Mij zal je niet horen hoor dat ik een goede mod bent. Ik ben misschien wel de slechtste mod van heel FOK!, maar ik doe wel mijn best om hier een gezonde discussie te laten zijn. Er moet ruimte zijn voor beide kanten van de discussie. De middenweg daar tussen is soms nog al moeilijk te vinden. We zijn niet goed maar doen ons best. Wat is een forum admin sectie precies.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:15 schreef DeMolay het volgende:
yup het is een forum admin sectie waar ze nooit zijn maar ze vinden zich zelf goede mods
Een moderator (vrij vertaald uit het Engels: aanpasser) dient een gesprek, discussie in goede banen te leiden, bijvoorbeeld bij een verkiezingsdebat. Hij/zij stelt de vragen, verleent of ontneemt deelnemers het woord, betrekt eventueel vragen uit het publiek in de discussie. Het is dan synoniem van gespreksleider.
Moderator (algemeen) - Wikipedia
Oh? is dat zo? goh. Nee, jij zegt ergens hierboven dat feedback alleen voor de moderators is. Waar moet ik dan heen als ik iets te melden heb?quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor het corrigeren van mijn spelfout.
Superhartje heeft daar onder gereageerd en heeft het op haar manier ingeschat. Er is wel een plek waar het op zekere hoogte kan en dat is de sc, maar dat heeft ook zo zijn restricties. Het moet voor iedereen leuk blijven niet alleen maar voor een bepaalde groep.quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Prima maar de reacties onder mij van Broes en illussions gaan ook niet over moderatie maar staan er nog.
Ziet er lullig uit maar whatever. Waar is dan de plek om ongenoegen over andere users te uiten?
Haha. We hebben een klein misverstand. Dit topic is bedoeld om feedback te geven tegen de moderators. Niet tegen users. In de verwijderde posts ging het over andere users. Heb je een probleem met een bepaalde user? Zet een TR. Ben je niet eens met de afhandeling van deze TR? Dan kan je naar FB.quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:51 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Oh? is dat zo? goh. Nee, jij zegt ergens hierboven dat feedback alleen voor de moderators is. Waar moet ik dan heen als ik iets te melden heb?
Ja leuk, je kan wel de schijn ophouden, waarom dan? egootje? stoer doen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha. We hebben een klein misverstand. Dit topic is bedoeld om feedback te geven tegen de moderators. Niet tegen users. In de verwijderde posts ging het over andere users. Heb je een probleem met een bepaalde user? Zet een TR. Ben je niet eens met de afhandeling van deze TR? Dan kan je naar FB.
Zou je hier misschien meer uitleg over kunnen geven?quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja leuk, je kan wel de schijn ophouden, waarom dan? egootje? stoer doen?
Stop eens met posts verwijderen. Laat het eens staan. waar bent u bang voor?quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou je hier misschien meer uitleg over kunnen geven?
Welke posts precies? Praat je nu over dit topic of een ander topic?quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Stop eens met posts verwijderen. Laat het eens staan. waar bent u bang voor?
Dit topic en zoveel andere.quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke posts precies? Praat je nu over dit topic of een ander topic?
Ik ben niet aan het acteren. Ik heb net al duidelijk aangegeven waarom ik hier posts heb verwijderd.quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:28 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Dit topic en zoveel andere.
tjesus, ben je nu aan het acteren? zo doorzichtig
Edit: Soms wel, soms niet, dat kun je aanvoelen als je het postgedrag van bepaalde users een beetje kent.quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het acteren. Ik heb net al duidelijk aangegeven waarom ik hier posts heb verwijderd.
BNW / Corona virus #23 Noord Koreaanse Soepschotel jij zal in dit topic alle posts laten staan? Brengt dat volgens jou bij aan de discussie?
Dat is niet tegen policy. We kunnen users sowieso niet bannen, dat doen FA’s.quote:Op zaterdag 19 september 2020 01:35 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Edit: Soms wel, soms niet, dat kun je aanvoelen als je het postgedrag van bepaalde users een beetje kent.
Er zitten op bnw een aantal deelnemers die hoognodig hun medicatie moeten slikken, of krijgen te lang computertijd van hun begeleider. Er heeft er hier eentje regelmatig schuim op zijn bek als ie aan het typen is. Met hopelijk een mondkapje op.
Dat soort wappies mag je wel aanpakken. Dragen verder niks bij.
Dat komt de sfeer ten goede lijkt me.
En als ze lasteren?quote:Op zondag 20 september 2020 21:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is niet tegen policy. We kunnen users sowieso niet bannen, dat doen FA’s.
Aanpakken? Het is een openbaar forum, zolang iets niet tegen policy is, kunnen we niet random users ‘aanpakken’ waar we het niet mee eens zijn of die we ‘raar’ vinden.
Maak een TR. Dan overleggen we met de crew. Vaak komt die info elders van het web, Facebook, Twitter, YT of een blog of zo, enz.quote:
Wie is 'de crew'? Afhankelijke gecontroleerde msm kneusjes zullen het wel zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 22:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maak een TR. Dan overleggen we met de crew. Vaak komt die info elders van het web, Facebook, Twitter, YT of een blog of zo, enz.
Dan is Fok wel de plek om het eventueel te kunnen debunken.
Ben jij altijd zo zuur? Mijn uitleg is duidelijk. Als je ontevreden bent stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 20 september 2020 23:03 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wie is 'de crew'? Afhankelijke gecontroleerde msm kneusjes zullen het wel zijn.
Vooroordeel, i know, maar heb het meestal goed![]()
is er iemand authentiek van jullie crew? Nee he?
Zo ja, wie dan?
Bron is YT. En niet Fok.quote:Op maandag 21 september 2020 15:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden dat dat hier in BNW gewoon kan.
En welke bron is het hier? Ook YT of grote fantasie?quote:
quote:[..]
In dit geval met in de 2018 geleverde covid19 testkits. Waarom zou een dergelijke materie, al in 2018 zaken geleverd zijn met labeling covid 19. Nadat meerdere bloggers een blogging over deze vinding hebben, springen de zogenaamde factcheck sites er boven op en is vervolgens de orginele website aangepast en is het woord cov 19 weghaald.
De vraag is dan waarom was er uberhaupt covid 19 in combi met 2018 gebruikt. Ieder met een beetje verstand snapt dat het vragen oplevert. Helemaal nu dat meer meer en meer complotten doorzien in de Q-tijd. Maar waarschijnlijk is het voor diegene die hebben opgesteld niets vreemds aan is... covid 19 is tenslotte als 30 j in de making.
Dus ja. Fact-checker zijn fout (en verheerlijken pederastie). En hebben perdefinitie ongelijk. Het zijn betaalde gatekeepers. Trollen.
In het geval van de film Cuties verdedigen de factcheckers dat er niets aan de hand is met child-sexploitation van 11 jarigen in die film.
Kortom het zijn pedofiel corupte klootzakken.
quote:nee het is verontrustend dat het zo is .. dat jij en die andere kwast het wegwuiven.
volgens mij zitten jullie in de kindermisbruik industrie. Waarom anders het wegwuiven
Want Nederland heeft een dubieuze rol
https://debataafschecoura(...)n-europa/#more-11086
Wil je daar TR’s van maken? Ben ook nog aan werk 😜quote:Op maandag 21 september 2020 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
Ook hier klopt de bron niet:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2020 16:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wil je daar TR’s van maken? Ben ook nog aan werk 😜
Wat is deze? Mongool/randdebiel mag opeens niet en idioot wel?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En dan uiteraard de grootste - op TV uitnodigen gisteren... Fame Louise. Doel weer bereikt: A: goede rel-TV dus veel kijkers en B: terechte kritiek op corona-hysterie weer in de hoek complot-gekkies geduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |