quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is toch veel prettiger dan zo’n zeiknummer?
quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Het numemr hierna, dat is pas een zeiknummer
Ja, ben ik net geweest, moet ik nou weer gaan?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het duurt zo lang dat een grote bah er ook nog wel in zit...
Hup DDMquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De aso hier tegenover die z’n tuin aan het voltegelen is geweest heeft nu in zijn huis keihard mocro jengelmuziek aangezet en dan de tuindeur open. Ik ga ‘m straks op z’n bek rammen
Denk je ergens te wonen waar je niet echt directe overburen hebt, blijkt het geluid toch wel ver te dragen ofzo, niet alleen klusgeluiden uit hun tuin, maar kennelijk ook mocro jengelmuziekquote:
Via Frankie Miller >>> Thin Lizzyquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
Je vindt het vast niet erg dat ik de draad hoe we bij Phil Lynott zijn gekomen al volledig kwijt ben, he?
Doe je wel voorzichtigquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk je ergens te wonen waar je niet echt directe overburen hebt, blijkt het geluid toch wel ver te dragen ofzo, niet alleen klusgeluiden uit hun tuin, maar kennelijk ook mocro jengelmuziek
Met een sleg meteen tegen de zijkant van zijn knie tikken, dan doet hij niet zoveel meerquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij loopt met een schep in z’n handen, dus ik zie toch maar af van een knokpartij
Heel verstandig welquote:Op donderdag 2 juli 2020 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij loopt met een schep in z’n handen, dus ik zie toch maar af van een knokpartij
Op z'n Jef Bek beuken...quote:Op donderdag 2 juli 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De aso hier tegenover die z’n tuin aan het voltegelen is geweest heeft nu in zijn huis keihard mocro jengelmuziek aangezet en dan de tuindeur open. Ik ga ‘m straks op z’n bek rammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |