nice, virtuele winst of echt winst gepakt?quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb vandaag meer verdiend met crypto dan met bitcoin
Sorry, virtueel verdiend.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nice, virtuele winst of echt winst gepakt?
Bij mijn 'sport' waren die al een tijd openquote:Op zaterdag 4 juli 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kantine weer open is wel echt genot
@:jancees
@:caland
@:wereldgozer
Ik moest van @Zipportal Op1 kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op1 kijken terwijl het bij Beau losging
Ha, wat een naaistreekquote:Op zaterdag 4 juli 2020 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik moest van @:zipportal Op1 kijken.
Was hij nergens te bekennen, zat hij in het Beau topic.
Dat kan gewoon echt niet.
O nee, dat klik ik van mijn levensdagen niet aan.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ik postte, set van Oliver Heldens was live. Zaten een paar goede liedjes en drops in.
Het was niet alleen maar kiddie dancequote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
O nee, dat klik ik van mijn levensdagen niet aan.
Alsof die zeggen wat hij moet draaien. Maar het is natuurlijk geen DJ die in de gashouder staat dus je verwachting is wel in de goede richtingquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gesponsord door Heineken en ter opening van het Formule 1-seizoen, dat kan nooit wat zijn.
Oeh nice, hij had laatst echt een waanzinnige set. Als los nummer is Koala sowieso wel een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat ik postte, set van Oliver Heldens was live. Zaten een paar goede liedjes en drops in.
Ik heb niet alles geluisterd hoor, maar twee stukjes waren best OKquote:Op zaterdag 4 juli 2020 22:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oeh nice, hij had laatst echt een waanzinnige set. Als los nummer is Koala sowieso wel een van mijn favorieten
Ik heb eventjes deze geluisterd maar dit was niet echt mijn stijlquote:Op zaterdag 4 juli 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb niet alles geluisterd hoor, maar twee stukjes waren best OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |