iig optie tot koop en kennelijk betaalbaar. Mocht het niet zijn dan ben je hem na een jaar weer kwijt. Mocht ie het oed doen dan heb je na een jaar voor weinig geld een leuke speler onder contract die op termijn mogelijk wat transfergeld op kan brengen. Niks mis mee.quote:
Kan nergens iets vinden, dus post toch maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wat een lelijk shirt van de academie..ik ga hem niet eens posten hier..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan nergens iets vinden, dus post toch maar
Hmm, nee, ik vind het niet wat. Die knul rechts zo te zien ook nietquote:
Daarom wil ik het niet plaatsen..liefst zo min mogelijk tegenkomen dit gedrochtquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, nee, ik vind het niet wat. Die knul rechts zo te zien ook niet
Ik wil onze boys niet in het zwart/wit zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Zelfs voor een combinatieteam is dit wel een heel matig shirt. Doe dan gewoon een Heraclesshirt met rooie broeken of zo.
Doe dan een kleur die met beide niks te maken heeft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil onze boys niet in het zwart/wit zien
Of gewoon rood/zwart gestreept.quote:Op zondag 9 augustus 2020 10:12 schreef Stienn het volgende:
[..]
Doe dan een kleur die met beide niks te maken heeft.
Het is idd om te huilenquote:
AC Milan shirtje dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil onze boys niet in het zwart/wit zien
Nice.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Brondeel naar Willem II, voor kleine afkoopsom
Degradatie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:58 schreef Dven het volgende:
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk onder de supporters?Moet een stuk schrijven over FC Twente voor een Bulgaarse voetbalsite dus ben daar wel benieuwd naar
Ik verwacht een laatste plek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:58 schreef Dven het volgende:
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk onder de supporters?Moet een stuk schrijven over FC Twente voor een Bulgaarse voetbalsite dus ben daar wel benieuwd naar
Ik vond het best een prima keeper. Ook prima showduik in huis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Brondeel naar Willem II, voor kleine afkoopsom
Qua plek op de ranglijst 10-15.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:58 schreef Dven het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:38 schreef trein2000 het volgende:
Oh en Kammetje is terug
Hij kon niet ontslagen worden want ziektewet.
12-15e plek ofzo. Zoveelste karige jaar bij Twente.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:58 schreef Dven het volgende:
Wordt ie nu receptionist, want ze hebben die Patty ook ontslagen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:38 schreef trein2000 het volgende:
Oh en Kammetje is terug
Hij kon niet ontslagen worden want ziektewet.
Oh, dat valt me tegen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
12-15e plek ofzo. Zoveelste karige jaar bij Twente.
Rechtstreeks handhaven. Dus rond plek 12-15 ergens. Alles daarboven betekent een topseizoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 12:58 schreef Dven het volgende:
30 miljoen euroquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar heeft Twente behoefte aan als ze bovenin mee willen doen?
Stabiliteit, visie en gezond verstand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat valt me tegen.
Hij werkte iets van 12 uur geloof ik. Dus deels ziektewet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan die Bleuming nou in de ziektewet zitten, terwijl het verhaal was dat ie op dag van ontslag nog bezig was met transfers?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat valt me tegen.
Dat, of Ted en de rest van de oude leiding hebben zich er geen fuck van aangetrokken waarna Bleuming dacht van stik er maar in, ik meld me ziek.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Bleuming er niet veel van kan. Is zit ik mis?
Optie tot koop, mocht 'ie bevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog meer huren
Wel makkelijk voor als ze degraderen.
Is het niet gewoon uitstel van executie als je je hele elftal gaat hurenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens onze TD willen we Jurgen Ekkelenkamp en Mauro Junior nog huren van Ajax / PSV......
misschien wel, maar ook roeien met de riemen die je hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uitstel van executie als je je hele elftal gaat huren
Ze hebben er nu iig een paar met optie tot koop en die ook te betalen zijn. Dus als die goed bevallen dan heb je volgend jaar misschien weer wat kapitaal op het veld staan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het niet gewoon uitstel van executie als je je hele elftal gaat huren
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan hebben we nog interesse in Dumic (huur?) en El Ahmadi (transfervrij).
jammer want die is echt niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op woensdag 2 september 2020 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
Ekkelenkamp komt in ieder geval niet, Overmars heeft blijkbaar Streuer gebeld dat verhuur geen optie is nu Van de Beek weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |