quote:The first race of the 2020 season is not until Sunday, but Mercedes have already achieved a victory of sorts after the stewards in Austria rejected a protest lodged by rivals Red Bull against their innovative Dual Axis Steering System (DAS)
Mwoah, heb niet zoveel met hem, maar je merkt wel dat hij veel pure basiskennis heeft over F1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is de reden dat ik niet kijk en kennis, hij zoekt alles op
Stabiele regels zorgt ervoor dat de teams naar elkaar toe komen. Wat ook te zien is want de top 12 zit nu binnen een seconde. Vorig jaar was dat nog de top 6 in FP3.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je eenmaal op achterstand staat is het inderdaad heel lastig om nog een inhaalslag te maken als de koploper ook niet stil zit.
Zonder grote reglementswijzigingen waarbij iedereen weer vanaf 0 moet beginnen kom je bijna niet uit deze situatie.
Is dit officiele F1-website? Ja toch? Vind het vrij genant dat ze het zo omschrijven. Klinkt niet erg neutraalquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.formula1.com/(...)0BFRQD4t6v6m1c0.html
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:52 schreef Breekfast het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen tussen Rob en Min Jee?
Ik vraag me dan af; hoe komt zo iemand aan zo'n baantje? Daar zijn geen vacatures voor geweest toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mwoah, heb niet zoveel met hem, maar je merkt wel dat hij veel pure basiskennis heeft over F1
Psst. F1 / [Ziggo] Het Formule 1 Café topicquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:52 schreef RipCity het volgende:
Lijkt wel de zus van Adele achter die bar.
Jij bent niet politiek correct genoeg voor die baan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af; hoe komt zo iemand aan zo'n baantje? Daar zijn geen vacatures voor geweest toch?
Zou dat werk liever doen dan mn huidige baan en ik zou er een stuk beter in zijn dan van Gameren.
Ben echt benieuwd hoeveel hij binnen harkt met eigenlijk niks doen.
Niks doen? Iemand moet toch die filmpjes van Reddit en Twitter halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Zat al een paar jaar bij F1 magazine, geloof ik, is er van daaruit "ingerold" en gevraagd toen Ziggo veel meer met F1 wilde gaan doenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af; hoe komt zo iemand aan zo'n baantje? Daar zijn geen vacatures voor geweest toch?
Zou dat werk liever doen dan mn huidige baan en ik zou er een stuk beter in zijn dan van Gameren.
Wat is er niet neutraal aan volgens jou?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit officiele F1-website? Ja toch? Vind het vrij genant dat ze het zo omschrijven. Klinkt niet erg neutraal
Er zijn twee uitzonderingen. Inderdaad Ferrari (negatief) en als tweede ForceIndia die net meer uit de auto haalt dan er financieel ingestopt is.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa daar ben ik het niet helemaal mee eens, Ferrari heeft ook heel veel geld maar hebben hun zaakjes al jaren niet op orde.
Daarom moet Red Bull zich ook niet gek laten maken vanwege DAS want dan blijf je achter de feiten aanlopen
Denk niet dat een aangeschoten iemand die alleen maar nootjes eet het beter zou doenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Snappen er weinig van, zijn vooral bezig met kleurtjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat Mercedes eigenlijk een beetje dominant?
Tijd voor een andere baan als dit al beter is..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
*PATS*quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk niet dat een aangeschoten iemand die alleen maar nootjes eet het beter zou doen
kunnen er geen pepernoot vanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Snappen er weinig van, zijn vooral bezig met kleurtjes.
al die gasten hebben hun baantje aan Max te danken, no Max no gloryquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua salaris bedoel ik. Denk dat ie minimaal verdient wat ik verdien en waarschijnlijk meer. Ik moet daar 32 uur voor werken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:12 schreef mikieu het volgende:
[..]
Tijd voor een andere baan als dit al beter is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |