abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 17:16:19 #101
441859 crew  Lenny77
pi_193891631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volgens mij zou je er dolgraag mee het bed in duiken. _O- Wel mee eens dat dit soort dames vaak wel een gebrek aan inhoud hebben.
Nuja dat denken wij ook van de bierdrinkende voetbal maten :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193891670
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja dat denken wij ook van de bierdrinkende voetbal maten :')
Die hebben in ieder geval meer zelfspot gok ik. :)
pi_193891702
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Er is niets mis mee om als vrouw 1.80 of meer te zijn.
Integendeel *O*
Eens en met mensen die zo oppervlakkig zijn moet je ook geen relatie willen als je zelf niet zo bent, dus dan is het juist een mooi filter dat ze alvast afgeschrikt zijn door iets als lengte. :P Moet er zelf ook niet aan denken dat ik mijn vriend niet zou zien hebben staan als hij bijvoorbeeld kleiner dan 1.80 was geweest, maar verder hetzelfde qua uiterlijk en persoon. -O-
pi_193894163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 09:27 schreef Cockwhale het volgende:
Dat vind ik inderdaad aantrekkelijker dan die hippe 'gooische vrouwen' vibe.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:58 schreef Eiwitshake het volgende:
Ja, beter dan de middelmatige 'uniekheid'.
Altijd hetzelfde vriendinneclubje met de zelfde Levi's shirtjes bij dezelfde letters op hetzelfde festival.
Gelukkig zijn er uitzonderingen zoals bierdrinkende voetbal lallende vrouwen inderdaad, die wel een eigen karakter hebben en zich niet laten meenemen door de massa O+
Je bedoelt, het is aantrekkelijker als een vrouw meegaat met de mannenmassa dan met de vrouwenmassa?
Grappig. Ik vind het zelf ook in romantische zin aantrekkelijker qua uitstraling (zou zo'n vrouw nooit daten omdat ik zelf niet van voetbal houd), maar ik dacht altijd dat dit kwam omdat ik een vrouw ben.
Bij mannen niet. Bij mannen vind ik het veel aantrekkelijker als hij gewoon gezellig een drankje mee drinkt met de girls. Geen wijntje dat is dan wel weer een afknapper }:| maarja ik ga niemand iets verbieden.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Generationalpha het volgende:
Wat hebben anderen aan deze gok?
Zit jij met wannabe Gooische vrouwen op een terrasje? Nee? Dan moet je ook niet beginnen over hun gebrek aan zelfspot daar.

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-07-2020 20:25:19 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193899108
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 20:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Je bedoelt, het is aantrekkelijker als een vrouw meegaat met de mannenmassa dan met de vrouwenmassa?
Grappig. Ik vind het zelf ook in romantische zin aantrekkelijker qua uitstraling (zou zo'n vrouw nooit daten omdat ik zelf niet van voetbal houd), maar ik dacht altijd dat dit kwam omdat ik een vrouw ben.
Bij mannen niet. Bij mannen vind ik het veel aantrekkelijker als hij gewoon gezellig een drankje mee drinkt met de girls. Geen wijntje dat is dan wel weer een afknapper }:| maarja ik ga niemand iets verbieden.
[..]

Wat hebben anderen aan deze gok?
Zit jij met wannabe Gooische vrouwen op een terrasje? Nee? Dan moet je ook niet beginnen over hun gebrek aan zelfspot daar.
Nee, ik vind het aantrekkelijker als een vrouw niet zo'n popi kaktrut is. Ik heb daarnaast een hekel aan schaapachtig volg gedrag. Ik zie liever een nuchtere, eigenzinnige en oprechte (aan zichzelf) vrouw. En ja, vrouwen die gewoon met de mannen hangen zijn vaak wel een stuk leuker in de omgang. Beetje stoerder en niet van die aanstellers/zeikerds. En dan doel ik niet op lompe vrouwen die zich volledig als een kerel gedragen of er misschien zelfs als één uitzien.
pi_193899308
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 00:51 schreef Cockwhale het volgende:
Nee, ik vind het aantrekkelijker als een vrouw niet zo'n popi kaktrut is. Ik heb daarnaast een hekel aan schaapachtig volg gedrag. Ik zie liever een nuchtere, eigenzinnige en oprechte (aan zichzelf) vrouw. En ja, vrouwen die gewoon met de mannen hangen zijn vaak wel een stuk leuker in de omgang. Beetje stoerder en niet van die aanstellers/zeikerds. En dan doel ik niet op lompe vrouwen die zich volledig als een kerel gedragen of er misschien zelfs als één uitzien.
Popi kaktrutten, schaapachtig volg gedrag, aanstellers/zeikerds, lompe vrouwen, vrouwen die er als een man uitzien. Nou, gelukkig dan maar dat er nog nuchtere, eigenzinnige en oprechte vrouwen overblijven die je wel ziet zitten, anders werd het een moeilijk verhaal.
Maar het komt over alsof je erg slechte ervaringen met die eerste categorieen vrouwen hebt of zo, anders begrijp ik de haat niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator vrijdag 3 juli 2020 @ 10:45:12 #107
441859 crew  Lenny77
pi_193902943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 17:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tot hun ploegje verliest...
Wie zegt dat die vrouwen geen zelfspot hebben? De aannames vliegen weer in het rond..

Nu ben ik misschien niet de juiste persoon hiervoor daar dat Gooische hier niet bestaat en ik niet met dinnetjes wijntjes drink op een popi festival..
  vrijdag 3 juli 2020 @ 10:50:24 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193903011
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 01:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Popi kaktrutten, schaapachtig volg gedrag, aanstellers/zeikerds, lompe vrouwen, vrouwen die er als een man uitzien. Nou, gelukkig dan maar dat er nog nuchtere, eigenzinnige en oprechte vrouwen overblijven die je wel ziet zitten, anders werd het een moeilijk verhaal.
Maar het komt over alsof je erg slechte ervaringen met die eerste categorieen vrouwen hebt of zo, anders begrijp ik de haat niet.
Ik herken dat type wel dat hij omschrijft. Ik vind dat soort vrouwen ook ontzettend irritant. Vooral een beetje poseren naar buiten maar verder geen inhoud of originele gedachten. Vooral een beetje anderen nadoen en proberen in een plaatje te passen. En alles dat daar van afwijkt afkeuren.
pi_193909280
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 01:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haat? Het zijn mijn types gewoon niet.
pi_193914246
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:50 schreef Hexagon het volgende:
Ik herken dat type wel dat hij omschrijft. Ik vind dat soort vrouwen ook ontzettend irritant. Vooral een beetje poseren naar buiten maar verder geen inhoud of originele gedachten. Vooral een beetje anderen nadoen en proberen in een plaatje te passen. En alles dat daar van afwijkt afkeuren.
Ja, maar jij hoeft er gelukkig niet verplicht een relatie mee te hebben he? Is het in die wetenschap alsnog zo lastig om het gewoon te negeren ivm ze af te zeiken? Of hoop je dat ze voor jou veranderen als ze dit lezen? Zou jij dat ook doen naar aanleiding van geklaag van vrouwen over wat ze irritant vinden aan mannen zoal jij?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:39 schreef Cockwhale het volgende:

Haat? Het zijn mijn types gewoon niet.
Je wilt niet weten hoe vaak ik op dit forum beschuldigd ben van haat na het eenvoudigweg uiten van mijn mening (zonder beledigingen) over wat wel en niet mijn type is.
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 00:20:47 #111
441859 crew  Lenny77
pi_193915835
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vertel mij het verschil met kerels in de sportschool met hun stats en neerkijken op de ecto's en de chubbies. Doen elkaar ook na en hebben ook niets anders te vertellen. Lekker in het fitte plaatje passen!
Of de voetballers.
Of de gamers.
Of de rappers.
Of..

Het ligt je of het ligt je niet. Maar dan maar denken dat zo iemand inhoudsloos is? Nah
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:02:39 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193919098
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 22:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, maar jij hoeft er gelukkig niet verplicht een relatie mee te hebben he? Is het in die wetenschap alsnog zo lastig om het gewoon te negeren ivm ze af te zeiken? Of hoop je dat ze voor jou veranderen als ze dit lezen? Zou jij dat ook doen naar aanleiding van geklaag van vrouwen over wat ze irritant vinden aan mannen zoal jij?
Dat hoeft ook niet. Maar je moet op een of andere wijze toch vaststellen dat je een bepaald type niet leuk vind en waarom.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 00:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Vertel mij het verschil met kerels in de sportschool met hun stats en neerkijken op de ecto's en de chubbies. Doen elkaar ook na en hebben ook niets anders te vertellen. Lekker in het fitte plaatje passen!
Of de voetballers.
Of de gamers.
Of de rappers.
Of..

Het ligt je of het ligt je niet. Maar dan maar denken dat zo iemand inhoudsloos is? Nah
Bij inhoudsloos heb ik het dus vooral over schaapjesgedrag. Daar doen veel mannen ook aan en heb ik ook helemaal niks mee. Ik vind dat soort mensen ontzettend saai.
pi_193919124
Iedereen toch wel
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 4 juli 2020 @ 23:36:39 #114
490929 neanderfaler
Gefaalde neanderthaler
pi_193932970
Maar wat ik hier niet lees en wel wil weten TS, ben je gelijk weggegaan of nog op date geweest?
pi_193942145
Dik zijn is niet catfishen, maar een (tijdelijk) status. En status kan nou eenmaal naar alle kanten veranderen in het leven.

Ca. 50% van de Nederlanders heeft overgewicht. Net als wereldwijd gaan er meer mensen dood aan hart- en vaatziekten door leefstijl dan door iets anders zoals ondervoeding. De juiste verwachting is dat iedereen onder de kleren wel een belly heeft, want een buikje hebben betekent nog niet dat iemand overgewicht heeft.

Het is niet realistisch om een modellen figuur te verwachten, mensen hebben een leven. Hun baan is niet sporten zodat ze eruit zien als weet-ik-veel-wat. Dat is niet het echte leven. Derhalve onrealistische wensen.

------
Overigens ben ik niet gecatfished, want op foto's heb ik geen make-up. Mannen zoeken waarschijnlijk iemand anders om te misleiden.
pi_193942758
Constant _O-
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193942772
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Constant _O-
Omdat je ook zo snel hapt. Whaha!
pi_193942808
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:03 schreef Amee het volgende:

[..]

Omdat je ook zo snel hapt. Whaha!
Vind je dat ja? Ben daar juist gevoelsmatig mee aan de slag gegaan.
pi_193942827
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Vind je dat ja? Ben daar juist gevoelsmatig mee aan de slag gegaan.
Dat vind ik. Ik zie je wel vaker gelijk happen hier op FOK! :P
pi_193942887
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:04 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat vind ik. Ik zie je wel vaker gelijk happen hier op FOK! :P
Oh oké. Ja zou best kunnen.
pi_193942974
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:07 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Oh oké. Ja zou best kunnen.
Maar als het voor jou een spel is is er niets mis mee. Als het serieuzer bedoeld is, zou ik eerst de kat uit de boom kijken, als ik jou was :P
Je bent iig wel een goed gesprekspartner :P
pi_193943045
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:10 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar als het voor jou een spel is is er niets mis mee. Als het serieuzer bedoeld is, zou ik eerst de kat uit de boom kijken, als ik jou was :P
Je bent iig wel een goed gesprekspartner :P
Kijk dat ik hoor ik in ieder geval graag. Kan soms inderdaad nogal emotioneel of gepassioneerd lijken in mn verhaal, maar zal er extra op letten.
pi_193943094
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:12 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Kijk dat ik hoor ik in ieder geval graag. Kan soms inderdaad nogal emotioneel of gepassioneerd lijken in mn verhaal, maar zal er extra op letten.
^O^
Be yourself. :)
pi_193943140
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:14 schreef Amee het volgende:

[..]

^O^
Be yourself. :)
Dat ben ik lieve schat maak je je daar maar geen zorgen over _O- ik krijg de deksel misschien op m'n neus, maar ik deed het in ieder geval op mijn manier.
pi_193943186
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:

[..]

Dat ben ik lieve schat maak je je daar maar geen zorgen over _O- ik krijg de deksel misschien op m'n neus, maar ik deed het in ieder geval op mijn manier.
Dat zie ik ook! Haha! Maar ik bedoelde meer dat je niet minder emotioneel of minder gepassioneerd hoeft te zijn. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')