Ga ik echt niet afwachtenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
26 MINUTEN GELEDEN
Stemming over veevoer niet voor 01.30 uur vannacht
De Tweede Kamer stemt niet eerder dan 01.30 uur vannacht over het kabinetsplan om eiwitrijk veevoer te verbieden. Minister Schouten van Landbouw hoopt met dat beleid de uitstoot van stikstof in mest terug te dringen. De boeren zijn het oneens met dit voornemen. Zij denken dat dit ten koste gaat van de gezondheid van de koeien.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-stemt-vannacht.html
nee wij moeten de subsidie betalen en mogen de stikstof en fosfaat houdenquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
En alle uitstoot hier. Exporteer dan ook die uitstoot naar het buitenland
Nu zou je eventueel kunnen stellen dat het alle milieu- (lucht, water, etc) en ruimteproblematiek waard is (niet mijn opvatting) wanneer je er als land goed aan verdient, maar ook dat is niet het geval.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist
voer importeren en dan het vlees weer exporteren en maar subsidie harken
Moet ik kijken dan om dit te volgen:?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet ik kijken dan om dit te volgen:?
Inherent aan het grootschalig importeren van voedingsstoffen. We exporteren trouwens een significant deel van de stikstofproblematiek naar Duitslandquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
En alle uitstoot hier. Exporteer dan ook die uitstoot naar het buitenland
Ja wordt verteld, maar is onzin.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
Trekkers op de startbaan van Eelde? Zei die dat nou echt?
Niks mis mee als dat nodig is de orde te handhaven dmv roadblocks etc.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:49 schreef harrievankempen het volgende:
Leger inzetten tegen je eigen volk
Maar het telt hier mee voor de afspraken..quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Inherent aan het grootschalig importeren van voedingsstoffen. We exporteren trouwens een significant deel van de stikstofproblematiek naar Duitsland. Iets met wind uit het westen en zo, was die wind er niet geweest dan had het er nog een stukje belabberder uitgezien.
jammer welquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis mee als dat nodig is de orde te handhaven dmv roadblocks etc.
Het is geen revolutie ofzo he?
quote:
Ohh ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:51 schreef Nikonlover het volgende:
Livestream vanuit een trekker op de startbaan van Eelde![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/watch/live/?v=278718923377902
Tja, je moet wat wanneer je "volk" aan komt zetten met materieel dat zwaarder is dan waarover de reguliere ordehandhavers beschikking hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:49 schreef harrievankempen het volgende:
Leger inzetten tegen je eigen volk
Nee, dat is niet jammer.quote:
Ze zei net dat ze een gat gevonden hadden en de politie niets door hadquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Ohh ik heb niks gezegddacht dat ze vertrokken
Naja daar vliegt toch nooit meer wat geloof ikquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:50 schreef Nikonlover het volgende:
Trekkers op de startbaan van Eelde? Zei die dat nou echt?
hup allemaal oppakken, levensgevaarlijk, wat als er een vliegtuig een noodlanding moet maken?quote:Op donderdag 2 juli 2020 23:51 schreef Nikonlover het volgende:
Livestream vanuit een trekker op de startbaan van Eelde![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/watch/live/?v=278718923377902
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |