Ahquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:35 schreef StephanL het volgende:
https://www.facebook.com/RelevantToday7/videos/1125367597845516
[..]
Ja die ja
Zwaaien hè.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef speknek het volgende:
Lekker hoor, nu lopen ze echt letterlijk langs mijn straat. Komt wel heel dichtbij zo.
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:37 schreef speknek het volgende:
Lekker hoor, nu lopen ze echt letterlijk langs mijn straat. Komt wel heel dichtbij zo.
Heeft die zelf opgerichtquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:36 schreef Ryan3 het volgende:
Wie heeft die gozer de baas gemaakt eigenlijk?
Dat zijn agenten in burgerkleding, die noemen de Romeo'squote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom noemt ze de politie roméo's??? Is dat iets nieuws?
Volgens Wikipediaquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Een aanhoudingseenheid (AE) is een eenheid van de Nederlandse politie. Een aanhoudingseenheid heeft de taak om tijdens verstoringen van de openbare orde personen die de orde verstoren of daartoe aanzetten aan te houden.
Aanhoudingseenheden werken niet in uniform, maar in gewone kleding. Ze mengen zich meestal tussen de relschoppers, in groepen van ongeveer acht personen. De aanhoudingseenheden zijn ontstaan bij de toenmalige Gemeentepolitie Amsterdam, na de rellen rondom de inhuldiging van koningin Beatrix in 1980. Het systeem dat destijds werd ontwikkeld kreeg in de jaren daarna landelijke navolging en kreeg met opname in de paraatheidscirculaire een vaste plaats binnen de Mobiele Eenheid (ME). De AE'ers worden ook wel de Romeo's genoemd. Voordat een politieman bij de AE werkzaam kan zijn, wordt deze mentaal en fysiek getest. Hierna volgt een zeer intensieve opleiding van vijf weken. Als deze volbracht is, wordt men bij een team ingedeeld. Een aanhoudingseenheid is niet hetzelfde als een Aanhoudings- en Ondersteuningsteam (AT) van de politie, dat wordt ingezet bij de aanhouding van vuurwapengevaarlijke personen en andere zeer riskante opdrachten.
O, okee, wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zijn agenten in burgerkleding, die noemen de Romeo's
"Dat zal ze leren!"quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Had die vent het vorige week zondag ook telkens over toen zijn vriendin in de Spar vast zat , Of is dit zijn vriendin niet?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
O, en als je dan naar zo'n demonstratie gaat dan is hij de baas?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nederland in verzet heet het volgens mij
Facebook groepje
Volgens mij legde een agent een hand op zijn schouder toen hij driftig reageerde, maar heb niet heel nauwkeurig gekeken.quote:
Ah thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij legde een agent een hand op zijn schouder toen hij driftig reageerde, maar heb niet heel nauwkeurig gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |