quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis wel Jos, je kan aan zijn kop zien hoe de wind ervoor staat bij rb
Oh dat vind ik wel leuk hoor, niks mis met lekkere sfeer, alleen mis ik het niet echt. Bij een sport in een stadion of zaal zou ik het veel meer missen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit het oranje leger hoef ik niet te zien.
Ach, de dronken schreeuwerd uithangen kan vast een andere keer wel weerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:05 schreef mikieu het volgende:
Anders zat ik daar nu ergens aan mn 10e koude
Valt me niet eens opquote:
Dat zag ik laatst ff. Daar hebben ze grote spandoeken over de stoeltjes gespannen met neptoeschouwers. En ook zenden ze getoeter en gejuich uit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel leuk hoor, niks mis met lekkere sfeer, alleen mis ik het niet echt. Bij een sport in een stadion of zaal zou ik het veel meer missen.
De online races niet gezien zeker? RusselGodquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:06 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe denkt Mol dat Russell wel even de snellere zou zijn van welk groepje dan ook
Mooie broodtrommel, mijne lieve speciale prinsesjequote:
Ik zag gister een Engelse voetbalwedstrijd en je hoorde ook gewoon normaal stadion rumoer.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:07 schreef shiz het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst ff. Daar hebben ze grote spandoeken over de stoeltjes gespannen met neptoeschouwers. En ook zenden ze getoeter en gejuich uit.![]()
Tja, niks mis mee. Ook voor de sporters wel prettiger.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:07 schreef shiz het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst ff. Daar hebben ze grote spandoeken over de stoeltjes gespannen met neptoeschouwers. En ook zenden ze getoeter en gejuich uit.![]()
Borrelnoten. Duyvis voor als er een fuif is!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij eet zeker pinda's en noemt ze nootjes
We gaan vanavond wel even samenkomen en morgen de race kijken. Dus komt goedquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de dronken schreeuwerd uithangen kan vast een andere keer wel weer
Vergelijken met de 16de tijd is altijd verwarrend jaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:12 schreef mikieu het volgende:
Ik dacht even een momentje dat Bottas 1.xx Seconde onder Max kwam
Daar heeft het alle schijn van.quote:
Goeie vraag. Die stonden hier in de voorraadkastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |