wordt tijd voor een nieuwe date want jullie zijn nog de enige die met claus bezig zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
als bal met Claus was.. was het Proztatmelkzeit
De Marauder is daar wel een beetje de baas van nog hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Marauder_(vehicle)quote:
Hijzelf toch ook mag ik hopen??quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt tijd voor een nieuwe date want jullie zijn nog de enige die met claus bezig zijn
hoe is 't eigenlijk met die strijkplank surfer?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt tijd voor een nieuwe date want jullie zijn nog de enige die met claus bezig zijn
Die zijn kut ja, zeker als die net een beetje verkeerd gaat en heel je been in de kramp schietquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:40 schreef crv het volgende:
Ik haat die tromboseprikken maar benner voorlopig nog niet vanaf
ja ok ok ok maar die heb je in NL nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Marauder is daar wel een beetje de baas van nog hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Marauder_(vehicle)
[ afbeelding ]
niet meer gesprokenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is 't eigenlijk met die strijkplank surfer?
Totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Good to know.
[..]
Ik quotte zojuist nog een bericht van 25 juni om op te reageren.
[..].
Kan zo lullig zijn. Wat je vandaag post/vindt kan over 1 jaar alweer anders zijn, maar het blijft wel gedocumenteerd staan ja.
[..]
Mis je DTS een beetje konijntje?
Maar dat is een kwestie van genoeg geldquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok ok ok maar die heb je in NL niet
truequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is een kwestie van genoeg geld
quote:
Als hij zich niet om zichzelf zou bekommeren, zou dat niet zo goed zijn, toch??quote:
Knutsel een bootje in elkaarquote:
Samequote:
Oh ja dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij zich niet om zichzelf zou bekommeren, zou dat niet zo goed zijn, toch??
Ja geen geschikte slachtoffers.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ballie ga weer eens op een date, we vervelen ons
heb zin in een wijntje.. maar de kleinste fles die ik heb is 2,5Lquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ballie ga weer eens op een date, we vervelen ons
quote:
dickpic sturen danquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 matches maar ze zeggen niks terug
Gewoon openenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb zin in een wijntje.. maar de kleinste fles die ik heb is 2,5L
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |