quote:The first race of the 2020 season is not until Sunday, but Mercedes have already achieved a victory of sorts after the stewards in Austria rejected a protest lodged by rivals Red Bull against their innovative Dual Axis Steering System (DAS)
Mwoah, heb niet zoveel met hem, maar je merkt wel dat hij veel pure basiskennis heeft over F1quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is de reden dat ik niet kijk en kennis, hij zoekt alles op
Stabiele regels zorgt ervoor dat de teams naar elkaar toe komen. Wat ook te zien is want de top 12 zit nu binnen een seconde. Vorig jaar was dat nog de top 6 in FP3.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als je eenmaal op achterstand staat is het inderdaad heel lastig om nog een inhaalslag te maken als de koploper ook niet stil zit.
Zonder grote reglementswijzigingen waarbij iedereen weer vanaf 0 moet beginnen kom je bijna niet uit deze situatie.
Is dit officiele F1-website? Ja toch? Vind het vrij genant dat ze het zo omschrijven. Klinkt niet erg neutraalquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:42 schreef ender_xenocide het volgende:
https://www.formula1.com/(...)0BFRQD4t6v6m1c0.html
[..]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:52 schreef Breekfast het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen tussen Rob en Min Jee?
Ik vraag me dan af; hoe komt zo iemand aan zo'n baantje? Daar zijn geen vacatures voor geweest toch?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mwoah, heb niet zoveel met hem, maar je merkt wel dat hij veel pure basiskennis heeft over F1
Psst. F1 / [Ziggo] Het Formule 1 Café topicquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:52 schreef RipCity het volgende:
Lijkt wel de zus van Adele achter die bar.
Jij bent niet politiek correct genoeg voor die baan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af; hoe komt zo iemand aan zo'n baantje? Daar zijn geen vacatures voor geweest toch?
Zou dat werk liever doen dan mn huidige baan en ik zou er een stuk beter in zijn dan van Gameren.
Ben echt benieuwd hoeveel hij binnen harkt met eigenlijk niks doen.
Niks doen? Iemand moet toch die filmpjes van Reddit en Twitter halen?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Zat al een paar jaar bij F1 magazine, geloof ik, is er van daaruit "ingerold" en gevraagd toen Ziggo veel meer met F1 wilde gaan doenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af; hoe komt zo iemand aan zo'n baantje? Daar zijn geen vacatures voor geweest toch?
Zou dat werk liever doen dan mn huidige baan en ik zou er een stuk beter in zijn dan van Gameren.
Wat is er niet neutraal aan volgens jou?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit officiele F1-website? Ja toch? Vind het vrij genant dat ze het zo omschrijven. Klinkt niet erg neutraal
Er zijn twee uitzonderingen. Inderdaad Ferrari (negatief) en als tweede ForceIndia die net meer uit de auto haalt dan er financieel ingestopt is.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa daar ben ik het niet helemaal mee eens, Ferrari heeft ook heel veel geld maar hebben hun zaakjes al jaren niet op orde.
Daarom moet Red Bull zich ook niet gek laten maken vanwege DAS want dan blijf je achter de feiten aanlopen
Denk niet dat een aangeschoten iemand die alleen maar nootjes eet het beter zou doenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Snappen er weinig van, zijn vooral bezig met kleurtjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat Mercedes eigenlijk een beetje dominant?
Tijd voor een andere baan als dit al beter is..quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
*PATS*quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk niet dat een aangeschoten iemand die alleen maar nootjes eet het beter zou doen
kunnen er geen pepernoot vanquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:11 schreef mikieu het volgende:
[..]
Snappen er weinig van, zijn vooral bezig met kleurtjes.
al die gasten hebben hun baantje aan Max te danken, no Max no gloryquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua salaris bedoel ik. Denk dat ie minimaal verdient wat ik verdien en waarschijnlijk meer. Ik moet daar 32 uur voor werken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:12 schreef mikieu het volgende:
[..]
Tijd voor een andere baan als dit al beter is..
Die van Gameren past mooi bij Mol en Plooij. Alledrie een hoge irritatie factor.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn mensen die hard hun best gedaan hebben om in het wereldje te komen en ik denk dat wij hier enorm onderschatten hoeveel een Van Gameren en Kamphues weten van racen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Max is bang van Albon en zo wint hij van em.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:32 schreef Sjemmert het volgende:
tami. (@:Vetteleclerc) heeft getweet: Helmut Marko confirms to ORF that Max Verstappen broke one of only two available new front wings at the kerb in Turn 6.
Helmut Marko: "Therefore we can no longer equip both cars in the same way and Alex Albon can't have the new front wing.."
#AustrianGP #MotorsportMagazin https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1279347621577007104?s=20
Van de week zat ie nog in Spanje idd maar hij zei dat hij en Sjek vanuit Nederland zouden uitzenden.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:32 schreef nils7 het volgende:
Olav zit gewoon lekker in Spanje neem ik aan? Anders kon je toch wel bij Rob en BobbyD binnen wandelen lijkt me?
Jack zit in het hok naast hem, dus nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:32 schreef nils7 het volgende:
Olav zit gewoon lekker in Spanje neem ik aan? Anders kon je toch wel bij Rob en BobbyD binnen wandelen lijkt me?
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Max is bang van Albon en zo wint hij van em.
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 14:20:45Ready voor F1 kwalificatie op de RedBull ring.. @ZiggoSport https://t.co/ulPWN0DtOA reageer retweet
qua stuurgenot? Mx5, at considerable distance.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua salaris bedoel ik. Denk dat ie minimaal verdient wat ik verdien en waarschijnlijk meer. Ik moet daar 32 uur voor werken.
Offtopic: MX5 nb/nc, MG F/TF of MR2, wat zou de leukste roadster zijn voor erbij?
Klinkt als "Not bad for a number two driver"quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:32 schreef Sjemmert het volgende:
tami. (@:Vetteleclerc) heeft getweet: Helmut Marko confirms to ORF that Max Verstappen broke one of only two available new front wings at the kerb in Turn 6.
Helmut Marko: "Therefore we can no longer equip both cars in the same way and Alex Albon can't have the new front wing.."
#AustrianGP #MotorsportMagazin https://twitter.com/Vetteleclerc/status/1279347621577007104?s=20
Lijkt wel een Teams achtergrond.quote:
er is soms gewoon geen tijd om meer te producerenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:41 schreef aesop het volgende:
Hoezo heeft RB maar twee van die vleugels mee?
Dan zullen we nog wel jaren en jaren te horen krijgen hoezeer Verstappen alleen maar zijn teamgenoot te snel af is dankzij bevoordeling door het team....quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klinkt als "Not bad for a number two driver"
Vettel en Webber in Silverstone 2010.
Moet Albon wek winnen.
Zo'n uitzending moet natuurlijk wel gesmeerd verlopenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
sluikreclame van WD40 op de achtergrond
1. Hamiltonquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:47 schreef Breekfast het volgende:
Wat verwachten jullie van de kwali?
Mijn voorspelling in de top:
1. Hamilton
2. Bottas
3. Verstappen
5. Vettel
6. Leclerc
7. Perez
8. Albon
1 hamiltenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:47 schreef Breekfast het volgende:
Wat verwachten jullie van de kwali?
Mijn voorspelling in de top:
1. Hamilton
2. Bottas
3. Verstappen
5. Vettel
6. Leclerc
7. Perez
8. Albon
Samenvatting: Dat knielen kregen we er niet doorheen dus breien we er maar een verhaal van.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
Via het Twitter-account van Alex Wurz:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Politiek en sport mengen, nazi-praktijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat een wijze man is dat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vettel naar Alpha Tauri.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:54 schreef Newone82 het volgende:
Vettel uurtje terug aan het chillen bij Red Bull.
Zou het wel mooi vinden voor een jaartje volgend jaar.
Max en Vettel als teamgenoten
https://twitter.com/vetteleclerc/status/1279393564850565120?s=21
Of Albon moet er echt helemaal niks van bakken maar ze gaan niet snel nog een coureur uit eigen stal degraderen naar het 2e team. Dat zou zeer slechte reclame zijn voor het hele opleidingsprogramma. Vettel bij RedBull gaat dus echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:54 schreef Newone82 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice, goede memequote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij het wel gezegd.
Z'n vrouw was hem zat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:59 schreef Tijn het volgende:
Waarom is Olav überhaupt in Hilversum en doet-ie dit niet gewoon vanuit z'n huis in Spanje?
Welke?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:00 schreef Peterselieman het volgende:
best knap hoe ze een mooie auto lelijk gemaakt hebben
Moest van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:59 schreef Tijn het volgende:
Waarom is Olav überhaupt in Hilversum en doet-ie dit niet gewoon vanuit z'n huis in Spanje?
De pers gaat dat ook doen door de aars van de meest donkere coureur te likken. Helaas zal niemand het verschil opmerken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ver komt de wifi-versterker van ziggo nietquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:59 schreef Tijn het volgende:
Omdat hij nu gewoon aan kan schuiven ipv zelf nog moet gaan kutten met de boel op orde krijgen. Gok ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:59 schreef Tijn het volgende:
Tweet is verwijderdquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:54 schreef Newone82 het volgende:
je zit met de max 80 man per team, dus dit jaar zal er weinig aanhang te zien zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis wel Jos, je kan aan zijn kop zien hoe de wind ervoor staat bij rb
Wat lijkt dit me kut, moet je zelf iets gaan verzinnenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik mis wel Jos, je kan aan zijn kop zien hoe de wind ervoor staat bij rb
Ik merk er bar weinig van, die sfeer valt normaal toch vooral op bij de specifieke tribuneshots. Verder kijk ik vooral naar de baanquote:
Dit het oranje leger hoef ik niet te zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik merk er bar weinig van, die sfeer valt normaal toch vooral op bij de specifieke tribuneshots. Verder kijk ik vooral naar de baan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |