Tinus Koops? Volgens mij is die niet extreem rechts hoor. De 28e heb ik wel iemand van de NVU gespot.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:41 schreef Eufonie het volgende:
Wie is die man rechts van de huidige spreker? Is dat niet een van die actieve (extreem)rechtse beroepsdemonstranten? Komt bekend voor.
Zo lang er geen grote ongeregeldheden verwacht worden wel ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ach dit zijn toch best vreedzame demonstranten eigenlijk...je kan het ermee eens zijn of niet, maar dit soort demonstraties moeten gewoon kunnen.
Oke...ja volg het ook niet helemaal op de voet, maar hooligans zijn natuurlijk onruststokers die je er niet bij wil hebben, maar ik ben blij voor deze mensen dat ze nu toch hun gang kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er nu wel toestemming is? Er is geen dreiging van hooligans meer.
Ik denk dat ook jij het intellect niet hebt om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:38 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Er zouden hooligans komen. Prima dit verbod.
Op de man spelen getuigt van tact inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat ook jij het intellect niet hebt om het te begrijpen.
Dat krijg je als de man er blijk van geeft het ook niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:44 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Op de man spelen getuigt van tact inderdaad.
Das Yellowman.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:46 schreef StephanL het volgende:
Gele hesjes man helemaal in het geel is ook bij elke demo. Donderdag bij de boeren, nu weer hier
Duidelijk! Ik was in de war met iemand anders danquote:
Eerst willen ze allemaal dood, omdat hun leven is voltooid en nu willen ze ineens allemaal 100 worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:47 schreef 18.32 het volgende:
Bejaarden zelfmoord door 1,5 meter? Zijn daar cijfers van?
Harrie joh, moet jij niet ff lekker gaan rellen, ouwe Hagenees?quote:
Als je iets qua beweging doet mag je wel minder dan 1,5 m afstand houden, want dan ben je gewoon aan het sporten.quote:
quote:
Die tijden zijn voorbij vriend. Ben ook de jongste niet meerquote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Harrie joh, moet jij niet ff lekker gaan rellen, ouwe Hagenees?
Niet achter de kleine meisjes aan gaan he.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij vriend. Ben ook de jongste niet meer
Ben jij John van Zweden?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij vriend. Ben ook de jongste niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |