Misschien raakt de computer in de war qua strategie, maar weet niet of je dan ook echt verplicht bent om te stoppen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:36 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar begonnen met de normale carrière, en doe eerst een F2 seizoen , eerste race meteen in ronde 3 safety car, (denk mooi gratis pitstop) , maar “moest” later in de race nog een keer pitten... (gelden hier dan ook die regel dat je pas na zoveel ronden mag stoppen ?
Ligt eraan naar welke band je bent gegaan en waar je op reed.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:36 schreef King_Merc het volgende:
Ook maar begonnen met de normale carrière, en doe eerst een F2 seizoen , eerste race meteen in ronde 3 safety car, (denk mooi gratis pitstop) , maar “moest” later in de race nog een keer pitten... (gelden hier dan ook die regel dat je pas na zoveel ronden mag stoppen ?
Is er in de F2 geen pit window?quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke band je bent gegaan en waar je op reed.
Ik heb daar nooit bij stilgestaan maar bij F2 is dat blijkbaar na 6 rondenquote:
bron: https://www.fiaformula2.com/About/DyImndAsBNFcqYOOm4yWS/the-regulations-f2quote:The F2 car uses slick Pirelli tyres in four specifications (supersoft, soft, medium and hard) which are predetermined by Pirelli in advance of the race weekend. Each driver has five sets of dry-weather tyres per weekend – three of “prime” specification and two of “option” specification. Each driver will also be provided with three sets of wet-weather tyres.
The compulsory pit-stop during Race One (Feature Race) remains, in which all four tyres must be changed. Unless he has used wet-weather tyres during Race 1, each driver must use at least one set of each specification of dry-weather tyres during Race 1. This mandatory pit stop may not be carried out until the driver has completed six laps.
No individual developments or upgrades are permitted in the series, and all spare parts must be purchased directly from the F2 championship organisers. Repairs of structural components must be carried out by Dallara in order to ensure integrity..
Oh shit zitten die issues nu ook al in F1 2020? Ik krijg F1 2019 ook niet gespeeld zonder dat de game bij elk menu crasht..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net even met controller geprobeerd te spelen. Werkt echt voor geen meter. Hoe ik het ook instel, het werkt niet. Kon gewoon geen vloeiende stuurbewegingen maken. Terwijl het met F1 2017 gewoon goed lukte.
Daarna maar even gekeken of ik mijn highlights alweer kon zien, want de vorige keren dat ik dat probeerde bevroor het spel. En ja hoor, nu ook weer Kon dat kutvenster van F1 2020 ook niet normaal wegklikken want het forceerde zich de hele tijd naar de voorgrond (kon dus niet bij taakbeheer en ook niet bij dat scherm waarbij je een crashrapport kan versturen). Bagger is het soms ook.
Vrijdag komt mijn vervangend onderdeel voor het stuurtje godzijdank.
Heb het alleen maar bij Highlights gezien in het Theater dat die bevriest, rest kan ik volgens mij gewoon normaal spelen, time trial vanmiddag nog in ieder geval.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Oh shit zitten die issues nu ook al in F1 2020? Ik krijg F1 2019 ook niet gespeeld zonder dat de game bij elk menu crasht..
Mij niet opgevallen maar meestal maak ik zelf ook een poepstart. Zonder start assist en TC is het nog vrij lastig van de lijn komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de AI bij de start even een vertraging heeft?
Hoe hoog heb je die AI staan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Is het jullie opgevallen dat de AI bij de start even een vertraging heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo ziet wekt het de impressie dat ik hem eraf beukte, maar hij ging buitenlangs, op zich een mooie actie. Alleen iets ervoor moest ik corrigeren omdat ik grip verloor, waardoor ik hem raakte. Als gevolg van dat contact moest ik nog een keer corrigeren en raakte ik hem dus weer
Oké en die drift was bij nader inzien niet extreem spectaculair, maar toch wel aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:Iemand heeft je badslipper doorgeknaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Ik dacht al: hier klopt iets nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Iemand heeft je badslipper doorgeknaagd
Trouwens die koppeling functie werkt echt alleen bij de start en na een pitstop, want toen ik de koppeling inhield tijdens gewoon rijden, kreeg ik gewoon aandrijving als ik gas gaf Heel matig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Die T300 is echt een upgrade qua feel zeg. Vooral veel smoother, bij die T150 voelde ik die tandjes van de tandwielen maar nu haast niet. Pedalenset is ook mooi, vooral veel robuuster. dan die van de T150.
Nadeel is wel dat die veel zwaarder is, en ik installeer en deinstalleer 'm steeds van m'n bureau dus dat is wel nadelig. Hij is ook veel groter dus ik moet mijn toetsenbord aan de kant schuiven om mijn monitor dichterbij te kunnen zetten. Hij heeft ook een losse voedingskabel die uit het stuurtje kan, maar als die erin zit moet ik hem soms weleens aanduwen want hij zit vrij los, dat is wel een nadeel.
Al met al tevreden, dat bevestigingssysteem is in ieder geval veel beter dan wat ik hiervoor had gelukkig.
Nog nooit last gehad van driver problemen trouwens, ook niet met mijn 2 jaar ervaring met de T150.
Ik heb gekozen voor de Mercedes Power United, heb daarvoor een mindere teamgenoot voor moeten kiezen, maar die kan je altijd nog weer omruilen. Vond even de PU belangrijker.quote:
Tsja bij band eraf in dit spel is de hele suspensie eigenlijk vrijwel verwoest, op zich logisch dat je race dan voorbij is. Vind zelf de schade an sich niet heel verkeerd. Stel er rijdt iemand tegen je auto aan met zijn band, zie je in de replay die bandafdruk op je plaatwerk, best grappig.quote:Op maandag 7 september 2020 09:36 schreef Willxms het volgende:
Mooie spel vind ik, alleen jammer dat de schade nog steeds minimaal is en als je band eraf ligt dan dan meteen de race klaar is. Had toch nog wel wat gefinetuned mogen worden.
voor de rest, ben nu bezig met een carrière en eigen team. 100% races zijn echt geweldig, vooral als het weer omslaat van droog naar nat, dat is dan wel best cool gedaan. Trouwens, heb nu twee races gedaan (melbourne en Bahrein), alleen kan ik nog steeds geen upgrades doen in my teams. Duurt dat gewoon echt zo lang?
Dankje wel, zal het een keer lekker gaan doornemen!quote:Op maandag 7 september 2020 14:39 schreef shiz het volgende:
@:Willxms , moet je ff hier Topicreeks: Het algemene sim race topic kijken. Daar komt dat wel aan bod. Ff inlezen.
Komt beetje op je budget aan. Fanatec/Heusinkveld etc top-end. Maar als ik het zo lees zou een Logitech G29/G923 of Trustmaster T300 aardige opties zijn voor je.
Wilde graag ook zien wat er eventueel nog verder gebeurde met je auto... of er iemand tegenaan rijd of iets anders. het is na 2 seconden gelijk van: are you allright, klaar!quote:Op maandag 7 september 2020 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja bij band eraf in dit spel is de hele suspensie eigenlijk vrijwel verwoest, op zich logisch dat je race dan voorbij is. Vind zelf de schade an sich niet heel verkeerd. Stel er rijdt iemand tegen je auto aan met zijn band, zie je in de replay die bandafdruk op je plaatwerk, best grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |