abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193907887
Geen pic want lui en onderweg :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193907912
IJs klinkt heel lekker. :9 Wat is het andere ijsje met heel veel noten?
pi_193907927
Dus:

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:05 schreef Vanyel het volgende:
De progres zo tegengevallen dat je er niets over durft te zeggen? :o
Die is nog ontdooiende, snoes! :*
pi_193907956
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Myraela het volgende:
IJs klinkt heel lekker. :9 Wat is het andere ijsje met heel veel noten?
Iets notigs voor J. met allerlei soorten noten en notenijs :)
pi_193908085
@Vanyel J. is nu aan de wandel naar Boxmeerse Blokker zodat we straks ook iets hebben om de taart mee op te eten :+
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:34:52 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193908263
Het laatste restje sympathie dat de boeren nog bij mij hadden is nu wel voorgoed weg met weer die blokkeer acties van ze. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 16:36:09 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193908279
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:34 schreef golfer het volgende:
Het laatste restje sympathie dat de boeren nog bij mij hadden is nu wel voorgoed weg met weer die blokkeer acties van ze. :{w
Jij haalt je boontjes tegenwoordig wel van HAK?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193908507
Ik kom nog wel eens op plaatsen waar je ongevraagd wordt meegenomen in de laatste stand van de onderhaarmode. Van die campings enzo. Gelukkig maar, anders wist ik niet wat er speelde op dat gebied :+
Tegenwoordig zijn dus ook alle bejaarden kaal hè! Allemaal! Tenminste de naaktlopers dan. Een enkele uitzondering die de regel bevestigt. Ik voel me altijd een bijzonder harige uitzondering, maar èh, ik ben jong. Relatief dan he, relatief.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193908548
Ik heb nog een extra portie pus uit de poes geknepen. De vierpotige poes dus.
Dat mag allemaal van de poes. Het zit in z'n oor. Poezenoren zijn kwetsbare dingen hoor.

De vrije associatie doet me nu denken aan een meisje dat meldde flaporen te hebben. Van onder.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193908559
Hmm kom ik even om het hoekje kijken... heb je zo’n topic titel... ik ga alweer _O-

Zo maar eens koken en vanaaf vroeg naar bed.
Vroege dienst week zit er op.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 16:57:20 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193908605
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:51 schreef sigme het volgende:
Ik kom nog wel eens op plaatsen waar je ongevraagd wordt meegenomen in de laatste stand van de onderhaarmode. Van die campings enzo. Gelukkig maar, anders wist ik niet wat er speelde op dat gebied :+
Tegenwoordig zijn dus ook alle bejaarden kaal hè! Allemaal! Tenminste de naaktlopers dan. Een enkele uitzondering die de regel bevestigt. Ik voel me altijd een bijzonder harige uitzondering, maar èh, ik ben jong. Relatief dan he, relatief.
Hebben die er niet ook speciale clubjes voor, staat me bij dat ze het vernoemen naar iets dolfijn achtigs... Ook qua zwemmen hier in NL op gesloten uren in zwembaden enzo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 17:04:06 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193908683
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog een extra portie pus uit de poes geknepen. De vierpotige poes dus.
Dat mag allemaal van de poes. Het zit in z'n oor. Poezenoren zijn kwetsbare dingen hoor.

De vrije associatie doet me nu denken aan een meisje dat meldde flaporen te hebben. Van onder.
Nuttige vermelding gezien de rest van het topic.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:07:50 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193908725
Oh ja, ik las vanochtend iets over de boeren. Eens kijken wat er is.

Mijn schuuractie was van korte duur. Na heel veel hindernissen was ik eindelijk aan de slag. En na 20 minuten kwamen er vonken uit de schuurmachine. Ik heb waar ik mee bezig was even met de hand afgemaakt maar mijn lijf is niet zo geschikt voor zulk werk. J zal het af moeten maken.
Spoilers!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:08:25 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193908733
Schuren is sowieso al naar werk..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:09:15 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193908743
Mijn 93-jarige oma had ook bijzonder weinig haar op de poes. Dat viel me echt tegen. Het was wel lang. Ik had het liever niet gezien maar ze dacht dat ik de zuster was en ze moest afgeveegd worden.
Spoilers!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:10:08 #16
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193908760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:08 schreef fietsie het volgende:
Ik ben er ook geen fan van. Maar er zitten wel erg veel splinters aan de palletplanken dus ik wilde er even met korrel 60/80 langs.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 17:10:12 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193908761
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:08 schreef fietsie het volgende:
Goed gereedschap is wel het halve werk. Goed schuurpapier ook.
pi_193908768
@minilot ohhhh die coupes... ik ben daar echt al te lang niet meer geweest... :9~ :9 :9~
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:12:27 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193908787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen fan van. Maar er zitten wel erg veel splinters aan de palletplanken dus ik wilde er even met korrel 60/80 langs.
Ja daar heb ik m'n FatMax voor, aan de stofzuiger....
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:13:36 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193908806
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:53 schreef sigme het volgende:

:D
Labiaplastieken dan maar om de flappies bij te werken? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 17:20:18 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193908953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik las eerst golfers "flappies bijwerken" en toen dit ;(
pi_193909000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 16:19 schreef minilot het volgende:
@:Vanyel J. is nu aan de wandel naar Boxmeerse Blokker zodat we straks ook iets hebben om de taart mee op te eten :+
_O-
Toen we vorig jaar daar op vakantie waren, zijn we daar ook nog naar toe gegaan, op zoek naar een nieuw gourmetstel :@
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 17:22:30 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193909011
quote:

[..]

Ik las eerst golfers "flappies bijwerken" en toen dit ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Labiaplastieken dan maar om de flappies bij te werken? :+
Naar analogie van otoplastieken zouden labiaplastieken van die menstruatiecups zijn :+
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 17:24:30 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193909037
quote:

[..]

Ik deze. Niet goedkoop, wel donders zijn. Ken je dat Abracadabranet schuurgaas?

pi_193909047
Uit de vriezer: Bolognesesaus van Aschwin, zak vol groenten en pasta.
En geraspte kaas.

Vanmorgen voor het blok gezet - met gister ontvangst een brief gedateerd 18-6-2018 😳-
Elders gaat men “de anterieure !!! bestuurlijke overeenkomst uitvoeren en 6 parkeerplaatsen daar verdwijnen en dat gaat onze té kleine P overbelasten.
Over dat laatste waren wij als bewoners al in gesprek met een andere tak van de gemeente.
Veel mensen hebben al per mail gereageerd bij de gemeente.
En ik heb gevraagd: “posterieur de bestuurlijke beslissing te heroverwegen gezien de overlast”...#story continues.

Vanavond de Crisp levering. w/ Via post.nl blijkbaar.
pi_193909537
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 15:43 schreef fietsie het volgende:

Mosjes op de vensterbank is dat een ehm, beeldspraak, gezien de lopende discussie?
Wijn op mijn toetsebord _O-
pi_193909546
Weekend en we zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:58:57 #28
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193909638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:53 schreef Blues het volgende:
Weekend en we zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker!

Hier ook weekend. En 100% van mijn plannen deze week zijn uitgevoerd en ook nog wat extra dingen. Dat gebeurt niet vaak.
Spoilers!
pi_193909699
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:53 schreef Blues het volgende:
Weekend en we zijn:

SPOILER
Wat lekker _O_

Hier ook weekend. Kantoorspul opgeruimd en uit zicht gezet, even gezogen en nog wat meer huishaten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193909731
Hier ook *O* weekend *O* en lekker happie eten zo met een vriend. Geen idee of het verstandig is. Mondkappie op en gaaaaan denk ik maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193909947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier ook *O* weekend *O* en lekker happie eten zo met een vriend. Geen idee of het verstandig is. Mondkappie op en gaaaaan denk ik maar.
Dat eet best lastig :P
pi_193909954
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat eet best lastig :P
Ik heb er een groot hapformaat gat in geknipt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193909974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn 93-jarige oma had ook bijzonder weinig haar op de poes. Dat viel me echt tegen. Het was wel lang. Ik had het liever niet gezien maar ze dacht dat ik de zuster was en ze moest afgeveegd worden.
Bij bejaarden valt het uit. Net als op hun hoofd. Zijn vrijwel allemaal kalig van onderen :+

Ik zag ijscoupes :9~ :9~ Mini, als je daar nog geen genoeg van hebt, zak dan nog even af naar Nederweert. Goddelijk ijs O+ En sinds een paar dagen weer volledige kaart *O*

Vanmorgen gewerkt, daarna even met kittens gespeeld en toen bij mijn ouders op bezoek. Pa is weer thuis ^O^ Mag zes weken bijna niks, niet eens fietsen :D Nu maar hopen dat hij geen klotepatiënt wordt, want hij is écht niet goed in ziekzijn. Wil alles weten, waar op zich niks mis mee is. Maar dan ook niet alleen de punt of komma, maar ook de zes decimalen die erachter staan. Op sommige zaken is echter geen eenduidig, of zelfs helemaal geen antwoord te geven, en daar kan hij slecht mee omgaan :X

Ik moest net de medicijnlijst al uitpluizen op werking en bijwerkingen en timingen. En volgende week gaat hij zijn longfoto bekijken. Want voor hem is het Heel Belangrijk om precies te weten waar in de long de embolie zit. Niet dat dat wat uitmaakt voor prognose, behandeling en leefregels :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193909979
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb er een groot hapformaat gat in geknipt...
Slim!

SPOILER
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193910060
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pa is weer thuis Mag zes weken bijna niks, niet eens fietsen
Ha, da's net als mijn vader. Die kwam gister weer thuis, van een prostaatoperatie. Moest een nacht langer in @Isabeau's ziekenhuis blijven dan gepland, daar werd hij wel wat kribbig van. En vandaag wat complicaties, tweemaal teruggeweest naar ziekenhuis. En hij mag dus 6 weken niks, niet eens fietsen. Enkel wandelen, geloof ik.
pi_193910098
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bij bejaarden valt het uit. Net als op hun hoofd. Zijn vrijwel allemaal kalig van onderen :+

Ik zag ijscoupes :9~ :9~ Mini, als je daar nog geen genoeg van hebt, zak dan nog even af naar Nederweert. Goddelijk ijs O+ En sinds een paar dagen weer volledige kaart *O*

Vanmorgen gewerkt, daarna even met kittens gespeeld en toen bij mijn ouders op bezoek. Pa is weer thuis ^O^ Mag zes weken bijna niks, niet eens fietsen :D Nu maar hopen dat hij geen klotepatiënt wordt, want hij is écht niet goed in ziekzijn. Wil alles weten, waar op zich niks mis mee is. Maar dan ook niet alleen de punt of komma, maar ook de zes decimalen die erachter staan. Op sommige zaken is echter geen eenduidig, of zelfs helemaal geen antwoord te geven, en daar kan hij slecht mee omgaan :X

Ik moest net de medicijnlijst al uitpluizen op werking en bijwerkingen en timingen. En volgende week gaat hij zijn longfoto bekijken. Want voor hem is het Heel Belangrijk om precies te weten waar in de long de embolie zit. Niet dat dat wat uitmaakt voor prognose, behandeling en leefregels :')
Fijn dat hij weer thuis is! En sterkte met de patiënt :D

Auto is weer door de APK gekomen. 8-) Hij reed nog netjes voor zijn km-stand volgens de monteur. Storing lijkt iets te maken te hebben met het systeem voor uitlaatgas recirculatie. Even in de gaten houden of 'ie weer een storing geeft de komende tijd.

Zometeen frietjes en salade en 'kip'corns. Ofzo. Eigenlijk wilde vriend een wat gezonder gerecht maken (Marokkaans geïnspireerde tagine met veel groenten :9 ) maar hij was het werk nu wel even zat.
pi_193910108
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Ha, da's net als mijn vader. Die kwam gister weer thuis, van een prostaatoperatie. Moest een nacht langer in @:Isabeau's ziekenhuis blijven dan gepland, daar werd hij wel wat kribbig van. En vandaag wat complicaties, tweemaal teruggeweest naar ziekenhuis. En hij mag dus 6 weken niks, niet eens fietsen. Enkel wandelen, geloof ik.
Dan kunnen we elkaar steunen als ze flippen *;

Sterkte met je puspoes trouwens!
Hier viel net een volwassen kat uit de krabpaal :') Uiteraard lag dat aan mij. Of zo.
pi_193910119
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eet smakelijk! Niet teveel in elkaars mond of oogbolen hijgen, dan komt het vast goed ^O^
pi_193910128
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Auto is weer door de APK gekomen. 8-) Hij reed nog netjes voor zijn km-stand volgens de monteur. Storing lijkt iets te maken te hebben met het systeem voor uitlaatgas recirculatie. Even in de gaten houden of 'ie weer een storing geeft de komende tijd.

Zometeen frietjes en salade en 'kip'corns. Ofzo. Eigenlijk wilde vriend een wat gezonder gerecht maken (Marokkaans geïnspireerde tagine met veel groenten :9 ) maar hij was het werk nu wel even zat.
Hoera voor de fitte auto *O*
pi_193910130
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan kunnen we elkaar steunen als ze flippen *;

Sterkte met je puspoes trouwens!
Hier viel net een volwassen kat uit de krabpaal :') Uiteraard lag dat aan mij. Of zo.
Ik moest hier toch even voor teruglezen..... Sigme met een puspoes :'( :') :'(
pi_193910187
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nog tips voor de puspoes?
pi_193910241
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Nog tips voor de puspoes?
Ik weet niet hoe pijnlijk poes op je reageert, maar open houden en eventueel met water spoelen (met een spuitje). Maar openhouden is het voornaamste, totdat alle zooi er uit is.
Verder puspoes een beetje in de smiezen houden. Als 'ie koortsig wordt wel even bij de DA aan de bel trekken, als het een vechtabces is kunnen ze er natuurlijk flink ziek van worden. (Maar het is dus open, dat scheelt al heel veel)

Dus niet echt iets bijzonders verder dan dat je al deed vermoed ik ;)
pi_193910514
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe pijnlijk poes op je reageert, maar open houden en eventueel met water spoelen (met een spuitje). Maar openhouden is het voornaamste, totdat alle zooi er uit is.
Verder puspoes een beetje in de smiezen houden. Als 'ie koortsig wordt wel even bij de DA aan de bel trekken, als het een vechtabces is kunnen ze er natuurlijk flink ziek van worden. (Maar het is dus open, dat scheelt al heel veel)

Dus niet echt iets bijzonders verder dan dat je al deed vermoed ik ;)
Dank!
Poes ligt braaf op schoot, en ik mag er alles mee doen. Alleen sprayen met blauwspray vindt 'ie wel vervelend, vooral het geluid en de sproei geloof ik. Hij lijkt verder helemaal niet ziek, maar dat hou ik wel goed in de gaten. Maar de poezen kunnen altijd naar buiten, bij echt ziek kruipt hij misschien wel weg.
pi_193910600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Krijg dat maar eens uit je hoofd :P

Graag gedaan :+
  vrijdag 3 juli 2020 @ 19:08:18 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_193910705
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Diesel? Dan nu al een goed, helaas ook duur, reinigingsmiddel in de tank gooien en er een flink stuk mee rijden op een hoog toerental. Wacht je tot de klep helemaal vast zit wordt en heen dure reparatie. In de zin van veel werk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193910944
Ach...de vaders die herstellen van ingrepen en álles willen weten.
Sterkte voor de dochters met de nasleep.

Zeg Bluez...gaan jullie het weekend ergens niet even kijken bij de kinders?
Fijn, dat jullie weer bij zijn. w/
pi_193911067
Nog een zieke vader, allemaal zorgen voor jullie.

Moest vwb eten even improviseren, het restje heerlijke lasagne had een ongewenst wit laagje.
Een restje flammkuchen zat nog in de vriezer en jeuhhhh Elin kwam ham schooien
pi_193911174
Gister aten we kip, een hele kip langzaam gebraden in de oven.
Daar hadden we kip van over, en een heleboel smaakvolle jus.
En vandaag was ik op de markt, met de viskramen. En de Marokkaan met olijven, en de kruidenkraam :9 :9 :9

Dus vandaag aten we paella, met in kipjus (en water) gegaarde rijst, paprika & champignons, stukjes kip, garnalen, mosselen, olijven en zeekraal, met wat cajunkruiden. Was zeer geslaagd.
pi_193911193
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:35 schreef sigme het volgende:
Gister aten we kip, een hele kip langzaam gebraden in de oven.
Daar hadden we kip van over, en een heleboel smaakvolle jus.
En vandaag was ik op de markt, met de viskramen. En de Marokkaan met olijven, en de kruidenkraam :9 :9 :9

Dus vandaag aten we paella, met in kipjus (en water) gegaarde rijst, paprika & champignons, stukjes kip, garnalen, mosselen, olijven en zeekraal, met wat cajunkruiden. Was zeer geslaagd.
Klinkt heerlijk O+
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:44:50 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193912193
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 18:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Dank!
Poes ligt braaf op schoot, en ik mag er alles mee doen. Alleen sprayen met blauwspray vindt 'ie wel vervelend, vooral het geluid en de sproei geloof ik. Hij lijkt verder helemaal niet ziek, maar dat hou ik wel goed in de gaten. Maar de poezen kunnen altijd naar buiten, bij echt ziek kruipt hij misschien wel weg.
Ik las pas in een boek dat ze een huis vol katten leeg kregen door met spuitbussen te spuiten vanwege het geluid. Het was fictie maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Onze kat is ook echt niet gecharmeerd van het openen van een fles spa rood.
Spoilers!
pi_193912220
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik las pas in een boek dat ze een huis vol katten leeg kregen door met spuitbussen te spuiten vanwege het geluid. Het was fictie maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Onze kat is ook echt niet gecharmeerd van het openen van een fles spa rood.
Vrienden van me gebruikten van die luchtpufjes om hun katten te proberen te trainen.

Werkte niet, want de katten hebben nooit echt in de gaten gekregen dat de luchtpufjes alleen afgingen als ze op de tafel gingen zitten. Dus ze gingen gewoon op de tafel zitten en hadden stress. :')
pi_193912240
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:Y lijkt op blazen. Dat is voor katten natuurlijk heel afwerende / negatieve communicatie.
pi_193912270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 19:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Diesel? Dan nu al een goed, helaas ook duur, reinigingsmiddel in de tank gooien en er een flink stuk mee rijden op een hoog toerental. Wacht je tot de klep helemaal vast zit wordt en heen dure reparatie. In de zin van veel werk.
Oh zal eens zoeken! Monteur zei inderdaad dat het moeilijk bereikbaar was dus niet met een uurtje gemaakt, plus het onderdeel is niet goedkoop.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:50:43 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193912294
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:Y lijkt op blazen. Dat is voor katten natuurlijk heel afwerende / negatieve communicatie.
Dat was onze theorie ook.

Ik blaas wel eens terug als Piep een eikel is. Niet als ze gewoon haar mening verkondigt, wel als ze uithaalt ofzo.
Spoilers!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 21:00:09 #55
221912 minilot
Nancy boy
pi_193912462
Ah, kind is het duidelijk ook beu! Mooi, iedereen zin om morgen weer O+ thuis O+ te zijn.
pi_193912502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:00 schreef minilot het volgende:
Ah, kind is het duidelijk ook beu! Mooi, iedereen zin om morgen weer O+ thuis O+ te zijn.
Jullie waren leuk bezig.
Nog één nachtje.
En waaraan merk je dat kind het beu is?

Crisp is een half uurtje verder aan de andere kant van de rivier.
Ben benieuwd of post.nl de pont neemt of over de weg gaat...
  vrijdag 3 juli 2020 @ 21:03:45 #57
221912 minilot
Nancy boy
pi_193912516
'Deze auto gaat naar huiiiiis. Dit busje gaat naar huiiiiis. Deze motor gaat naar huiiiiiiiis.'

^O^

pi_193912559
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
'Deze auto gaat naar huiiiiis. Dit busje gaat naar huiiiiis. Deze motor gaat naar huiiiiiiiis.'

^O^

[ afbeelding ]
_O-

Jullie hadden vandaag in ieder geval beter weer. :)
  vrijdag 3 juli 2020 @ 21:08:05 #59
221912 minilot
Nancy boy
pi_193912575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O-

Jullie hadden vandaag in ieder geval beter weer. :)
En een puike ijscoupe, met dank aan jou! ^O^
pi_193912578
quote:

^O^

[ afbeelding ]
Heeft moeders misschien wat vaak ‘huis’ gezegd? :P
  vrijdag 3 juli 2020 @ 21:08:53 #61
221912 minilot
Nancy boy
pi_193912591
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heeft moeders misschien wat vaak ‘huis’ gezegd? :P
Mogelijk :7
pi_193912618
Er was bezoek voor kitten poesje. Want de belangstellenden wilde graag een meisje.
Ze komen nog een keertje terug als de kittens wat groter zijn om de knoop definitief door te hakken, maar het lijkt erop dat ze twee van de katertjes gaan adopteren _O- O+
pi_193912619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:08 schreef minilot het volgende:

[..]

En een puike ijscoupe, met dank aan jou! ^O^
*O* fijn dat het beviel!
pi_193912626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Mogelijk :7
Goed bezig ^O^ Met je lekke luchtbed ;(
pi_193912671
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^ Met je lekke luchtbed ;(
Ja echt, lekke luchtbedden zijn ;(

Ik heb sinds lange tijd een zelfopblazend matje, met de voordelen a) zelfopblazend b) lang niet zo snel lek en c) niet veel hoger dan de grond, dus ik rol er minder snel vanaf 8-)
pi_193912783
quote:

^O^

[ afbeelding ]
Mama wil naar huiiiiissss |:)
pi_193912796
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat was ook mijn idee
pi_193912800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja echt, lekke luchtbedden zijn ;(

Ik heb sinds lange tijd een zelfopblazend matje, met de voordelen a) zelfopblazend b) lang niet zo snel lek en c) niet veel hoger dan de grond, dus ik rol er minder snel vanaf 8-)
^O^
Wanneer is jouw zomerkamp?
  vrijdag 3 juli 2020 @ 21:21:10 #69
221912 minilot
Nancy boy
pi_193912820
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Absoluut |:) Het programma van morgen geschrapt ten gunste van O+ huis O+
  vrijdag 3 juli 2020 @ 21:22:41 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193912845
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:21 schreef minilot het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_193912847
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat was ook mijn idee
Ik ben er ook zo eentje hoor :s) 3 weken Schoorl, paar jaar achter elkaar met 2 families, 5 jongetjes. Iedereen blij en het kon ze niet lang genoeg duren.
Ik wilde na een dg of 5 alweer naar huis. :@
Nooit laten merken.. :{
pi_193912849
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:21 schreef minilot het volgende:

[..]

^)
pi_193912857
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:20 schreef Blues het volgende:

[..]

^O^
Wanneer is jouw zomerkamp?
Ik vertrek over 2 weken *O*
pi_193912863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:23 schreef Tele6 het volgende:

Ik vertrek over 2 weken *O*
w/
pi_193912913
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ben er ook zo eentje hoor :s) 3 weken Schoorl, paar jaar achter elkaar met 2 families, 5 jongetjes. Iedereen blij en het kon ze niet lang genoeg duren.
Ik wilde na een dg of 5 alweer naar huis. :@
Nooit laten merken.. :{
Ik kan weken weg, vaak gedaan, maar op de een na laatste dag is het klaar, wil ik meteen weg. Of de vakantie een week of een maand is, ik wil NU weg
pi_193913077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan weken weg, vaak gedaan, maar op de een na laatste dag is het klaar, wil ik meteen weg. Of de vakantie een week of een maand is, ik wil NU weg
Ik heb dat dus precies zo hè. Al duren ze mij een jaar weg .. maakt mij niet uit tot de dag voor vertrek.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_193913276
quote:

^O^

[ afbeelding ]

Poeh...mn.X in een soort paniek: heb je dan recepten, weet je wel wat er allemaal in huis is...poeh: de mueslibollen zien er goed uit. _O_
pi_193913491
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 21:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Poeh...mn.X in een soort paniek: heb je dan recepten, weet je wel wat er allemaal in huis is...poeh: de mueslibollen zien er goed uit. _O_
Jullie gaan een weekendje smullen?
pi_193914238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jullie gaan een weekendje smullen?
Langer dan een weekendje...😉
pi_193916304
Dankzij Disney+ net de musical Hamilton kunnen kijken O+ Was echt geweldig
  zaterdag 4 juli 2020 @ 01:18:19 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193916610
BzzzzzzzZzzzzzzZzzzzzzzzzz -klap-

Kutmug
pi_193918338
Mogge!

Zoeteaardappelsalade (met banaan en gember) staat in de oven, fruit/kwarksalade is klaar, minipaprika'tjes om te vullen zijn ontkapt maar moeten nog gevuld worden; eerst koffie.

Straks ontbijten met broodjes, msemmen (gekocht) en ei en ham en kaas, en dan kan daarna liefste naar z'n werk met alle bovenstaande hapjes. Mijn dag staat gepland voor ridderzuringzaad knippen, bessen rissen en dweilen. Het mag nog wel wat mooier weer worden |:).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 juli 2020 @ 07:21:04 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193918395
Morning :W

Zo maar eens de sportschool van binnen bekijken. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 07:32:22 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193918435
:W

Zo even douchen en dan even het roetfilter schoon branden. Met Ouwesok en Isdatzo een dagje foto's maken bij Zeche Zollverein.
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 07:41:27 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193918483
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 06:53 schreef sigme het volgende:
Het mag nog wel wat mooier weer worden |:).
Idd, dit is niet de beloofde 23/24°C die Buienradar eerder deze week aan gaf :(

Sterkte met de zuring. Hier staat op best veel plekken JKK. Heb wel es nagedacht om met wat 2.4D rond te gaan, maar ja, bijen zijn wel dol op JKK.
pi_193918605
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 07:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Idd, dit is niet de beloofde 23/24°C die Buienradar eerder deze week aan gaf :(

Sterkte met de zuring. Hier staat op best veel plekken JKK. Heb wel es nagedacht om met wat 2.4D rond te gaan, maar ja, bijen zijn wel dol op JKK.
Thanx. Het is wel klotewerk.
We hebben een groot stuk 1 voor 1 uitgestoken, met de jakobkruiskruidsteker.

JKK hebben we hier dan weer net niet staan. Ridderzuring is volgens mij nergens goed voor, in elk geval niet voor bijen.
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 08:25:00 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193918773
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 08:02 schreef sigme het volgende:

Ridderzuring is volgens mij nergens goed voor, in elk geval niet voor bijen.
Misschien voor de capillaire werking, het wortelt erg diep. Maar de aanhouder wint ^O^
pi_193918784
Ik ga vandaag weer verder bouwen aan de steigerhouten hoogslaper van de jongste *O*

Maar eerst in bad. Mijn benen zijn nog niet herstelt na een nachtje slapen. Gister 25 km geslenterd in de Efteling 😁
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193919050
Goedemorgen :W
Zometeen een anwb route doen en als het droog is ook picknicken.
pi_193919055
Zo.. todo voor vandaag is gemaakt.
Exvriendje van 2 jaar terug staat er gewoon voor het gemak niet bij ondanks dat ie graag leek te willen.

Wel huishoudelijke zaken vooral... en als eerste: ontbijt met koffie.

En twijfels over het wel of niet leeghalen van de muizenkooi.
Woensdag overleed onze oudste muis...
(Die al echt lang overdatum was maar wel nog superkwiek leek)
En kom gister thuis... ligt muis2 ook dood in de kooi.

Dochterlief weet van niks want die is er ps zondagavond weer.. dus ik neig naar laten staan en zelf laten schoonmaken en herinrichten voor de nieuwe muisjes die ze mag uitzoeken.
Ze roept als sinds september dat ze nieuwe muizen wil... die kreeg ze afgelopen 2 jaar voor dr verjaardag namelijk... maar nu had ik 1 bejaarde en 1 jongere... dus had eigenlijk gezegd dat ze maar even moest wachten tot riv overleden was en dat we dan gewoon weer gezelschap zouden zoeken voor de jongste.

En waar ik gisterochtend nog zat te tobben mbt hoe/wat met de nieuwe muizen EN de opkomende vakantie...
Had dit nou ook weer niet meteen gehoeven :(
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:07:24 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193919157
Mogge, hier al vanaf 7:30 onderweg qua zwemmer transport, boodschappen en tanken.
Zo weer zwemmertransport
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 09:13:52 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193919237
Ik heb 60km voor de kat zijn kut gereden....
pi_193919244
Nieuw vriezertje staat er. O+ Wel leuk, was dus een aanbieding bij de Aldi. Dus we stonden er bij openingstijd met wat meer mensen, iedereen meteen naar de vriezers. :D

Nu zijn mijn lades weer helemaal netjes. O+
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:17:45 #94
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193919290
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 08:58 schreef Uhmmpie het volgende:

En waar ik gisterochtend nog zat te tobben mbt hoe/wat met de nieuwe muizen EN de opkomende vakantie...
Had dit nou ook weer niet meteen gehoeven :(
Dat is wel heel overdreven inderdaad.
Spoilers!
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:49:26 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193919663
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 08:26 schreef Tally het volgende:
Ik ga vandaag weer verder bouwen aan de steigerhouten hoogslaper van de jongste *O*

Maar eerst in bad. Mijn benen zijn nog niet herstelt na een nachtje slapen. Gister 25 km geslenterd in de Efteling 😁
Hoe was het in de Efteling? Ik heb nog steeds het idee dat het er eigenlijk te druk is, of valt dat wel mee?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193919675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 09:49 schreef Barreltje het volgende:

Hoe was het in de Efteling? Ik heb nog steeds het idee dat het er eigenlijk te druk is, of valt dat wel mee?
Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:52:22 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193919696
Ik werd om 6.30 wakker en nu net weer O+

K.heeft ondertussen het huis opgeruimd O+

En het regent, maar ik wil vandaag de tuin afmaken en in mn hangmat liggen.. O+
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:52:50 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193919703
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 09:13 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb 60km voor de kat zijn kut gereden....
Was ie ongeschoren? :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 juli 2020 @ 10:50:07 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193920385
Eerste keer gesport in coronatijd. De helft van de apparaten staan uit (cardio) en in het krachtgedeelte is de indeling anders. Je hebt nu een persoonlijke schoonmaakbus bij je :+. Ipv een aantal algemene.

Het nadelige is dat je gewoon niet meer flexibel bent. Daarbij duren mijn trainingen meestal 75-90 minuten. Dus een uurtje is nogal kort. :+ Afijn voor de volgende keer twee uur geboekt (dat kan gelukkig). :) Qua oefenkilo's begon ik wat lager, maar kon weer bijna terug naar de oude instellingen :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193920772
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is wel heel overdreven inderdaad.
Mja het was wel een maandagmodel een beetje.
Maar toch..

Enige voordeel is dat we nu geen muizenhaast hebben en dat degene waar ze vandaan komen ze alvast kan koppelen... dat scheelt wel.
Niet dat het lastig is... maar het is wel weer wat gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')