Tuurlijk. Op Millions living doet ie mee.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:24 schreef pipster het volgende:
oe of Tortoise dan, dat klinkt wel logisch.
DAF?quote:Op woensdag 1 juli 2020 22:48 schreef bartrid het volgende:
die bestaan nog en hebben covers van een zeer invloedrijke Duitse electropunk/NDW gedaan. Helaas is 1 van de leden van die band dit jaar overleden.
Wat van wie?quote:Blauwe ogen en een natte mond
Stralende tanden en een lekkere kont...
Hans de Booij vrouw zoals jijquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Apart...![]()
Vanavond hoorde ik deze tekst weer eens na tig jaren:
[..]
Wat van wie?
zeker!quote:
Plus een 8 track speler/recorder er om heen, maar vooruit...quote:
helemaal correctquote:
Iets meer info maar.quote:is an electronic music alias of English musician and producer Tim Simenon.
Punten deel 1418quote:
Over welke supergroep gaat dit verhaal?quote:n 1994 gingnaar een afkickcentrum in Minneapolis vanwege zijn alcohol/drugs problemen. Daar ontmoette hij
en wanneer
teruggaat naar Seattle samen met
, belde hij
op. Met zijn drieën begint men te jammen en er vloeiden stukken uit om nummers te maken.
belde
op om als zanger te gaan fungeren van deze band.
worstelde overigens ook nog met zijn heroïneverslaving. De reden dat
![]()
vroeg had een diepere betekenis dan alleen een zanger te vinden. Hij hoopte hiermee dat de verslaafde
tussen muzikanten die clean zijn zou stoppen met de heroïne.
quote:
Van hetzelfde album. Het was een van de twee singles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:
gezondheid.quote:
Met Waxahatchee inderdaad. De voorzet van pipster dus goed afgerond!quote:
Officieel gespeld als K-Ci & JoJo, maar dat zie ik door de vingers.quote:
Nou ja, heb het niet over 3 leadzangeressen gehadquote:Op dinsdag 7 juli 2020 15:03 schreef methodmich het volgende:
Vrees dat ik het niet in de collectie heb. Komt me niet bekend voor, terwijl ik net toch nog even alle albums heb opgezocht met drie zangeressen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het The Corrs is, dan is het vast met Radio.
Ik weet wel welke song van wie gesampled is daarvoor, maar heb zo uit het blote hoofd geen idee meer wie/wat die 'cover' (eerder een mash-up) uitgebracht heeft...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie scoorde in 1996 een enorme clubhit met een cover van een nummer van The Fugees?
...quote:
Helemaal correct maar juist datgene waar ik naar vroeg is nog niet helemaal goed...quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dacht ik dus ook, met als basis Hold That Sucker Down van The OT Quartet...
Klopt, het is echt bijna goed. En het betreft een vervolgvraag...quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:43 schreef methodmich het volgende:
Dan zal de bandnaam wel niet geheel correct zijn, maar mijn kennis van clubbende DJ's is daarvoor te beperkt.
quote:
Zekersquote:
quote:Yeah, well it hurt me real bad when you left
I'm glad you got out
But I miss you
I've had a hole in my heart
Punten deel 1418quote:
I know. Ik had het iets anders moeten formuleren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:39 schreef slaveloos het volgende:
The Italian job zat Michael caine ook inget Carter dan misschien?
quote:
Google zegt: ja.quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Google zegt: ja.
Punten deel 1418
bartrid 2
MadMaster 2
slaveloos 3
pipster 2
Berkery 1
Ulx 1
methodmich 2
Beregd 1
Sherlock_Holmes 1
Da_Sandman 2
Blogman 1
Kwam vandaag langs in mijn playlist! Zo mooiquote:
quote:is the fifth studio album by American funk and psychedelic soul band Sly and the Family Stone. It was recorded from 1970 to 1971 at Record Plant Studios in Sausalito, California and released later that year on November 20 by Epic Records.
quote:
Sure!quote:
https://www.maxvandaag.nl(...)glorie-op-wimbledon/quote:Vandaag precies 20 jaar geleden is een glorieuze dag voor het Nederlandse tennis. Richard Krajicek, alias De Kraai, wint op 7 juli 1996 het enkelspel mannen op het 110e Wimbledon-toernooi. De toen 24-jarige Krajicek weet in slechts 93 minuten de Amerikaan MailiVai Washington in 3 sets van het veld te slaan.
Gecheckt, das goedquote:
quote:was an American rock band formed in San Francisco in 1989. Led by songwriters Andy Sturmer (drums, vocals) and Roger Manning (keyboards, vocals), the group was known for their blend of 1970s classic rock and XTC-style power pop.
Wat van wie?quote:I'm attacking the illusion, but the stopping drives me mad.
Time is running out, and the illusion fades away.
Time is running out; another day is on its way.
Nou, da's ook toeval dan!quote:
Yello - The Race!quote:Op donderdag 16 juli 2020 15:31 schreef Ulx het volgende:
I'm attacking the illusion, but the stopping drives me mad.
Time is running out, and the illusion fades away.
Time is running out; another day is on its way.
Oeps, sorry. Ik ga zo een weekendje weg.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:12 schreef Ulx het volgende:
Wel jammer dat het antwoord onder de youtube clip staat.
You Gotta Say Yes To Another Excess...quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:32 schreef Blogman het volgende:
[..]
Oeps, sorry. Ik ga zo een weekendje weg.
Of, hoe heette het album van Yello met I Love You erop?
Het is/was wel net zo'n ruig figuur...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht heel even aan Wald-Rambo, maar dat kan dan dus niet. En die is ook niet zo muzikaal.
Nee, deze meneer leeft nog en is vorig jaar met z'n band hun zoveelste afscheidstournee gestart.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:39 schreef Ulx het volgende:
Ik zit te denken aan Ronnie James Dio. Maar dat kan niet.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You Gotta Say Yes To Another Excess...
Al jaren heeft hij, en ook Paul Stanley, alleen nog een weelderige haardos als 'ie een pruik draagt...quote:
quote:
Wie isquote:"Kiss Kiss" is the debut recording by Australian actress. Her version is a remake of the 2001 song of the same name by Stella Soleil, itself a remake of "Şımarık" by Tarkan. The single was released in April 2002 in Australia and United Kingdom, and shot straight to number one in both countries.
quote:
Wie isquote:Holly is the debut album from Canadian singer-songwriter. The album was named after his mother Holly. It was first released on March 19, 2007 in the United Kingdom and April 3, 2007 in Canada.
quote:
quote:Surprise... Tonight at midnight I’ll be releasing my 8th studio album, folklore; an entire brand new album of songs I’ve poured all of my whims, dreams, fears, and musings into.
Yes!quote:
quote:Op achttienjarige leeftijd werd zij als songwriter door Big Yellow Dog Music onder contract gesteld, waar ze nummers schreef voor onder andere Rascal Flatts en Sabrina Carpenter. In 2011 schreef ze twee albums, I'll Sing with You en Only 17, die ze in eigen beheer uitbracht.
quote:In 2014 vergaardewereldwijde bekendheid met haar debuutsingle "
". Dit nummer behaalde de eerste plaats in de Amerikaanse Billboard Hot 100, evenals de toppositie in de hitlijsten van onder andere Engeland, Canada en Duitsland.
Op 25 december 2018 trouwde ze met acteur Daryl Sabara.
Punten deel 1418quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Meghan Trainor (sp?)
(had eerst Demi Lovato staan, maar die had geloof ik wat teveel pillen geslikt)
Mel & Kim Appleby...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
were born to British and Jamaican parents
"System" was intended as their first single, but they and the producers were unhappy with it, and it became the "B-side" of their first release "", which reached number three on the British charts in 1986. It was a minor hit in America peaking at #78, but did peak at #1 on the Dance Chart there. Their next single "
" reached number one in Britain.
Wie of wat?
Klopt, in Nederland zelfs 2x op nr. 1 in de hitlijsten. Het is overigens precies 30 jaar geleden dat Mel Appleby stierf op 23-jarige leeftijdquote:
Punten deel 1418quote:
Ik dacht eigenlijk aan deze single, maar die van jou kan ook...quote:
Die is het niet. Maar ze is wel beautiful.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze lijkt op Dana Scully van de X-Files.
Heeft die iets muzikaals gedaan?
quote:Na enkele toverspreuken van de druïden en wat magie,
Liep het hele volk,
met het zwaard in de hand naar de vijand,
De strijd was verschrikkelijk
en ik zag enkel de schaduwen,
De vijand doorklievend
die altijd overtollig terugkwam.
De eerste regels van het eerste couplet.quote:De wind waait
over de Armoricaanse vlakten van Brittannië,
Ik werp een laatste blik op mijn vrouw,
mijn zoon en mijn grondgebied.
Akim, de zoon van smid is me komen halen,
De druïden hebben besloten
om het gevecht in de vallei te leiden.
ah dat zou goed kunnenquote:
Zekerquote:
Wat van wie?quote:Alsof ik niet bestond
Is ze langs me heen gegaan
Zonder een blik te werpen, de Koningin van de Sabbat
Ik zei:, neem, alles is voor jou
Zeker!quote:
wie is er niet?quote:is er niet, ze is weggegaan
is niet meer van mij.
En jij, jij bent hier en vraagt mij waarom
Ik nog van haar houd als ze niets meer om me geeft
Ik mis het dat ze mij mijn adem beneemt
Het doet pijn en zij weet niet
Dat ik me er nog niet overheen heb kunnen zetten.
Lindaquote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:44 schreef methodmich het volgende:
Voor wie wilde Frank Boeijen alles doen, afgaande op de tekst van de hit die hij in 1983 met zijn Frank Boeijen Groep had?
Dat was inderdaad de naam die gemurmeld werd! Maar Blogman was sneller, zie ik nu.quote:
Wat van wie?quote:Feeling better now that we're through
Feeling better 'cause I'm over you
I learned my lesson, it left a scar
Now I see how you really are
Nee, mag ook de grootste hit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:42 schreef cafca het volgende:
Wil je de originele uitvoerende? Die weet ik niet...
Origineel is gewoon Engels. Soort van vervolgvraag met de bekendste uitvoerende.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:40 schreef methodmich het volgende:
Zeg me niet meteen iets. Is het origineel wel Engels of een vertaling?
Dat is alvast correct. En dan haar grootste hit volgens mij.quote:
Helaas. Mijn kennis van haar grootste hit is dus niet groot genoeg. Soort van solo.quote:
Zeker wel!quote:
Wat isquote:was een Italiaans spacesynth-band. De groep werd opgericht in 1982 door Anfrando Maiola en Stefano Cundariego. In 1989 ging Michiel van der Kuy (bekend van andere spacesynthbands, zoals Laser Dance, Proxyon en Rygar) ook opnemen onder de naam
.
Camaro's gang is niet juist, hoewel het wel de Italo hoek betreft...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:30 schreef slaveloos het volgende:
Ik weet niet wat spacesynth precies is maar een gokje op Camaro's gang
Die hint leek me wel nodig...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:38 schreef slaveloos het volgende:
Die toko doet t hem, je zal denk ik Koto bedoelen Jabdahhhh
Spagna, Fun Funquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:43 schreef slaveloos het volgende:
Om in italosferen te blijven, eind jaren 80 hadeen hit met call me. Wie is
en uit welk gezelschap kwam zij.?
Tikkie terug!quote:
Nee, het is een dance act, waarvan het zichtbare deel maar uit 2 personen bestond, met 2 producers op de achtergrond.quote:
Met of zonder streepje, de boel moest even vlotgetrokken worden hier...quote:
Yep he isquote:
De andere was die zangert van Coldplay.quote:
Abfab-fan op terras + 1quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:44 schreef Ulx het volgende:
Marianne Faithful zegt een Abfab fan hier op het terras.
Precies!quote:
Punten deel 1418quote:
Die ken ik niet.quote:
Net even op youtube gekeken, dat had ik beter niet kunnen doen...quote:
Tja "dat doe je goed" leek mij op zich voldoende waarschuwing. Ik ben bang dat ik dit soort meuk wel vaak over mij heen krijg hier op kantoor, met zenders als Radio2, Radio3 en Radio10.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Net even op youtube gekeken, dat had ik beter niet kunnen doen...
ik wou het toch even zeker wetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:46 schreef pipster het volgende:
[..]
Tja "dat doe je goed" leek mij op zich voldoende waarschuwing. Ik ben bang dat ik dit soort meuk wel vaak over mij heen krijg hier op kantoor, met zenders als Radio2, Radio3 en Radio10.
Geranimo of iets?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:49 schreef pipster het volgende:
Noem 1 van de 3 Top40 hits van de Australische band Sheppard?
Maar lijkt me goed genoegquote:
Punten deel 1418quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |