Nee want de merc is beter bij lagere temperaturenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mercedes wel 0.2 seconde sneller dan vorig jaar. Dus allemaal bullshit excuses.
De Mercedes is nu juist een auto waarvan we weten dat ie minder goed tegen warme omstandigheden kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Koele baan is goed voor Mercedes. Bovendien ligt deze baan de merc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hangt af van de racepace van die Merc.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal nog niet zo pessimistisch over de kansen van RBR en Max.
Kennelijk als enige hier
Aan dat stukje hebben ze vast wel gewerkt aan de wagen van dit jaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Mercedes is nu juist een auto waarvan we weten dat ie minder goed tegen warme omstandigheden kan.
Ik ook nog niet. Morgen maar eens zien met starten op geel en de racepace en maar zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal nog niet zo pessimistisch over de kansen van RBR en Max.
Kennelijk als enige hier
Er is net uitgelegd dat DAS vrij zinloos is op de RB ring.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:10 schreef Justevo het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat dit verschil in zo'n kort rondje niet met DAS of wat dan ook te maken heeft.
De baan was niet cool met bijna 50 graden baantemperatuurquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Koele baan is goed voor Mercedes. Bovendien ligt deze baan de merc.
Bij Ferrari zijn er de afgelopen jaren al zoveel mensen uitgevlogen, maar van al die ontslagen is die auto niet beter gaan presteren.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sainz gaat het afleggen tegen Leclerc, is als tweede rijder gehaald. Als Binotto er snel uitvliegt kan het ook zomaar omgedraaid worden.
Oh ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk als enige hier
Wil je kampioen worden is het wel eens fijn pole te trainen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:16 schreef DKUp het volgende:
In de races kan het best goed komen, maar bij de kwalificaties zal Mercedes wel telkens een voordeel hebben.
Vtecquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:16 schreef nils7 het volgende:
Laten we even een race bekijken hoe dat gaat.
Vorig jaar kon Max in een aantal races de Mercedes bij houden.
Als dat gat nu kleiner is of ze kunnen langer de motorstand omhoog houden...
Ik ook niet. Race is altijd anders dan de kwali.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk als enige hier
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wil je kampioen worden is het wel eens fijn pole te trainen.
Heeft hij ook al een paar keer gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wil je kampioen worden is het wel eens fijn pole te trainen.
Dat wou ik ook nog zeggen: men heeft blijkbaar gemist dat Mercedes al 6 jaar op rij steeds de pole pakt en 4x achter elkaar gewonnen heeft (voordat Verstappen die lijn doorbrak).quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Koele baan is goed voor Mercedes. Bovendien ligt deze baan de merc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |