Nuja dat denken wij ook van de bierdrinkende voetbal matenquote:Op donderdag 2 juli 2020 12:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volgens mij zou je er dolgraag mee het bed in duiken.Wel mee eens dat dit soort dames vaak wel een gebrek aan inhoud hebben.
Die hebben in ieder geval meer zelfspot gok ik.quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja dat denken wij ook van de bierdrinkende voetbal maten
Eens en met mensen die zo oppervlakkig zijn moet je ook geen relatie willen als je zelf niet zo bent, dus dan is het juist een mooi filter dat ze alvast afgeschrikt zijn door iets als lengte.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er is niets mis mee om als vrouw 1.80 of meer te zijn.
Integendeel
quote:Op donderdag 2 juli 2020 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
Dat vind ik inderdaad aantrekkelijker dan die hippe 'gooische vrouwen' vibe.
Je bedoelt, het is aantrekkelijker als een vrouw meegaat met de mannenmassa dan met de vrouwenmassa?quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:58 schreef Eiwitshake het volgende:
Ja, beter dan de middelmatige 'uniekheid'.
Altijd hetzelfde vriendinneclubje met de zelfde Levi's shirtjes bij dezelfde letters op hetzelfde festival.
Gelukkig zijn er uitzonderingen zoals bierdrinkende voetbal lallende vrouwen inderdaad, die wel een eigen karakter hebben en zich niet laten meenemen door de massa
Wat hebben anderen aan deze gok?quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Generationalpha het volgende:
Die hebben in ieder geval meer zelfspot gok ik.
Nee, ik vind het aantrekkelijker als een vrouw niet zo'n popi kaktrut is. Ik heb daarnaast een hekel aan schaapachtig volg gedrag. Ik zie liever een nuchtere, eigenzinnige en oprechte (aan zichzelf) vrouw. En ja, vrouwen die gewoon met de mannen hangen zijn vaak wel een stuk leuker in de omgang. Beetje stoerder en niet van die aanstellers/zeikerds. En dan doel ik niet op lompe vrouwen die zich volledig als een kerel gedragen of er misschien zelfs als één uitzien.quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelt, het is aantrekkelijker als een vrouw meegaat met de mannenmassa dan met de vrouwenmassa?
Grappig. Ik vind het zelf ook in romantische zin aantrekkelijker qua uitstraling (zou zo'n vrouw nooit daten omdat ik zelf niet van voetbal houd), maar ik dacht altijd dat dit kwam omdat ik een vrouw ben.
Bij mannen niet. Bij mannen vind ik het veel aantrekkelijker als hij gewoon gezellig een drankje mee drinkt met de girls. Geen wijntje dat is dan wel weer een afknappermaarja ik ga niemand iets verbieden.
[..]
Wat hebben anderen aan deze gok?
Zit jij met wannabe Gooische vrouwen op een terrasje? Nee? Dan moet je ook niet beginnen over hun gebrek aan zelfspot daar.
Popi kaktrutten, schaapachtig volg gedrag, aanstellers/zeikerds, lompe vrouwen, vrouwen die er als een man uitzien. Nou, gelukkig dan maar dat er nog nuchtere, eigenzinnige en oprechte vrouwen overblijven die je wel ziet zitten, anders werd het een moeilijk verhaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 00:51 schreef Cockwhale het volgende:
Nee, ik vind het aantrekkelijker als een vrouw niet zo'n popi kaktrut is. Ik heb daarnaast een hekel aan schaapachtig volg gedrag. Ik zie liever een nuchtere, eigenzinnige en oprechte (aan zichzelf) vrouw. En ja, vrouwen die gewoon met de mannen hangen zijn vaak wel een stuk leuker in de omgang. Beetje stoerder en niet van die aanstellers/zeikerds. En dan doel ik niet op lompe vrouwen die zich volledig als een kerel gedragen of er misschien zelfs als één uitzien.
Tot hun ploegje verliest...quote:Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die hebben in ieder geval meer zelfspot gok ik.
Ik herken dat type wel dat hij omschrijft. Ik vind dat soort vrouwen ook ontzettend irritant. Vooral een beetje poseren naar buiten maar verder geen inhoud of originele gedachten. Vooral een beetje anderen nadoen en proberen in een plaatje te passen. En alles dat daar van afwijkt afkeuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 01:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Popi kaktrutten, schaapachtig volg gedrag, aanstellers/zeikerds, lompe vrouwen, vrouwen die er als een man uitzien. Nou, gelukkig dan maar dat er nog nuchtere, eigenzinnige en oprechte vrouwen overblijven die je wel ziet zitten, anders werd het een moeilijk verhaal.
Maar het komt over alsof je erg slechte ervaringen met die eerste categorieen vrouwen hebt of zo, anders begrijp ik de haat niet.
Haat? Het zijn mijn types gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 01:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Popi kaktrutten, schaapachtig volg gedrag, aanstellers/zeikerds, lompe vrouwen, vrouwen die er als een man uitzien. Nou, gelukkig dan maar dat er nog nuchtere, eigenzinnige en oprechte vrouwen overblijven die je wel ziet zitten, anders werd het een moeilijk verhaal.
Maar het komt over alsof je erg slechte ervaringen met die eerste categorieen vrouwen hebt of zo, anders begrijp ik de haat niet.
Ja, maar jij hoeft er gelukkig niet verplicht een relatie mee te hebben he? Is het in die wetenschap alsnog zo lastig om het gewoon te negeren ivm ze af te zeiken? Of hoop je dat ze voor jou veranderen als ze dit lezen? Zou jij dat ook doen naar aanleiding van geklaag van vrouwen over wat ze irritant vinden aan mannen zoal jij?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik herken dat type wel dat hij omschrijft. Ik vind dat soort vrouwen ook ontzettend irritant. Vooral een beetje poseren naar buiten maar verder geen inhoud of originele gedachten. Vooral een beetje anderen nadoen en proberen in een plaatje te passen. En alles dat daar van afwijkt afkeuren.
Je wilt niet weten hoe vaak ik op dit forum beschuldigd ben van haat na het eenvoudigweg uiten van mijn mening (zonder beledigingen) over wat wel en niet mijn type is.quote:
Vertel mij het verschil met kerels in de sportschool met hun stats en neerkijken op de ecto's en de chubbies. Doen elkaar ook na en hebben ook niets anders te vertellen. Lekker in het fitte plaatje passen!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik herken dat type wel dat hij omschrijft. Ik vind dat soort vrouwen ook ontzettend irritant. Vooral een beetje poseren naar buiten maar verder geen inhoud of originele gedachten. Vooral een beetje anderen nadoen en proberen in een plaatje te passen. En alles dat daar van afwijkt afkeuren.
Dat hoeft ook niet. Maar je moet op een of andere wijze toch vaststellen dat je een bepaald type niet leuk vind en waarom.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 22:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hoeft er gelukkig niet verplicht een relatie mee te hebben he? Is het in die wetenschap alsnog zo lastig om het gewoon te negeren ivm ze af te zeiken? Of hoop je dat ze voor jou veranderen als ze dit lezen? Zou jij dat ook doen naar aanleiding van geklaag van vrouwen over wat ze irritant vinden aan mannen zoal jij?
Bij inhoudsloos heb ik het dus vooral over schaapjesgedrag. Daar doen veel mannen ook aan en heb ik ook helemaal niks mee. Ik vind dat soort mensen ontzettend saai.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vertel mij het verschil met kerels in de sportschool met hun stats en neerkijken op de ecto's en de chubbies. Doen elkaar ook na en hebben ook niets anders te vertellen. Lekker in het fitte plaatje passen!
Of de voetballers.
Of de gamers.
Of de rappers.
Of..
Het ligt je of het ligt je niet. Maar dan maar denken dat zo iemand inhoudsloos is? Nah
Vind je dat ja? Ben daar juist gevoelsmatig mee aan de slag gegaan.quote:
Dat vind ik. Ik zie je wel vaker gelijk happen hier op FOK!quote:Op zondag 5 juli 2020 16:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Vind je dat ja? Ben daar juist gevoelsmatig mee aan de slag gegaan.
Oh oké. Ja zou best kunnen.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat vind ik. Ik zie je wel vaker gelijk happen hier op FOK!
Maar als het voor jou een spel is is er niets mis mee. Als het serieuzer bedoeld is, zou ik eerst de kat uit de boom kijken, als ik jou wasquote:
Kijk dat ik hoor ik in ieder geval graag. Kan soms inderdaad nogal emotioneel of gepassioneerd lijken in mn verhaal, maar zal er extra op letten.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar als het voor jou een spel is is er niets mis mee. Als het serieuzer bedoeld is, zou ik eerst de kat uit de boom kijken, als ik jou was![]()
Je bent iig wel een goed gesprekspartner
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:12 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kijk dat ik hoor ik in ieder geval graag. Kan soms inderdaad nogal emotioneel of gepassioneerd lijken in mn verhaal, maar zal er extra op letten.
Dat ben ik lieve schat maak je je daar maar geen zorgen overquote:
Dat zie ik ook! Haha! Maar ik bedoelde meer dat je niet minder emotioneel of minder gepassioneerd hoeft te zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat ben ik lieve schat maak je je daar maar geen zorgen overik krijg de deksel misschien op m'n neus, maar ik deed het in ieder geval op mijn manier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |