Dat lijkt me sterk.quote:
Jaquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:21 schreef VacaLoca het volgende:
Wat kan je als Ziggo abonnee dadelijk allemaal met de F1 TV Pro app? Kan ik bij elke sessie bv Max on-board volgen?
Volgens mij wel. Goed dat je het zegt. Ik zat in maart helemaal klaar met bier,nootjes en F1tv pro en was dat laatste dus al weer vergetenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:21 schreef VacaLoca het volgende:
Wat kan je als Ziggo abonnee dadelijk allemaal met de F1 TV Pro app? Kan ik bij elke sessie bv Max on-board volgen?
Hopelijk is je schouder goed genoeg om al die bier en nootjes in je muil te kiepen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Goed dat je het zegt. Ik zat in maart helemaal klaar met bier,nootjes en F1tv pro en was dat laatste dus al weer vergeten
Nee, maar gelukkig ben ik rechtsquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hopelijk is je schouder goed genoeg om al die bier en nootjes in je muil te kiepen.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bier en nootjes tegelijk![]()
Video bitte
De beide Mercedessen tetsen erafquote:Op woensdag 1 juli 2020 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat het maar een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Mercedes mag worden. Iedereen blij. Mercedes ook.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:43 schreef vosss het volgende:
Zag toevallig zojuist dat ik in heel het weekend maar 8 flesjes gedronken heb. Dus dat minderen gaat me prima af. Door de week drink ik niks meer.
Ander initiatief dus dit.quote:
Ok denk dat hij ook veel gele fans heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Zou Max ook fans buiten Nederland (& België) hebben. Brazilië en Mexico kan ik me iets bij voorstellen maar voor de rest...
Van dichtbij weet ik in ieder geval dat hij in Zweden en in Bulgarije voldoende fans heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ok denk dat hij ook gele fans heeft.
Sorry. Was niet vervelend bedoeld. Ik weet dat er in de tijd dat er geen Nederlanders reden vaak niet een specifieke voorkeur in mijn omgeving was anders dan de Ferrari adepten. Nu is iedereen pro Max en kan er geen kritische noot geplaatst worden (ook al is daar nu weinig aanleiding meer voor) zonder dat er iemand volledig uit zijn plaat gaat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Van dichtbij weet ik in ieder geval dat hij in Zweden en in Bulgarije voldoende fans heeft.
Gezien zijn statistieken op social media is hij wereldwijd vrij populair.
Beetje een rare vraag van een verder prima user als @:lange_lans
Dat zal natuurlijk ook een beetje met zijn gedrag en voorkomen te maken hebben. Geloof niet dat er veel mensen zijn die vrij neutraal zijn inzake Max Verstappen. In Nederland natuurlijk al helemaal niet maar ook in het buitenland niet echt. Daar is hij veel te veel een karakter voor. Je houdt ervan of je hebt er een hekel aan.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry. Was niet vervelend bedoeld. Ik weet dat er in de tijd dat er geen Nederlanders reden vaak niet een specifieke voorkeur in mijn omgeving was anders dan de Ferrari adepten. Nu is iedereen pro Max en kan er geen kritische noot geplaatst worden (ook al is daar nu weinig aanleiding meer voor) zonder dat er iemand volledig uit zijn plaat gaat.
En natuurlijk zijn fans chauvinistisch, vandaar dat ik het me gewoon even afvroeg. Veel buitenlanders op de socials die hem blijven zien als de roekeloze rijder die hij was en hem daarom geen warm hart toedragen. Op andere coureurs - Hamilton en Grosjean daargelaten - wordt veel minder toxic gereageerd.
Zitten ze ook aan tafel bij de voorbeschouwing?quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:11 schreef Gehrman het volgende:
Olav en Jack doen verslag vanuit Nederland hoorde ik net. Wel jammer dat we nu dus de gridwalk en de interviews van Jack moeten missen.
Het was een beetje vragen naar de bekende weg.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat zal natuurlijk ook een beetje met zijn gedrag en voorkomen te maken hebben. Geloof niet dat er veel mensen zijn die vrij neutraal zijn inzake Max Verstappen. In Nederland natuurlijk al helemaal niet maar ook in het buitenland niet echt. Daar is hij veel te veel een karakter voor. Je houdt ervan of je hebt er een hekel aan.
Hamilton als absolute nummer 1, zijn supersterdom en nu het BLM gebeuren is logisch. Grosjean als absolute mongool natuurlijk ook. Maar vlak Vettel, Leclerc en Ocon ook niet uit.
Aan de andere kant van het spectrum heb je dan weer Raikkonen, Norris en Ricciardo waar haast niemand een hekel aan heeft.
De rest is het eerder aangehaalde vrij neutraal
Inderdaad, dat is gewoon puur goud.quote:Op woensdag 1 juli 2020 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
De gridwalks van Sjek zijn legendarisch. Rondlopen en niemand te spreken krijgen
0,3 literquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zijn dat net als hier flessen van 2,5 liter dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |