quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dan nog. Is maar 0.5, of 0.6 seconde.
Huh?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:50 schreef Newone82 het volgende:
Dit is dus de achterstand. 0.3 seconde. Te managen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:51 schreef Mano_ het volgende:
Het is overigens zo lang geleden sinds de vorige race, ik hoop dat Mol morgen nog een paar keer uit legt wat DRS, ERS en de verschillende banden zijn.
Op een korte baan wel. Op Silverstone is dit 0.5 secondequote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:51 schreef Donderkonijn het volgende:
2.8 tiende.... not bad. Not bad at all.
Niet zo dramatisch als sommigen willen voor doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel nog steeds een flink verschil op zo’n korte baan
En het slangetje aan de helm! En stages!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:51 schreef Mano_ het volgende:
Het is overigens zo lang geleden sinds de vorige race, ik hoop dat Mol morgen nog een paar keer uit legt wat DRS, ERS en de verschillende banden zijn.
Je kan er nu gewoon nog steeds niks over zeggen neequote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:52 schreef shiz het volgende:
Zonder party mode nog van de nieuwe Honda... come quali we'll know.
Heeft Mercedes ook. 0.3 seconde lijkt me prima achterstand. Dat is te managen!quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:52 schreef shiz het volgende:
Zonder party mode nog van de nieuwe Honda... come quali we'll know.
Zelfde commentator, dus begrijpelijk dat je ze door elkaar haaltquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het slangetje aan de helm! En stages!
Oh wacht, verkeerde klasse.
Schijnt wel dat die 3e sector ook bij de baan hoortquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:53 schreef BroesWillems het volgende:
Sector 1 en 2 op een paar duizenden na gelijk, ik zie perspectief.
Gelukkig, anders was de wereld ook maar een platte boelquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:53 schreef BroesWillems het volgende:
Sector 1 en 2 op een paar duizenden na gelijk, ik zie perspectief.
Dat snap ik, maar normaal laat je geen 3 tienden in 2 bochten liggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt wel dat die 3e sector ook bij de baan hoort
Maar ben benieuwd of ze daar nog iets kunnen vinden.
Wel als je auto veel beter op de baan ligt zoals Mercedes.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar normaal laat je geen 3 tienden in 2 bochten liggen.
Wat is overstuur dan? Ik ben alles vergetenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 12:51 schreef Mano_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |