook niet te zeggen. Ik kan mij niet voorstellen dat je met regulier daar al een straf voor krijgt.
Je zult er sowieso met 4 over heen geweest zijn, want zo goed is de F1 game dan ook nog wel geregeld.
Zeker bij die 1e is dat wel een belangrijk punt.
Bij streng kun je dan weinig maken, ik weet eerlijk gezegd niet of ze dan alle punten op de baan meetellen of alleen plekken waar je tijd kunt winnen. Maar regulier kun je vrij veel doen.
pi_194310128
De afgelopen dagen bezig geweest op Melbourne, best lastig circuit qua grip.

Assists uit, alleen de lijnen aan maar zoals je ziet hou ik me daar niet zo aan :P

  Moderator woensdag 29 juli 2020 @ 17:31:30 #206
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194310164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
De afgelopen dagen bezig geweest op Melbourne, best lastig circuit qua grip.

Assists uit, alleen de lijnen aan maar zoals je ziet hou ik me daar niet zo aan :P

Nette tijd.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194322305
Kwam Hanoi net tegen bij my team

Had hem nog niet geoefend en dat was te merken ook. Wat een drama en uitgevallen.
pi_194323866
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 12:59 schreef Max23 het volgende:
Kwam Hanoi net tegen bij my team

Had hem nog niet geoefend en dat was te merken ook. Wat een drama en uitgevallen.
Hanoi is wel een leuke voor een online race denk ik.

"Team to engineer: how many spare wings do you need?"
"Engineer: yes".
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 14:51:03 #209
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194323919
Vreselijk circuit dat Hanoi. In time trial mee bezig geweest maar echt moeilijk in cockpitview. In T cam al iets beter.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194323948
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreselijk circuit dat Hanoi. In time trial mee bezig geweest maar echt moeilijk in cockpitview. In T cam al iets beter.
Cockpitview is wel iets voor de puristen, denk ik.
De meeste eSporters rijden ook met t-cam, heeft een reden denk ik ;)

Is ook gewoon een lastig circuit als ik het zo zie. Heb er nog niet op gereden maar het komt zeker nog aan de beurt *O*
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:01:54 #211
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194324075
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Cockpitview is wel iets voor de puristen, denk ik.
De meeste eSporters rijden ook met t-cam, heeft een reden denk ik ;)
Eens.
quote:
Is ook gewoon een lastig circuit als ik het zo zie. Heb er nog niet op gereden maar het komt zeker nog aan de beurt *O*
Had de ideale lijn wel nodig, voor het eerst sinds een tijd geleden. Nog steeds trouwens, misschien dat ik na zoveel ronden zonder kan rijden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194324754
Wat raden jullie voor PS4 stuurtje aan voor mij? Redelijke beginner, niet te duur (wel force feedback)
Moeten zij weten
pi_194324788
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat raden jullie voor PS4 stuurtje aan voor mij? Redelijke beginner, niet te duur (wel force feedback)
Denk dat je dan toch wat op de standaard Logitech G29 of Thrustmaster T300 uitkomt.

Je kan ook naar een 2e hands setje kijken, mss met een playseat erbij.
  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:50:32 #214
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194324827
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat raden jullie voor PS4 stuurtje aan voor mij? Redelijke beginner, niet te duur (wel force feedback)
Thrustmaster T150.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194324899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Thrustmaster T150.
Stuurtje is wel aardig, pedalen wat minder geloof ik (?)

De meest professionele en uitgebreide review die je zal vinden ;)

  Moderator donderdag 30 juli 2020 @ 15:57:25 #216
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194324939
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Stuurtje is wel aardig, pedalen wat minder geloof ik (?)

De meest professionele en uitgebreide review die je zal vinden ;)

Gebruik ze al bijna twee jaar, nooit kapot gegaan of wat dan ook. Ze zijn licht, maar er valt prima mee te racen. Als je wil upgraden kan een losse set kopen van Thrustmaster en erop aansluiten voor rond de 100 euro. Of als je echt serieus wil upgraden iets anders.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194325720
Voor de paar die ook My Team spelen:

Krijgen jullie wel van die tussen schermen na een training?
Waar je de binnengehaalde resourcespunten te zien krijgt van jezelf en je teamgenoot, hoe alles oploopt.

Zelfde na de race. Ik krijg alleen te zien dat ik de teambonus haal (75 ronden).
Verder helemaal niets wat ik bv aan schade gereden zou hebben, andere bonus aan geld of wat dan ook.

Als ik anderen kijk die My Team doe dan hebben die nog hele schermen er tussen, die krijg ik gewoon nooit te zien?
Ben ik de enige? Of moet je dat nog instellen ofzo?
pi_194331843
Zo Oostenrijk season 2 gedaan.. in de regen.. 9de :), niet slecht.. Sainz wint de race maar Stroll (16de is de driver of the day.. Wel realistisch.. (als je 2019 bekijkt waar Sainz het super deed maar nooit in beeld kwam... :P
  vrijdag 31 juli 2020 @ 09:23:04 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194335399
Ik ben er nog niet uit, maar ik denk dat ik in eerste instantie neig naar controller i.p.v. een stuurtje. Mede omdat ik ook niet de ruimte heb voor een stuurtje en dat dan iedere keer zou moeten verplaatsen voor het racen. Daarnaast was ik toch al van plan om voor de PC een controller aan te schaffen.

Heb nu deze op het oog.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eindredactie Games vrijdag 31 juli 2020 @ 09:39:15 #220
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_194335539
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er nog niet uit, maar ik denk dat ik in eerste instantie neig naar controller i.p.v. een stuurtje. Mede omdat ik ook niet de ruimte heb voor een stuurtje en dat dan iedere keer zou moeten verplaatsen voor het racen. Daarnaast was ik toch al van plan om voor de PC een controller aan te schaffen.

Heb nu deze op het oog.
[ afbeelding ]
Als ik advies mag geven zou ik je aanraden om een originele te kopen. Wel een stuk duurder maar de knockoff Xbone controllers hebben geen hele goede reputatie. De originelen zijn oneindig veel robuuster/meer hufter-proof, deze van PDP is gemaakt van veel breekbaarder plastic, terwijl je die van Microsoft ook als hamer kunt gebruiken bij wijze van spreken. Als je ontzettend zuinig bent met je spullen boeit het natuurlijk niet zoveel :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 10:03:35 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_194335763
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 09:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Als ik advies mag geven zou ik je aanraden om een originele te kopen. Wel een stuk duurder maar de knockoff Xbone controllers hebben geen hele goede reputatie. De originelen zijn oneindig veel robuuster/meer hufter-proof, deze van PDP is gemaakt van veel breekbaarder plastic, terwijl je die van Microsoft ook als hamer kunt gebruiken bij wijze van spreken. Als je ontzettend zuinig bent met je spullen boeit het natuurlijk niet zoveel :+
Ik gooi nooit met (mijn eigen) spullen. :o

Ook nog nooit een barst in mijn telefoon gehad. even afkloppen

Daarnaast Ons Zeeuwen bin zuûnig. :P :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_194340181
1:19.993 @ Australië - Melbourne

Liet de eerste bocht al bijna 0,1 seconde liggen en was hem bij de exit van bocht 12 nog bijna kwijt en schakelde veel te laat op richting de finish... dus een waar "wonder" dat hij nog sneller was dan m'n vorige :')

Één van m'n rommeligste rondjes maar wel sneller...

  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 00:39:48 #223
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194468272
Laatste tijd wat ranked mode races aan het rijden. Vanavond eentje op Spa, bleek dat de framerate ineens op ongeveer 34 fps blijft steken. :( Na die race nieuwe driver voor m’n videokaart gedownload, was het in Austin weer keurig 60 fps :9

Race erna in Canada ineens weer 34 fps, met een kwalificatie in de volle regen :') (waarna ik spinde door over de laatste exit kerb heen te rijden :r (al zal ik dat niet aan de framerate wijten (8> )) man man man wat een gezeik toch ook soms dat PC gamen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 00:43:52 #224
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194468300
Met 34 fps wordt de framerate van die virtual mirror ook ineens echt een diashow :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194481659
Ook maar begonnen met de normale carrière, en doe eerst een F2 seizoen , eerste race meteen in ronde 3 safety car, (denk mooi gratis pitstop) , maar “moest” later in de race nog een keer pitten... (gelden hier dan ook die regel dat je pas na zoveel ronden mag stoppen ?
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 22:57:38 #226
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194481942
Kut. Gaat lekker hier vandaag. Net een potje geF1't, was gelukkig weer heerlijk 60 fps :9 wat is dat lekker.

Maar helaas was de pret van korte duur, namelijk: voor de derde keer de mounting screw gesloopt van mijn Thrustmaster T150 :@. Stuurtje zat niet helemaal tegen m'n bureau aan dus ik demonteerde hem even, schoof hem aan, en monteerde hem weer en poem. Maakte helemaal geen verkeerde beweging voor zover ik wist (de vorige twee keer misschien wel) maar ik denk dat nu het plastic het gewoon begaf.



Zo zag het er die vorige twee keren uit en nu ook weer :')

Luitjes van Thrustmaster verkopen ook gewoon wel een steviger systeem, maar dan weer niet enkel die schroef helaas.



Ding heeft het wel bijna anderhalf jaar volgehouden dit keer :7
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 9 augustus 2020 @ 23:00:32 #227
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194481997
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:36 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar begonnen met de normale carrière, en doe eerst een F2 seizoen , eerste race meteen in ronde 3 safety car, (denk mooi gratis pitstop) , maar “moest” later in de race nog een keer pitten... (gelden hier dan ook die regel dat je pas na zoveel ronden mag stoppen ?
Misschien raakt de computer in de war qua strategie, maar weet niet of je dan ook echt verplicht bent om te stoppen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194482344
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 22:36 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar begonnen met de normale carrière, en doe eerst een F2 seizoen , eerste race meteen in ronde 3 safety car, (denk mooi gratis pitstop) , maar “moest” later in de race nog een keer pitten... (gelden hier dan ook die regel dat je pas na zoveel ronden mag stoppen ?
Ligt eraan naar welke band je bent gegaan en waar je op reed.
  zondag 9 augustus 2020 @ 23:49:02 #229
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194482594
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ligt eraan naar welke band je bent gegaan en waar je op reed.
Is er in de F2 geen pit window?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_194484900
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 23:49 schreef nils7 het volgende:

[..]

Is er in de F2 geen pit window?
Ik heb daar nooit bij stilgestaan maar bij F2 is dat blijkbaar na 6 ronden

quote:
The F2 car uses slick Pirelli tyres in four specifications (supersoft, soft, medium and hard) which are predetermined by Pirelli in advance of the race weekend. Each driver has five sets of dry-weather tyres per weekend – three of “prime” specification and two of “option” specification. Each driver will also be provided with three sets of wet-weather tyres.

The compulsory pit-stop during Race One (Feature Race) remains, in which all four tyres must be changed. Unless he has used wet-weather tyres during Race 1, each driver must use at least one set of each specification of dry-weather tyres during Race 1. This mandatory pit stop may not be carried out until the driver has completed six laps.

No individual developments or upgrades are permitted in the series, and all spare parts must be purchased directly from the F2 championship organisers. Repairs of structural components must be carried out by Dallara in order to ensure integrity..
bron: https://www.fiaformula2.com/About/DyImndAsBNFcqYOOm4yWS/the-regulations-f2
pi_194485261
https://www.humblebundle.com/store/f1-2018-free-game

F1 2018 is hier gratis te downloaden nog 12 uur lang mocht er iemand nog interesse hebben.
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 15:58:27 #232
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194634207
Net even met controller geprobeerd te spelen. Werkt echt voor geen meter. Hoe ik het ook instel, het werkt niet. Kon gewoon geen vloeiende stuurbewegingen maken. Terwijl het met F1 2017 gewoon goed lukte.

Daarna maar even gekeken of ik mijn highlights alweer kon zien, want de vorige keren dat ik dat probeerde bevroor het spel. En ja hoor, nu ook weer :r Kon dat kutvenster van F1 2020 ook niet normaal wegklikken want het forceerde zich de hele tijd naar de voorgrond (kon dus niet bij taakbeheer en ook niet bij dat scherm waarbij je een crashrapport kan versturen). Bagger is het soms ook.

Vrijdag komt mijn vervangend onderdeel voor het stuurtje godzijdank.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194638626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net even met controller geprobeerd te spelen. Werkt echt voor geen meter. Hoe ik het ook instel, het werkt niet. Kon gewoon geen vloeiende stuurbewegingen maken. Terwijl het met F1 2017 gewoon goed lukte.

Daarna maar even gekeken of ik mijn highlights alweer kon zien, want de vorige keren dat ik dat probeerde bevroor het spel. En ja hoor, nu ook weer :r Kon dat kutvenster van F1 2020 ook niet normaal wegklikken want het forceerde zich de hele tijd naar de voorgrond (kon dus niet bij taakbeheer en ook niet bij dat scherm waarbij je een crashrapport kan versturen). Bagger is het soms ook.

Vrijdag komt mijn vervangend onderdeel voor het stuurtje godzijdank.
Oh shit zitten die issues nu ook al in F1 2020? Ik krijg F1 2019 ook niet gespeeld zonder dat de game bij elk menu crasht..
In the coolest little capital of the world
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 21:34:58 #234
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194638806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 21:23 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Oh shit zitten die issues nu ook al in F1 2020? Ik krijg F1 2019 ook niet gespeeld zonder dat de game bij elk menu crasht..
Heb het alleen maar bij Highlights gezien in het Theater dat die bevriest, rest kan ik volgens mij gewoon normaal spelen, time trial vanmiddag nog in ieder geval.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194644826
Is het jullie opgevallen dat de AI bij de start even een vertraging heeft?
Moeten zij weten
pi_194644919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de AI bij de start even een vertraging heeft?
Mij niet opgevallen maar meestal maak ik zelf ook een poepstart. Zonder start assist en TC is het nog vrij lastig van de lijn komen.
  Moderator donderdag 20 augustus 2020 @ 13:22:02 #237
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194645742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 12:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de AI bij de start even een vertraging heeft?
Hoe hoog heb je die AI staan?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 13:27:05 #238
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194687672
Gister zware regenerace gehad in Melbourne in Ranked Mode. Was top.

Startte vanaf pole, (quali was gewoon droog), en die race begint en ik denk mwah, had van mij niet gehoeven die regen, maar oké :P ben wel een fan van regenraces, is net iets spannender. Nadeel was dat er nog helemaal geen droge plekken waren op het asfalt omdat ik er dus als eerste overheen reed :') dus op zich realistisch, maar had dus totaal geen grip. Had laatst al een race gehad in Melbourne in dezelfde omstandigheden en dan ging best aardig, maar die eerste ronde was nu dus echt een hel :D

Rest van de race nog wel een of twee keer onder druk gezet door degene achter mij na een foutje, maar kon er altijd voor blijven.

Elke keer als ik volgas kon meteen ERS aan natuurlijk. Vergat hem in bocht 1 weleens uit te zetten, met als gevolg een redelijk grote drift, maar godzijdank hield ik hem altijd :7

Zal even gifjes plaatsen later
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 23:26:52 #239
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194698117
Na de start nog even iemand van de baan gebeukt, maar niet eens intentioneel :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het zo ziet wekt het de impressie dat ik hem eraf beukte, maar hij ging buitenlangs, op zich een mooie actie. Alleen iets ervoor moest ik corrigeren omdat ik grip verloor, waardoor ik hem raakte. Als gevolg van dat contact moest ik nog een keer corrigeren en raakte ik hem dus weer _O-

Oké en die drift was bij nader inzien niet extreem spectaculair, maar toch wel aardig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194698272
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand heeft je badslipper doorgeknaagd :P
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Moderator maandag 24 augustus 2020 @ 01:18:17 #241
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194699161
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 23:36 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Iemand heeft je badslipper doorgeknaagd :P
Ik dacht al: hier klopt iets niet |:)

Is op een 24 inch 1080p schermpje toch wat fijner op deze manier.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 11:54:38 #242
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194842744
Krijg vandaag m’n nieuwe stuur, de Thrustmaster T300 RS. Krijg er dus een koppelingspedaal bij welke je in F1 2020 kan instellen als koppeling.

Best vet, maar volgens mij kan het alleen bij een start gebruikt worden, of tijdens een pitstop. Als je spint met de auto kom je toch niet in anti stall terecht als je de koppeling niet inhoudt, wat best jammer is.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 21:08:52 #243
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194890454
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Die T300 is echt een upgrade qua feel zeg. Vooral veel smoother, bij die T150 voelde ik die tandjes van de tandwielen maar nu haast niet. Pedalenset is ook mooi, vooral veel robuuster. dan die van de T150.

Nadeel is wel dat die veel zwaarder is, en ik installeer en deinstalleer 'm steeds van m'n bureau dus dat is wel nadelig. Hij is ook veel groter dus ik moet mijn toetsenbord aan de kant schuiven om mijn monitor dichterbij te kunnen zetten. Hij heeft ook een losse voedingskabel die uit het stuurtje kan, maar als die erin zit moet ik hem soms weleens aanduwen want hij zit vrij los, dat is wel een nadeel.

Al met al tevreden, dat bevestigingssysteem is in ieder geval veel beter dan wat ik hiervoor had gelukkig.

Nog nooit last gehad van driver problemen trouwens, ook niet met mijn 2 jaar ervaring met de T150.
Trouwens die koppeling functie werkt echt alleen bij de start en na een pitstop, want toen ik de koppeling inhield tijdens gewoon rijden, kreeg ik gewoon aandrijving als ik gas gaf :') Heel matig.

Zou wel een mooie functie zijn, anti-stall. En zelf in de pitstraat rijden ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 04-09-2020 21:15:16 ]
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 7 september 2020 @ 09:36:05 #244
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930201
Mooie spel vind ik, alleen jammer dat de schade nog steeds minimaal is en als je band eraf ligt dan dan meteen de race klaar is. Had toch nog wel wat gefinetuned mogen worden.

voor de rest, ben nu bezig met een carrière en eigen team. 100% races zijn echt geweldig, vooral als het weer omslaat van droog naar nat, dat is dan wel best cool gedaan. Trouwens, heb nu twee races gedaan (melbourne en Bahrein), alleen kan ik nog steeds geen upgrades doen in my teams. Duurt dat gewoon echt zo lang?
2021 FIA Formula 1 World Champion
  maandag 7 september 2020 @ 09:39:04 #245
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930246
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 17:19 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Wat heb jij gekozen voor My Team?
Ik heb gekozen voor de Mercedes Power United, heb daarvoor een mindere teamgenoot voor moeten kiezen, maar die kan je altijd nog weer omruilen. Vond even de PU belangrijker.
2021 FIA Formula 1 World Champion
  maandag 7 september 2020 @ 09:44:48 #246
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194930314
Ik heb het spel trouwens op de PS4. Ik wil hem ook op de PC kopen maar heb er geen stuurtje voor. Dat is wel een must voor mij omdat een toetsenbord geen 1.09.*** tijd oplevert!

Iemand een suggestie voor een goed stuurtje? Heb trouwens geen plek voor een playseat!
2021 FIA Formula 1 World Champion
  maandag 7 september 2020 @ 14:39:22 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_194934385
@Willxms , moet je ff hier Topicreeks: Het algemene sim race topic kijken. Daar komt dat wel aan bod. Ff inlezen.
Komt beetje op je budget aan. Fanatec/Heusinkveld etc top-end. Maar als ik het zo lees zou een Logitech G29/G923 of Trustmaster T300 aardige opties zijn voor je.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 15:16:48 #248
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194934753
Er is ook een update geweest waarin je ook brake markers hebt gekregen van 100 en 150 meter voor die ultra snelle chicane in Canada :') Stond eerst alleen eentje van 50m, was elke keer weer gokken waar ik moest remmen.

Kon trouwens ook aan m’n graphics liggen trouwens, heb ze niet op ultra staan. Zag laatst een video van iemand die hotlapjes deed en die had wel gewoon die 100 en 150 erbij. Maar dat is natuurlijk vrij belachelijk. En dat was voor die update

Helaas zijn ze nog steeds ienie-mini :{



[ Bericht 5% gewijzigd door ChevyCaprice op 07-09-2020 15:31:30 ]
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator maandag 7 september 2020 @ 15:30:13 #249
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194934898
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 09:36 schreef Willxms het volgende:
Mooie spel vind ik, alleen jammer dat de schade nog steeds minimaal is en als je band eraf ligt dan dan meteen de race klaar is. Had toch nog wel wat gefinetuned mogen worden.

voor de rest, ben nu bezig met een carrière en eigen team. 100% races zijn echt geweldig, vooral als het weer omslaat van droog naar nat, dat is dan wel best cool gedaan. Trouwens, heb nu twee races gedaan (melbourne en Bahrein), alleen kan ik nog steeds geen upgrades doen in my teams. Duurt dat gewoon echt zo lang?
Tsja bij band eraf in dit spel is de hele suspensie eigenlijk vrijwel verwoest, op zich logisch dat je race dan voorbij is. Vind zelf de schade an sich niet heel verkeerd. Stel er rijdt iemand tegen je auto aan met zijn band, zie je in de replay die bandafdruk op je plaatwerk, best grappig.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 7 september 2020 @ 18:19:55 #250
466088 Willxms
Max Verstappen
pi_194937311
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 14:39 schreef shiz het volgende:
@:Willxms , moet je ff hier Topicreeks: Het algemene sim race topic kijken. Daar komt dat wel aan bod. Ff inlezen.
Komt beetje op je budget aan. Fanatec/Heusinkveld etc top-end. Maar als ik het zo lees zou een Logitech G29/G923 of Trustmaster T300 aardige opties zijn voor je.
Dankje wel, zal het een keer lekker gaan doornemen!

quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Tsja bij band eraf in dit spel is de hele suspensie eigenlijk vrijwel verwoest, op zich logisch dat je race dan voorbij is. Vind zelf de schade an sich niet heel verkeerd. Stel er rijdt iemand tegen je auto aan met zijn band, zie je in de replay die bandafdruk op je plaatwerk, best grappig.
Wilde graag ook zien wat er eventueel nog verder gebeurde met je auto... of er iemand tegenaan rijd of iets anders. het is na 2 seconden gelijk van: are you allright, klaar!
2021 FIA Formula 1 World Champion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')