Als kansenparels met 300 Mercedessen en BMWs het Malieveld op zouden willen gebeurt hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In het bijzijn van de politie. Maar als de kansparels je wijk verstieren dan is de politie in de meeste gevallen in geen velden of wegen te bekennen. Maar uiteraard heb jij dat anders 'begrepen'.
Het is geen verwijt naar de agent op straat, maar de prioriteiten van bovenaf. Exact zoals de tweet aangeeft.
Gesponsord door... het Mesdag Zuivelfonds. Dat lijkt jou een neutrale partij waarop je kan vertrouwen voor een objectieve analyse van de meetmethodes van het RIVM? Over 'bedoelingen' gesproken...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:51 schreef cempexo het volgende:
Nog maar even de RIVM vrienden voor dit kabinet en hun persoonlijke bedoelingen:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:22 schreef JANdeDERDE het volgende:
Nu nog een keer progressieven ook zo behandelen als de rest van Nederland.
Wat een trieste klassenjustitie.
Ach jee; dezelfde fonds kwam later met cijfers die uiteindelijk niet bleken te kloppen. Waar ze vriendelijk op gewezen werden door RIVM zelf.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:51 schreef cempexo het volgende:
Nog maar even de RIVM vrienden voor dit kabinet en hun persoonlijke bedoelingen:
quote:Door het Mesdagfonds gepubliceerde stikstofimpact van landbouw op natuur (25%) klopt niet, zegt dat fonds nu zelf.
Het stikstofaandeel van de Nederlandse landbouw op natuurgebieden dat het Mesdag Zuivelfonds naar buiten heeft gebracht (25%), klopt niet. Dat meldt het Mesdagfonds zelf in een persbericht. Volgens het Mesdagfonds is een rekenfout gemaakt, als gevolg van een onvolledige handleiding bij het rekenmodel van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.
Door de rekenfout is de ammoniakneerslag (vooral vanuit de landbouw) minder meegeteld en de neerslag van stikstofoxiden (vooral van het verkeer) extra meegeteld, legt een woordvoerder van het RIVM uit. In de correcte berekeningen zal het landbouw-aandeel hoger uitkomen dan 25%, terwijl het aandeel van het verkeer omlaag zal gaan.
RIVM
Het Mesdagfonds meldde anderhalve week geleden op een persconferentie dat het aandeel van de Nederlandse landbouw in de stikstofneerslag op natuurgebieden 25% zou zijn, gebaseerd op data van het RIVM. Het RIVM zelf komt tot een aandeel van 45% van de landbouw.
Beperking gebruikt rekenmodel
In een persverklaring zegt het Mesdagfonds dat de rekenfout is ontstaan doordat het rekenmodel niet overweg kon met het tegelijk doorrekenen van verschillende stoffen. In de handleiding bij het rekenmodel werd dat niet duidelijk gemaakt.
Ammoniak en stikstofoxiden
Bij de doorrekening werden door de Mesdag-onderzoekers gegevens over ammoniak en stikstofoxiden gelijktijdig in het rekenmodel gebracht. De onderzoekers zeggen dat het rekenmodel dat ook toeliet en geen foutmelding liet zien.
Het RIVM zegt dat in de bestanden die op 7 januari zijn vrijgegeven wel is aangegeven dat ammoniak en stikstofoxiden niet tegelijk konden worden ingevoerd, maar dat die toelichting niet in de handleiding bij het rekenmodel stond.
RIVM attendeerde Mesdag-onderzoekers op fout
Het RIVM heeft de onderzoekers geattendeerd op de fout. Het rekenmodel kan wel overweg met berekeningen van alleen ammoniak of alleen stikstofoxiden, maar niet met beide stoffen tegelijk. Daardoor moeten de berekeningen opnieuw worden gedaan per stof, om de uitkomsten ervan vervolgens bij elkaar op te tellen.
Als er 15000 racisten (anti blank vooral) op de dam staan. En ze met rust laat alleen maar omdat je zelf lid van de sekte bent...quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:24 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Als er 15000 racisten (anti blank vooral)
quote:op de dam staan. En ze met rust laat alleen maar omdat je zelf lid van de sekte bent...
Hoezo, die boeren mogen toch ook gewoon protesteren?quote:Mensen gelijk behandelen schijnt moeilijk te zijn voor Burgemeesters in NL.
Ja de mesdag telde ook de meren en IJsselmeer mee, als oppervlakte , maar daar kopen geen koeienquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach jee; dezelfde fonds kwam later met cijfers die uiteindelijk niet bleken te kloppen. Waar ze vriendelijk op gewezen werden door RIVM zelf.
[..]
Het feit dat jij het RIVM wantrouwt spreekt voor mij persoonlijk juist in hun voordeel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:51 schreef cempexo het volgende:
Oehhhhquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het feit dat jij het RIVM wantrouwt spreekt voor mij persoonlijk juist in hun voordeel.
Of soldaten met gehuurde Leopards en hun Apaches en Pantserhouwitzers op het Malieveld!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:00 schreef Monolith het volgende:
Als kansenparels met 300 Mercedessen en BMWs het Malieveld op zouden willen gebeurt hetzelfde hoor.
Ik denk dat jij je gevoelsleven moet laten waar het hoort,bij jezelf. Of ben je labiel en zuig je andermans emoties op om je een beter mens te voelen dan de ander. Iemand op deze manier naar beneden halen zegt iets over jou zelf. Vroeger was op de persoon spelen iets voor onopgevoede mensen...nu is het gemeengoed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het feit dat jij het RIVM wantrouwt spreekt voor mij persoonlijk juist in hun voordeel.
Het is geen raadsel. Ik luister en zie wat ik hoor en zie. De overheid selecteert haar informatie over de belangen van die overheid, lees betrokken ambtenaren. Het CBS zijn hun vrienden en vriendinnen. Voorbeeld :quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gesponsord door... het Mesdag Zuivelfonds. Dat lijkt jou een neutrale partij waarop je kan vertrouwen voor een objectieve analyse van de meetmethodes van het RIVM? Over 'bedoelingen' gesproken...
1) Er wordt gecorrigeerd voor de nabijheid van de stal en de rioolput voor de 2 betreffende meetstations.
2) Modelberekeningen zijn maar deels afhankelijk van de luchtmetingen. Daarnaast zijn er ook nog 279 locaties in 70 natuurgebieden waarbij de stikstofdepositie gemeten wordt.
De depositiemetingen gecombineerd met de luchtmetingen geven gewoon een betrouwbaar beeld, waarop de invloed van de 2 meetlocaties in kwestie beperkt is.
Dat fimpje is inmiddels al lang en breed gewogen, en te licht bevonden. Waarom jij er nou weer mee aan komt zetten is mij een raadsel.
We hebben het nu over het RIVM en stikstofdepositie. Niet over de door jou vermeende boekhoudfraude van gemeentes of over werkloosheidscijfers uit 2014 (kan dat bericht niet eens lezen want ik heb geen abo op de TPO, en dat wil ik graag zo houden).quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:44 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is geen raadsel. Ik luister en zie wat ik hoor en zie. De overheid selecteert haar informatie over de belangen van die overheid, lees betrokken ambtenaren. Het CBS zijn hun vrienden en vriendinnen. Voorbeeld :
http://nieuws.tpo.nl/2014(...)januari-2015-met-19/
Om over de boekhoudfraude van de NL gemeentes nog maar te zwijgen.
Als....indien....stel je voor dat,quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als kansenparels met 300 Mercedessen en BMWs het Malieveld op zouden willen gebeurt hetzelfde hoor.
Farmers Defence Force is een extreem enge clubtwitter:ton_aarts twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 09:42:28Farmers Defence Force (FDF) over een D66 politicus:
„Dit ongedierte moet je uitroeien, en voor deze wolf in schaapskleren is geen afschotvergunning nodig, gewoon een propje lood geven”, zegt iemand. „Mag ik hem afschieten!”, zegt een ander groepslid. https://t.co/nAu3EYMtgR reageer retweet
Woordenkunstenaarsquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:53 schreef Slobeend het volgende:
Dit draadje.
Farmers Defence Force is een extreem enge clubtwitter:ton_aarts twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 09:42:28Farmers Defence Force (FDF) over een D66 politicus:
„Dit ongedierte moet je uitroeien, en voor deze wolf in schaapskleren is geen afschotvergunning nodig, gewoon een propje lood geven”, zegt iemand. „Mag ik hem afschieten!”, zegt een ander groepslid. https://t.co/nAu3EYMtgR reageer retweet.
NOS Nieuws • Politiek • Ma 15 juni, 14:36quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gesponsord door... het Mesdag Zuivelfonds. Dat lijkt jou een neutrale partij waarop je kan vertrouwen voor een objectieve analyse van de meetmethodes van het RIVM? Over 'bedoelingen' gesproken...
1) Er wordt gecorrigeerd voor de nabijheid van de stal en de rioolput voor de 2 betreffende meetstations.
2) Modelberekeningen zijn maar deels afhankelijk van de luchtmetingen. Daarnaast zijn er ook nog 279 locaties in 70 natuurgebieden waarbij de stikstofdepositie gemeten wordt.
De depositiemetingen gecombineerd met de luchtmetingen geven gewoon een betrouwbaar beeld, waarop de invloed van de 2 meetlocaties in kwestie beperkt is.
Dat fimpje is inmiddels al lang en breed gewogen, en te licht bevonden. Waarom jij er nou weer mee aan komt zetten is mij een raadsel.
Ze hebben gestemd in het voordeel van de bouwsector en de Nederlandse burgers die wachten op de bouw van hun nieuwe huis, weg, ziekenhuis, winkel of school.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:06 schreef Nikonlover het volgende:
Ze hebben in het nadeel van de boeren gestemd zie ik.
Dit gaat leuk worden vandaag
Ik heb het dus over de betrouwbaarheid van de overheid op macro niveau en daarmee acceptatie ic presentatie van de cijfers. De overheid is een selectieve partner.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We hebben het nu over het RIVM en stikstofdepositie. Niet over de door jou vermeende boekhoudfraude van gemeentes of over werkloosheidscijfers uit 2014 (kan dat bericht niet eens lezen want ik heb geen abo op de TPO, en dat wil ik graag zo houden).
Zou je, in plaats van allemaal ongerelateerde zaken erbij te betrekken, kunnen reageren op de inhoud van mijn bericht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |