Dat was inderdaad ook de eerste gedachte die bij mij opkwam. Zulke opvattingen verbazen me bij dergelijke partijen overigens totaal niet.quote:
Die partijen zijn een stuk enger dan het denkbeeldige kwaad dat zij menen te moeten bestrijden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook de eerste gedachte die bij mij opkwam. Zulke opvattingen verbazen me bij dergelijke partijen overigens totaal niet.
En al het homofobe en antisemitische straattuig, uiteraard.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef AchJa het volgende:
Dit gaat ook voor positieve discriminatie gelden neem ik aan?
Die partijen hebben gewoon een bepaalde agenda en af en toe weten ze die wat minder goed verborgen te houden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die partijen zijn een stuk enger dan het denkbeeldige kwaad dat zij menen te moeten bestrijden.
Wellicht dat er een onderscheid beoogd wordt door de indieners van de motie. Al zou dit inhouden dat ze zelf ook zo'n werkstrafplaats op hun CV kunnen gaan zetten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef AchJa het volgende:
Dit gaat ook voor positieve discriminatie gelden neem ik aan?
DENK geeft geen moer om discriminatie maar hoopt hiermee Nederlanders te kunnen vernederen. Die zien al voor zich hoe het hierbij verplicht zal worden om excuses aan te bieden aan een willekeurige moslim/Turk wanneer een Nederlander een blanke aanneemt ipv een kansparel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die partijen zijn een stuk enger dan het denkbeeldige kwaad dat zij menen te moeten bestrijden.
Klopt.. ben nu het nieuwe boek van Douglas Murray aan het lezen. Daarin wordt het allemaal haarfijn blootgelegd hoe het werkt in die gevaarlijke SJW koppies.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die partijen hebben gewoon een bepaalde agenda en af en toe weten ze die wat minder goed verborgen te houden.
Paul Rosenmöller's natte droom...quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:41 schreef LLOD het volgende:
[..]
GL zie ik binnen 10 jaar nog wel pleiten voor de herinvoering vd doodstraf om van Amsterdamse dissidenten af te komen.
En natuurlijk komt dit weer uit de koker van De Communistische Partij Nederland Groen links & de lange arm van Erdoğanquote:
Die mogen regenboogvlaggen naaien in de heropvoedingskampen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef Twiitch het volgende:
Lmao, moeten alle de islamitische potenrammers straks meehelpen bij de gaypride.
Nee hoor, zij worden kampbewaker in groenlinks' verniet "heropvoedingkampen"quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:10 schreef Twiitch het volgende:
Lmao, moeten alle de islamitische potenrammers straks meehelpen bij de gaypride.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |