Natuurlijk mag dat niet. Je gaat niet schelden met etniciteiten en ziekten.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat is deze? Mongool/randdebiel mag opeens niet en idioot wel?![]()
Is dat weer eens de nieuwe politieke correctheid van 2020?
Ik heb wat dichtgegooid. Of heb ik nog wat gemist?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan een moderator wat doen aan die onzin topics?
Prima topic hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:14 schreef Izzy73 het volgende:
Doe eens wat aan dat eikel topic! Hoeveel tr's moet je hier maken?
Niets mis mee, is een serieuze vraag van TS. Dat jij op je pik getrapt ben, kunnen wij weinig aan doenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:14 schreef Izzy73 het volgende:
Doe eens wat aan dat eikel topic! Hoeveel tr's moet je hier maken?
Ach is een niet meer dan een bash topic wat nergens over gaat, zo kunnen ze even ongegeneerd losgaan maw trollen unitedquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:51 schreef Summers het volgende:
Dom troltopic voor kleingeestige mensen , geen wonder dat men het respect verliest voor wetenschappers als er geen verschil meer is in benadering tussen een wetenschapper of een trol .
Welke nog meer en welke zijn er gesloten?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:11 schreef DeMolay het volgende:
Beathoven weet dit ook wel.......Het is niet het eerste opruiende topic wat hij opent , en er zijn er al meerdere door mods gesloten.
Nadien zijn er toen ook nieuwe richtlijnen opgesteld die nu dus klaarblijkelijk weer gebroken worden , en de mods schitteren weer in afwezigheid .
Doe je eigen onderzoekquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke nog meer en welke zijn er gesloten?
Moet kunnen toch... Beathoven is echt niet zo onredelijk hoor. Heb je mn inhoud gelezen, over respect enzoquote:Op maandag 28 september 2020 23:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja joh, negeer alle tr's en geef dit topic nog een kickje ook.
Pfff.... Beathoven komt geen zinnig woord uit. Respect creëer je niet door troltopics open te laten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Moet kunnen toch... Beathoven is echt niet zo onredelijk hoor. Heb je mn inhoud gelezen, over respect enzoKop op, beetje relativatie en humor is zeer welkom in BNW
Sinds wanneer kunnen users zoals jij en ik topics "open laten"? Er staat toch echt "respecteer elkaar", dat heeft geen betrekking op enkel moderators. Verder vind ik dat Beathoven juist heel veel nuttige topics heeft gemaakt, maar dat zal je wel ontgaan zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Pfff.... Beathoven komt geen zinnig woord uit. Respect creëer je niet door troltopics open te laten.
Maar goed, "You reap what you sow"
Wat? Hij is ALTIJD inhoudelijk. Probeer maarquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Pfff.... Beathoven komt geen zinnig woord uit. Respect creëer je niet door troltopics open te laten.
Maar goed, "You reap what you sow"
Is hij ziek z'n hoofd ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / Coronavirus #26
Mogen dit soort dingen op BNW? Zorgpersoneel bruut vermoorden als goede oplossing neerzetten lijkt me redelijk wat bruggen te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |