Ik word een beetje bangig van de commentaren. Mensen zien dit soort types als vrijheidsstrijders...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef StephanL het volgende:
Tinus gearresteerdDe organisator van de demo in Utrecht
Wat een teringzooi daar in huisquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:06 schreef StephanL het volgende:
Tinus gearresteerdDe organisator van de demo in Utrecht
Bizar ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word een beetje bangig van de commentaren. Mensen zien dit soort types als vrijheidsstrijders...
Zie de video : https://www.ad.nl/utrecht(...)t-baksteen~a6c04b9e/quote:...........onze van Zanen, die moet echt gewoon een baksteen in de nek krijgen....
Ja uhh hij woont nou eenmaal niet in een mooi rijtjes huis, maar 4 hoog achter. Ik denk na zijn verleden, hij blij met alles isquote:
een heftruckchauffeur die opkomt voor mensen, dat is toch mooi?quote:
Dit is gewoon een bedreiging ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
In deze video doet Tinus Koops zijn bedreiging aan het adres van oud-burgemeester Jan van Zanen (vanaf 03.10 minuten).
[..]
Zie de video : https://www.ad.nl/utrecht(...)t-baksteen~a6c04b9e/
ok taakstrafje.... 30 uur ofzo ?
Wat voor verleden je ook hebt. Het is toch fijn om in een opgeruimd huis te wonen? Er mag best geleefd worden maar kom op, er ligt overal troep. Gooi lege shit gewoon in de prullenbak.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja uhh hij woont nou eenmaal niet in een mooi rijtjes huis, maar 4 hoog achter. Ik denk na zijn verleden, hij blij met alles is
[..]
een heftruckchauffeur die opkomt voor mensen, dat is toch mooi?
In beginsel is het spontane stoere praat. Even de gal spuwen. Vaak ook in grapvorm.quote:
Stoere praat misschien ja. Maar iedereen doet wat deze gozer zegt. Ik denk niet dat al zijn volgers een banksteen naar de burgemeester gaan gooien, maar er hoeft er maar eentje tussen te zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In beginsel is het spontane stoere praat. Even de gal spuwen. Vaak ook in grapvorm.
Dat gebeurt al eeuwen en eeuwen, maar nu zetten ze dat op het internet, met veel meer luisteraars dan normaal in een woonkamer. En het kan bewaard worden op het internet.
Dat de burgemeester het als een bedreiging ervaart, snap ik.
Ook al kun je het relativeren tot " stoere praat, straattaal" het blijft bedreigend.
Daarbij...hoe meer dit soort gelal en grapjes in bubbels rondgaan, hoe groter de kans dat een enkeling werkelijk het gaat uitvoeren. Bijv ook om respect te krijgen in de groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |