het boeit me werkelijk geen reet welke scheet persoon x eergisteren dwars zat en waardoor die nu nog steeds last heeft van z'n lange teen welke hij graag laat betrappenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste tijd veel te weinig tijd om echt goed terug te lezen. Vooral hier lees ik niet echt meer terug ivm de snelheid.
ligt er aan.. maar goed ik ga echt niet dwangmatig een SC terug lezen en overal op reageren..quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:24 schreef moemoe het volgende:
Eigenlijk doe ik dat wel vaker, oude berichten beantwoorden.
Dan zit je hier wel goed. En je kunt hier prima inhaken zonder helemaal gebasht te woren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het boeit me werkelijk geen reet welke scheet persoon x eergisteren dwars zat en waardoor die nu nog steeds last heeft van z'n lange teen welke hij graag laat betrappen
vind het tempo hier wel mooi, lekker slap ouwehoeren en af en toe wat serieuzer gewauwel ipv het continue reflecteren van wat onze politiek correcte cultuur nu zou moeten wezen en overal een mening over moeten hebben / last hebben van het tere zielen syndroom
Precies datquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zit je hier wel goed. En je kunt hier prima inhaken zonder helemaal gebasht te woren.
Als ik mentions heb of via MyCroft zie dat ik genoemd ben, kom ik er soms wel op terugquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er aan.. maar goed ik ga echt niet dwangmatig een SC terug lezen en overal op reageren..
Sowieso staat fok bij mij op een laag pitje als ik aan 't werk ben. Kan m'n 500mb/week wel beter aan andere dingen spenderen
Mooi tochquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als ik mentions heb of via MyCroft zie dat ik genoemd ben, kom ik er soms wel op terug.
Ook alleen maar als ik er zin in heb. Soms ben ik weken off line, dan heb ik niet zo’n zin om alles “in te halen”.
Ftfyquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is slechts een kleine 3 weken rondhupsen met die gipspoot van je.
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooi tochzo doe ik 't ook hoor.. al heb ik geen MyLaraCroft
Vier of vijf delen halen we hier best regelmatigquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:33 schreef moemoe het volgende:
En het ligt ook aan de slowchat inderdaad.
Als er per dag minstens 5 delen doorheen gaan heb ik ook niet zo’n zin.
Dat was een tijd terug wel andersquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier of vijf delen halen we hier best regelmatig
Ze waren goddelijk lekkerquote:
Zoo lekker snel gereageerdquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Not really no, maar dank je.
[..].
[..]
Ik fladder graag overal even langs, mits leuk en gezellig. (Hoewel... Er is 1 bepaalde slowchat die niet voldoet aan die voorwaarden, maar waar ik toch graag kom. Uitzonderingen moeten er zijn
.)
[..]
Dank dank! Jou ken ik ook nog niet zo goed, terwijl we bijna even lang user zijn.
[..]
Het topic over Dordt begint weer een beetje te leven.
Ja, gezien de dalende postaantallen op FOK! doet deze sc het niet slecht.quote:
Ik kreeg ooit een quote van iemand, dat wat ik postte onzin was en niet meer klopte. Dat was ook zo, alleen was die post al meer dan jaar oud, en klopte wat ik postte toen nog wel...quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:24 schreef moemoe het volgende:
Die cijfers dalen al jaren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gezien de dalende postaantallen op FOK! doet deze sc het niet slecht.
waarom ben je eigenlijk op dit tijdstip online?:Pquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:24 schreef moemoe het volgende:
Wat is er op dit tijdstip? Melktijd?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je eigenlijk op dit tijdstip online?:P
Omdat jij er bent.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je eigenlijk op dit tijdstip online?:P
nee normaal duikt ze op als iedereen ligt te slapen om te vragen of er mensen zijn om online spelletjes mee te spelenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er op dit tijdstip? Melktijd?
Nu Haags weer terug is, gaat alles weer omhoogquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die cijfers dalen al jaren.
ONZ heeft qua post stats laatste 2 jaar ook een ontzettende boost gehad met DTS
wavvoor spelletjes?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee normaal duikt ze op als iedereen ligt te slapen om te vragen of er mensen zijn om online spelletjes mee te spelen
O, een nachtbraker dus?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee normaal duikt ze op als iedereen ligt te slapen om te vragen of er mensen zijn om online spelletjes mee te spelen
moest lachenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er op dit tijdstip? Melktijd?
Wat voor ciders?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
Komen vrijdag weer wat ciders deze kant op![]()
M'n ma had al een pakketje in de kelderkast gezet, maar heb nog een 'proefpakket' besteld..
Haags verdubbelt de cijfers, anders mag hij geen mod meer zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu Haags weer terug is, gaat alles weer omhoog
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
k beweeg helemaal mee als ik die vleermuis zie
Good to knowquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier of vijf delen halen we hier best regelmatig
Ik quotte zojuist nog een bericht van 25 juni om op te reagerenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
Zoo lekker snel gereageerd![]()
Maar beter laat dan nooit
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een quote van iemand, dat wat ik postte onzin was en niet meer klopte. Dat was ook zo, alleen was die post al meer dan jaar oud, en klopte wat ik postte toen nog wel...![]()
![]()
![]()
Mis je DTS een beetje konijntje?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die cijfers dalen al jaren.
ONZ heeft qua post stats laatste 2 jaar ook een ontzettende boost gehad met DTS
wordt tijd voor een nieuwe date want jullie zijn nog de enige die met claus bezig zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
als bal met Claus was.. was het Proztatmelkzeit
De Marauder is daar wel een beetje de baas van nog hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Marauder_(vehicle)quote:
Hijzelf toch ook mag ik hopen??quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt tijd voor een nieuwe date want jullie zijn nog de enige die met claus bezig zijn
hoe is 't eigenlijk met die strijkplank surfer?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt tijd voor een nieuwe date want jullie zijn nog de enige die met claus bezig zijn
Die zijn kut ja, zeker als die net een beetje verkeerd gaat en heel je been in de kramp schietquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:40 schreef crv het volgende:
Ik haat die tromboseprikken maar benner voorlopig nog niet vanaf
ja ok ok ok maar die heb je in NL nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Marauder is daar wel een beetje de baas van nog hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Marauder_(vehicle)
[ afbeelding ]
niet meer gesprokenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is 't eigenlijk met die strijkplank surfer?
Totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Good to know.
[..]
Ik quotte zojuist nog een bericht van 25 juni om op te reageren.
[..].
Kan zo lullig zijn. Wat je vandaag post/vindt kan over 1 jaar alweer anders zijn, maar het blijft wel gedocumenteerd staan ja.
[..]
Mis je DTS een beetje konijntje?
Maar dat is een kwestie van genoeg geldquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ok ok ok maar die heb je in NL niet
truequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is een kwestie van genoeg geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |