Accelerometers, infrarood sensors, allemaal om meer testwaarden te krijgen?quote:
Zou kunnen. Had het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:37 schreef shiz het volgende:
[..]
Accelerometers, infrarood sensors, allemaal om meer testwaarden te krijgen?
Rijden ze op dezelfde compound banden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen een dikke seconde achter Stroll. Stroll kampioen confirmed.
Affirmative action stewards zitten klaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:34 schreef Newone82 het volgende:
DAS gaat gebruikt worden bij Mercedes. Ted Kravitz nu op Sky F1. Confirmed!
Spicy
Dat! Met een biertje de eerste wagens weer zien rijden. Genot!quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat! Met een biertje de eerste wagens weer zien rijden. Genot!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:53 schreef Kyran het volgende:
Stoll, wat een bakbanaan blijft het ook he. Sainz wel terecht klagen hier wat mij betreft.
Ook geen strafquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:54 schreef Lionheaad het volgende:
Lekker kijk op een 65" scherm op het werk
Zoeken jullie nog collega's?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:54 schreef Lionheaad het volgende:
Lekker kijk op een 65" scherm op het werk
Hoop dat hij wel een handschoentje aan heeft voor het geval hij weer eens op de tafel bonstquote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toto heeft gewoon een heel spatscherm op z'n neus staan.
Of ze installeren het zelfquote:
Benieuwd hoe dat gaat als hij op de tafel slaat.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toto heeft gewoon een heel spatscherm op z'n neus staan.
Gaan ze ook doen, ik las hier dat als Mercedes het mag gebruiken, RB het met enkele races ook op de auto heeft.quote:
Ze gaan eerst protest indienen. Als het alsnog legaal wordt bevonden, dan installeren ze hem zelf.quote:
Is het nog niet officieel legaal bevonden door de FIA?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ze gaan eerst protest indienen. Als het alsnog legaal wordt bevonden, dan installeren ze hem zelf.
Jawelquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is het nog niet officieel legaal bevonden door de FIA?
Zo wil je ook niet winnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:03 schreef shiz het volgende:
Tijdens practice en quali zou ik lekker niks inbrengen.
Pas als ze aan de race beginnen indienen en dan meteen DSQ kansen hebben.
Als nu al blijkt 'ja, klopt, mag niet' dan is het gevolg dat ze het in de race niet gaan gebruiken, maar meer niet.
Het is al officieel legaal bevonden voor 2020.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ze gaan eerst protest indienen. Als het alsnog legaal wordt bevonden, dan installeren ze hem zelf.
Pfff, mensen zeggen toch altijd dat F1 deels zo mooi is vanwege tactiek... well...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo wil je ook niet winnen lijkt mij.
Wat voor protest kan/wil RB dan indienen tegen DAS/Mercedesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JawelVoor 2020 legaal, voor 2021 illegaal.
Waarom installeert rbr het dan niet meteen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is al legaal bevonden voor 2020.
Tactiek alsin een under of overcut ja. Maar niet op basis van regeltjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef shiz het volgende:
[..]
Pfff, mensen zeggen toch altijd dat F1 deels zo mooi is vanwege tactiek... well...
Geen idee, moet je hen vragen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom installeert rbr het dan niet meteen?
volgens de regels in het grote boek mag de stand van de wielen niet worden aangepast in race....quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is al officieel legaal bevonden voor 2020.
En illegaal voor 2021.
Hebben ze écht al gezegd: https://www.motorsport.co(...)ed-2021-fia/4690176/quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:06 schreef Kyran het volgende:
Als FIA voor 2020 al heeft gezegd dat DAS mag wat voor protest gaat RB dan nog indienen? Gaan ze het op andere regels gooien? Andere invalshoek?
Geen ideequote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat voor protest kan/wil RB dan indienen tegen DAS/Mercedes
Oh, ik geloof je wel en kon het mij nog wel vaag herinneren. Snap gewoon vooral niet wat RB dan nog wil doenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze écht al gezegd: https://www.motorsport.co(...)ed-2021-fia/4690176/
stand van de wielen aanpassen in race is verbotenquote:
Ricciardo doesn't need no wings!quote:
Franse rommelquote:
FIA zegt dat DAS legaal is voor 2020quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
stand van de wielen aanpassen in race is verboten
kunnen ze wel zeggen maar officieel is dat dus niet volgens hun eigen regels.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FIA zegt dat DAS legaal is voor 2020
Zeg maar gerust helemaal niksquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef bianconeri het volgende:
Woops Verstappen met een Verstappentje.
Gaat nog niet echt lekker bij RBR. Nou zegt FP1 nog niet veel, maar goed.
quote:
Volgens mij ging Max in februari ook redelijk vaak achterstevoren. Viel op.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef bianconeri het volgende:
Vanaf volgende week kan ik die weer verzorgenquote:
Het resultaat van zondag is het enigste wat telt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef bianconeri het volgende:
Te lang geleden, weet dat niet eens meerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ging Max in februari ook redelijk vaak achterstevoren. Viel op.
waren er niet ook een paar anderen die gifjes deden?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kan ik die weer verzorgen
Heb net een kleine verbouwing achter de rug en heb nog niet alles aangesloten.
Verstappen P3 op vierkante banden. WDC 2020 cofirmed.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:15 schreef bianconeri het volgende:
Bij dezen bende gij benoemd tot nieuwen GIF-monsieur.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren er niet ook een paar anderen die gifjes deden?
De "we race as one"-regenboog bedoel je? Die zul je nog wel vaker zien dit weekendquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:18 schreef bianconeri het volgende:
Wat is dit voor lelijke opzet bij Russel
Er is hier niemand aan het afkraken?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
P3. Te vroeg gejuicht door de afkrakers
Wel mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:21 schreef Kyran het volgende:
Die neppe Bulls en Williams lijken wel een beetje teveel op elkaar zo op eerste gezicht.
Regenboog slaat sowieso al nergens op. Maar bij Russel is het nog lelijker dan lelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De "we race as one"-regenboog bedoel je? Die zul je nog wel vaker zien dit weekend
Die Tauris zouden wel mooi uitzien onder kunstlicht vooral denk ikquote:
Nee die is goedquote:
Abu Dhabi wellicht? Of is die al van de baan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die Tauris zouden wel mooi uitzien onder kunstlicht vooral denk ikKrijgen wij dit jaar vast niet, maar toch
Je geeft zelf het antwoordquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef StephanL het volgende:
Wat is er bij Grosjean? Nog geen tijd gezet.
Ging naar binnen met remproblemen toch
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef StephanL het volgende:
Die is zijn rempedaal nog aan het zoeken denk ik die was hij kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef StephanL het volgende:
I knowquote:
Haha baas dat ik benquote:
Die is hij toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die is zijn rempedaal nog aan het zoeken denk ik die was hij kwijt
Volgens mij is die inderdaad nog niet officieel van de baan, zou misschien nog kunnen. Eigenlijk geen flauw idee hoe het daar gaat qua besmettingen etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Abu Dhabi wellicht? Of is die al van de baan?
Singapore is al officieel afgelast meen ik dus niet uitgesteld of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij is die inderdaad nog niet officieel van de baan, zou misschien nog kunnen. Eigenlijk geen flauw idee hoe het daar gaat qua besmettingen etc.
Singapore zal wel niet gebeuren.
Ah, thanks. Jammerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore is al officieel afgelast meen ik dus niet uitgesteld of zo
Ik zie nu enkel Oostenrijk tweemaal, Hongarije, dan tweemaal Groot Brittannië, Spanje, België en Italië. Maar de FIA kan er nog races bij toevoegen natuurlijk, ligt er aan waar het veilig genoeg wordt bevonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij is die inderdaad nog niet officieel van de baan, zou misschien nog kunnen. Eigenlijk geen flauw idee hoe het daar gaat qua besmettingen etc.
Singapore zal wel niet gebeuren.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore is al officieel afgelast meen ik dus niet uitgesteld of zo
Sommige races zijn reeds definitief geschrapt voor 2020. Zoals Zandvoort bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie nu enkel Oostenrijk tweemaal, Hongarije, dan tweemaal Groot Brittannië, Spanje, België en Italië. Maar de FIA kan er nog races bij toevoegen natuurlijk, ligt er aan waar het veilig genoeg wordt bevonden.
Kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommige races zijn reeds definitief geschrapt voor 2020. Zoals Zandvoort bijvoorbeeld.
???quote:
Grosjean bandje erop. Anders kan die nog niet rijden. Loop een beetje achter denk, stream hierquote:
Op Yas Island (waar het circuit ligt) gaan ze de komende tijd UFC (Mixed Martial Arts) evenementen houden (wel zonder publiek).quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:28 schreef Sjemmert het volgende:
Abu Dhabi verwacht ik wel dat die gewoon de finale zullen hosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |