Die Tauris zouden wel mooi uitzien onder kunstlicht vooral denk ikquote:
Nee die is goedquote:
Abu Dhabi wellicht? Of is die al van de baan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die Tauris zouden wel mooi uitzien onder kunstlicht vooral denk ikKrijgen wij dit jaar vast niet, maar toch
Je geeft zelf het antwoordquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef StephanL het volgende:
Wat is er bij Grosjean? Nog geen tijd gezet.
Ging naar binnen met remproblemen toch
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef StephanL het volgende:
Die is zijn rempedaal nog aan het zoeken denk ik die was hij kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef StephanL het volgende:
I knowquote:
Haha baas dat ik benquote:
Die is hij toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die is zijn rempedaal nog aan het zoeken denk ik die was hij kwijt
Volgens mij is die inderdaad nog niet officieel van de baan, zou misschien nog kunnen. Eigenlijk geen flauw idee hoe het daar gaat qua besmettingen etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Abu Dhabi wellicht? Of is die al van de baan?
Singapore is al officieel afgelast meen ik dus niet uitgesteld of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij is die inderdaad nog niet officieel van de baan, zou misschien nog kunnen. Eigenlijk geen flauw idee hoe het daar gaat qua besmettingen etc.
Singapore zal wel niet gebeuren.
Ah, thanks. Jammerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore is al officieel afgelast meen ik dus niet uitgesteld of zo
Ik zie nu enkel Oostenrijk tweemaal, Hongarije, dan tweemaal Groot Brittannië, Spanje, België en Italië. Maar de FIA kan er nog races bij toevoegen natuurlijk, ligt er aan waar het veilig genoeg wordt bevonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij is die inderdaad nog niet officieel van de baan, zou misschien nog kunnen. Eigenlijk geen flauw idee hoe het daar gaat qua besmettingen etc.
Singapore zal wel niet gebeuren.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore is al officieel afgelast meen ik dus niet uitgesteld of zo
Sommige races zijn reeds definitief geschrapt voor 2020. Zoals Zandvoort bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie nu enkel Oostenrijk tweemaal, Hongarije, dan tweemaal Groot Brittannië, Spanje, België en Italië. Maar de FIA kan er nog races bij toevoegen natuurlijk, ligt er aan waar het veilig genoeg wordt bevonden.
Kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sommige races zijn reeds definitief geschrapt voor 2020. Zoals Zandvoort bijvoorbeeld.
???quote:
Grosjean bandje erop. Anders kan die nog niet rijden. Loop een beetje achter denk, stream hierquote:
Op Yas Island (waar het circuit ligt) gaan ze de komende tijd UFC (Mixed Martial Arts) evenementen houden (wel zonder publiek).quote:Op vrijdag 3 juli 2020 12:28 schreef Sjemmert het volgende:
Abu Dhabi verwacht ik wel dat die gewoon de finale zullen hosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |