De Mercedes is idd duidelijk de betere auto, maar dan zou je dat verschil helemaal in sector 2 ook moeten zien.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wel als je auto veel beter op de baan ligt zoals Mercedes.
Staat erbij. Hoe hard iemand door high speed corners gaat.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:01 schreef alpeko het volgende:
Snapt iemand die Car Performance Scores? Albon nu opeens 2 na Hamilton.
Ik heb van Albon geleerd dat wanneer je stuurt de achterkant van de auto te weinig meegaat naar de bochtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is overstuur dan? Ik ben alles vergeten
Gaat om snelheid in de bochten, maar wat nou 10/10 is, geen idee. Hamilton had geloof ik 9.2 als ik het goed zagquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:01 schreef alpeko het volgende:
Snapt iemand die Car Performance Scores? Albon nu opeens 2 na Hamilton.
Ik heb zo het vermoeden dat Max een beetje liffte in die derde sector. misschien ijdele hoop.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:51 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Op een korte baan wel. Op Silverstone is dit 0.5 seconde
10/10 is de hoogste snelheid in alle bochten onafhankelijk van wie het was.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat om snelheid in de bochten, maar wat nou 10/10 is, geen idee. Hamilton had geloof ik 9.2 als ik het goed zag
Dit. Leg ernaast dat sommige bochten het niet echt loont om er zo hard mogelijk doorheen te gaan omdat je een zo goed mogelijke exit wilt hebben en je dan de apex voorbij schiet. Die graph doet niet zo veel.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Staat erbij. Hoe hard iemand door high speed corners gaat.
Slaat nergens op. Maar ze hebben nu eenmaal voor nieuwe graphics betaald.
Maar is het een snelheidsmeting op een specifiek punt van een bocht of is het een tijdmeting van een gedeelte van een bocht ofzo ?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Staat erbij. Hoe hard iemand door high speed corners gaat.
Slaat nergens op. Maar ze hebben nu eenmaal voor nieuwe graphics betaald.
Weer een tussenjaar voor Red Bull. Maar volgend jaar staan ze er echtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:12 schreef Newone82 het volgende:
Horner net op Sky F1 zegt dat Mercedes een duidelijke voorsprong heeft en ze met geluk tussen de 2 Mercedessen kunnen komen.
het is gewoon niet zo makkelijk om tijd te vinden en zeker niet als zo'n Mercedes duidelijk ook niet stil zit, mensen verwachten gewoon teveelquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Weer een tussenjaar voor Red Bull. Maar volgend jaar staan ze er echt
Dit zei hij in Barcelona al.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Weer een tussenjaar voor Red Bull. Maar volgend jaar staan ze er echt
Lol.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb van Albon geleerd dat wanneer je stuurt de achterkant van de auto te weinig meegaat naar de bocht
Als je eenmaal op achterstand staat is het inderdaad heel lastig om nog een inhaalslag te maken als de koploper ook niet stil zit.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon niet zo makkelijk om tijd te vinden en zeker niet als zo'n Mercedes duidelijk ook niet stil zit, mensen verwachten gewoon teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |