quote:
Als hij zich niet om zichzelf zou bekommeren, zou dat niet zo goed zijn, toch??quote:
Knutsel een bootje in elkaarquote:
Samequote:
Oh ja dat sowiesoquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij zich niet om zichzelf zou bekommeren, zou dat niet zo goed zijn, toch??
Ja geen geschikte slachtoffers.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ballie ga weer eens op een date, we vervelen ons
heb zin in een wijntje.. maar de kleinste fles die ik heb is 2,5Lquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Ballie ga weer eens op een date, we vervelen ons
quote:
dickpic sturen danquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 matches maar ze zeggen niks terug
Gewoon openenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb zin in een wijntje.. maar de kleinste fles die ik heb is 2,5L
Lijkt me een mooi beginquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon een Back@Home fissaquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 matches maar ze zeggen niks terug
Moeten we even een oproep op fok doen voor jequote:
oh nee geen fokkersquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
Moeten we even een oproep op fok doen voor je
Moet je nagaan wat voor een hoogoven je na die fles bentquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee ik ben al kachel van 1 glas joh
quote:
moest lachen..quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor een hoogoven je na die fles bent
Waarom bouwen ze niet een soort alcatraz op de noordzeequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)or-zeeland~a1f8808c/
Wel interessant dit
logistieke problemenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:54 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom bouwen ze niet een soort alcatraz op de noordzee
quote:
Hoezo logistieke problemenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
logistieke problemen
en wie zegt dat ze dat nog niet hebben in zo'n leegstaand platform.
Het zal je verbazen hoeveel mensen om 3.30 uur ‘s nachts nog zin hebben in een spelletjequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee normaal duikt ze op als iedereen ligt te slapen om te vragen of er mensen zijn om online spelletjes mee te spelen
Ik heb dan vaak ook zin in een spelletje, maar dan niet onlinequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen om 3.30 uur ‘s nachts nog zin hebben in een spelletje.
Worst en kaasquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
Cidertje en droge worst dan maaren kaas
strippoker?quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 2 fan-tas-ti-sche spellen in de aanbieding....!!!
Letten jullie op?!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 2 fan-tas-ti-sche spellen in de aanbieding....!!!
Letten jullie op?!
[ afbeelding ]
Doen we het voorquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
Cidertje en droge worst dan maaren kaas
quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:06 schreef moemoe het volgende:
Spel 1.
Beeld je in: je ontmoet je mede-FOK!kers in een creatieve omgeving waar dingen kunnen worden uitgebeeld.
Een ieder van jullie heeft een tekenpen tot beschikking en daarmee mogen jullie om de beurt raden wat er nu weer getekend wordt. Iedereen komt aan de beurt!!!
Je hebt verder niks bijzonders nodig, behalve een laptop of computer.
ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!
Aanmelden voor meer informatie kan in bovenstaand topic.
Die inbeelding kan ik me al niet inbeeldenquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:06 schreef moemoe het volgende:
Spel 1.
Beeld je in: je ontmoet je mede-FOK!kers in een creatieve omgeving waar dingen kunnen worden uitgebeeld.
Een ieder van jullie heeft een tekenpen tot beschikking en daarmee mogen jullie om de beurt raden wat er nu weer getekend wordt. Iedereen komt aan de beurt!!!
Je hebt verder niks bijzonders nodig, behalve een laptop of computer.
ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!
Aanmelden voor meer informatie kan in bovenstaand topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |