SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vs.
De bookmakers:
Zeg het maar jongens.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 06-07-2020 17:49:19 ]
Ze doen echt maar wat bij Sunweb. Zelfs bij Roompot hadden ze nog meer visie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het bijzondere is ook wel dat Hirschi blijkbaar al een paar maanden geblesseerd is en pas net weer een beetje fit begint te worden.
Hup naar de Tour.
Waarbij ik dat destijds wel een beetje overdreven vond eigenlijk, dit keer is het iets anders..quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:36 schreef Momo het volgende:
Even een flashback naar dit interview met Matthews
Hij moest bijna huilen man
sow, Sam is er gewoon niet blij meequote:Op donderdag 2 juli 2020 08:46 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/artikel/2339157-sunweb-met-bol-naar-tour-kelderman-en-oomen-in-giro.html
Interview met Sam en Wilco
Ik zou inderdaad geen geld durven zetten op winst van Bjorg Lambrecht.quote:
Dat je een jongen, ook nog zonder echte vooruitzichten op succes (als in kort klassement, etappezeges of trui), die volgend jaar elders rijdt toch maar ergens anders heen stuurt kan ik nog wel inkomen (al lijkt het allemaal zonder overleg, visie en menselijkheid te zijn gegaan).quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sow, Sam is er gewoon niet blij mee
Ja. Alleen niet kussen op podium en geen handtekeningen jagen etc. etc.quote:
1 op 19 bij Unibet inmiddels, alleen Bernal, Froome, Roglic, Pinot, Thomas, Dumoulin en Quintana nog voor hem, ook in die volgordequote:Op donderdag 2 juli 2020 16:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Pogacar 1 op 67? Het is dat ik niet gok, anders had ik daar subiet een tientje op gezet.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:30 schreef wimderon het volgende:
TDE:
Bonifazio, Calmejane, Cousin, Grellier, Sicard, Simon, Soupe, Taaramäe, Turgis (-1)
https://youtu.be/FAa-id4w580?t=3
Nairo is nog wel interessante optie als die nog steeds de benen van het voorjaar heeft. Ideaal parcours voor hem.quote:
Als je nu nog op Nairo in zou zetten zou ik eerder geneigd zijn om mezelf een tik tegen het achterhoofd te geven.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nairo is nog wel interessante optie als die nog steeds de benen van het voorjaar heeft. Ideaal parcours voor hem.
Ja, jij hebt op 34.00 toch? Maar vind ook deze quote nog aan de hoge kant, zeker t.o.v. een paar andere renners.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je nu nog op Nairo in zou zetten zou ik eerder geneigd zijn om mezelf een tik tegen het achterhoofd te geven.Vlak na zijn demonstratie op de Ventoux en in Haut Var kreeg je er nog een drievoud voor.
GOK bestaat niet en betting is essentieel onderdeel voor de tourfan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is WLR jongens, niet GOK.
Voor bepaalde mensen zal het vast essentieel zijn, maar daar is gewoon professionele hulp voor hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
GOK bestaat niet en betting is essentieel onderdeel voor de tourfan.
Sinds februari heb ik er een tientje op staan ja. De sterk verhoogde odd van Bardet is wel iets wat voorzichtig m'n aandacht trekt, puur voor de lol. Die zogenaamde nieuwe aanpak was nog niet veel soeps begin dit seizoen, maar hey. Dat gelul over het niet focussen op een klassement geloof ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, jij hebt op 34.00 toch? Maar vind ook deze quote nog aan de hoge kant, zeker t.o.v. een paar andere renners.
1 op 19 klinkt al logischer. Gevoelsmatig zou ik de kans nog wel een stukje hoger inschatten, al is de concurrentie inderdaad stevig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1 op 19 bij Unibet inmiddels, alleen Bernal, Froome, Roglic, Pinot, Thomas, Dumoulin en Quintana nog voor hem, ook in die volgorde
Chanantquote:Op donderdag 2 juli 2020 23:41 schreef RipCity het volgende:
Jeugd van tegenwoordig
https://sporza.be/nl/2020(...)kx-is~1593724948194/
IJzersterke cumbek van Axel.twitter:axelmerckx twitterde op vrijdag 03-07-2020 om 00:29:48@sporza_koers Denk niet dat mijn Vader weet André Hazes Jr is... dus ... gelijkspel?😂 reageer retweet
Dat geldt ook voor Axel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 06:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Zonder zijn vader was hij nooit bekend geworden
quote:Reef: “Misschien een ander programma dan hij voor ogen had”
Ploegleider Marc Reef van Team Sunweb geeft aan dat Matthews gekend is in het programma dat hem is voorgeschoteld. “De renners geven input bij het samenstellen van het programma, maar het is wel aan de ploeg om de keuze te maken”, zegt Reef. “We gaan met Michael voor etappezeges in de Giro d’Italia en daarnaast rijdt hij Milaan-San Remo, de Ronde van Lombardije, de GP Plouay en Tirreno-Adriatico. Het is misschien een ander programma dan hij voor ogen had, maar wel een supermooie reeks wedstrijden. De Giro is bovendien heel belangrijk voor ons.”
In z’n kop vooral zo te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marc heeft ietwat last van een bord voor zijn kop.
Laat maar. Dacht dat we begonnen Deze week. Collegas.quote:Op maandag 6 juli 2020 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat zou er nu over gezegd moeten worden?
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat maar. Dacht dat we begonnen Deze week. Collegas.
Sunweb sports director Matt Winston says “exposure” is the team’s main aim for the condensed remainder of the 2020 season and one of the reasons behind the significant changes made to star sprinter Michael Matthews’ racing programme. “But then when you factor in the coronavirus and the pause to the season, and then you look to the race calendar, one thing that is important for all teams is exposure in this next part of the season. You know, you need to hit the ground running and have all bases covered. The race programme and the line-up that we have come about with gives us those options to cover all bases and to hit the ground running.”quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laat ons zeggen dat dat er anders uitziet dan wat ik verwacht had, ja. Rond de jaarwisseling was er nochtans duidelijk overleg geweest met de ploegleiding. Ik zou focussen op de voorjaarsklassiekers en de Ronde van Frankrijk. Een half jaar later staan noch de Tour, noch de Belgische klassiekers nog op het programma… Ik weet niet precies waarom. Maar ik mag naar de Giro. Als ik dan toch eerlijk moet zijn… De beslissing is best hard aangekomen, ja. Het nieuws is nog pril, dus ik heb het nog niet helemaal verwerkt. Ik moet dit even laten bezinken.
Wat een gelul.quote:Op maandag 6 juli 2020 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sunweb sports director Matt Winston says “exposure” is the team’s main aim for the condensed remainder of the 2020 season and one of the reasons behind the significant changes made to star sprinter Michael Matthews’ racing programme. “But then when you factor in the coronavirus and the pause to the season, and then you look to the race calendar, one thing that is important for all teams is exposure in this next part of the season. You know, you need to hit the ground running and have all bases covered. The race programme and the line-up that we have come about with gives us those options to cover all bases and to hit the ground running.”
[ afbeelding ]
Maar dan zou je juist verwachten dat je ook een speerpunt in de Tour hebt? En dat je Matthews gewoon naar de klassiekers stuurt?quote:Op maandag 6 juli 2020 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sunweb sports director Matt Winston says “exposure” is the team’s main aim for the condensed remainder of the 2020 season and one of the reasons behind the significant changes made to star sprinter Michael Matthews’ racing programme. “But then when you factor in the coronavirus and the pause to the season, and then you look to the race calendar, one thing that is important for all teams is exposure in this next part of the season. You know, you need to hit the ground running and have all bases covered. The race programme and the line-up that we have come about with gives us those options to cover all bases and to hit the ground running.”
[ afbeelding ]
twitter:hbvl twitterde op woensdag 08-07-2020 om 08:42:33Ben Hermans niet naar Tour uit vrees voor eenzaamheid: "Er gaan renners kraken" https://t.co/hblCRKzttJ https://t.co/NnZ1NPUbvH reageer retweet
quote:Op maandag 6 juli 2020 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat maar. Dacht dat we begonnen Deze week. Collegas.
Ben is 'ne zachtequote:Op woensdag 8 juli 2020 11:40 schreef Marcoss het volgende:
twitter:hbvl twitterde op woensdag 08-07-2020 om 08:42:33Ben Hermans niet naar Tour uit vrees voor eenzaamheid: "Er gaan renners kraken" https://t.co/hblCRKzttJ https://t.co/NnZ1NPUbvH reageer retweet
Ik zie hele artikel niet, maar waar gaat dit over? Alsof je daarbuiten niet eenzaam kan zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:40 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie hele artikel niet, maar waar gaat dit over? Alsof je daarbuiten niet eenzaam kan zijn?
Al komt dit niet rechtstreeks uit dit artikel, maar van wielerflits..quote:Ben Hermans, die momenteel op stage is in Andorra, spreekt over een surrogaat-Tour. En daar past hij voor. Hij wordt eind deze maand voor de tweede keer papa, maar dat is niet de reden van zijn beslissing, zegt hij in de kranten van het Mediahuis. “Onlangs kreeg ik een dertien bladzijden dik document van onze ploeg in handen, vol met restricties die de UCI de teams oplegt. Die nota heeft me aan het denken gezet. Het sociale isolement waarin renners gaan terechtkomen, zal niet te onderschatten zijn.”
“Tel maar uit”, gaat Hermans voort. “Een hoogtestage voorafgaand aan de Tour, drie weken van huis. Eenmaal thuis mag je niemand zien, behalve je gezinsleden. Bovendien moet je tijdens die thuisquarantaine twee moleculaire opsporingstesten (PCR) laten uitvoeren. Diezelfde test moet je tijdens een grote ronde nogmaals iedere week ondergaan, op de rustdag bijvoorbeeld. Tijdens zo’n Tour ben je algauw vier weken van huis, waarbij je strikt binnen de bubbel van je ploeg blijft. Bezoek van het thuisfront is uit den boze. Als je dat allemaal samentelt, heb je je naasten zeven à acht weken niet of nauwelijks gezien.”
Uitgeput in Parijs
Hermans meent dan ook dat renners dit jaar niet zozeer fysiek, maar eerder mentaal uitgeput Parijs zullen bereiken. “De factor sociaal isolement is tot nog toe onderbelicht gebleven. Het is nochtans bekend dat prestaties heel afhankelijk zijn van de mentale toestand van de renner. De ene zal daar beter tegen kunnen dan de andere. Maar zij die gevoelig zijn voor sociale contacten, gaan nog slikken. Doordat je meer geïsoleerd dan anders die grote ronde ingaat, gaan sommigen vroeger een klop krijgen.”
Hermans begint zijn seizoen in de Ronde van Burgos (28 juli). Gevolgd door Piemonte en Lombardije. Na een break van drie weken staan respectievelijk Tirreno Adriatico, Waalse Pijl, Luik-Bastenaken-Luik, Amstel Gold Race en de (ingekorte) Vuelta op de agenda.
Ben heeft faalangst en was op zoek naar een alibi.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:42 schreef Evans het volgende:
Heeft Ben Hermans zijn familie nu niet veel meer gezien dan normaal in de afgelopen maanden? Ik vind het niet echt van karakter getuigen, je bent topsporter of je bent het niet.
En de Vuelta gaat opeens heel anders zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef showtimer het volgende:
Heel bijzonder verhaal voor een 34-jarige renner die nog nooit de Tour heeft gereden.
Wie o wie? Zeg het maar. #ikbenvohterstwitter:ammattipyoraily twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 14:30:32EF long list for Tour de France (13 names, 8 spots)
Bettiol, Carthy, S.Clarke, Cort, Craddock, van Garderen, Higuita, Kangert, Keukeleire, Martinez, Powless, Uran, Woods
#TDF2020
https://t.co/sA1HxRsh9D reageer retweet
De onvermijdelijke Craddock en Clarke zullen er wel weer bij zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Wie o wie? Zeg het maar. #ikbenvohterstwitter:ammattipyoraily twitterde op dinsdag 14-07-2020 om 14:30:32EF long list for Tour de France (13 names, 8 spots)
Bettiol, Carthy, S.Clarke, Cort, Craddock, van Garderen, Higuita, Kangert, Keukeleire, Martinez, Powless, Uran, Woods
#TDF2020
Geen idee, maar ze gaan er ongetwijfeld weer 1 per dag bekend maken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:49 schreef Slobeend het volgende:
#TDF2020
Gezien het niveau van Clarke het afgelopen jaar zou dat niet onterecht zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Craddock en Clarke zullen er wel weer bij zitten.
Heeft Froome een probleem?quote:The rumors have been floating for days -- will Team Ineos keep Chris Froome out of the Tour de France? Matt White, sport director at rival Mitchelton-Scott, said no one should be shocked if that's what happens. “I wouldn’t be surprised if they did leave him out,” White said during an SBS podcast. “It’s going to be a tricky one to manage because you’ve got the last three winners of the Tour de France all in the same team: Froome is trying to get that elusive number five, Geraint Thomas won two years ago and was solid last year in a Tour that was altered in the final week, and then Egan Bernal is the next star of our sport.”
Team Ineos refused to comment to VeloNews on rumors that Froome might be left off the Tour team, only saying that the Tour selection would be made around the time of the Critérium du Dauphiné in mid-August. Public statements from other Ineos staffers suggest that the four-time Tour-winner Froome is likely to be selected to race the Tour, but his presence has not yet been officially confirmed.
Waarom dat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:59 schreef TLC het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat die hele tour alsnog niet doorgaat
Overal zijn uitbraken, ik vrees er ook voor.quote:
kan me inderdaad niet voorstellen dat steden happig zijn op een rondreizend circus in hun stad terwijl een tweede golf aanstaande isquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:59 schreef TLC het volgende:
Ik begin een beetje te vrezen dat die hele tour alsnog niet doorgaat
meeste steden hebben versieringen al hangen en promoten het massaal...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan me inderdaad niet voorstellen dat steden happig zijn op een rondreizend circus in hun stad terwijl een tweede golf aanstaande is
Ik heb nog nooit zo'n treurige julimaand meegemaakt.quote:Op zondag 26 juli 2020 19:50 schreef Arcee het volgende:
Eind juli en ik heb nog niet in het TDF-topic gepost.
Het is wel een leegte inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n treurige julimaand meegemaakt.
Verlies je goud of win je zilver?quote:Op zondag 26 juli 2020 19:50 schreef Arcee het volgende:
Eind juli en ik heb nog niet in het TDF-topic gepost.
Eens.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heel raar inderdaad. Juli en de Tour de France horen bij elkaar als Bassie en Adriaan, als V en D, als Q en Q, Nick en Simon, als Koot en Bie, als Acda en De Munnik, als Peppi en Kokki.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zal het coronavirus vragen of hij zich even koest kan houden zodat Tour en Vuelta door kan gaan.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:02 schreef Salina het volgende:
Even serieus: weet iemand of de Tour of de Vuelta nou doorgaan of is dat nog niet bekend?
De 7 jaren van Lance kwamen aardig dicht in de buurt.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Juli 2003quote:Op maandag 27 juli 2020 10:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De 7 jaren van Lance kwamen aardig dicht in de buurt.
Dan kunnen we het wel vergeten denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het coronavirus vragen of hij zich even koest kan houden zodat Tour en Vuelta door kan gaan.
Ergo; nee dat weet niemand. Straks is er een enorme uitbraak in een bepaalde regio en trekken alle gemeentes hun toestemming in.
Ik zou niet zo negatief zijn... Er gaan heus wel hier en daar koersen door. ASO heeft voor de Tour een heel protocol bedacht waar hele circus zowat in een bubbel zit.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Dan kunnen we het wel vergeten denk ik.
Je moet toch van tevoren voorbereiden als organisatie, als start/finishplaats. Dat gaat hem niet meer worden dan vrees ik. Weer iets minder om naar uit te kijken.
Ah, ok. Ik volg de hele sport amper nog de laatste maanden. Nou ja, wie weet dus toch.quote:Op maandag 27 juli 2020 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou niet zo negatief zijn... Er gaan heus wel hier en daar koersen door. ASO heeft voor de Tour een heel protocol bedacht waar hele circus zowat in een bubbel zit.
Zouden ze bij de Tour een noodplan hebben liggen met alternatieve parcoursen voor het geval ze een regio moeten gaan mijden?quote:Op maandag 27 juli 2020 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het coronavirus vragen of hij zich even koest kan houden zodat Tour en Vuelta door kan gaan.
Ergo; nee dat weet niemand. Straks is er een enorme uitbraak in een bepaalde regio en trekken alle gemeentes hun toestemming in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |