abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:03:35 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894010
quote:
Farmers Defence Force kondigt nieuwe boerenactie aan: 'Gas erop'

Boerenprotestgroep Farmers Defence Force (FDF) kondigt nieuwe acties aan voor donderdagavond. Voorzitter Mark van den Oever uit Sint Hubert spreekt van 'wilde acties door heel het land'. De boeren zijn fel tegen een voermaatregel van minister Carola Schouten van Landbouw.

"Op toeren voordat het te laat is", zo is te lezen in de oproep. "We gaan om vast een kleine waarschuwing af te geven aan de heren politici. Ga gerust vast eens door de straat rijden bij de Tweede Kamerleden of kom met auto of trekker naar Den Haag."

Of en hoeveel Brabantse boeren aan de actie meedoen, is niet duidelijk. "Het is veel te laat om het nog centraal te coördineren. Het is ieder voor zich en god voor ons allen", zo reageert de voorman. Het bestuur van FDF is in elk geval om acht uur op het Binnenhof in Den Haag.

Stikstof
FDF reageert hiermee op een oproep van protestgroep Agractie, die pas vrijdag in actie wil komen. Zij willen de rust bewaren tot na het debat. FDF wil nog voor dat er een besluit is genomen in actie komen.

De boeren zijn fel tegen tegen maatregelen op het gebied van veevoer. Minister Carola Schouten wil de uitstoot van stikstof uit mest verlagen door minder eiwitrijk voer toe te staan. De manier waarop ze dat wil doen, stuit veehouders tegen de borst.

"Boeren gaan niet accepteren dat gezondheid van hun dieren in de waagschaal wordt gelegd", zegt Bart Kemp van Agractie tegen het ANP. De actiegroep riep eerder met succes op tot grote demonstraties in Den Haag en stelt dat 'boeren door heel Nederland op het punt staan massaal de weg op te gaan'.

Laatste kans
De Tweede Kamer debatteert donderdagavond over de plannen. Kemp noemt dit 'de laatste kans om verantwoordelijkheid te nemen' voor de politiek.

Minder eiwitrijkvoer vermindert overigens ook de melkproductie van koeien. De branche heeft een alternatief plan gemaakt, maar dat kan vooralsnog niet op instemming van het ministerie rekenen.

https://www.omroepbrabant(...)enactie-aan-gas-erop
quote:
Duizenden boeren dreigen vannacht naar Den Haag te gaan: ‘Voermaatregel moet van tafel’

UpdateBoeren dreigen vannacht of mogelijk al vanavond met duizenden tractoren richting Den Haag te gaan uit protest tegen een voermaatregel van minister Carola Schouten (LNV). ,,We laten de gezondheid van onze koeien niet in gevaar komen.’’

De landbouwminister verplicht veehouders hun koeien een eiwit-arm dieet voor te schrijven. Hierdoor wordt er minder stikstof uitgestoten. Het gaat om een tijdelijke maatregel, tussen 1 september en 31 december wordt het eiwit in krachtvoer beperkt. ,,Als we dit niet doen, komt de woningbouw in ons land in gevaar en gaat er een streep door duizenden vergunningen voor nieuwe huizen. Dit veevoerplan is niet ideaal, dat weten wij ook, maar het is de enige manier om op zeer korte termijn minder stikstof uit te stoten. Ook de landbouwsector zal een bijdrage moeten leveren’’, aldus een woordvoerder van minister Schouten.

Zieke dieren
De boeren zijn woedend over de verplichte voermaatregel en vrezen dat hun dieren ziek worden als ze te weinig eiwit binnen krijgen. De afgelopen maanden hebben ze een alternatief plan voorgelegd aan Schouten, maar zonder resultaat. De minister geeft aan dat het plan van de sector zelf op korte termijn te weinig oplevert. ,,Hun alternatief is op zich prima, maar niet voor dit jaar. Het herbergt te veel onzekerheden. Juridisch gezien zijn er te weinig garanties dat stikstofreductie in korte tijd aanzienlijk wordt verminderd. En dat is wel wat de Raad van State ons heeft opgelegd, vandaar dat we bij ons eigen maatregelenpakket blijven’’, aldus de LNV-woordvoerder.

In dit voorstel staat dat er een maximum moet komen voor de hoeveelheid eiwitten. ,,Dan kun je dus niet meer het eiwitdieet van de koe bijsturen door meer voedsel te geven, maatwerk is onmogelijk. Wij zijn vooral bang dat kalveren ziek zullen worden door een te laag eiwitgehalte in het dieet van drachtige koeien. Ook de spieropbouw komt in gevaar. Het is toch van de zotte dat boeren dit zelf niet meer kunnen regelen? Wij kunnen met maatwerk de stikstofreductie voor elkaar krijgen, maar kennelijk zijn juridische argumenten voor Schouten belangrijker dan de gezondheid van onze dieren’’, aldus Ronne Smolders van Agractie.

Vannacht de weg op
Agractie coördineert een nieuw boerenprotest als de Tweede Kamer vanavond akkoord gaat met de voermaatregel van de minister. ,,Dan gaan we met duizenden de weg op. We kunnen de boeren nu al bijna niet meer tegenhouden, zoveel woede is er. Maar we wachten eerst het Kamerdebat in Den Haag af. Als er een politieke meerderheid is die de maatregel verwerpt, dan blijven we thuis. Anders gaan we met z'n allen naar Den Haag. Niet morgenochtend, maar vannacht al’’, voorspelt Agractie-voorzitter Bart Kemp.

Ook protestbeweging Farmers Defence Force, FDF, roert zich inmiddels en dreigt eveneens met acties. Voorman Mark van den Oever roept zijn achterban op vandaag al de weg op te gaan richting Den Haag om druk te zetten op het politieke debat. Hij heeft het over wilde acties en meldt dat het FDF-bestuur vanavond om 20.00 uur op het Binnenhof is te vinden.

,,We moeten nog voor het debat begint ons gezicht in Den Haag laten zien, gas op die lolly. We accepteren niet dat de overheid zich met de voeding van onze dieren bemoeit. Daarvan hebben ze geen verstand’’, aldus Van den Oever in een statement.

Hij dreigt dat boeren langskomen bij politici die vanavond voor de maatregel van Schouten stemmen. ,,Wij zullen politici stuk voor stuk bijpraten over onze praktijk. Dan zien zij niet alleen vanaf vanavond trekkers op de weg, maar hoogstwaarschijnlijk ook hun straat inrijden.’’

https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-tafel~a84547d6/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193894025
deze demo zal wel niet aangevraagd zijn? :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:04:55 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894032
Laatste posts vorige deel:

quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:02 schreef Nikonlover het volgende:
Het leger is weer onderweg met containers!

https://www.facebook.com/marjon.wijenberg/videos/194060752061194
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:02 schreef ACT-F het volgende:
PolitiekRealist twitterde op donderdag 02-07-2020 om 19:48:05 Aan alle boeren die nu optrekken richting den Haag: ZET HEM OP. Laat je niet wegslaan. BLM = Boeren Lives Matters #boerenprotest #DenHaag https://t.co/x4fxAHwHyi reageer retweet
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193894056
Tuig van de richel is het.
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:07:21 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193894068
Korten, Nederlandse boeren vinden hun eigen inkomen belangrijker dan dierenwelzijn én huisvesting van mensen.
So we just called him Fred
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:08:17 #6
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_193894081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:06 schreef maghreb het volgende:
Tuig van de richel is het.
Daarom afzetten en naar de stembus.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_193894082
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:07 schreef Fred het volgende:
Korten, Nederlandse boeren vinden hun eigen inkomen belangrijker dan dierenwelzijn én huisvesting van mensen.
Rare conclusie als Bouw in Verzet zich aansluit 8)7
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:11:01 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_193894114
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:08 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Daarom afzetten en naar de stembus.
De sloopkogel door dat Torentje ~O>
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193894143
Je merkt wel dat steeds meer mensen het kabinet zat zijn.

Boeren, de bouw, zorgpersoneel, leraren.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193894158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:13 schreef F1gamer het volgende:

Het kabinet had nog nooit zo'n hoog aantal fictieve zetels in de peilingen :')
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 20:15:53 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193894176
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het kabinet had nog nooit zo'n hoog aantal fictieve zetels in de peilingen :')
Dat premierbonus van Rutte en zijn standvastigheid bij de corona crisis.

Maar als je kijkt naar gehele beleid (dus ook de voorgaande 3 jaren) is niet beter op geworden en zijn meer mensen ontevreden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193894179
Door de straat rijden bij politici :N wat is dit
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:16:26 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193894184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:08 schreef F1gamer het volgende:
Rare conclusie als Bouw in Verzet zich aansluit 8)7
Nee hoor, dat is puur voor de vorm. Die boeren zijn juist gebaat bij zo min mogelijk bouwactiviteiten. Dat bouwen gebeurd immers op het akkerland dat zij nodig hebben om voer te verbouwen voor hun koeien, varkens en kippen.
En hoe meer koeien, varkens en kippen in een schuur passen des te beter, want lagere kosten.

Het die boeren echt een worst wezen hoe de dieren er bij staan, dat je bijna geen huis kunt kopen in dit landen en dat mensen elders verhongeren omdat ze hier miljoenen kilo's aan eten voeren aan hun opgehokte dieren.

Zolang ze hun geld maar binnen kunnen harken is alles geoorloofd -O-
pi_193894187
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:15 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dat premierbonus van Rutte en zijn standvastigheid bij de corona crisis.

Maar als je kijkt naar gehele beleid (dus ook de voorgaande 3 jaren) is niet beter op geworden
Tot zo ver klopt het misschien.

quote:
en zijn meer mensen ontevreden.
maar dit klopt dus niet. Meer mensen zijn juist tevreden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2020 20:17:08 ]
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:17:23 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193894194
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:15 schreef F1gamer het volgende:
Maar als je kijkt naar gehele beleid (dus ook de voorgaande 3 jaren) is niet beter op geworden en zijn meer mensen ontevreden.
Dan hebben die mensen in de zorg hun window wel gemist...
pi_193894195
Mark van den Oever geeft leiding aan een terroristisch splintergroepje binnen de landbouwsector.

Farmers Defence Force heeft alle contact met de werkelijkheid en redelijke belangenorganisaties verloren.

Het sprookje waarin de boeren geloofden, dat er geen stikstofprobleem bestaat waarvan zij grotendeels de veroorzaker zijn, is al lang doorgeprikt. Accepteer je ongelijk en ga samen met andere partijen in gesprek met de regering. Want iedereen snapt wel dat de boeren hun uitstoot niet in hun eentje kunnen oplossen.

Met dit soort acties verliezen de boeren ook het laatste beetje sympathie van de burger. Ik wens ze veel succes.
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:17:56 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894200
Daar gaan ze :D Machtig mooi!!!!

WagBuytenwegh twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:16:37 Boeren onderweg via #Leiden naar #DenHaag 🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜 https://t.co/dJjjbYbF2g reageer retweet
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:18:46 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193894213
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
Daar gaan ze :D Machtig mooi!!!!

WagBuytenwegh twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:16:37 Boeren onderweg via #Leiden naar #DenHaag 🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜🚜 https://t.co/dJjjbYbF2g reageer retweet
Wie durft er zijn auto voor te zetten?
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:20:20 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_193894229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:17 schreef spinazieruiker het volgende:
Mark van den Oever geeft leiding aan een terroristisch splintergroepje binnen de landbouwsector.

Farmers Defence Force heeft alle contact met de werkelijkheid en redelijke belangenorganisaties verloren.

Het sprookje waarin de boeren geloofden, dat er geen stikstofprobleem bestaat waarvan zij grotendeels de veroorzaker zijn, is al lang doorgeprikt. Accepteer je ongelijk en ga samen met andere partijen in gesprek met de regering. Want iedereen snapt wel dat de boeren hun uitstoot niet in hun eentje kunnen oplossen.

Met dit soort acties verliezen de boeren ook het laatste beetje sympathie van de burger. Ik wens ze veel succes.
De landbouw wordt gewoon opgeofferd voor woningbouw. Schrijf ze zogenaamd veel uitstoot toe en maak het ze moeilijk. Als er dan een paar omvallen komt er ruimte vrij. Nee geen figuurlijke ruimte in de uitstoot van stikstof maar echte ruimte die weer lekker volgebouwd kan worden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193894269
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

De landbouw wordt gewoon opgeofferd voor woningbouw. Schrijf ze zogenaamd veel uitstoot toe en maak het ze moeilijk. Als er dan een paar omvallen komt er ruimte vrij. Nee geen figuurlijke ruimte in de uitstoot van stikstof maar echte ruimte die weer lekker volgebouwd kan worden.
De landbouw is nodig om de stikstofneerslag in te perken. De boeren zelf zijn niet zozeer het probleem maar wel onderdeel van de oplossing.

Zelfs als we helemaal stoppen met bouwen lost dat het probleem niet op.

Voor boeren gaan er hoe dan ook dingen veranderen. Als ze het redelijk spelen dan kan dat grotendeels op eerlijke voorwaarden. Met eindeloos verzet ga je de strijd niet winnen laat staan een stemming beïnvloeden.
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:24:48 #21
24533 ACT-F
pi_193894282
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:17 schreef spinazieruiker het volgende:
Het sprookje waarin de boeren geloofden, dat er geen stikstofprobleem bestaat waarvan zij grotendeels de veroorzaker zijn, is al lang doorgeprikt.
Grappig. Lees eens opnieuw vanaf deel 1. @AchJa en ondergetekende hebben er uitgebreid onderzoek naar gedaan nog voordat de eerste demonstratie plaatsvond. Ik zal het je kort en bondig uitleggen:

Er is geen stikstofprobleem. Er is een stikstofwetprobleem.

Voordat je reageert, ga eerst naar start.
pi_193894292
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:18 schreef Fred het volgende:

[..]

Wie durft er zijn auto voor te zetten?
Netjes 1,5 meter ertussen. En niet samen in de wagen
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:26:18 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894304
regio15 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:25:04 Er zijn #boeren met hun trekkers onderweg naar #DenHaag om te demonstreren tegen de voermaatregel van landbouwminister Schouten. Het #Binnenhof is voor deze gelegenheid weer afgezet. https://t.co/xSisNdjDe8 reageer retweet

pi_193894312
En waarom zijn die wetten ook alweer (democratisch) aangenomen?

Omdat het huidige stikstofniveau slecht is voor de natuur.

En we zijn inderdaad weer waar we waren: effectief en eerlijk beleid maken op basis van feiten in plaats van met je tractor je onderbuik achterna rijden.
pi_193894317
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:26 schreef Nikonlover het volgende:
regio15 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:25:04 Er zijn #boeren met hun trekkers onderweg naar #DenHaag om te demonstreren tegen de voermaatregel van landbouwminister Schouten. Het #Binnenhof is voor deze gelegenheid weer afgezet. https://t.co/xSisNdjDe8 reageer retweet
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Regio15God.

@haags_kwartiertje
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:27:59 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894325
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Regio15God.

@:haags_kwartiertje
Laat Video in Verzet dit maar niet horen :T _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:29:20 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894343
Mariska_Vermaas twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:28:25 Politie derigeert actievoerder naar parkeerplaats aan Benoordenhoutseweg en Leidschestraat. Daar mogen ze parkeren. #boeren https://t.co/yUy46gcdip reageer retweet
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:30:36 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894361
Livestream vanuit Den Haag:
https://www.facebook.com/watch/live/?v=274022303934397

Waarschuwing: het is vvs :P
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 20:30:58 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193894366
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:16 schreef Fred het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is puur voor de vorm. Die boeren zijn juist gebaat bij zo min mogelijk bouwactiviteiten. Dat bouwen gebeurd immers op het akkerland dat zij nodig hebben om voer te verbouwen voor hun koeien, varkens en kippen.
En hoe meer koeien, varkens en kippen in een schuur passen des te beter, want lagere kosten.

Het die boeren echt een worst wezen hoe de dieren er bij staan, dat je bijna geen huis kunt kopen in dit landen en dat mensen elders verhongeren omdat ze hier miljoenen kilo's aan eten voeren aan hun opgehokte dieren.

Dat er niet gebouwd kan worden ligt niet aan de boeren hoor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:33:27 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894389
De PVV'er is er ook weer bij :') Hij liep net langs bij de livestream _O- _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:34:46 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193894402
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

aan wie dan ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:35:57 #32
323876 michaelmoore
pi_193894418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:23 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De landbouw is nodig om de stikstofneerslag in te perken. De boeren zelf zijn niet zozeer het probleem maar wel onderdeel van de oplossing.

Zelfs als we helemaal stoppen met bouwen lost dat het probleem niet op.

Voor boeren gaan er hoe dan ook dingen veranderen. Als ze het redelijk spelen dan kan dat grotendeels op eerlijke voorwaarden. Met eindeloos verzet ga je de strijd niet winnen laat staan een stemming beïnvloeden.
Als men stopt met het verspreiden van de stront over het land is het probleem opgelost
gewoon machinaal indrogen en verkopen

De politiek zoekt niet de oplossing, de politiek zoekt het probleem om niet te hoeven bouwen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 02-07-2020 20:48:10 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:36:09 #33
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193894421
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:30 schreef derLudolf het volgende:
Zeker wel, ze weigeren immers hun stikstof uitstoot te verminderen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:36:19 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894425
pi_193894438
Tijd voor een echte opstand.
Weg met de policor Rutte en co.
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:38:21 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894445
Ze parkeren nu voor de poort bij t binnenhof _O- _O-

Machtig mooi dit _O_ _O_
pi_193894455
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:38 schreef Nikonlover het volgende:

Machtig mooi dit _O_ _O_
is ze de vorige keer niet gelukt _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:42:12 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

is ze de vorige keer niet gelukt _O_
Ze moesten stoppen van de politie maar ze zijn doorgereden _O- _O- _O- Heerlijk dit!
pi_193894508
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:38 schreef Nikonlover het volgende:

Machtig mooi dit _O_ _O_
:')_
pi_193894534
waar gaat de rest heen dan?
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:44:52 #41
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_193894547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Welke stream?
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 20:45:24 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193894558
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

aan wie dan ??
De overheid maakt die gekke regels bedenkt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:46:20 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_193894571
A murky, forgotten land.
pi_193894577
het is ook koopavond :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:48:00 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193894589
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze moesten stoppen van de politie maar ze zijn doorgereden _O- _O- _O- Heerlijk dit!
:')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:48:01 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee :T
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:48:19 #48
24533 ACT-F
pi_193894595
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:30 schreef Nikonlover het volgende:

Genot.
pi_193894603
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

ga even verslag doen :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:48:52 #50
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193894608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Enjoy :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:49:00 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894616
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Yeah! Onze eigen FOK! reporter *O* *O*
pi_193894621
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Enjoy :P
nee jij:P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:49:44 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193894631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee jij:P
Ik ga douchen :P
En bankhangen O+
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:49:59 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894638
Wtf :') Er staat iemand in een bruidsjurk :') Leuke afsluiting van de trouwdag _O-
pi_193894640
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ga douchen :P
Je bent dichtebij :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:50:52 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193894657
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Je bent dichtebij :P
Klopt. Maar ik ga niet :P
Jij zit er ook niet zo ver vanaf, dus ga jij maar weer :D
pi_193894665
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik ga niet :P
Jij zit er ook niet zo ver vanaf, dus ga jij maar weer :D
k zit zo lekker :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:51:28 #58
24533 ACT-F
pi_193894669
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
het is ook koopavond :P
Veel klandizie :P

donderdag 2 juli 2020 @ 20:51:47 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_193894676
Anders gaan jullie samen?
Met een Fok! bord *O*
A murky, forgotten land.
pi_193894680
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:51 schreef ACT-F het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:52:21 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894685
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Met een Fok! bord *O*
Jaaa!!! :D
pi_193894687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:13 schreef F1gamer het volgende:

Maar de VVD blijft stijgen in de peilingen. Natuurlijk.
pi_193894690
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Jaaa!!! :D
met haags :p
pi_193894693
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:51 schreef ACT-F het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit momenteel?
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:53:24 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193894702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is dit momenteel?
Nope
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:53:48 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193894710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Met een Fok! bord *O*
:N Douchen en bankhangen :Y
pi_193894712
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope
gvd ;)
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:55:00 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193894727
Groningen stroomt ook vol met trekkers :T
  donderdag 2 juli 2020 @ 20:55:53 #69
24533 ACT-F
pi_193894740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is dit momenteel?
Archief. Maar je weet nooit wat er gaat gebeuren. Het is wel lekker weer voor een dagje koopavond in Den Haag :P
pi_193894849
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:55 schreef Nikonlover het volgende:
Groningen stroomt ook vol met trekkers :T
Mooi zo, ik ben klaar met dit kabinet.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:03:20 #71
24533 ACT-F
pi_193894865
Toeterboeruh!
pi_193894937
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:03 schreef ACT-F het volgende:
Toeterboeruh!
Is het ergens het actueel te volgen?
Alleen geen Twitter, dat heb ik namelijk niet.
pi_193894941
https://mobile.twitter.co(...)/1278759548132765698

Filmpje van Daniel Gerritsen, baas _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:07:32 #74
24533 ACT-F
pi_193894952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:06 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is het ergens het actueel te volgen?
Alleen geen Twitter, dat heb ik namelijk niet.
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:30 schreef Nikonlover het volgende:

pi_193894995
quote:
3s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:07 schreef ACT-F het volgende:

[..]

[..]

Dank je
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:10:41 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895021
Tis wel een simpele ziel zeg, die gast :')
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:12:19 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895058
Ze gaan naar vliegveld Eelde :D

lientje1967 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:32:12 Boeren in Groningen toeren nu op richting vliegveld Eelde kennelijk. #voermaatregel #boerenprotest https://t.co/ywHvwDU5Ec reageer retweet
pi_193895071
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:12 schreef Nikonlover het volgende:
Ze gaan naar vliegveld Eelde :D

lientje1967 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 20:32:12 Boeren in Groningen toeren nu op richting vliegveld Eelde kennelijk. #voermaatregel #boerenprotest https://t.co/ywHvwDU5Ec reageer retweet
Lijkt Greenpeace wel :P
pi_193895107
Maar goed, je scheurt toeterend door DH en gaat dan een beetje voor het Binnenhof staan. En dan?

"Dat zal ze leren!" ?
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:14:34 #80
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193895114
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:24 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Grappig. Lees eens opnieuw vanaf deel 1. @:AchJa en ondergetekende hebben er uitgebreid onderzoek naar gedaan nog voordat de eerste demonstratie plaatsvond. Ik zal het je kort en bondig uitleggen:

Er is geen stikstofprobleem. Er is een stikstofwetprobleem.

Voordat je reageert, ga eerst naar start.
Dit, ik ga niet nog een keer beginnen.

Optoeren!
pi_193895153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:14 schreef Modus het volgende:
Maar goed, je scheurt toeterend door DH en gaat dan een beetje voor het Binnenhof staan. En dan?

"Dat zal ze leren!" ?
We moeten echt leren van mensen uit Hong Kong.
Zij hebben tenminste een tactiek.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:17:22 #82
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193895187
Wat een stelletje eikels is dat toch :(
Flikker toch op.
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:17:57 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:17 schreef Scheepskok het volgende:
Flikker toch op.
#viesmad :D
pi_193895267
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:16 schreef Antaris het volgende:

[..]

We moeten echt leren van mensen uit Hong Kong.
Zij hebben tenminste een tactiek.
Mooie tactieken ook. Heel creatief. Ik vraag met af wat de beste guerilla warfare acties zijn. Ik weet nog wel dat ze in Hongkong bakstenen op de straat metselden zodat er geen politievoertuigen over konden rijden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:23:15 #85
24533 ACT-F
pi_193895281
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:17 schreef Scheepskok het volgende:
Flikker toch op.
Ja, kutregering :(
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:24:22 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895296
Ze zijn nu in gesprek met iemand van FvD :)
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:24:29 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_193895302
Wie is die gast in dat pak waar ze nu mee aan het praten zijn?
Een politicus?
A murky, forgotten land.
pi_193895310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mooie tactieken ook. Heel creatief. Ik vraag met af wat de beste guerilla warfare acties zijn. Ik weet nog wel dat ze in Hongkong bakstenen op de straat metselden zodat er geen politievoertuigen over konden rijden.
Wij zijn helaas te braaf, of netjes demonstreren of een gevecht aangaan met de ME.
Hoewel het laatste nog niet helemaal duidelijk is.
pi_193895311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
Een politicus?
nee werkt voor FvD
pi_193895361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee werkt voor FvD
Goed dat hij in discussie gaat.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:28:24 #91
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193895383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:27 schreef Antaris het volgende:

[..]

Goed dat hij in discussie gaat.
Zouden meer politici moeten doen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193895437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee werkt voor FvD
En uit Twente :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:33:01 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
Een politicus?
FVD Beleidsmedewerker TK - FVD Provinciaal statenlid Overijssel.
https://twitter.com/andreasbakir
pi_193895486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:28 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Zouden meer politici moeten doen
Ik ben benieuwd of Rutte gaat praten.
Ik weet het antwoord al.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:34:22 #95
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193895514
Provinciehuis van Groningen is afgezet met vuilniswagens
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193895524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:34 schreef F1gamer het volgende:
Provinciehuis van Groningen is afgezet met vuilniswagens
_O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:35:00 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193895530
Gaat straks elke beroepsgroep/etniciteit/leeftijdsgroep naar Den Haag om te klagen en te protesteren?
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:35:28 #98
24533 ACT-F
pi_193895535
Lydienee twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:26:34 Krijg filmpjes binnen van trekkers. Dit is de boot vanaf Texel. Net als in oktober. #boerenprotest https://t.co/X7wdIt0HAe reageer retweet
pi_193895536
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:35 schreef Momo het volgende:
Gaat straks elke beroepsgroep/etniciteit/leeftijdsgroep naar Den Haag om te klagen en te protesteren?
Ja iedereen in verzet :D
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:35:51 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193895540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:35 schreef Momo het volgende:
Blijkbaar.

De enige groep die daar niet zijn de BLM demostranten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:36:10 #101
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_193895547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:35 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja iedereen in verzet :D
MASSAPROTEST
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:36:35 #102
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895554
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:35 schreef ACT-F het volgende:
Lydienee twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:26:34 Krijg filmpjes binnen van trekkers. Dit is de boot vanaf Texel. Net als in oktober. #boerenprotest https://t.co/X7wdIt0HAe reageer retweet
TexelGODEN _O_ _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:38:31 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895592
Hahaha!!! HIj werd genegeerd door die bruid _O- _O-
pi_193895593
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

TexelGODEN _O_ _O_
Ben je nou echt zo'n debiel of doe je maar alsof? Het eerste toch?
pi_193895603
Haha druk mij de Mac
pi_193895632
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:38 schreef Modus het volgende:

[..]

TexelGODEN.

Check dit: @Nikonlover :T
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:41:03 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895641
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:38 schreef Modus het volgende:

[..]

TexelGODEN _O_

Wat is daar debiel aan?
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:41:13 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]

TexelGODEN.

Check dit: @:Nikonlover :T
#TeamTexelGODEN
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:41:26 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193895650
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:36 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

MASSAPROTEST
Ironisch gezien staat dit kabinet (VVD+CDA+D66+CU) nog steeds als meerderheid in de peilingen.
pi_193895667
Heb geen zin om dit te volgen. Na 1x was het wel weer leuk geweest met die boeren.
Zonder wrijving geen glans
pi_193895678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb geen zin om dit te volgen. Na 1x was het wel weer leuk geweest met die boeren.
ga anders even verslag doen :p
pi_193895686
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wederzijds
pi_193895694
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ga anders even verslag doen :p
Bende gek :P
pi_193895703
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:41 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

#TeamTexelGODEN
DSIGoden waren twee week terug nog op Texel. Ook daar zitten asielzoekers. :r

https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
pi_193895705
Maar als ik het zo hoor is de helft van het volk dat in DH staat geen boer maar diezelfde kansloze anticorona teringbende van Malieveld afgelopen 2x. "Verzet Westland". :')___
pi_193895722
lientje1967 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:41:26 Kennelijk zijn er ook trucks van defensie onderweg. Zeker weet ik het niet. Hier bij Binnenhof is nog niks te zien, maar dit filmpje circuleert. #boerenprotest #voermaatregel https://t.co/5jkbwbWGMV reageer retweet
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:44:55 #117
24533 ACT-F
pi_193895726
Je laten tegenhouden door het vuilnis van de gemeente :N
rtvnoord twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:29:06 De protesterende boeren werden bij de Bedumerweg tegengehouden en verplaatsen zich 'naar een geheime locatie'. #rtvnoord #groningen https://t.co/D9s86iLVLO reageer retweet
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:45:31 #118
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193895737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:41 schreef Momo het volgende:

[..]

Ironisch gezien staat dit kabinet (VVD+CDA+D66+CU) nog steeds als meerderheid in de peilingen.
Dat zijn peilingen. Op dit moment hebben ze geen meerderheid in de Tweede Kamer. Het is de vraag of de peilingen uitkomen als in maart verkiezingen zijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:45:54 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:44 schreef Houtenbeen het volgende:
lientje1967 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:41:26 Kennelijk zijn er ook trucks van defensie onderweg. Zeker weet ik het niet. Hier bij Binnenhof is nog niks te zien, maar dit filmpje circuleert. #boerenprotest #voermaatregel https://t.co/5jkbwbWGMV reageer retweet
Dat zijn Amerikanen die naar de haven gaan.
pi_193895748
teeeering wat zegt die gast vaak dat groningen is omsingeld
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:46:26 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895751
Gaat ie nou bij iedereen langs om te vertellen dat ze ook protesteren in Groningen? :') :')
pi_193895754
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:46 schreef Nikonlover het volgende:
Gaat ie nou bij iedereen langs om te vertellen dat ze ook protesteren in Groningen? :') :')
jeps
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:46:47 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
JA heel hinderlijk.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:46:53 #124
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193895760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
Net als die staatsgreep van afgelopen zondag?
pi_193895769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:46 schreef Momo het volgende:

[..]

Net als die staatsgreep van afgelopen zondag?
oh dat heb ik niet gezien :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:47:52 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193895779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh dat heb ik niet gezien :P
Viruswaanzin mensen zeiden dat zondag een staatsgreep zou gebeuren, nou... _O-
pi_193895788

lientje1967 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:45:09 In Limburg verzamelen zich de boeren in Nederweert bij McD. Staan 8 politiewagens bij de opritten in nederweert. Binnenstad Groningen is ook afgezet. (Foto via @goosmdeboer) https://t.co/JIv7ZhlZA3 reageer retweet
pi_193895794
Weet je nog dat we zeiden dat demonstreren alleen weggelegd was voor Fransen?
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:48:52 #130
24533 ACT-F
pi_193895800
pi_193895802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:47 schreef Momo het volgende:

[..]

Viruswaanzin mensen zeiden dat zondag een staatsgreep zou gebeuren, nou... _O-

waren meer mensen aan het kijken dan demonstranten :P
pi_193895804

Politie genot.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 21:49:23 #133
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193895807
quote:
Morgen is de weekmarkt. Ben benieuwd of marktkooplui lukt om morgen op het Zaailand kan komen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193895811
POL_DenHaag twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:36:59 De demonstranten die nu met hun tractoren bij het Buitenhof in Den Haag staan #voermaatregel hebben de gelegenheid om daar tot 22.00 uur te demonstreren. Agenten begeleiden het #boerenprotest https://t.co/MYScHRUpJ3 reageer retweet
pi_193895827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:49 schreef StephanL het volgende:
POL_DenHaag twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:36:59 De demonstranten die nu met hun tractoren bij het Buitenhof in Den Haag staan #voermaatregel hebben de gelegenheid om daar tot 22.00 uur te demonstreren. Agenten begeleiden het #boerenprotest https://t.co/MYScHRUpJ3 reageer retweet
nog 10 minuten :9
pi_193895856
Kysia op npo2 :9~

En alweer voorbij :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:52:56 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193895860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:49 schreef StephanL het volgende:
Ja en wordt het weer rellen en mensen oppakken want er komt nog meer aan.
Weet ook niet of laten staan dan ook weer handig is want ze staan in de weg en je moet er constant politie bij hebben om te zien of het niet uit de hand loopt.
pi_193895863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:52 schreef StephanL het volgende:
Pinda Amber nu.
pi_193895888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:52 schreef StephanL het volgende:

En alweer voorbij :P
#SANEERDENPO
pi_193895920
Begint die weer over Groningen, hij is er wel trots op.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:56:28 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895924
Heeft iemand een betere stream? Die kerel is echt zooo simpel. IK word er gek van.
pi_193895933
Jammer dat wij niet met z'n allen een blok vormen.
Samenwerking met Jensen, Een oorlog reeds verloren, commonsensetv, blue tiger studio enz.
pi_193895936
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
Heeft iemand een betere stream? Die kerel is echt zooo simpel. IK word er gek van.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:57:32 #144
24533 ACT-F
pi_193895944
Mad :P
VrouwIk twitterde op donderdag 02-07-2020 om 21:55:05 Ik heb opzich best respect voor de boeren maar op de snelweg rijden, dat vind ik te ver gaan verdomme.. snotneuzen achter het stuur en ondertussen met hun mobiel voor de snufferd, dat kan allemaal maar zo maar schijnbaar.... https://t.co/dFIqyKjPaF reageer retweet
pi_193895950
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:56 schreef Antaris het volgende:
Samenwerking met Jensen, Een oorlog reeds verloren, commonsensetv, blue tiger studio enz.
Kwam onlangs ook langs blue tiger studio, wat een treurnis :'(
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:57:57 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Boedet :')

KOm op man.
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:58:29 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193895960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:56 schreef Antaris het volgende:
Flat Earth Society, Ongehoord Nederland. Alle parels bij elkaar.
pi_193895963
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:57 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:59:08 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895968
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:57 schreef StephanL het volgende:

[..]

Eens. Die gast is nog erger dan Jensen.
pi_193895970
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:58 schreef Antaris het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Op Youtube
pi_193895978
en nu zoeken we al een half uur iemand _O-
pi_193895983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:59 schreef StephanL het volgende:

[..]

Op Youtube
Bedoel je de presentator zelf?
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:59:57 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895986
Er komt een hele stoet trekkers aan :D

donderdag 2 juli 2020 @ 22:00:09 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193895988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
en nu zoeken we al een half uur iemand _O-
Hij zoekt boedet :')
pi_193896012
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:56 schreef Nikonlover het volgende:
Waar is je boy videoinverzet?
pi_193896017
22:00 uur is voorbij
pi_193896018
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:59 schreef Antaris het volgende:

[..]

Bedoel je de presentator zelf?
Niet zo zeer, meer het gezwets en de onderwerpen. Stomme boeken aanprijzen
pi_193896034
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:59 schreef Nikonlover het volgende:

quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:59 schreef Nikonlover het volgende:

Oh Groningen, dacht Amsterdam :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:03:16 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896035
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:03:57 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896042
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:03 schreef StephanL het volgende:

[..]

[..]

Oh Groningen, dacht Amsterdam :P
Ooh verdomd _O- _O- _O- Ik zie het nu ook ja :@ :@
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:04:28 #162
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_193896048
wordt
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:05:16 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896057
Rot op je kansloze corona gezeik. Ik sluit de stream nu af. Wat een domme lul is dit. Ik ben het nu echt zat
pi_193896064
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ooh verdomd _O- _O- _O- Ik zie het nu ook ja :@ :@
Lol. Die zijn er morgenochtend wel :D
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:05:40 #165
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_193896066
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
Rot op je kansloze corona gezeik. Ik sluit de stream nu af. Wat een domme lul is dit. Ik ben het nu echt zat
Zo Baudet on stream!
pi_193896070
quote:
Maar als ze weg moeten wordt het pas spannend :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:06:04 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:05 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Zo Baudet on stream!
Geef ff een seintje. Dan schakel ik weer in :T
pi_193896073
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:05 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Zo Baudet on stream!
Link?
pi_193896076
quote:
Hij woont niet voor niets anti-kraak
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:06:16 #170
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193896077
Van die gappies die blijven roepen heel Nederland wil Rutte/dit kabinet weg.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:06:41 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:06 schreef StephanL het volgende:

[..]

Hij woont niet voor niets anti-kraak
Ah dat zegt genoeg ja :') Hij is 50+ ofzo en dan anti-kraak wonen :')
pi_193896087
quote:
Er komt nu een mooie stoet aan. Beide rijbanen bezet. :D
pi_193896095
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:06 schreef Momo het volgende:
Van die gappies die blijven roepen heel Nederland wil Rutte/dit kabinet weg.
Dit kabinet moet weg
pi_193896096
Onafhankelijke pers Nederland *O*

Eva van Zeeland _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:08:06 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193896104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Pinda Amber nu.
Rachid Finged
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:08:12 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Er komt nu een mooie stoet aan. Beide rijbanen bezet. :D
Dat zijn busjes en auto's :T Doen die ook meE?
pi_193896106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:07 schreef StephanL het volgende:
Onafhankelijke pers Nederland *O*

Eva van Zeeland _O_
Mag ik zeggen dat ik het een mooie vrouw vind?
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:08:19 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193896108
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dit kabinet moet weg
En toch stemt straks de meerderheid weer op VVD/CDA etc..
pi_193896115
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat zijn busjes en auto's :T Doen die ook meE?
Incognito boeren.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:09:08 #180
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik overweeg op CDA te stemmen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:09:18 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896122
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:09 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Incognito boeren.
NIce!
pi_193896123
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik stem bij voorbaat op FVD, hoewel ik nog steeds niet met alles eens ben.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:09:52 #183
24533 ACT-F
pi_193896130
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:01 schreef Antaris het volgende:
22:00 uur is voorbij
Ze hebben geen datum genoemd.
pi_193896133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:08 schreef Antaris het volgende:

[..]

Mag ik zeggen dat ik het een mooie vrouw vind?
Is ze ook :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:11:28 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896150
Eens in de 20 minuten krijgt ie een bericht: "stuur mij niet teveel berichten mensen, ik kan het niet lezen"

Als of ie zo populair is :')
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:12:12 #186
323876 michaelmoore
pi_193896166
no nou 30 trekkers

poe poe
pi_193896168
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ze hebben geen datum genoemd.
hahahha
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:14:07 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896196
Zwaailichten gaan aan. Gaan ze weer weg?
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:14:19 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896199
Wij zijn nederland, wij zijn nederland :')
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:15:32 #190
24533 ACT-F
pi_193896219
mellebell72 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:14:17 O jee...ondanks de #blokkades rijden de eerste tractoren de grote markt op..waar blijft @polgroningen ? https://t.co/bQvKSNhNYY reageer retweet
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:15:57 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896230
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:15 schreef ACT-F het volgende:
mellebell72 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:14:17 O jee...ondanks de #blokkades rijden de eerste tractoren de grote markt op..waar blijft @:polgroningen ? https://t.co/bQvKSNhNYY reageer retweet
[ afbeelding ]
_O- _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:16:39 #192
24533 ACT-F
pi_193896242
sanneoving twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:14:30 Andere boeren voegen zich nu -met veel getoeter- bij de trekker op de Grote Markt https://t.co/Fld6OVAeVo reageer retweet
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:17:54 #193
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_193896256
de razende reporter moet even een shekkie draaien
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:18:11 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896260
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:16 schreef ACT-F het volgende:
sanneoving twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:14:30 Andere boeren voegen zich nu -met veel getoeter- bij de trekker op de Grote Markt https://t.co/Fld6OVAeVo reageer retweet
Ik ben jaloers op de mensen die daar eerste rang en met een biertje op t terras zitten.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:18:21 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:17 schreef Lemsterr het volgende:
de razende reporter moet even een shekkie draaien
:|W :|W :|W
pi_193896274
is er nog een andere stream? :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:18:56 #197
24533 ACT-F
pi_193896276
sanneoving twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:17:02 Inmiddels staan er zo’n 25 trekkers op het plein https://t.co/UUlz8gPYb1 reageer retweet
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:19:23 #198
22565 asco
Los in deze tent
pi_193896285
In Groningen staan ze nu op de Grote Markt 😀

Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:19:34 #200
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193896287
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:15 schreef ACT-F het volgende:
mellebell72 twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:14:17 O jee...ondanks de #blokkades rijden de eerste tractoren de grote markt op..waar blijft @:polgroningen ? https://t.co/bQvKSNhNYY reageer retweet
[ afbeelding ]
Ze kunnen gelijk door naar de biertap.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193896297
Op Facebook zoeken op Gewoon Roy, streamt nu ook live
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
is er nog een andere stream? :P
Zoeken op Gewoon Roy :P

Of Onrecht tv
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:21:06 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896316
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:20 schreef StephanL het volgende:
[..]

Of Onrecht tv
Die zit een viskraam te filmen :|W
pi_193896320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:20 schreef StephanL het volgende:
[..]

Of Onrecht tv
pi_193896333
oh stopt ze er mee
pi_193896335
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:21 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Die zit een viskraam te filmen :|W
Baas 8-)
pi_193896418
Zo bij HvN.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:25:51 #207
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193896419
Diegene die de sticker heeft geplakt op politiewagen heeft wel lef
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:26:38 #208
24533 ACT-F
pi_193896438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:25 schreef F1gamer het volgende:
Diegene die de sticker heeft geplakt op politiewagen heeft wel lef
Welke sticker?
pi_193896448
MENSEN WORDEN WAKKER

kan dat echt niet meer horen
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:27:14 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193896455
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Welke sticker?
Nee, geen 1,5 meter maatschappij
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_193896457
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:26 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Welke sticker?
Ook gemist
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:27:37 #212
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193896462
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:29:06 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896494
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:30:13 #216
24533 ACT-F
pi_193896516
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:27 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Nee, geen 1,5 meter maatschappij
Dat is nog vrij braaf. Ik heb in het verleden ook politieauto's bestickerd :+
pi_193896526
quote:
Jaaaaaaaaaaa _O_ *O*
pi_193896534
quote:
waar kennen we hem van? :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:31:39 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896543
Hij mag er niet door :') Nu moet ie die hele vijver weer rond _O- _O- _O-
pi_193896547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Van afgelopen zondag en daarvoor. Bazen verslaggeving :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:32:25 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Anyway
pi_193896566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:31 schreef StephanL het volgende:

[..]

Van afgelopen zondag en daarvoor. Bazen verslaggeving :P
objectief?
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:33:51 #223
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193896588
Hart van Nederland SBS6 nu.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:34:47 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896618
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]

objectief?
Nee.
Maar t commentaar is wel grappig :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:34:48 #225
24533 ACT-F
pi_193896622
pi_193896629
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee.
Maar t commentaar is wel grappig :P
oke
pi_193896630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]

objectief?
Jaa wel een sensatie zoeker, maar hij is wel baas :P

Eerste keer was mooi. “Charge, paarden,rennen!”
pi_193896641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:35 schreef StephanL het volgende:

[..]

Jaa wel een sensatie zoeker, maar hij is wel baas :P

Eerste keer was mooi. “Charge, paarden,rennen!”
Totale droeftoeter is het.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:36:01 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oke
Hij zit soms veel te kankeren op de NOS. En hij heeft zo zijn stopwoordjes :T

Verder wat @StephanL zegt idd :T
pi_193896670
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hij zit soms veel te kankeren op de NOS. En hij heeft zo zijn stopwoordjes :T

Verder wat @:StephanL zegt idd :T
nou ja die ene van groningen is omsingeld trok ik niet meer :')
pi_193896706
Hij moet gewoon omlopen, beetje ver misschien maar ik denk dat hij er wel bij kan komen
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:38:28 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896711
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja die ene van groningen is omsingeld trok ik niet meer :')
Ik ook niet. Ik ben blij dat deze online is :T
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:38:55 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:38 schreef StephanL het volgende:
Hij moet gewoon omlopen, beetje ver misschien maar ik denk dat hij er wel bij kan komen
Vanaf die winkelstraat kom je er gewoon op denk ik.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:38:59 #234
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193896727
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:16 schreef Fred het volgende:

[..]

Interesseert ze niet, boeren krijgen grof geld voor dat land en hoeven daarna nooit meer te werken..
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193896740
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:38 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Vanaf die winkelstraat kom je er gewoon op denk ik.
Jip :P

Who the fuck is gewoon Roy? Ik had echt nog nooit van hem gehoord. Blijkbaar heb ik wat gemist
pi_193896756
arg
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:40:29 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896759
En hij is weer offline :") Hij moest alleen even het hoekje om :')
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:40:31 #238
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193896762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:38 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Interesseert ze niet, boeren krijgen grof geld voor dat land en hoeven daarna nooit meer te werken..
Dat valt blijkbaar vies tegen, want ook bij de regelingen rondom stikstof is het mogelijk voor de boeren om zich uit te laten kopen. Het lijkt erop dat veel vee in stal proppen toch leuker is.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:40:52 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:39 schreef StephanL het volgende:

[..]

Jip :P

Who the fuck is gewoon Roy? Ik had echt nog nooit van hem gehoord. Blijkbaar heb ik wat gemist
Dat is die chinees
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:41:31 #240
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193896789
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:40 schreef Fred het volgende:

[..]

Dat valt blijkbaar vies tegen, want ook bij de regelingen rondom stikstof is het mogelijk voor de boeren om zich uit te laten kopen. Het lijkt erop dat veel vee in stal proppen toch leuker is.
Waarschijnlijk voor een stuk lager bedrag.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 22:42:34 #241
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193896813
Ligt op de bodem van de hofvijver _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:42:43 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896814
Deze gast is ook dom zeg. Hij liep tussen de trekkers. Hij is weggelopen en nu mag ie niet meer door de afzetting :')

https://www.facebook.com/gewoonroy
pi_193896832
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is die chinees
Begreep ik, maar hunnie kennen hem, maar had er nog nooit van gehoord.

Wat een gozer _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:44:30 #244
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193896850
https://www.oudepiratenhits.nl/

Deze maar eens aangezet voor de gelegenheid.
pi_193896856
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:40 schreef Fred het volgende:

[..]

Waar woon jij?
pi_193896861
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:42 schreef Nikonlover het volgende:
Deze gast is ook dom zeg. Hij liep tussen de trekkers. Hij is weggelopen en nu mag ie niet meer door de afzetting :')

https://www.facebook.com/gewoonroy
Hij is er nog
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:45:51 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:45 schreef StephanL het volgende:

[..]

Hij is er nog
Ik zie het ja. Ik dacht dat ie er buiten stond.
pi_193896886

roy
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:46:49 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:

roy
Ik vond t wel grappig dat ie net een verwijzing naar dit lied maakte :')

donderdag 2 juli 2020 @ 22:48:18 #250
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193896938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:44 schreef Antaris het volgende:
Waar woon jij?
Tegenover het stadhuis van Rotterdam
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:48:37 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896947
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:49:02 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896964
quote:
Hij staat nu bij die groningen meneer :') gvd
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:49:06 #254
24533 ACT-F
pi_193896969
andorheij twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:46:29 Terrasje in Groningen met protesterende boeren. https://t.co/jlW2zZ7cxs reageer retweet
pi_193896973
Jaaaaaaaa :D *O*
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:50:08 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193896989
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:49 schreef ACT-F het volgende:
andorheij twitterde op donderdag 02-07-2020 om 22:46:29 Terrasje in Groningen met protesterende boeren. https://t.co/jlW2zZ7cxs reageer retweet
[ afbeelding ]
pi_193896992
Jaaaaaa Tinus :W _O_
pi_193897004
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:48 schreef Fred het volgende:

[..]

Tegenover het stadhuis van Rotterdam
Dan weet jij natuurlijk alles van het platteland.
Woon jij in het Decathlon?
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:50:48 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897005
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:50 schreef StephanL het volgende:
Jaaaaaa Tinus :W _O_
Wie is dat?
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:51:40 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897026
As zaterdag 2,5 duizend hooligans naar den haag? :o _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:51:54 #261
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193897034
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:50 schreef Antaris het volgende:
Dan weet jij natuurlijk alles van het platteland.
Zeker.
Wat heeft woonplaats te maken met kennis over het platteland?
pi_193897038
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:51 schreef Nikonlover het volgende:
As zaterdag 2,5 duizend hooligans naar den haag? :o _O-
ja geloof ik niks van
pi_193897062
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:51 schreef Fred het volgende:

[..]

Zeker.
Wat heeft woonplaats te maken met kennis over het platteland?
Zal ik morgen een foto voor jou maken, omtrent koeien (dieren) in mijn omgeving?
Niet enkel waar ik woon, maar grotendeels rondom in mijn omgeving.
pi_193897074
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wie is dat?
Hij had demo op 30 mei georganiseerd, waren toen ook charges.

tinus knoops, of Martijn Knoops.

Zondag was die als eerst gearresteerd
pi_193897096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:53 schreef StephanL het volgende:

[..]

beetje hooliganvibe? :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:55:02 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:53 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ah ok :T Wist ik niet. Hoorde wel iets over Tinus ja de vorige keer. Maar dat was dus deze gast :P
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:55:02 #267
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193897101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:53 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zal ik morgen een foto voor jou maken, omtrent koeien (dieren) in mijn omgeving?
Als jij daar gelukkig van wordt. Maar wat zou mij dat moeten zeggen, is jouw omgeving exemplarisch voor de agrarische sector in Nederland?
pi_193897112
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:55 schreef Fred het volgende:

[..]

Als jij daar gelukkig van wordt. Maar wat zou mij dat moeten zeggen, is jouw omgeving exemplarisch voor de agrarische sector in Nederland?
Wat jij uitkraamt is onzin, dat is wat ik wil zeggen.
Natuurlijk zijn er bedrijven dat graag dieren willen stallen, maar een groot deel wilt dat niet.
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:56:29 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897129
Banden zijn nog warm :')
pi_193897148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

beetje hooliganvibe? :P
Hij roept op tot geweldloos verzet, dus denk het niet. Dat soort lui hebben vaak grootsheidswaanzin met zijn er komen 2000 hooligans
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:57:40 #271
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193897153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:55 schreef Antaris het volgende:
Wat jij uitkraamt is onzin, dat is wat ik wil zeggen.
Natuurlijk zijn er bedrijven dat graag dieren willen stallen, maar grotendeels wilt dart niet.
Aha, en jij hebt daar verstand van omdat er koeien om je huis heen staan?
pi_193897159
Die demo toen op het malieveld met ald ie tractoren zullen ze wel nooit meer overtreffen
pi_193897170
quote:
Defensie naar Den Haag om binnenstad af te zetten

(ANP) - Defensie stuurt op verzoek van de gemeente Den Haag 25 vrachtwagens met ongeveer zestig militairen om de binnenstad af te zetten. "Ze blijven zo lang als dat nodig is", laat een woordvoerder van het ministerie van Defensie weten
pi_193897175
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:57 schreef Fred het volgende:

[..]

Aha, en jij hebt daar verstand van omdat er koeien om je huis heen staan?
Moet ik hier serieus op in gaan?
Hoeveel dieren heb jij überhaupt gezien?
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:58:49 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
Die demo toen op het malieveld met ald ie tractoren zullen ze wel nooit meer overtreffen
Wieweet morgen :P Er is nog heel wat onderweg
pi_193897194
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Rutte zet het leger in tegen de eigen bevolking!1!
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:59:40 #277
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897202
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Rutte zet het leger in tegen de eigen bevolking!1!
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:59:41 #278
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193897203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:58 schreef Antaris het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus op in gaan?
Wat jij wil. Jij claimt op het feit dat ik in Rotterdam woon dat ik geen verstand zou hebben van het boerenbedrijf.
pi_193897206
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wieweet morgen :P Er is nog heel wat onderweg
Denk het niet. Man dat was wel vet hoor :P En sommige waren echt huge en dan zon 16 jarig meisje er in ofzo _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:59:55 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Remkes _O-
  donderdag 2 juli 2020 @ 22:59:59 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193897214
Truerig dit
pi_193897218
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef Fred het volgende:

[..]

Wat jij wil. Jij claimt op het feit dat ik in Rotterdam woon dat ik geen verstand zou hebben van het boerenbedrijf.
Blijkbaar niet.
Kom je überhaupt buiten de randstad?
pi_193897220
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Remkes _O-
Die zit er niet meer he ;)
pi_193897228
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truerig dit
nee joh, recht op demonstratie
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:01:04 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die zit er niet meer he ;)
Oohja, die is inmiddels weg ja :@
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:01:10 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193897243
quote:

[..]

Remkes _O-
Is géén burgemeester meer van Den Haag :N
pi_193897256
Welkom van Zanen _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:01:49 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897259
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is géén burgemeester meer van Den Haag :N
Ik vind het een eindbaas :D
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:02:00 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193897264
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee joh, recht op demonstratie
Jawel. Dieptreurig.
pi_193897270
quote:

[..]

Remkes _O-
Wat mis ik?
pi_193897273
TheoGod _O_
pi_193897277
oOOH Oh Den Haag O+
metal up your ass
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:02:30 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Denk het niet. Man dat was wel vet hoor :P En sommige waren echt huge en dan zon 16 jarig meisje er in ofzo _O_
Ja, lachen _O-
pi_193897283
Hiddema _O_
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:02:41 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897288
Hiddemeister *O*
pi_193897289
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jawel. Dieptreurig.
hoezo?
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:02:52 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193897293
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het een eindbaas :D
Prima. Maar hij is geen burgemeester meer van Den Haag. Dat is Van Zanen nu ;)
pi_193897295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Hiddema _O_
Deel alsjeblieft
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:03:38 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193897310
hij moet een betere mic kopen.
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:03:57 #300
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193897315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:00 schreef Antaris het volgende:
Blijkbaar niet.
Kom je überhaupt buiten de randstad?
Zeker, voor mijn werk sta ik regelmatig op een boerenerf. Waarbij de meeste veehouders vol trots vertellen hoeveel dieren ze in hun stal hebben gepropt staan.
  donderdag 2 juli 2020 @ 23:04:04 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193897318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]

hoezo?
Hoezo niet? Wat is hier prachtig aan dan behalve voor wat sensatiezoekers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')