abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193941635
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:20 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Dat is nu 1x per week op dinsdag, dit is ingegaan vanaf 1-7-2020
Ahh, thanks!
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 5 juli 2020 @ 16:17:00 #102
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193943175
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 15:12 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)met-coronavirus.html
[..]

Eigen schuld, dikke bult. Je hoeft niet naar een voetbal wedstrijd en thuis kun je ook een stuk in je kraag zuipen. :{w
Natuurlijk was het een foute beslissing van de regering maar dan kun je toch zelf wel je gezonde verstand gebruiken ?
De Servische overheid had dit nooit toe mogen staan. Je kunt er nu eenmaal niet op vertrouwen dat de mensen verstandige keuzes maken, dat blijkt hier wel uit.

Net als uit de sfeerfoto's van het Engelse nachtleven nu de pubs weer geopend zijn trouwens.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193944925
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 00:59 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Maar houd vooral vol dat 'het virus is uitgedoofd' hoor.
niet alleen dat want dan krijg je weer een wijsneus die zegt dat het ver van ons af is maar:
in spanje meer besmettingen en nieuwe lockdowns
in italie weer meer nieuwe besmettingen
in diverse landen weer meer besmettingen en nieuwe lockdowns

ik snap echt niet hoe mensen kunnen zeggen dat het weg of uitgedoofd is.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_193945672
In Duitsland hebben ze helemaal rare regels.
Ga je in een restaurant eten moet je wachten bij de voordeur met een mondmasker op.
Vervolgens wijzen ze je een tafel aan.
Dan krijg je een formulier waar je je naam adres telefoonummer en land in moet vullen.
Dan laat je je mondkapje op totdat je je gerecht krijgt.Na het eten en afrekenen mondkapje weer op.
Dus coronalijders kunnen tijdens het eten en drinken lekker virus het restaurant rond hoesten.
Zelfde methode hanteren ze ook in cafe’s en op terassen buiten.

Duitse supermarkt en andere winkels.
Handen ontsmetten, mondkapje dragen.
Duits tankstation ontsmetten en mondkapje op.
Museum ontsmetten en mondkapje op.
Ook lekker duidelijk in Duitsland zijn de regels tot afstand. Sommige plekken 1,5 meter, soms 2 meter. Lijkt per regio te verschillen.
Luxemburg.. meesten lopen overal met mondkapje op ( Luxemburg stad, 1 grote bouwput waar afstand houden lastig is)
Mondkapjes plicht in OV, winkels, musea,horeca. Overal handdesinfectie bij binnentreden.

We hebben zoveel mogelijk buiten gedaan zoals hiken,biken, kano varen zelf gekookt en 1 keer buiten op een terras gegeten. Om besmetting te voorkomen.
En ik denk dat dat het beste is. Zoveel mogelijk buiten zijn en zo min mogelijk in gebouwen en drukke plekken mijden.
Verder is het slim als je daar heen gaat voor vakantie een huis te huren.appartement kan ook, maar dan zit je weer met een trappenhuis of lift die gedeeld is en dat is ook een risico als je per ongeluk niet desinfecteert na het gebruiken van een liftknopje of trapleuning. Dus een huis/bungalow is het ideaalste.
Geen camping tenzij je een camper of caravan hebt met eigen douche en wc.

Maar wel vreemd hoor. Overal desinfecteren en mondkap op, maar wel openbare toiletten open en met zijn allen mogen hoesten in een restaurant. 8)7
  zondag 5 juli 2020 @ 18:07:01 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193945732
jessenerd twitterde op zondag 05-07-2020 om 17:16:04 Op de dag dat het RIVM nul doden meldde, stierf verpleegkundige Boy Ettema aan corona https://t.co/OdrQrHvvRB reageer retweet
  zondag 5 juli 2020 @ 18:07:54 #106
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193945747
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:07 schreef Momo het volgende:
jessenerd twitterde op zondag 05-07-2020 om 17:16:04 Op de dag dat het RIVM nul doden meldde, stierf verpleegkundige Boy Ettema aan corona https://t.co/OdrQrHvvRB reageer retweet
quote:
Hij was gezond, fietste veel, had geen overgewicht en was pas 42 jaar oud.
Maar corona treft alleen dikke bejaarden hoor.
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 18:09:15 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_193945768
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:07 schreef hooibaal het volgende:

[..]

[..]

Uitzondering op de regel
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 5 juli 2020 @ 18:11:36 #108
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193945813
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:02 schreef quirina het volgende:
Ga je in een restaurant eten moet je wachten bij de voordeur met een mondmasker op.
Dan krijg je een formulier waar je je naam adres telefoonummer en land in moet vullen.
Dan laat je je mondkapje op totdat je je gerecht krijgt.Na het eten en afrekenen mondkapje weer op.
Dus coronalijders kunnen tijdens het eten en drinken lekker virus het restaurant rond hoesten.

Ook lekker duidelijk in Duitsland zijn de regels tot afstand. Sommige plekken 1,5 meter, soms 2 meter. Lijkt per regio te verschillen.
Luxemburg.. meesten lopen overal met mondkapje op ( Luxemburg stad, 1 grote bouwput waar afstand houden lastig is)
Mondkapjes plicht in OV, winkels, musea,horeca. Overal handdesinfectie bij binnentreden.

We hebben zoveel mogelijk buiten gedaan zoals hiken,biken, kano varen zelf gekookt en 1 keer buiten op een terras gegeten. Om besmetting te voorkomen.
En ik denk dat dat het beste is. Zoveel mogelijk buiten zijn en zo min mogelijk in gebouwen en drukke plekken mijden.
Verder is het slim als je daar heen gaat voor vakantie een huis te huren.appartement kan ook, maar dan zit je weer met een trappenhuis of lift die gedeeld is en dat is ook een risico als je per ongeluk niet desinfecteert na het gebruiken van een liftknopje of trapleuning. Dus een huis/bungalow is het ideaalste.

Maar wel vreemd hoor. Overal desinfecteren en mondkap op, maar wel openbare toiletten open en met zijn allen mogen hoesten in een restaurant. 8)7
Hopelijk heb je toch een leuke vakantie gehad :)

Ik zou er zelf voor passen overigens met al dat gedoe.
pi_193945894
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hopelijk heb je toch een leuke vakantie gehad :)

Ik zou er zelf voor passen overigens met al dat gedoe.
Het was heel leuk, maar wel een beetje anders.
Gewoon goed op blijven letten, afstand houden en aan de regels houden. En je koppie erbij houden.
pi_193945949
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:02 schreef quirina het volgende:

Wij zijn nu in Berlijn, maar mogen de mondkapjes al meteen afzetten als we bij onze tafel zijn. We hoefden niet te wachten op een gerecht, maar misschien is dat per Duitse regio anders natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:07 schreef hooibaal het volgende:

[..]

[..]

Dat roept dan ook echt niemand. Je hebt moeite om te accepteren dat het toch echt voornamelijk 50+‘ers treft (overlijden); de grafieken zijn vaak genoeg gepost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2020 18:19:33 ]
pi_193945978
Ik lees net dat bald and bankrupt (vooral bekend van youtube) ook is geveld, ligt al ruim een week op een Servische IC. -O-
  zondag 5 juli 2020 @ 18:19:46 #112
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193945987
quote:
In Spaanse regio Galicië 70.000 mensen in lockdown
70.000 mensen zijn vandaag in lockdown geplaatst in de Spaanse noordwestelijke regio Galicië, uit angst voor een nieuwe uitbraak van het coronavirus.

Alle inwoners van de stad La Marina mogen hun stad niet verlaten en bijeenkomsten van meer dan tien mensen worden verboden. "Op dit moment hebben we 106 positieve gevallen, een stijging van 21 gevallen ten opzichte van de voorgaande dag", vertelde de Galicische regionale gezondheidsfunctionaris Jesus Vazquez tijdens een persconferentie.
Niks aan de hand mensen, gewoon gezellig naar de kermis gaan.
pi_193946045
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:19 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Niks aan de hand mensen, gewoon gezellig naar de kermis gaan.
Je bent weer goed op dreef, slecht geslapen? Bekeuring gehad? Medicatie vergeten?
  zondag 5 juli 2020 @ 18:26:04 #114
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193946070
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:24 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Je bent weer goed op dreef, slecht geslapen? Bekeuring gehad? Medicatie vergeten?
Slecht geslapen zou je wel kunnen stellen, ja. Van alle mensen die moedwillig de samenleving in gevaar brengen doordat ze de ernst van het virus niet serieus nemen, en zich dus ook niet aan de paar nog overgebleven maatregelen willen houden.
pi_193946110
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Slecht geslapen zou je wel kunnen stellen, ja. Van alle mensen die moedwillig de samenleving in gevaar brengen doordat ze de ernst van het virus niet serieus nemen, en zich dus ook niet aan de paar nog overgebleven maatregelen willen houden.
Ach joh, vooralsnog gebeurt er niks, ondanks alle versoepelingen en regelweigeraars. In het najaar merken we het vanzelf wel (of niet).
pi_193946120
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:19 schreef showtimer het volgende:
Ik lees net dat bald and bankrupt (vooral bekend van youtube) ook is geveld, ligt al ruim een week op een Servische IC. -O-
Bron?
Groot fan van User Wotte
pi_193946187
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:19 schreef showtimer het volgende:
Oh nee toch!
Die had altijd van die toffe Oostblok vlogs.
  zondag 5 juli 2020 @ 18:37:16 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193946214
Eigenlijk ben ik toch wel blij dat we in Nederland een stuk nuchterder met de situatie omgaan en niet meteen tienduizenden mensen opsluiten in huis omdat er ergens een paar mensen positief testen.

Het middel wordt onderhand echt erger dan de kwaal.
pi_193946217
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Bron?
https://imgur.com/QO4Re1w
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 18:40:17 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_193946257
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk ben ik toch wel blij dat we in Nederland een stuk nuchterder met de situatie omgaan en niet meteen tienduizenden mensen opsluiten in huis omdat er ergens een paar mensen positief testen.

Ja, daar begint het wel op te lijken. Bijna geen doden meer hier, maar sommigen blijven paniekerig. Waarom? Wees gewoon blij dat het zo goed als weg is en ga niet nu al in angst leven of er misschien nog een keer zoiets langs komt. We weten het niet. Niemand weet het. Net zo min als we weten of we morgen een ongeluk krijgen of iets anders akeligs gebeurt. Men vergeet vaak dat het een virus is.
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 18:40:49 #121
5428 crew  miss_sly
pi_193946265
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:37 schreef WheeledWarrior het volgende:

Wat ze nu doen, is toch ook wat er hier gedaan zou worden als nu ergens het aantal besmettingen flink stijgt: lokaal of regionaal weer strengere maatregelen en eventueel een lockdown.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193946309
https://www.instagram.com/realbaldandbankrupt/?hl=nl

Ja ik zie het. Negen uur geleden.
  zondag 5 juli 2020 @ 18:47:24 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193946346
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat ze nu doen, is toch ook wat er hier gedaan zou worden als nu ergens het aantal besmettingen flink stijgt: lokaal of regionaal weer strengere maatregelen en eventueel een lockdown.
Mwah, vermoed dat het wel meevalt hier. Wij zijn sowieso veel minder extreem geweest qua maatregelen.
pi_193946363
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:43 schreef quirina het volgende:
https://www.instagram.com/realbaldandbankrupt/?hl=nl

Ja ik zie het. Negen uur geleden.
:{ dat is mijn held
Groot fan van User Wotte
pi_193946367
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:26 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ik bewonder je meelevendheid maar dan zou je eigenlijk je leven lang slecht kunnen gaan slapen. Mensen zijn al egoistisch zo lang ze bestaan, dat is nu echt niet anders. Hoeveel dierlijk en menselijk leed is er wel niet om onze manier van leven in stand te moeten houden. Moderne (kind)slavernij, doden door luchtvervuiling, etc, niemand consumeert er een gram minder om. En nu met zo'n coronavirus is half NL (en elders ook) opeens aan het virtue signallen wanneer ze zich aan maatregelen houden die hen toevallig niet beperken. Zijn de nadelige effecten dan dusdanig direct dat dit virus zo'n voorkeurspositie geniet?
Ik zie ook in dat maatregelen nodig zijn maar echt niet uit selectieve empathie, maar gewoon omdat het anders chaos wordt in de (IC)zorg en in het land als geheel. Die bejaarden hier zijn voor mij echt niet anders dan die kindjes in Jemen die we ook allemaal laten creperen.
I'll give you something to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')