Ik was er geeneens toen hij is weg gegaan GGMM.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vond jou een klootzak
Maar om antwoord te geven op je vraag: geen idee
Ik zeg toch dat dat de reden ook niet wasquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was er geeneens toen hij is weg gegaan GGMM.
Jammer weer dit.
Hoe denk jij als Amersfoorter over de provinciehoofdstad Utrecht? De grote broer of kan het je geen ene rotmoer schelen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Gefeliciteerd Paul, wat leuk voor je!
Dank je! Kijk ook eens hier en laat jouw herinnering achter:quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Gefeliciteerd Paul, wat leuk voor je!
Sowquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van voormalig user @:Doublepain
Amersfoorders zijn allemaal voor Ajaxquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe denk jij als Amersfoorter over de provinciehoofdstad Utrecht? De grote broer of kan het je geen ene rotmoer schelen?
Wamberto.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Dank je! Kijk ook eens hier en laat jouw herinnering achter:
https://frontpage.fok.nl/(...)echt-is-50-jaar.html
Half juli gaat de kachel weer aan maatquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen de airco weer verkopen. Weg dat ding. Voorbij is die zomer.
Nou vooruit, voor jou ga ik op de Frontpage reageren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Dank je! Kijk ook eens hier en laat jouw herinnering achter:
https://frontpage.fok.nl/(...)echt-is-50-jaar.html
12,50 per postquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:39 schreef Paul het volgende:
Waarom is die Doublepain op anoniem gezet en zo zijn history weg? Wat kost dat eigenlijk?
Vragen ze zelf om hoor. Niks om je druk over te maken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:41 schreef Paul het volgende:
Ff serieus!!!!!! Hoezo worden mensen op anoniem gezet en history gewist?
Ik wil weten hoe mensen dat regelen en hoeveel ze betalen
Paul pleur op met je kop.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:41 schreef Paul het volgende:
Wat vind jij van het figuur Corneel Evers?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:41 schreef Paul het volgende:
Met airco is het wel te doenquote:
Oh nee ik heb hem 2 nachten aan gehad. Meer niet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Met airco is het wel te doen
Dit jaar toch al zeker weer 14 nachten aan gehad. Staat nu ook nog aan in de nachten (nog steeds 24 graden binnen)
Wel lagge. Hij heeft net deze foto gemaakt:quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij van het figuur Corneel Evers?
Gemaakt met nokia 3310?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel lagge. Hij heeft net deze foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat valt gewoon niet te lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:43 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat staat daarquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:43 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt fatsoenlijk huis hier blijft het echt hangen in het beton.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee ik heb hem 2 nachten aan gehad. Meer niet.
Dan mag hij wel een kilo of 40-45 gaan afvallen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:45 schreef Paul het volgende:
Benieuwd of op deze verjaardag wordt bekend gemaakt dat Sneijder in het 1e elftal gaat spelen
Neejohquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:45 schreef Paul het volgende:
Benieuwd of op deze verjaardag wordt bekend gemaakt dat Sneijder in het 1e elftal gaat spelen
is dat in de Sneijder box?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Gyrano Kerk is uitgeroepen tot de winnaar van de David di Tommaso Trofee 2019-2020. Hij ontving zojuist de publieksprijs uit handen van SV voorzitter Teun den Hartog. Tweede werd Sean Klaiber, Mark van der Maarel maakt het podium compleet!Rode cirkel⚪ #fcutrecht
Ah, blijkbaar houden ze bij Utrecht ook elk jaar een polletje welke speler er als eerste komt te overlijden.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:44 schreef Paul het volgende:
Gyrano Kerk is uitgeroepen tot de winnaar van de David di Tommaso Trofee 2019-2020.
Als Mark van der Maarel 3e wordt kun je beter deze hele club opheffen. Uit dat licht, weg die club.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Gyrano Kerk is uitgeroepen tot de winnaar van de David di Tommaso Trofee 2019-2020. Hij ontving zojuist de publieksprijs uit handen van SV voorzitter Teun den Hartog. Tweede werd Sean Klaiber, Mark van der Maarel maakt het podium compleet!Rode cirkel⚪ #fcutrecht
Dit kan niet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar houden ze bij Utrecht ook elk jaar een polletje welke speler er als eerste komt te overlijden.
@:onlogisch check deze grap
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, blijkbaar houden ze bij Utrecht ook elk jaar een polletje welke speler er als eerste komt te overlijden.
Hoeft niet joh, Burgerking in de Eredivisie was ook leuk toch?quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mag hij wel een kilo of 40-45 gaan afvallen.
[..]
Gelachen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Mark van der Maarel 3e wordt kun je beter deze hele club opheffen. Uit dat licht, weg die club.
Dat is altijd zo geweest en gaat ook nooit meer veranderen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is Heracles Heracles toch een kutclub.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is Heracles Heracles toch een kutclub.
Ik heb mijn portie Paul wel weer gehad voor vandaag.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
JONGENS de FC Utrecht talkshow begint over 7 minuten
https://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
Nouja zeg, dit is maar 1x per 50 jaar hoorquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie Paul wel weer gehad voor vandaag.
Ga nu maar weg.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja zeg, dit is maar 1x per 50 jaar hoor
[..]
Bah.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:11 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik zo een omelet met tonijn ga maken.
Lekker man. Beetje huttenkase of mozarella erbij, wat slaai.quote:
Pics?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man. Beetje huttenkase of mozarella erbij, wat slaai.
Wat is slaai?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij geen vreten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
aandachtquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Waarom zou je een perfect woord als sla langer maken?
Omdat een bietje slaai lekkerder bekt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Waarom zou je een perfect woord als sla langer maken?
quote:
Ja het fotograferen van voedsel en tot het perfecte plaatje komen is een business op zich. Zo ziet het er inderdaad wel lekker uitquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch gewoon prima uit makker
(oke, zo zien ze er bij mij nooit uit omdat ik meestal faal)
Fotograaf zijn is inderdaad een beroep ja. Heel goed @onlogischquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het fotograferen van voedsel en tot het perfecte plaatje komen is een business op zich. Zo ziet het er inderdaad wel lekker uit
Dit in tegenstelling tot je moeder, die kan je fotograferen wat je wil maar dat blijft een lelijk gedrocht.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het fotograferen van voedsel en tot het perfecte plaatje komen is een business op zich. Zo ziet het er inderdaad wel lekker uit
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot je moeder, die kan je fotograferen wat je wil maar dat blijft een lelijk gedrocht.
Je kunt haar ook met een zak over het hoofd fotograferen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot je moeder, die kan je fotograferen wat je wil maar dat blijft een lelijk gedrocht.
Nee, dit kan niet.twitter:HenkKrol twitterde op woensdag 01-07-2020 om 08:56:33De Telegraaf peilt met 17% een potentieel van ruim 25 zetels! https://t.co/uilHCucEja reageer retweet
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, dit kan niet.twitter:HenkKrol twitterde op woensdag 01-07-2020 om 08:56:33De Telegraaf peilt met 17% een potentieel van ruim 25 zetels! https://t.co/uilHCucEja reageer retweet
Henk is dement.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
voorbeschouwing bij shownieuwsquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dan krijg je dat debiele hart van Nederland er doorheen.
Zal niet in de rust uitgezonden worden, en de nabeschouwing kijk ik toch nooit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dan krijg je dat debiele hart van Nederland er doorheen.
Ik kijk wel vaak de samenvattingen. Dat wordt nachtwerk.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal niet in de rust uitgezonden worden, en de nabeschouwing kijk ik toch nooit.
Dus mij kan dit niet zoveel schelen
NIET WAAR!!quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je liegt. Je bent volkomen over de zeik.
met Sierdgoatquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
Boeiend, alle potjes komen ook op Ziggoden.
Jezus wat lelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:31 schreef Paul het volgende:
T-Mobile nieuwe sponsor en nieuw jubileumshirt
[ afbeelding ]
waar is de diagonale vlakquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:31 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald Waterreus is wel dik geworden zegquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:31 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
ANNOUNCE JAN ULLRICHquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:31 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ronald Waterreus is wel dik geworden zeg
ja ik mis DP gewoon te ergquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor die mooie jaren JC.
Het was me een genoegen.
Pijnlijk voor kameraad @helpmefok dit.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Saind
@:KnutdeIJsbeer
@:Insomnia
@:Kapiteintje
@:Doublepain
@:JanCees
Eens.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
Laatst waren Inso en LRgod in het VItopic.
Dat waren ook wel prima users
Gaf ooit in een analyse aan 'heeft wel eens iemand vrij voor de keeper gezet'quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
En j0rdiii was er ook
Dat was ook een user.
Boccaraquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaf ooit in een analyse aan 'heeft wel eens iemand vrij voor de keeper gezet'
Die ging weg toen Ajax succes in de CL kreegquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:49 schreef onlogisch het volgende:
En ik mis @:Badderharing wel in de clubtopics.
Zag dat ze 80% minder kijkers hadden afgelopen maandagquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Veronica is zonder CL en VI wel helemaal klaar. Lekker de hele week TBBT, Two and a half men en kutfilms uitzenden. Voor meer media-analyses kunt u een dm naar @:angeladejong sturen.
Zo gek is dat niet tochquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zag dat ze 80% minder kijkers hadden afgelopen maandag
Hoe krijg je het als moderator uit je bek.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:49 schreef onlogisch het volgende:
En ik mis @:Badderharing wel in de clubtopics.
lekker maar ook zwaar, niet alleen qua kracht maar ook qua verzuring, verder heel relaxed allemaal, wat meer desinfecteer stations en 1 looprichting maar meer is er niet veranderdquote:
Dat vind ik nog vrij veel.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zag dat ze 80% minder kijkers hadden afgelopen maandag
@Mr.Smokey GOATquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
VBL / Ilan Boccara #1: Beest op het middenveld
Genot
Chillquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker maar ook zwaar, niet alleen qua kracht maar ook qua verzuring, verder heel relaxed allemaal, wat meer desinfecteer stations en 1 looprichting maar meer is er niet veranderd
Nee, zeker niet. Maar wel grappig dat een zender eigenlijk alleen bestaansrecht heeft door een praatprogramma op maandag en vrijdag.quote:
https://www.mediacourant.(...)a-inside-82-procent/quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ze hebben nog vrouwenvoetbal.
Hahahahha.
Zelfde prijs nog?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker maar ook zwaar, niet alleen qua kracht maar ook qua verzuring, verder heel relaxed allemaal, wat meer desinfecteer stations en 1 looprichting maar meer is er niet veranderd
morgen benen, dat gaat bij meestal wel lekker al begin ik ook dat rustig aanquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Chill
Vanavond maar eens een goede benensessie houden.
300.000 is best veel voor zo'n film dus dit artikel slaat de plank volledig mis.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)a-inside-82-procent/
niet gekliktquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)a-inside-82-procent/
Wilfred heeft straks geen vrienden meer over, op 2 sidekicks na.quote:Wilfred wil nu niet meer met Dennis praten. De jonge tv-maker stond hem eergisteren op te wachten bij de studio van Radio Veronica met ‘You’ll never walk alone’-shirts. Hij had zelfs een zanger ingehuurd.
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wilfred heeft straks geen vrienden meer over, op 2 sidekicks na.
WAT ZIT ERINquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
MIJN PAKKETJE IS ER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch @:jancees @:drizzt_dourden @:ggmm
Picsquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
MIJN PAKKETJE IS ER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics van de zonnebrillenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
MIJN PAKKETJE IS ER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een mokerslag voor @:Zipportal dit.
als het in september weer begint met Wilfred ga jij het dan boycotten?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wilfred heeft straks geen vrienden meer over, op 2 sidekicks na.
Nee hoor, waarom zou ik?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het in september weer begint met Wilfred ga jij het dan boycotten?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij dacht dat jij een man van principes was
Hahahaha
quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
lolquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Oe, doe maar duur, maar ze zijn wel perfect.quote:
@haags_kwartiertje krijgt een sneer van @tong80quote:Op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik hou meer van afzeiken.' FOK!'s credo. Als je op FOK! positief bent ben je een mietje dan hoor je niet bij een kliekje stoere jongens. Onder het mom, zo gaat het hier nu eenmaal. Ondertussen al duizenden users weggejaagd. Het is absurd dat ik met m'n permban al anderhalf jaar geniale columns schrijf. (Da's overdreven. Laten we het bij briljant houden) Al vele mailtjes heb gestuurd met een verzoek om amnestie. Negatief commentaar en de laatste mailtjes niet meer worden beantwoord. Eerst was Yvonne ziek daarna Danny en tussendoor mail je lukraak. Met geen idee wie de Fa's zijn. Yvonne appte me om te vragen naar het telefoon van de FA shmoopy. Die had al een jaar niet gepost op FOK! Ik heb haar een jaar lang de hoeken van de slaapkamer laten zien. Had allang geen contact meer met shmoopy. Wel vlekken in bed en haar nummer. Zo werkt FOK! De populairste FOK!er tong80 blijft een permban houden. Terwijl de leiding niet aanwezig is en baggeraars zoals Haags-Kwartiertje hun gang kunnen gaan met 900 niets zeggende posts Als je mij in mijn columns in het regionale weekblasd op internet op internet volgt en op m'n tijdlijn op FaceBook besef je pas wat FOK! mist. Ben al meer dan een half jaar abstinent. Het is dat ik vanaf december 2000 FOK! in m'n hart heb gesloten. Ongetwijfeld wordt er weer iets negatiefs uit deze post gelicht.
Alles en iedereen afkraken en dan afsluiten met "Ongetwijfeld wordt er weer iets negatiefs uit deze post gelicht."quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje krijgt een sneer van @:tong80
tong80quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
TeamHaags.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij leeft nogquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat dat de enige vrouw is in wie hij ooit zijn penis heeft gepropt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:10 schreef JanCees het volgende:
Die had al een jaar niet gepost op FOK! Ik heb haar een jaar lang de hoeken van de slaapkamer laten zien. Had allang geen contact meer met shmoopy. Wel vlekken in bed en haar nummer. Zo werkt FOK! De populairste FOK!er tong80 blijft een permban houden. Terwijl de leiding niet aanwezig is en baggeraars zoals Haags-Kwartiertje hun gang kunnen gaan met 900 niets zeggende posts![]()
Ja prima kwaliteit, alleen is 1 van de brillen toch niet helemaal mijn smaak.quote:
Kopen op afstand genot.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja prima kwaliteit, alleen is 1 van de brillen toch niet helemaal mijn smaak.
Sukkelquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
je moet ze ook niet opeten!quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
als het hem al gelukt is, die vlekken zeggen daar weinig overquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat dat de enige vrouw is in wie hij ooit zijn penis heeft gepropt.
en de glazen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis echt niks aan die smerige alcoholist.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Link?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:10 schreef JanCees het volgende:
Die had al een jaar niet gepost op FOK! Ik heb haar een jaar lang de hoeken van de slaapkamer laten zien. Had allang geen contact meer met shmoopy. Wel vlekken in bed en haar nummer. Zo werkt FOK! De populairste FOK!er tong80 blijft een permban houden. Terwijl de leiding niet aanwezig is en baggeraars zoals Haags-Kwartiertje hun gang kunnen gaan met 900 niets zeggende posts![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles en iedereen afkraken en dan afsluiten met "Ongetwijfeld wordt er weer iets negatiefs uit deze post gelicht."
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:10 schreef JanCees het volgende:
Messigodquote:Op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
Slap geouwehoer weer Tong. Blijf van de fles af.
@Lenny_Leonard is een rijke stinkerdquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe, doe maar duur, maar ze zijn wel perfect.
Ik kan je slopen. Zonder je FOK!vriendjes. Daag me uit en ik verneder je tot op het bot.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis echt niks aan die smerige alcoholist.
Nam je mij dat daarvoor wel dan?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mensen die op de frontpage posten, neem ik niet serieus.
Wel erg typisch dat jij altijd zo af moet geven over andere mensen. Gaat het wel helemaal goed in je bovenkamer user @maxi-musquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ook wel grappig dat die drinker altijd denkt dat hij heel mooi kan schrijven terwijl die stukjes letterlijk oogaids zijn.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik kan je slopen. Zonder je FOK!vriendjes. Daag me uit en ik verneder je tot op het bot.
Ik ben opgegroeid met goed is goed en fout is fout.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel erg typisch dat jij altijd zo af moet geven over andere mensen. Gaat het wel helemaal goed in je bovenkamer user @:maxi-mus
vanavond slimmen in de kantine genotquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
1 julo casino'sgod open jáaaaaaaaaaa! Vanavond!
Morgen SaunaGOD @:lenny_leonard![]()
Probeer je brein dan door te ontwikkelen schatje! We leven in 2020.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met goed is goed en fout is fout.
Sauna en casino, ben je van de Yakuza?quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
1 julo casino'sgod open jáaaaaaaaaaa! Vanavond!
Morgen SaunaGOD @:lenny_leonard![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Probeer je brein dan door te ontwikkelen schatje! We leven in 2020.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
vanavond hard zuipen in de kantine genot
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel erg typisch dat jij altijd zo af moet geven over andere mensen. Gaat het wel helemaal goed in je bovenkamer user @:maxi-mus
De parenclubs zijn voor jou open Don.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sauna en casino, ben je van de Yakuza?
geen idee hoe het in amsterdam is maar hier grijs en grauw en windquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanmiddag een terras afspraak, hoop dat het weer meezit
Ik ben nog op geen terras geweest lolquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanmiddag een terras afspraak, hoop dat het weer meezit
wind wel maar een zonnetje momenteelquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen idee hoe het in amsterdam is maar hier grijs en grauw en wind
is toch niet zuipenquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een tampon in vodka dompelen en dan in je aars proppen.
Blijkbaar word je dan dronken zonder er een kater aan over te houden en blaas je niet positief bij controles.quote:
mijn ding ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat soort clubs zijn voor lelijke mensen.
toch maar over nadenken danquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar word je dan dronken zonder er een kater aan over te houden en blaas je niet positief bij controles.
Valt me nog mee dat die gozer überhaupt nog leeft.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Om te kunnen posten als tong80 op het forum weerhoudt nanknie zich van om een besluit te nemen. Met als excuus dat of Yvonne of Danny ziek is. Ze weten beiden dat ik met ze meeleef en Nankinie heb ik een goed kontakt mee. Ik ben Godverdomme tong80 Met al z'n gebreken. Maar ook z'n voordelen. Ik ga niet meer op m'n knieën daar ben ik te groot voor. Getypt uit een kliniek. Ik ben 57 en voel me behandeld als een minderjarige.
Als er iets is wat die FP duidelijk maakt is dat Tong nooit meer terug moet komen.
Bij mijn vorige zonnebril van dit merk was dat wel prima eigenlijk. 1 van deze 2 heeft wel wat donkerdere glazen dan gemiddeldquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:30 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)kaapverdie~a43a0b44/
@:Coco.
@Poepz0rquote:Op woensdag 1 juli 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat soort clubs zijn voor lelijke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |