Ik ben blij dat het jou niet treft!quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Veel projectgroepen..uitzendkrachten dat soort shit vergadertijgers..externpersoneel denk ik...
Op de frontpage komenquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:30 schreef stokj het volgende:
Oh, we hebben een nieuwe foto op de FOK! forum frontpage.
Wat voor fotoquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:30 schreef stokj het volgende:
Oh, we hebben een nieuwe foto op de FOK! forum frontpage.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik Fok alleen mobiel, zie nooit de frontpage
quote:
quote:
Niet gekliktquote:
Deze prinses weetquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik Fok alleen mobiel, zie nooit de frontpage
Bijna vakantie......was wel weer spannend genoeg afgelopen weken en heb geloof ik weer een schoondochterquote:
Een van je zoon heeft weer een nieuwe verovering?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna vakantie......was wel weer spannend genoeg afgelopen weken en heb geloof ik weer een schoondochter
Heb een zoon en dochter maar zoonlief is succesvol geslaagd voor Tinderquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een van je zoon heeft weer een nieuwe verovering?
Ah, leuk wel!quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb een zoon en dochter maar zoonlief is succesvol geslaagd voor Tinder
Leuk om te horenquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, ze lijkt me een leuke meid!
Hoe gaat het bij jou/jullie??
Bijna afstuderen of moest je dat nu uitstellen?quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk om te horenhopelijk is ze een blijvertje.
Hier is het wel goed, lekker druk met werk en wat laatste dingetjes voor school.
Moet nog 2 jaar, maar laatste jaar is bijna volledig een traineeship/afstudeer scriptiequote:Op woensdag 1 juli 2020 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bijna afstuderen of moest je dat nu uitstellen?
Ah okee, dus door afgelopen maanden niet echt achterstand opgelopen? Zoonlief kan alleen niet naar zijn gewenste minor (politieacademie), maar dat kan hoogstwaarschijnlijk in zijn laatste jaar alsnogquote:Op woensdag 1 juli 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet nog 2 jaar, maar laatste jaar is bijna volledig een traineeship/afstudeer scriptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |