quote:
Verbaast me dat er nog geen lolbroek op .net is die Dumic "Dumb bitch" noemtquote:
Begin was goed. Verder niet enorm hoogstaand, maar iig strijd. Slidings voor iedere bal, iets wat we de afgelopen 3-4 jaar niet hebben gezien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, hoppa, keurige start van het seizoen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 23:02 schreef ReMcOrE het volgende:
https://nos.nl/teletekst#819
wij staan bovenaan![]()
Hele belangrijke punten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, hoppa, keurige start van het seizoen
Tenzij we met 5-0 ofzo in de Arena verliezen, dan is dat topic meteen volquote:Op zaterdag 12 september 2020 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
Dat lach twente hier uit topic gaat dit seizoen gesloten worden
Uiteindelijk gaat de knvb daar natuurlijk niet over.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijden zouden altijd doorgaan volgens de KNVB
Desnoods op neutraal terrein in Drenthe.
Doen ze het toch gewoon zonder publiek.quote:Op donderdag 17 september 2020 11:36 schreef Frutsel het volgende:
zou het wel doorgaan komend weekend? of mogelijk zonder publiek?
NH en ZH code rood volgens onze buurlanden, nieuwe maatregelen op komst op de persco morgen die beide provincies gaan treffen.
Ik weet niet of de burgemeester daar toestemming voor gaat geven. Daar ben je van afhankelijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze het toch gewoon zonder publiek.
natuurlijk gaat het doorquote:Op donderdag 17 september 2020 14:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de burgemeester daar toestemming voor gaat geven. Daar ben je van afhankelijk.
Ga ik vooralsnog ook vanuit hoor. Maar als het kabinet op vrijdagavond aankondigt dat wedstrijden in de randstad niet meer door mogen gaan (die kans zit er in) dan liggen de kaarten anders.quote:
waarom zouden ze dat doen, hooguit publiek verbieden, de spelers worden toch getest dus de kans op besmetting blijft klein.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga ik vooralsnog ook vanuit hoor. Maar als het kabinet op vrijdagavond aankondigt dat wedstrijden in de randstad niet meer door mogen gaan (die kans zit er in) dan liggen de kaarten anders.
Omdat je ook dan publieksstromen op de been krijgt. Naar de kroeg, wellicht naar de parkeerplaats. Etc.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat doen, hooguit publiek verbieden, de spelers worden toch getest dus de kans op besmetting blijft klein.
ik kan me niet voorstellen dat ze dat gaan afgelasten, we gaan het zienquote:Op donderdag 17 september 2020 14:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je ook dan publieksstromen op de been krijgt. Naar de kroeg, wellicht naar de parkeerplaats. Etc.
Helemaal mee eens. Die drie of vier 100% kansen aan het einde van de wedstrijd, man man manquote:Op zondag 20 september 2020 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
puntje mee uit de Kuip
wel met maxinaal hangen en wurgen, wat een kansen voor Feyenoord nog in de laatste 10-15 minuten!
zelf ook redelijk gespeeld, kansjes gehad maar tweede helft (bij vlagen) erg slordig.
maar 4 uit 2, prima voor dit jonge en onervaren team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |