Je maakte je dus zorgen om @Elanquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan Nee het viel me gewoon op, ik dacht misschien is er wat (minder) leuks gaande.
Neuh gewoon weer beetje normaal leven. Bier zuipen als vanoudsquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan Nee het viel me gewoon op, ik dacht misschien is er wat (minder) leuks gaande.
Ik ben ook best wel een lieve jongen maar dat verberg ik hier door heel stoer te doen!quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je maakte je dus zorgen om @:Elan
Dat vind ik wel lief.
Genotquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hiddegod sloopt racisten tijdens het debat. Nu live.
Dit wordt wel een hele lange tt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:11 schreef GGMM het volgende:
Wat dat betreft mis ik doublepain ook wel met mijn 'Post 11 wordt TT'-gebbetje. Die werd dan altijd woedend. "JE BLIJFT VAN MIJN TT AF!"
Dat moet ik nu mooi missen.
Prima dat het weer een beetje naar het normaal gaat ja, zaterdag seizoensafsluiting van voetbal dan zie ik ook weer heel wat mensen die ik een tijd niet heb gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh gewoon weer beetje normaal leven. Bier zuipen als vanouds
Kansloos.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
(lol)
Dit kan ook over mij gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel een lieve jongen maar dat verberg ik hier door heel stoer te doen!
Oh dan is die stoer doen act dus best wel kansloos.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van jou weten we het wel, jij stuurt zelfs gratis spullen op naar mensen.
Arib moet lekker achter de kassa bij de Action gaan werken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tyfus Arib moet weer haar gekleurde privilege laten gelden door Hiddema af te kappen.
Verder is Arib wel een AribGodin
Je weet dat dit een LEUGEN is.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:14 schreef GGMM het volgende:
Scrummie gaat naar de winkel om een pakketje rituals te kopen om deze op te sturen naar een dame in de hoop haar hart te veroveren.
Vrijwel elke act is kansloos.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dan is die stoer doen act dus best wel kansloos.
Verdorie.
Vooral om andere dingen te doen maar dat leg ik je nog weleens uit als je oudere meisjes date.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:14 schreef GGMM het volgende:
Scrummie gaat naar de winkel om een pakketje rituals te kopen om deze op te sturen naar een dame in de hoop haar hart te veroveren.
Bijzonder vermoeiende man.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hiddegod sloopt racisten tijdens het debat. Nu live.
Ga daar toch niet mee naar het centrumquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Gratis Corona
Waar is je Fiat gebleven maat?
Wanneer heb jij voor het laatst iets attents voor een vrouw gedaan? (op moeders van FOK!kers na)quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:14 schreef GGMM het volgende:
Jammer van die toevoeging, was een heerlijk inkoppertje geweest makkerquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst iets attents voor een vrouw gedaan? (op moeders van FOK!kers na)
Ik dek mezelf moeiteloos in.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer van die toevoeging, was een heerlijk inkoppertje geweest makker
Waar is dat?quote:
Sofia is een stad in Bulgarije, Scrummie. De hoofdstad zelfsquote:
Bulgarije is een land in Europa.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar is dat?
Oh zie het al. Tering
Als dit een imitatie is, dan staan er wat teveel woorden in deze post.quote:
Asscher is een wereldgozerquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asscher was wel sterk tegen Denk engerd.
Een sportschool nodig zijn om te sportenquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[modbreak] UURTJE GESPORT[/modbreak]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:GGMM
@:Muskusboktor57
@:Caland
Zijn?!quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een sportschool nodig zijn om te sporten
Regionale spreektaal, zie https://onzetaal.nl/taaladvies/nodig-zijn-nodig-hebben/quote:
zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Check de post boven je, absolute teringmongool.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn
Check deze enorme debiel @:GGMM @:Elan @:maxi-mus @:Caland
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar ik ben rechtdoorzee.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet links, maar Asscher vind ik een hele prettige vent
Hij legt het toch net uit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zijn
Check deze enorme debiel @:GGMM @:Elan @:maxi-mus @:Caland
We spreken hier geen boers.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Regionale spreektaal, zie https://onzetaal.nl/taaladvies/nodig-zijn-nodig-hebben/
Wie ben jij?
Hoho, ik heb al tijden geen testpakketjes meer gewonnen bij de vriendenloterij.quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij interesse in potjes crème van Rituals?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
we hebben hier ook geen usericons met formule 1 wagentjes.
Huh???quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Haha, kijk die gekke @:Onlogisch, die heeft snel de user icon overgenomen van @:potjecreme om @:maxi-mus voor paal te zetten! HAHAHAAHHAAHAHAHAHAHA
Waarom lukt dat men toch altijd zo makkelijk?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Haha, kijk die gekke @:onlogisch, die heeft snel de user icon terug gezet om mij voor paal te zetten! HAHAHAAHHAAHAHAHAHAHA
lucillewerner.gifquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom lukt dat men toch altijd zo makkelijk?
@Taradoquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
we hebben hier ook geen usericons met formule 1 wagentjes.
Moet je even in een image tag zetten. Kekke feature is dat.quote:
[img]lucillewerner.gif[/img]quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je even in een image tag zetten. Kekke feature is dat.
quote:
Godverdomme.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
uurtje gesport trouwens.
@:onlogisch @:caland @:jancees @:jojoortje
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb al tijden geen testpakketjes meer gewonnen bij de vriendenloterij.
Zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[modbreak] UURTJE GESPORT[/modbreak]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:Caland
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij deze Meesteres moet je niet met Rituals aan komen, dan worden je ballen nog strakker afgebonden.
Dank je maatquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je makker![]()
Leuk dat we vanaf nu ook dagelijks sport-updates van jou kunnen verwachten!
Regionale spreektaal. https://onzetaal.nl/taaladvies/nodig-zijn-nodig-hebben/quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je maat
Dagelijks zal in eerste instantie wekelijks worden. Want het doet nu al pijn
Ik hoop nu 2 keer per week te gaan. Uitbouwen naar 3 of 4 keer per week. Op onze leeftijd moet je rustig opbouwen hé
Kan me geen reet schelen, je gedraagt je maar normaal.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Regionale spreektaal. https://onzetaal.nl/taaladvies/nodig-zijn-nodig-hebben/
Vreselijk vermoeiende achterlijke mongool.
Vandaag kan hij toch weer naar de hoeren?quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:16 schreef Buitendam het volgende:
User @:scrummie2.1 komt niet alleen heel hyper, maar ook heel gefrustreerd over.
Krijg de pleuris.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:16 schreef Buitendam het volgende:
User @:scrummie2.1 komt niet alleen heel hyper, maar ook heel gefrustreerd over.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me geen reet schelen, je gedraagt je maar normaal.
In jouw regio is het waarschijnlijk ook normaal om met je zus te trouwen, dat betekent niet dat de rest van Nederland daar niets van mag zeggen. Zo blijf je zwakzinnig.
Klopt, 22:00 is je moeder aan de beurt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vandaag kan hij toch weer naar de hoeren?
Wat staat hier? Ik spreek geen boers.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, 22:00 is je moeder aan de beurt.
Melken is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat staat hier? Ik spreek geen boers.
Doublepainquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Boys
Uurtje gesport
@:ggmm @:onlogisch @:doublepain
Haha zuurstofquote:Op woensdag 1 juli 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
Marcel Maijer was dus in mijn sportschool vandaag
@:el-stinho @:tagliano
Ik stel m'n verwachtingen constant bij, maar hij stelt altijd teleur.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stukje teruggelezen in de sc. Scrummie
Tering wat een debiel
quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik stel m'n verwachtingen constant bij, maar hij stelt altijd teleur.
Mijn teksten worden gejat @maxi-mustwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:26:38🍾 Zat Hans Kraay jr. te vroeg aan de champagne of is @fcutrecht-aanvaller Gyrano Kerk op termijn echt een optie voor Borussia Dortmund? #voetbalpraat https://t.co/PP4ofZrmeY reageer retweet
De SC teruglezenquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stukje teruggelezen in de sc. Scrummie
Tering wat een debiel
KerkGod @KingRolandquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:29 schreef Caland het volgende:
Mijn teksten worden gejat @:maxi-mustwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:26:38🍾 Zat Hans Kraay jr. te vroeg aan de champagne of is @:fcutrecht-aanvaller Gyrano Kerk op termijn echt een optie voor Borussia Dortmund? #voetbalpraat https://t.co/PP4ofZrmeY reageer retweet
In dat Bulgarije van @Pumpalov gaat het wel lekker met dat racisme hetwitter:telesport twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:37:26De supporters van Lokomotiv lieten een spandoek met White Lives Matter zien, waarmee ze kennelijk een statement tegen de betogingen tegen racisme wilden maken https://t.co/yu8wGAmN9z reageer retweet
Oost-Europa en Balkan zijn racistisch. Goh.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
In dat Bulgarije van @:pumpalov gaat het wel lekker met dat racisme hetwitter:telesport twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:37:26De supporters van Lokomotiv lieten een spandoek met White Lives Matter zien, waarmee ze kennelijk een statement tegen de betogingen tegen racisme wilden maken https://t.co/yu8wGAmN9z reageer retweet
"Kennelijk"quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:39 schreef Caland het volgende:
In dat Bulgarije van @:pumpalov gaat het wel lekker met dat racisme hetwitter:telesport twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:37:26De supporters van Lokomotiv lieten een spandoek met White Lives Matter zien, waarmee ze kennelijk een statement tegen de betogingen tegen racisme wilden maken https://t.co/yu8wGAmN9z reageer retweet
Lekker sarcastisch Rensch.quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oost-Europa en Balkan zijn racistisch. Goh.
Ies koeltoerquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oost-Europa en Balkan zijn racistisch. Goh.
#influencerquote:Op woensdag 1 juli 2020 22:29 schreef Caland het volgende:
Mijn teksten worden gejat @:maxi-mustwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 01-07-2020 om 22:26:38🍾 Zat Hans Kraay jr. te vroeg aan de champagne of is @:fcutrecht-aanvaller Gyrano Kerk op termijn echt een optie voor Borussia Dortmund? #voetbalpraat https://t.co/PP4ofZrmeY reageer retweet
vergelijkenquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm wordt op twitter vergelijken met Tong. Pijnlijk.
quote:
Mogguh maat.quote:
Pussyquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh maat.
Ik heb geen benen meer over![]()
Dat viel even tegen na maanden afwezigheidHoe ging het bij jou?
vandaag benen voor mij maar voel het goed in m'n bovenlichaamquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh maat.
Ik heb geen benen meer over![]()
Dat viel even tegen na maanden afwezigheidHoe ging het bij jou?
Lekker bezig maat. En dat zo vroeg op de dag. Dit wordt een geweldige donderdag!quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:58 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!1!!1!
@:lange_lans
@:Lenny_Leonard
Ook ub/lb?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag benen voor mij maar voel het goed in m'n bovenlichaam
Ik begin met full body de komende 6 weken. Beetje cardio erbij. Ik heb echt wat werk te verzettenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag benen voor mij maar voel het goed in m'n bovenlichaam
Dat is toch alleen zinvol als je maar 2 keer per week kan ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begin met full body de komende 6 weken.
Bij 3 keer per week wordt dat ook vaak nog geadviseerd. Daarboven juist split body. Maar gezien de enorme spierpijn die ik heb verwacht ik de komende weken ook niet vaker dan 2 keer per week te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch alleen zinvol als je maar 2 keer per week kan ofzo
ik ga morgen ook weer, dan weer upperbody, kijken of ik dan al wat sterker benquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij 3 keer per week wordt dat ook vaak nog geadviseerd. Daarboven juist split body. Maar gezien de enorme spierpijn die ik heb verwacht ik de komende weken ook niet vaker dan 2 keer per week te gaan.
Meh, alleen als je echt net begint is dat zinvol vind ik. Als je minimaal 3 keer per week kan gaan zou ik altijd ub/lb of push/pull/legs doen. Als je dat niet lukt door spierpijn doe je iets verkeerd, je lichaam went daar vrij vlot aan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij 3 keer per week wordt dat ook vaak nog geadviseerd.
Ja daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. De spierpijn is er nu in alle hevigheid omdat ik echt lang echt niets gedaan heb.quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, alleen als je echt net begint is dat zinvol vind ik. Als je minimaal 3 keer per week kan gaan zou ik altijd ub/lb of push/pull/legs doen. Als je dat niet lukt door spierpijn doe je iets verkeerd, je lichaam went daar vrij vlot aan.
Even 2 weekjes doorzettenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. De spierpijn is er nu in alle hevigheid omdat ik echt lang echt niets gedaan heb.
(LOL)quote:Het aantal besmettingen van het coronavirus in de Verenigde Staten is de afgelopen dag met een recordaantal van 52.898 toegenomen.
gewoon doorbijten, dat zullen we allemaal hebben in meer of mindere mate, zou pas erg zijn als je het niet hadquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. De spierpijn is er nu in alle hevigheid omdat ik echt lang echt niets gedaan heb.
Wat ik me nou altijd nog afvraag ; Is het juist goed om 'door spierpijn heen' te sporten, of juist wachten op een redelijk herstel?quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon doorbijten, dat zullen we allemaal hebben in meer of mindere mate, zou pas erg zijn als je het niet had
48 uur schijnt zo'n beetje de norm te zijn dus om de dag kan je wel een spiergroep doenquote:Op donderdag 2 juli 2020 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ik me nou altijd nog afvraag ; Is het juist goed om 'door spierpijn heen' te sporten, of juist wachten op een redelijk herstel?
https://www.waterkant.net(...)test-op-coronavirus/quote:Ook Ronnie Brunswijk positief getest op coronavirus
quote:Op donderdag 2 juli 2020 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.waterkant.net(...)test-op-coronavirus/
(lol)
quote:Students in Tuscaloosa, Alabama, who have been diagnosed with COVID-19 have been attending parties in the city and surrounding area as part of a disturbing contest to see who can catch the virus first, a city council member told ABC News on Wednesday.
Tuscaloosa City Councilor Sonya McKinstry said students have been organizing "COVID parties" as a game to intentionally infect each other with the contagion that has killed more than 127,000 people in the United States. She said she recently learned of the behavior and informed the city council of the parties occurring in the city.
She said the organizers of the parties are purposely inviting guests who have COVID-19.
"They put money in a pot and they try to get COVID. Whoever gets COVID first gets the pot. It makes no sense," McKinstry said. "They're intentionally doing it."
♫♫♫♫quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
Gisteren geen koffie op en ik merk het vanochtend.
Raar tijdstip.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
Lekker maat. Ik heb hem genoteerd.quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:58 schreef onlogisch het volgende:
Net een kop ingeschonken. Het gebrek moet worden aangevuld.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:30 schreef GGMM het volgende:
Heerlijke kop koffie op net.
@:el-stinho @:caland
Geniet ervan maat.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net een kop ingeschonken. Het gebrek moet worden aangevuld.
Zoetjes ook echt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:50 schreef Mansjester het volgende:
Net koffie op.
(met twee zoetjes en melk)
Vervelend is dat. Hoofdpijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:14 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die troep in hun koffie gooien lusten geen koffie
User @Saind deelde zojuist een prima foto in DE APP.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoetjes ook echt.
Nee, dit kan niet.
@:saind check deze gast
Licht, ja. En de maag moest ook even geholpen worden.quote:
Jammer dat hij hier niet meer post. Kan zijn advies goed gebruiken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Saind deelde zojuist een prima foto in DE APP.
Misschien even advies vragen aan @Doublepainquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer dat hij hier niet meer post. Kan zijn advies goed gebruiken.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien even advies vragen aan @:Doublepain
Gewoon een trap nagevenquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helemaal gemist dat hij weg is.
Missen we niks aan.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:32 schreef GGMM het volgende:
Mensen die FVD stemmen neem ik ook niet zo serieus
Maar mensen die zoetjes in hun koffie doen zijn in mijn ogen nog minder waard.
Maar je vindt het wel een knappe jongen hè? Daarom maak je een comment over de shirts om je onzekerheid omtrent je gevoelens over zijn uiterlijk te verhullen. Knap staaltje posten weer René.quote:
Dit neem je terugquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel een knappe jongen hè? Daarom maak je een comment over de shirts om je onzekerheid omtrent je gevoelens over zijn uiterlijk te verhullen. Knap staaltje posten weer René.
Als jij me kunt vertellen welke speler het is.quote:
Ik heb toevallig ook zijn topic gemaakt, dus dat weet ik!quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als jij me kunt vertellen welke speler het is.
Ik neem mijn eerdere post terug.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook zijn topic gemaakt, dus dat weet ik!
Orkun Kökçü
https://www.bnr.nl/podcas(...)kswerk-in-coronatijdquote:De Wallen, Het Spijkerkwartier en 'rode ramen' door heel Nederland mogen weer open: het sekswerk kan weer beginnen! Maar kleven daar niet enorme risico's aan? Hoe kun je dat veilig doen, ook wat betreft Corona? Daarnaast slingert deze heropening van de eeuwenoude industrie de aloude discussie opnieuw aan... Wil jij daar een bijdrage aan leveren? Stel je vraag aan onze experts!
Hier wens ik in het vervolg geen mentions meer over te ontvangen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 07:58 schreef onlogisch het volgende:
Wel een DM?quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier wens ik in het vervolg geen mentions meer over te ontvangen.
Op 1.5 meter afstand (lol)quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:50 schreef potjecreme het volgende:
Hebben jullie vragen voor "een vriend".
[..]
https://www.bnr.nl/podcas(...)kswerk-in-coronatijd
Heb jij ook een Kangol?quote:
Oh ja die zocht ik thnxquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch zonde dat je deze niet post, @:GGMM
Altijd het verkeerde nummer, altijd het verkeerde nummer...![]()
Van mij mag de hark weer terugkomen!quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Er is hier een of andere pokkelijer met een bladblazer bezig, maar dat is normaal toch pas in oktober/november zo, dat die dingen gebruikt worden?
Hiervoor had je mij ook mogen mentionen.quote:
Dat zal ik voortaan zeker doen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hiervoor had je mij ook mogen mentionen.
Bij de betere modellen zit ook een zuig-stand. Dat zou e.e.a. kunnen verklaren.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Er is hier een of andere pokkelijer met een bladblazer bezig, maar dat is normaal toch pas in oktober/november zo, dat die dingen gebruikt worden?
LL Cool J en zijn vroegere werk kan ik zeker appreciëren.quote:
Ja, maar daar moet je dan ook meer voor betalen, en dan is het nog maar de vraag of ze haar afspraken nakomt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij de betere modellen zit ook een zuig-stand. Dat zou e.e.a. kunnen verklaren.
Alleen bij oude rap hè.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit noteer ik. Als je de volgende keer L_L weer vergeet heb jij een GROOT PROBLEEM.
Is het een vrouwelijke bladblazer?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je dan ook meer voor betalen, en dan is het nog maar de vraag of ze haar afspraken nakomt.
@:Caland check deze grap.
SEX is een serieus forum.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik deed een trolletje in SEX.
Werd niet geapprecieerd.
Ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik deed een trolletje in SEX.
Werd niet geapprecieerd.
Wat jij wenst vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier wens ik in het vervolg geen mentions meer over te ontvangen.
Link?quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
DP is #ANONIEM
Goeie herinneringen aan zijn positieve bijdrage in het Sekstips van Lange_Lans topic.
Ik heb wat minder tijd dus er wordt ook minder porno gekeken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
in die 6 jaar heb je toch wel wat bijgeleerd hoop ik
Picsquote:Op donderdag 2 juli 2020 11:54 schreef Caland het volgende:
Zo even visje halen
@:coco. @:ggmm @:kyran
Al die moderators nemen het allemaal zelf ook totaal niet serieus. Lekker man.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:26 schreef Caland het volgende:
Gelachen om de reactie van Drizztgod in het FBtopic.
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die laatste alinea... duidelijk dat het 2014 was, kan nu echt niet meer!
Nu het Ajax-topic nog.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
Even wat posts gewist in het Feyenoord-topic.
Ik ben lekker bezig!
Wie waren daar de boosdoeners Stijn?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Vroeger hoefde je alleen te modereren in het PSV-topic.
Fijn dat je reageert op mijn reports. Lekker bezig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
Even wat posts gewist in het Feyenoord-topic.
Ik ben lekker bezig!
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die laatste alinea... duidelijk dat het 2014 was, kan nu echt niet meer!
Dit is een feit. Dan kan prima nog.quote:Gezien jouw etnische achtergrond (moslim) denk ik dat de kruidige, penetrante geur die je lichaam verspreidt, wellicht gigantisch tot uiting komt bij je scrotum. Die geur die je binnenkrijgt wanneer je achter bijvoorbeeld een Paki staat, maar dan nog een keertje of 10 erger.
Daar staan geen TR's open en ik kreeg door dat @onlogisch er mee bezig is. (beetje een ongeloofwaardig verhaal imo)quote:
Weet ik het nog. Ik weet wel dat veel users goed waren in een schwalbe. Iedere vorm van kritiek was trollen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie waren daar de boosdoeners Stijn?
BadderHaring.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik het nog. Ik weet wel dat veel users goed waren in een schwalbe. Iedere vorm van kritiek was trollen.
Klinkt als F1.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik het nog. Ik weet wel dat veel users goed waren in een schwalbe. Iedere vorm van kritiek was trollen.
Ik ha daar gisteren een nette post geplaatst maar die werd niet behandeld anders dan nietszeggende comments. Tot mijn vriend @Dven langskwam en mijn vraag beantwoorde.quote:
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar loopt wel de grootste flopmod rond ja
Die heb ik sinds zijn Ten Hag-is-de-mol-van-Ajax UI vreemd genoeg niet meer gezienquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heb ik sinds zijn Ten Hag-is-de-mol-van-Ajax UI vreemd genoeg niet meer gezien
wtf, tokkie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat is dit weekend al
Godverdomme zin in
ziggodomepolonaise.gifquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme zin in
Was die niet ziek of zo? Of was dat een andere user?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heb ik sinds zijn Ten Hag-is-de-mol-van-Ajax UI vreemd genoeg niet meer gezien
Over ziekte. Hoe gaat het met jou? Nog aan de schijt?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was die niet ziek of zo? Of was dat een andere user?
Zo krijg je roddels hè, want ik weet het niet meer.
Ik ook Caland, ik ook. Erg benieuwd naar Ferrari. Die worden door iedereen al afgeschreven.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme zin in
money in the pocket voor Dannyquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overgestapt naar Ziggo obv deze post.
@:maxi-mus
@:banny
Nee dat is @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is er nou weer tokkie aan F1. Als iets een elitesport is.quote:
Nee. Zonder medicatie.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over ziekte. Hoe gaat het met jou? Nog aan de schijt?
je hebt ziek en je hebt ziek (ziiiiek swa), daar kan ook nog verwarring ontstaan wellichtquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sportquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er nou weer tokkie aan F1. Als iets een elitesport is.
Voor de mensen die er aan meedoen ja, niet voor de mensen die het kijken.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want zo kijkt iedereen F1.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de mensen die er aan meedoen ja, niet voor de mensen die het kijken.![]()
Lekker MAX kijken in mijn redbull jack met mijn redbull petje.
Waarschijnlijk haalt hij Nascar en F1 door elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die lui met zo'n redbull outfitje zijn nog erger dan volwassen mannen in een voetbalshirt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik generaliseer om aan te geven dat er veel tokkies naar kijken. Dat volk in het ziggodome is echt heel eng.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want zo kijkt iedereen F1.
Ik ga toch ook niet, zoals bijvoorbeeld @:onlogisch , in mijn NOBODY LIKES US WE DON'T CARE trui naar de Kuip.
Lekker zwart-wit weer maxi-.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oranje supporters in een volgepakt stadion of op een "fanplein" of oranjecamping zijn dat niet?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik generaliseer om aan te geven dat er veel tokkies naar kijken. Dat volk in het ziggodome is echt heel eng.
Jawel? Doodeng. Net als het HHH.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oranje supporters in een volgepakt stadion of op een "fanplein" of oranjecamping zijn dat niet?
Dit is feitelijk niet juist. Maar een gefrustreerde tokkie gespot.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus gaat als Fries niet eens naar de sneekweek
Mensen, brr, doodeng.
Maar dan kun je nagenoeg iedereen die sport een warm hart toedraagt een tokkie noemen. Dan kan ook gewoon de consensus zijn hè, maar dan zijn wij ook tokkies.quote:
Ik ben daar 2 keer geweest. Puur en alleen om te ontkrachten dat Friezinnen timide en frigide zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
User @:maxi-mus gaat als Fries niet eens naar de sneekweek
Mensen, brr, doodeng.
De meeste mensen beleven sport gewoon op een 'normale manier', zonder te hossen als er toevallig een NEDERLANDER in een kutsport die WE normaal nooit kijken een medaille wint.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dan kun je nagenoeg iedereen die sport een warm hart toedraagt een tokkie noemen. Dan kan ook gewoon de consensus zijn hè, maar dan zijn wij ook tokkies.
En dat is even een realitycheck.
Uitstekende post. Jammer dat het weer begint, het was net zo rustig.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meeste mensen beleven sport gewoon op een 'normale manier', zonder te hossen als er toevallig een NEDERLANDER in een kutsport die WE normaal nooit kijken een medaille wint.
Formule 1 was hier ook amper aandacht voor totdat iemand het goed doet die toevallig in hetzelfde land is geboren.
Dat er meer Nederlanders door Max naar de formule 1 kijken is natuurlijk ook niet vreemd. Ik denk overigens dat wanneer hij niet succesvol zou zijn geweest diezelfde personen er ook zouden geweest. F1 is wereldwijd gewoon een heel groot evenement.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meeste mensen beleven sport gewoon op een 'normale manier', zonder te hossen als er toevallig een NEDERLANDER in een kutsport die WE normaal nooit kijken een medaille wint.
Formule 1 was hier ook amper aandacht voor totdat iemand het goed doet die toevallig in hetzelfde land is geboren.
Ik weet wel zeker van niet. Maar goed, als @Caland maar een hoop lol heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk overigens dat wanneer hij niet succesvol zou zijn geweest diezelfde personen er ook zouden geweest.
Dit is voor jouw tijd, maar toen Jos F1 reed, was dat ook al zo.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Maar goed, als @:caland maar een hoop lol heeft.![]()
Niet al die gekte met ziggo dome vol, campings helemaal vol etc toch?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is voor jouw tijd, maar toen Jos F1 reed, was dat ook al zo.
En die reed voor spek en bonen mee.
Dat is ook mede te danken aan door wat Ziggo er van maaktquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet al die gekte met ziggo dome vol, campings helemaal vol etc toch?
Joh.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is ook mede te danken aan door wat Ziggo er van maakt
Nee, maar dat was toen alleen voor het voetbal. Als je ziet wat er pas uitrukte toen de dames vice-wereldkampioen werden was dat pure cringe.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet al die gekte met ziggo dome vol, campings helemaal vol etc toch?
opendeur.jpgquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is ook mede te danken aan door wat Ziggo er van maakt
Ben je zelf ook weleens geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, maar dat was toen alleen voor het voetbal. Als je ziet wat er pas uitrukte toen de dames vice-wereldkampioen werden was dat pure cringe.
Maar destijds gingen er ook hele volksstammen naar Spa.
Afgehandeldquote:
Leuke review.quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Eerste 3 aflevering van de docu-serie Unsolved Mysteries gezien
8/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:caland
*afleveringen. Waar staat deze serie op?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Eerste 3 aflevering van de docu-serie Unsolved Mysteries gezien
8/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:caland
quote:
Netflixquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
*afleveringen. Waar staat deze serie op?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |